quote:hé mutsefluts.. geen enkel verhaal is hier offtopic
Op woensdag 5 maart 2003 20:50 schreef jessie het volgende:
Bedankt meidenJullie zijn schatten. Mijn verhaal is een beetje erg offtopic, maar moest het gewoon even kwijt.
quote:Jeetje, dat is heel naar als daar machteloos op moet toezien. Heeeeel veel sterkte
Op woensdag 5 maart 2003 20:06 schreef jessie het volgende:Een aangrijpend verhaal
Heel veel sterkte deze moeilijke periode
En Karin, zet 'm op!!
quote:Wees blij dat je geen platgeknepen lichaamsdelen hebt hoeven offeren ...
Lois begrijpt nu een beetje hoe de papa's zich voelen die lijdzaam moeten toekijken.
Oke jongens, we zijn inmiddels op van de zenuwen maar we hebben nog steeds niks gehoord. We gaan maar even lekker in bed tv kijken en wachten op telefoon. Peet zou bellen als het geboren is dus we wachten het af.
Zodra ik wat hoor, horen jullie het gelijk.
quote:Spannend, gelukkig moet ik morgen bijtijds op
Op woensdag 5 maart 2003 23:06 schreef Lois het volgende:
Oke jongens, we zijn inmiddels op van de zenuwen maar we hebben nog steeds niks gehoord. We gaan maar even lekker in bed tv kijken en wachten op telefoon. Peet zou bellen als het geboren is dus we wachten het af.
Zodra ik wat hoor, horen jullie het gelijk.
Christan en ik gaan morgen met een vriendin en haar even oude zoontje naar ChimpieChamp in Aalsmeer. Dat is een overdekte speeltuin Kunnen die twee lekker ravotten samen
-edit- Lois, ik las je reactie net. Wat zou ik er veel voor over hebben, voor die samen in bed drinken dagen. Ik kan dat helaas niet met nog 2 kleintjes. Maar niets liever dan lekker in bed liggen...
[Dit bericht is gewijzigd door Spuuglokje op 05-03-2003 23:13]
Spuuglokje ik weet ook niet veel van borstvoeding ben zelf bij justMe in de leer Toch zou je eens op de site van de vbn (of zoiets) kunnen kijken. Daar is ook een forum en daar is deze vraag van te weinig voeding volgens mij ook vaker gesteld. Ik denk ook vaker aanleggen. Of misschien kolven om te zien hoeveel je nu werkelijk aan melk hebt en door het kolven dus ook misschien meer gaan produceren. Maar ik ben absoluut geen kenner. Succes ermee
Je gezin heeft niks aan je als jij straks oververmoeid, overspannen en doodongelukkig rondloopt.
Ik weet dat ik soms met Eva helemaal aan mijn eindje ben, werkelijk compleet gevloerd en ik kan me niet voorstellen hoe dat zal zijn als ik er 3 heb.
Ik heb echt bewondering voor je dat je dat allemaal volhoudt maar je moet ook zeker aan jezelf denken.
en nu ga ik echt naar bed
quote:Leuk dat jullie eigenlijk alles zelf al weten
Op woensdag 5 maart 2003 23:02 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij zou je vaker moeten aanleggen, hoe meer Tristan vraagt hoe meer je produceert. BV reguleert zichzelf in principe. Meer vraag is meer aanbod. Ik denk niet dat je, als je liever alleen BV geeft, ook andere voeding moet aanbieden. Dus alleen BV en zoveel mogelijk. Maar Just Me kan daar vast veel meer over vertellen. Dit is wat ik me herinner gelezen te hebben. Helaas heb ik mijn vraagbaak uitgeleend aan de oppas...
Als ik het verhaal zo even teruglees mis ik hoeveel er in hoeveel tijd is aangekomen. Borstvoedinskinderen zijn nu eenmaal geen flessekinderen en zullen daarom om minder gelijkmatig aankomen. Het gaat echt op en soms ook neer Kijk naar je kindje, is het tevreden, plast en poept hij genoeg? Hoe meer dingen je naast de borstvoeding geeft des te minder borstvoeding zal hij vragen. Leg hem zovaak mogelijk aan, maakt niet uit hoevaak, net zo vaak als jij het kunt hebben maar laat er overdag niet teveel tijd tussen zitten. Rustig aandoen met kleintjes om je heen is niet makkelijk maar je kunt bijv. voorlezen en voeden tegelijk. Niet in paniek raken hoor.. nergens voor nodig, we slepen je er wel doorheen!
quote:Bedankt voor die snelle reacties
Op woensdag 5 maart 2003 23:18 schreef just me het volgende:[..]
Leuk dat jullie eigenlijk alles zelf al weten
Als ik het verhaal zo even teruglees mis ik hoeveel er in hoeveel tijd is aangekomen. Borstvoedinskinderen zijn nu eenmaal geen flessekinderen en zullen daarom om minder gelijkmatig aankomen. Het gaat echt op en soms ook neer
Kijk naar je kindje, is het tevreden, plast en poept hij genoeg? Hoe meer dingen je naast de borstvoeding geeft des te minder borstvoeding zal hij vragen. Leg hem zovaak mogelijk aan, maakt niet uit hoevaak, net zo vaak als jij het kunt hebben maar laat er overdag niet teveel tijd tussen zitten. Rustig aandoen met kleintjes om je heen is niet makkelijk maar je kunt bijv. voorlezen en voeden tegelijk. Niet in paniek raken hoor.. nergens voor nodig, we slepen je er wel doorheen!
..ik ben in staat om de wekker op 3 uur vannacht te zetten om te komen kijken Tis dat ik geen ADSL heb
PERSEEENNNN KARIN!!!! KOMOOOOPPP!!!
!!
quote:Als ik toch zit te F5-en kan ik ook wel ff reageren
Op woensdag 5 maart 2003 23:33 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Bedankt voor die snelle reacties
Just Me, Ik durfde niet te zeggen dat hij maar 45 gram was aangekomen in 1 maand![]()
![]()
Hij heeft iedere keer als ik hem verschoon een natte luier, maar hij poept wel heel weinig. Dus wel af en toe een spoortje, maar een echte poepluier maar eens in de 4 dagen of zo
Ik zal inderdaad wat hulp gaan inroepen van mijn schoonouders (die wonen vlakbij). Mijn man kan niet zo heel veel doen in praktische zin, omdat hij al jaren kampt met erge RSI-klachten (het gaat nu beter, daardoor kan hij zich laten omscholen, maar dat kost zo'n beetje alle lichamelijke inspanning die hij kan opbrengen).
Maar bedankt voor al het meedenkwerk!
Ik weet het dus niet zeker, een dikke tis ook zwaar met drie kindjes, maar het gaat jullie vast wel lukken.
quote:45 gram in 1 maand is idd niet errug veel
Op woensdag 5 maart 2003 23:33 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Bedankt voor die snelle reacties
Just Me, Ik durfde niet te zeggen dat hij maar 45 gram was aangekomen in 1 maand![]()
![]()
Hij heeft iedere keer als ik hem verschoon een natte luier, maar hij poept wel heel weinig. Dus wel af en toe een spoortje, maar een echte poepluier maar eens in de 4 dagen of zo
Geboren om 22.34 uur, 4650 gram en kerngezond:
Karin had om 8 uur volledige ontsluiting. De Gyn. werd in allerhaast opgeroepen en die keek, zag dat het hoofdje veeeeel te hoog zat nog (inschattingsfoutje van de verloskundige van het ziekenhuis) en heeft Karin een half uur laten meepersen. Dat schoot helemaal niet op dus er werd besloten tot een keizersnede. Karin heeft een ruim een uur moeten wachten op een ruggeprik terwijl ze de persweeën heeft moeten tegenhouden. Ze is zo ongelooflijk kwaad geweest.
Uiteindelijk om 10 uur de ruggeprik gekregen en een keizersnede en om 22.34 uur was hij er dan: Bram!
Met Bram gaat het prima, zijn bloedsuikers waren goed en hij heeft al lekker aan de borst gedronken.
Met de papa gaat het ook prima, zelden zo'n trotse vader gezien.
Met Karin gaat het iets minder, ze heeft enorm veel bloed verloren en enorm veel pijn gehad. Een echte weeënstorm.
Wij hebben inmiddels snel het huis versierd, hoewel Karin er nog wel een paar nachtjes in ligt mogen de buren wel weten wat het is geworden.
Zie hier het donkere resultaat van een paar avonden klussen met Jeroen, een geboorteschapie.
Wat een prachtig kindje!!!
Karin en Peet gefeliciteerd!!
En Lois als tante natuurlijk ook!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |