quote:(Uit ervaring)
Op dinsdag 4 maart 2003 09:00 schreef bumberklevers het volgende:
is dat normaal rond die leeftijd dat je geen zin meer heb in sex ?
Nee
quote:gaat dit over jou, dan kan ik ff serieus antwoord geven anders....
Op dinsdag 4 maart 2003 09:00 schreef bumberklevers het volgende:
is dat normaal rond die leeftijd dat je geen zin meer heb in sex ?
quote:over een goeie vriend van me
Op dinsdag 4 maart 2003 09:02 schreef 8-ball het volgende:[..]
gaat dit over jou, dan kan ik ff serieus antwoord geven anders....
dan wardt het nix denk ik
quote:okay ik ga hier weg, anders wordt het een lamer topic...
Op dinsdag 4 maart 2003 09:02 schreef bumberklevers het volgende:[..]
over een goeie vriend van me
Geen zin hebben in sex kan aan zoveel zaken liggen; bijv. stress, depressie, een minder goed lopende relatie, of je fysiek niet lekker voelen.
Maar misschien dat het ook uitmaakt of je man of vrouw bent..vrouwen krijgen na hun dertigste hun seksuele piek schijnbaar.
quote:Hoog BEJAARD zei ze, niet hoogBEGAAFD!
Op dinsdag 4 maart 2003 09:13 schreef bumberklevers het volgende:
wie heeft het over hoogbegaaftik zei een goeie vriend
Hoi Noayla_
quote:Hoi Wile-E
Op dinsdag 4 maart 2003 09:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Hoog BEJAARD zei ze, niet hoogBEGAAFD!
Hoi Noayla_![]()
quote:Gaan we nog neucken?
Op dinsdag 4 maart 2003 09:16 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Hoi Wile-E
![]()
quote:Ze geloven ons toch niet omdat we oud en versleten zijn
Op dinsdag 4 maart 2003 09:18 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Gaan we nog neucken?
Om te bewijzen dat boven de 34 er ook zin in sex bestaat?
quote:Maken we toch een videootje?
Op dinsdag 4 maart 2003 09:21 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ze geloven ons toch niet omdat we oud en versleten zijn
Zoals Moralia hierboven al zegt; mijn libido is na m'n 30e alleen maar toegenomen. Heeft denk ik ook te maken met je lijf goed kennen, weten wat je wilt (en niet wilt) en niet meer/nauwelijks onzeker zijn over je fysiek.
Ik moet wel bekennen dat sommige mannen van achter in de 30 dit al vaak niet meer bij kunnen benen. Ik bemerk dus al wel degelijk verschil in uithoudingsvermogen/frequentie tussen mannen in hun 30-er jaren.
quote:Ahum!
Op dinsdag 4 maart 2003 09:28 schreef Noayla_ het volgende:
maar even serieus:
Zoals Moralia hierboven zegt; mijn libido is na m'n 30e alleen maar toegenomen. Heeft denk ik ook te maken met je lijf goed kennen, weten wat je wilt (en niet wilt) en niet meer/nauwelijks onzeker zijn over je fysiek.Ik moet wel bekennen dat sommige mannen van achter in de 30 dit al vaak niet meer bij kunnen benen. Ik bemerk dus al wel degelijk verschil in uithoudingsvermogen/frequentie tussen mannen in hun 30-er jaren.
Wel eens met dat ik merk (gemerkt heb) dat oudere vrouwen (boven de 30 dus) er meer lol aan hebben. Ze zijn zekerder over zichzelf en hun lichaam. Bovendien worden ze mooier. Ze zijn af.. Het babyvet is weg (sorry Aernout )
quote:Exactly; je bent niet meer bezig met evt. kleine schoonheidsfoutjes, wringt je niet meer in allerlei bochten om er "voordelig" bij te liggen en kunt daardoor al je aandacht aan "het spel" schenken.
Op dinsdag 4 maart 2003 09:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ahum!
Wel eens met dat ik merk (gemerkt heb) dat oudere vrouwen (boven de 30 dus) er meer lol aan hebben. Ze zijn zekerder over zichzelf en hun lichaam. Bovendien worden ze mooier. Ze zijn af.. Het babyvet is weg (sorry Aernout
)
Ik vind sex nu vele malen leuker dan toen ik bijv. begin 20 was.
En vind m'n lijf inderdaad véél aantrekkelijker geworden (hmm..volgens mij is dit die "peak" waar ze het altijd over hebben.. )
quote:Need an independent opinion?
Op dinsdag 4 maart 2003 09:37 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Exactly; je bent niet meer bezig met evt. kleine schoonheidsfoutjes, wringt je niet meer in allerlei bochten om er "voordelig" bij te liggen en kunt daardoor al je aandacht aan "het spel" schenken.
Ik vind sex nu vele malen leuker dan toen ik bijv. begin 20 was.
En vind m'n lijf inderdaad véél aantrekkelijker geworden (hmm..volgens mij is dit die "peak" waar ze het altijd over hebben..)
quote:Nou, zoals ik al zei maak ik me geen zorgen meer om m'n lijf; ik ben best tevreden eigenlijk.
Op dinsdag 4 maart 2003 09:38 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Need an independent opinion?
Maar je mag best even zeggen dat ik er goed uitzie voor een 34 jarige hoor; altijd leuk
quote:Dat wil ik best zeggen, maar ik mag niet liegen van mijn moeder, dus dan moet ik dat wel met eigen ogen kunnen zien he?
Op dinsdag 4 maart 2003 09:42 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Nou, zoals ik al zei maak ik me geen zorgen meer om m'n lijf; ik ben best tevreden eigenlijk.
Maar je mag best even zeggen dat ik er goed uitzie voor een 34 jarige hoor; altijd leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |