abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8903431
Jáaaaaaa!!!

Wat een mooi kereltje is Bram!!

Karin en Peet: van harte gefeliciteerd!
En tante Lois

Wat een horrorverhaal trouwens... je zou ze toch wat dóen...
Veel sterkte en spoedig beterschap Karin, dat je snel naar huis mag met Brammetje.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 6 maart 2003 @ 08:40:36 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8903439
Jaaaaaaaaaa Brammetje is geboren!

*Streept naam weer van favorieten-lijstje

Karin en hubbie enorm gefeliciteerd! Wat zullen jullie opgelucht zijn dat jullie na zo'n k*t-bevalling toch zo'n prachtig ventje vast kunnen houden. Ik voel me helemaal naar als ik denk aan de weeenstorm en hubbie die dan niks kan doen. Pfff.

Doe maar lekker rustig aan Karin, laat je nog maar even verwennen daar in dat ziekenhuis, je hebt het wel verdiend! En als je thuis komt... staat daar een prachtig schaapje in de tuin! En ligt er ook nog eens eentje in bed.

Enneh Lois.. ook nog een voor jou. Nog effe en dan is je zussie weer lekker thuis en kunnen jullie weer elke dag lekker bij elkaar mutsen.

pi_8903473
Zie je wel al dat meepersemn hier heeft er gewoon voor gezorgd (en de gyn + ks laten we buiten beschouwing ) dat flappie nu geboren is... euhhh brammetje!!!! Moet ff wennen hoor.... we hebben em zolang flap genoemd.
Wat een beul zeg met 8 en halve pond!!!!! Moet er toch niet aan denken dat ik dat er uit zou moeten persen.....

Karin en aanhang heel veel geluk en wijsheid met Brammie!!!!!!!!!
En snel weer komen fokken hoor!!!!! We willen alles weten

donderdag 6 maart 2003 @ 08:45:50 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8903493
Eindelijk!!
Karin en Peet van harte
Mijn god, wat een beer van een gozer..

Laat je lekker verwennen de komende tijd Karin Dat heb je wel verdiend.

en Lois, Clark en Eva natuurlijk ook!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8903648

Gefeliciteerd met Bram!

Jemig, wat een horrorbevalling.
Toch met alle toeters en bellen!

Hou je taai, laat je even vertroetelen in het ziekenhuis, straks ben je weer helemaal het vrouwtje en kan je zelf weer alles doen en van alles genieten!

Lois, Clark en Eva... ook jullie gefeliciteerd!

donderdag 6 maart 2003 @ 09:13:15 #206
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_8903756
JOEHOEOEOEOE , Bram is geboren!!! Wat een lief mannetje en wat een geweldige naam! Nou, Lois, volgens mij is het record gebroken, zo snel een foto Ik hoop dat Karin gauw weer een beetje op de been is. Ik dacht al dat het zo ongeveer zou lopen, toch een keizersnee, na veel geploeter . Ik heb echt bewondering voor haar, dat ze het toch eerst heeft geprobeerd op de natuurlijke wijze te bevallen. Een uur persweeen moeten tegenhouden voordat ze een ruggeprik kreeg... (en dit keer als boze smilies bedoeld!) Knap gedaan hoor meid!!!

Nog even nieuws van mij: Tristan was vanmorgen voor zijn eerste voeding 105 gram zwaarder dan gisteren op hetzelfde moment.
Ik denk dat ik me waarschijnlijk iets drukker maak dan nodig. Ja Just Me, zijn huidje is veerkrachtig, hij is alert, gaat juist steeds actiever doen, ontdekt zijn handjes en probeert dingetjes te pakken, wat soms ook lukt . Ik weet wat de verschijnselen van uitdroging zijn, maar zoals ik al zei: niets wees op een tekort, zelfs Tristan protesteerde niet . Op het consultatiebureau had ik met de wijkverpleegkundige afgesproken om hem regelmatig (iedere 3 uur overdag) aan te leggen. Eerst deed ik dat als Tristan er zelf om vroeg, maar wel 6 voedingen per dag. Toen ik bij de arts was (voor Sterres afspraak vlak erna) had ik het er ook nog even over, want die arst is een vriendin van mijn schoonmoeder, dus ze is altijd extra ge-interesseerd in onze kinderen. Zij zei dat ik best wat voeding erbij kon geven (omdat ze zag dat ik het heel druk had, want ik zat bij haar te huilen in de spreekkamer ). Met haar besloot ik om een voeding door een papvoeding met nepmelk te vervangen, om mezelf wat meer rust te gunnen. Maar ik dacht ook weer, toen ik wat bedaard was, ik ga gewoon vaker aanleggen, in de vorm van 2x zo lang voeden, want aan beide kanten ipv 1 borst per keer leegdrinken. Zo heb ik dubbele stimulatie tov eerder. Dan komt er ook meer borstvoeding op den duur. Maar gisteren zag ik dus dat het iedere voeding minder werd, en ben toen toch maar wat extra's gaan proberen (afijn, dat verhaal schreef ik gisteravond). Nou, pffff, ik kijk het nog even aan, kijk wat ik aankan en probeer te denken dat Tristan er niet voor niets zo tevreden en gezond uitziet. Sweej, Gaoxing en de anderen: ook bedankt voor jullie hulp .

En nu weer felicitaties voor Bram!

donderdag 6 maart 2003 @ 09:16:49 #207
16245 CarOnline
met lange O
pi_8903793
Wat een goed nieuws! Karin en man en natuurlijk Lois van harte met Bram! Wat een mooi ventje!
Wat fijn dat alles toch nog goed is gegaan maar wat een ellendige bevalling! Sterkte met verwerken, en natuurlijk een fijne kraamtijd gewenst!
Screw them.
We're going home.
pi_8903834
Lois, vergeet ik vannacht helemaal om jullie ook te feliciteren, het was ook wel een beetje mede jullie bevalling he, wat een spanning!!

Gefeliciteerd met jullie neefje

En wat had je de foto's snel online, geweldig!!

Zolang er was is, is er leven.
pi_8904031
Gefeliciteerd met Bram (eindelijk!!!!!!!!!!!!)
pi_8904165
Yeaaaaaaaaaah wat een geweldige naam,en een schattig jongetje. .

Wow.

Wat een aseholes daar in het ziekenhuis zeg. . .

Ik heb toen ook moeten schreeuwen/gillen/huilen om een keizersnede.

(maak me er alweer kwaad om)

Geniet er maar van.
En goed uitrusten Karin!!!!

pi_8904189
jaaaah Bram is geboren!!!

gefeliciteerd Karin & Peter!
en Louis!
en Bram zelf natuurlijk!

wat een ellendig verhaal zeg, ik zou ook laaiend zijn. maar 't kereltje is er, en ik hoop dat Karin snel herstelt en kan gaan genieten!

donderdag 6 maart 2003 @ 09:54:47 #212
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_8904239
gefeliciteerd Karin & Peter!

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 6 maart 2003 @ 09:55:01 #213
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_8904243
Ontzettend gefeliciteerd met deze kanjer, en heel veel sterkte voor Karin. Kom maar lekker rustig bij, en geniet van dit mooie ventje
  donderdag 6 maart 2003 @ 09:55:19 #214
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_8904249

GEFELICITAAAAAAAAAAART!!

Heel veel geluk in deze grote wereld lieve Bram

Dikke knuf voor mama, papa, tante, oom en verder iedereen die er één hebben wil

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_8904406
Karin en Hubby en tante Lois van harte gefeliciteerd met de kleine Bram!!!!!
pi_8904407
Welkom BRAM !!

Gefeliciteerd Karin met deze flinke knappe zoon.
En Lois, gefeliciteerd met je neefje.

U kijkt toch ook?
pi_8904550
Gefeliciteerd! Wat fijn dat alle ellende nu voorbij is en je nu van dat mooie ventje kan gaan genieten!
  donderdag 6 maart 2003 @ 10:18:26 #218
30488 coolbabe
My little pwny
pi_8904641
Van harte gefeliciteerd met Bram
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 6 maart 2003 @ 10:45:34 #219
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_8905166
Een hartelijke felicitatie van deze Baby-Lurker voor BRAM en zijn gelukkige ouders !!
  Jubileum moderator donderdag 6 maart 2003 @ 11:02:36 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8905523
Ik heb net Karin even gesproken. Ze is werkelijk dolgelukkig!
Bram is zo lief en ze hebben een heerlijke nacht gehad met zijn 2tjes.
Karin heeft alleen ongelooflijk veel pijn, daarnaast heeft ze bijna 2,5 liter bloed verloren dus ze moet het de komende dagen heel erg rustig aan doen.
De bv gaat geweldig, Bram drinkt vaak en veel en goed. Hij heeft vanmorgen zijn eerste ontlasting al gehad en heeft daarna de thermometer kapot geplast.
We hebben nog nagepraat over de bevalling, het is echt ongelooflijk snel gegaan. In 2,5 uur tijd van 2 cm naar volledige ontsluiting. Karin vond het zwaar maar wel te doen, het moeilijkst was de persweeën opvangen in het uur dat ze moesten wachten op een vrije O.K.
Om de ruggeprik te kunnen zetten moesten ze eerst een infuus inbrengen in haar hand. Daar is 2 man een half uur mee bezig geweest want het lukte niet. Ze hebben zelfs bakjes warm water gehaald om haar handen in te stoppen.
Gelukkig zat het er uiteindelijk om 10 uur in en toen kon de ks beginnen.

Ik ga zo dit topic voor haar printen en neem het vanmiddag mee.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 6 maart 2003 @ 11:09:59 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8905698
Het klassieke verhaal van 'dat ben je allemaal vergeten als je het humpie in je armen houd' dus...

Wens haar maar heel veel sterkte en zeg haar maar dat ze het rustig aan moet doen en niet eerder mag komen fok!ken dan dat ze het weer aan kan.
Is nu makkelijk te zeggen met een tante die zeer actief is hier

donderdag 6 maart 2003 @ 11:45:24 #222
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_8906445
Jahaaaa! Welkom Bram!

Als dit niet goed uitgebroed is, 4600 gram, wat een bul zeg.

Karin, wat een heftige bevalling joh, doe het echt rustig aan, het is niet nix allemaal.

Lois, krijgt ze geen pijnstilling? * Leah denkt nog met dankbaarheid aan de morfine na de KS.

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator donderdag 6 maart 2003 @ 11:58:32 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8906708
Ja hoor ze krijgt heerlijk morfine. Ze klonk ook een beetje traag aan de telefoon.

*printer aanzet*

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8906865
VAN HARTE!!!!!!!!
pi_8907111

BRAM IS GEBOREN !!!!!

Karin en man van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon!!!
En wat een flink menneke is die Bram

Ook voor Lois en familie.. van harte met dit kereltje!!

Doe het lekker rustig aan Karin en geniet maar flink van je zoontje..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')