quote:ow gossie!!! ik hoop dat de dokter een paardenmiddeltje of zo heeft want dit is niks
Op woensdag 5 maart 2003 12:42 schreef Angel22 het volgende:
Begin me nu toch wel zorgen te maken om Damien.
Nix blijft erin.... slokje water komt er na 5 minuten met de zelfde rotgang weer uit.... koorts heeft ie gelukkig nog steeds niet maar wel ernstige diarree.... Ik heb hem nu al vier keer gedouched omdat ie onder de poep zat..
Basset, was jij het nou met de echo? jeetje, ik kan niet wachten tot ik es zwanger mag zijn en mag echo-en, want het is volgens mij toch echt iets 'piesjaal'
flappie.............KOM
we blijven duimen en kijken of er al nieuws is !
Groetjes
Stout !
Wat lief dat jullie nog aan Sven gedacht hebben.
Neusamandelen zijn eruit maar het is niet zo soepel gegaan allemaal. Voor de operatie was Sven uitgegleden in de speelkamer en op z'n achterhoofd gevallen en waarschijnlijk daarom nogal beroerd uit de narcose gekomen.
Ik heb nog een dik half uur met Sven op de uitslaapkamer doorgebracht en z'n mondje is tot 5 keer leeggezogen.
Sven wou niet drinken en hebben ze met een spuitje water in Sven z'n mond gespoten en uiteindelijk moest hij wel slikken(brr).
Weer op de speelkamer wou Sven helemaal niks, geen drinken, geen ijs dus zijn pas ver in de middag thuisgekomen.
Volgens de folder mochten de kindjes alleen water of ijs maar geen vla of melkproducten maar heb het voor de zekerheid gevraagd(mag dus wel als alleen de neusamandelen zijn gedaan). Joepie!! Thuisgekomen heeft meneertje 2 volle flessen aardbeidrinkyoghurt leeggedronken en daarna prinsheerlijk liggen slapen. Ik heb om het half uur gekeken want hoorde hem niet(altijd benauwd of fluitend geslapen). Rare gewaarwording
'S nachts is het nog steeds een drama en een uur nadat Sven op bed ligt wordt hij gillend en bezweet wakker en dan gauw maar weer bij ons op bed.
Nu is het nog afwachten of de operatie geholpen heeft, begin April de nacontrole.
Lois na hoelang was Eva weer de oude??
Maar wel weer een geruststelling dat er nix ernstigs aan de hand is. De dokter vertelde ook nog dat het uitdrogingsgevaar bij peuters pas optreed als ze twee dagen zo zijn. Maar goed beter iets te voorzichtig dan dat ik strax met hem in het ziekenhuis zou zitten.
quote:Heb ik iets gemist?
Op woensdag 5 maart 2003 16:02 schreef beertje_ het volgende:
Alles ff snel bijlangs geweest en Dinus nog van harte met de kleine!
*Checkt de beginpost...nee hoor, daar staat echt nog steeds dat Dinus nog steeds zwanger is.
beertje_ loopt een beetje hard van stapel volgens mij Maar wat wil je ook met alle happenings rond Sven.
Oh ja, en als ik dan toch aan het posten ben voor Karin (en Lois, want die heeft volgens mij ook geen nagels meer over)
Durf eigenlijk niet meer te posten om dit deeltje zo leeg mogelijk te houden maar als ik dan toch post kan ik het maar beter meteen goed doen!
Dinus bijna gefeliciteerd
Damien lekker alles binnenhouden
quote:*laat bang-maak verhaal maar zitten*
Op woensdag 5 maart 2003 16:06 schreef Angel22 het volgende:
De dokter vertelde ook nog dat het uitdrogingsgevaar bij peuters pas optreed als ze twee dagen zo zijn. Maar goed beter iets te voorzichtig dan dat ik strax met hem in het ziekenhuis zou zitten.
Wacht iig niet 2 dagen als je zelf denkt dat het mis gaat... Je kan maar beter overkomen als een overbezorgde en gestressde moeder dan dat je kindje iets overkomt...
aan Damien,
aan Karin,
aan het aanstaande kindje van Karin
*springt nu heel snel weer in lurkstand*
Het gaat echt de goede kant op nu hopen dat het doorzet. Ze hebben gewaarschuwd dat dit echt van de gel kan komen en het is de bedoeling dat het lichaam het nu gaat overnemen. Lukt dat niet, stagneert de boel dan gaan ze morgen een infuus geven en kan ze vannacht gewoon slapen.
We hopen dat het gewoon doorzet natuurlijk en dat we vanavond laat of vannacht het verlossende telefoontje krijgen.
YOU GO KARIN!!!!!!!!!
Kaaaaariiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnn Je kan het, tsjakkaaaaaaaaa!!!
You Go Girl!!!!!!
Waar hangt Dinus trouwens uit? Toch ook maar een voor haar! Je weet maar nooit.
Toevoeging: Laatste melding: dinsdag 4 maart 2003 20:15
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 05-03-2003 17:16]
quote:Grappig? GRAPPIG? Het is helemaal niet grappig, we zijn allemaal op van de zenuwen!!!!!
Op woensdag 5 maart 2003 17:15 schreef Fannetje het volgende:
Zet 'm op Karin!Wel grappig hoe intens er wordt meegeleefd met Flappie
Ik heb de hangzak en toch ook maar de klok
Voor René heb ik nog een hele leuke trui en een broek weten te bemachtigen bij Zeeeeeeman, de trui was wel, hou je vast 2,50 en de broek, ja ja, 1,- Maak pret, daar kan ze niet voor in dr blote kont rondhobbelen
quote:*OEH SPANNEND*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 5 maart 2003 16:47 schreef Lois het volgende:
[nieuwe update]
go Karin, Peter en Flappie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |