Hoezo schieuwnierig naar Karin en flappie !!!
wat is trouwens een lurker en lurkstand ?
Oja........mijn kids staan nog niet in t lijstje : Merijn 13-10-1999 en Timo 27-06-01 (dat zijn hun eerste namen, de andere hun 2e namen)
iemand enig idee hoe wij onze eigenwijze dreumes weer aan t eten
krijgen, al dagen weigert ie alles wat warm is te eten, zelfs nu ie op een grote stoel mag zitten (dat was al een deel van de oplossing) Hij weigert zelfs spaghettie, boerenkool en zijn favoriet friet
..........................
Alvast bedankt !
Stout (mama van merijn jesper en timo morten)
[Dit bericht is gewijzigd door Stout op 04-03-2003 15:57]
quote:Ehm, niet
Op dinsdag 4 maart 2003 15:52 schreef Stout het volgende:![]()
![]()
krijgen, al dagen weigert ie alles wat warm is te eten, zelfs nu ie op een grote stoel mag zitten (dat was al een deel van de oplossing) Hij weigert zelfs spaghettie, boerenkool en zijn favoriet friet
..........................:X![]()
Alvast bedankt !
Stout
Advies: maak je er niet druk om, mits hij verder wel goed eet. Christan eet fruit, zuivel en brood. Ik geef hem multivitamine. En als hij weer eens geen groente heeft gegeten, krijgt hij fruit als toetje. Je kunt je er wel druk om maken, maar dat heeft geen zin. JIJ vreet je op, maar HIJ heeft er niks van.
quote:Dankje !!!
Op dinsdag 4 maart 2003 15:57 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ehm, niet
Christan eet al maanden nauwelijks warm eten. En hij lustte voorheen echt alles! Hij eet alleen vlees (soms) en aardappelen (gebakken, of friet), en als er 2 boontjes of worteltjes naar binnen gaan, juich ik al inwendig
![]()
![]()
Advies: maak je er niet druk om, mits hij verder wel goed eet. Christan eet fruit, zuivel en brood. Ik geef hem multivitamine. En als hij weer eens geen groente heeft gegeten, krijgt hij fruit als toetje. Je kunt je er wel druk om maken, maar dat heeft geen zin. JIJ vreet je op, maar HIJ heeft er niks van.
Groetjes
Stout
quote:Nou, zet hem dan 's avonds weer boterhammen voor, dan zul je zien dat die er prima ingaan
Op dinsdag 4 maart 2003 15:59 schreef Stout het volgende:[..]
Dankje !!!
Doet me goed om te horen, hij vrat echt alles en sinds een paar dagen is het hommelis, wel op en af hoor, soms beter soms niet
Hij eet verder wel goed en soms denk ik wel eens dat ie geen honger heeft omdat ie smiddags 2-3 boterhammen eetGroetjes
Stout
eens even kijken of ik een duidelijk verhaal kan maken want het is nogal warrig
Ze hebben het kindje opgemeten vanmiddag en schatten de baby op ong. 4300 gram. Een groot hoofd maar ze denken dat het niet te groot is voor een natuurlijke bevalling.
Het plan de campagne voor morgenochtend:
om 8 uur gaan ze gel inbrengen om te kijken of dat wat wil gaan doen. Als dat aanslaat willen ze bij 2 a 3 cm. ofzoiets de vliezen gaan breken om te kijken of Flap indaalt. Als dat gaat krijgt ze een infuus om de weeen op te wekken en natuurlijk te bevallen.
Er zijn een hoop "alsen en maren". Als de gel niks doet wordt het een keizersnede. Als Flap niet indaalt wordt het een keizersnede. Als de ontsluiting niet doorzet wordt het een keizersnede. Als Karin het niet meer aankan of Flap moeilijkheden krijgt wordt het een keizersnede.
Ze willen echt eerst even proberen of Flap via de opgewekte "natuurlijke"weg wil komen maar als er ook maar iets is dan stoppen ze ogenblikkelijk en dan gaan ze richting OK.
Gelukkig heeft morgen "mijn" gyn. dienst, das een recht voor zijn raap kerel die niet met alle winden meewaait. Karin vind hem ook geweldig dus dat geeft een goed gevoel.
Ze is nu nog zenuwachtiger, ze ziet de voordelen wel van een natuurlijke bevalling maar toch.... Ze heeft vannacht amper geslapen en is bang dat daar deze nacht ook niet veel van komt. Peet moet in ieder geval morgen om 8 uur in het ziekenhuis zijn, Karin moet dan ook klaarzitten en dan gaat het spektakel beginnen. Het kan natuurlijk nog enige dagen duren voor de gels gaan "pakken" maar we gaan even van het positieve scenario uit en dat is dat Peet en Karin morgenavond vol trots Flap kunnen laten zien.
Ga weer in lurk stad.
Lurker is iemand die dit (of een ander topic) wel meeleest maar nooit of weinig post. Lurkstand is dan de fase waarin die personen zich bevinden.
(en met tante Loïs ook, want die is het vast ook al helemaal zat!!!!
)
misschien morgen meer flappie nieuws en weten we eindelijk zijn of haar naam (t is een kerel trouwens volgens mjin glazen bol
)
Groetjes
Stout
*die echt uit de lurkstand gaat en zich hier lekker actief gaat melden als jullie het goed vinden
Geef haar maar een dikke zoen als je vanavond gaat!
Wat als Karin die Gyn nou eens bij zijn taas ballen voor de ongeinformeerden pakt en vraagt of ze mekaar geen pijn gaan doen ??
Anders heb ik hier nog wel ergens een eindje hout of zo ![]()
Stout, welkom uit lurkstand
quote:Een collega vertelde me dat toen hij klein was, hij ook heel slecht at. Z'n vader zei dan dat ie nog maar 4 hapjes hoefde te eten, en hij telde de hapjes dan hardop mee. Als de papa bij 4 kwam, deed ie net of ie de tel kwijt was, en begon het weer opnieuw, en zo at Jordy z'n bordje helemaal leeg
Op dinsdag 4 maart 2003 15:52 schreef Stout het volgende:
![]()
![]()
..........................![]()
![]()
Misschien helpt t? Ik heb toen ik klein was een periode gehad dat ik alleen maar wilde eten als ik in de gootsteen van de keuken zat...tja...
Karin: You Go Girl!
quote:Even uit lurkstand om heel hard te lachen! Fantastisch verhaal, ik zie het volledig voor me!
Op dinsdag 4 maart 2003 17:06 schreef Juweel het volgende:
Ik heb toen ik klein was een periode gehad dat ik alleen maar wilde eten als ik in de gootsteen van de keuken zat...tja...
En natuurlijk Go Karen Go. Ik checkte dit topic 1 keer per dag ongeveer, maar inmiddels.... tig keer!
(pershulp)
quote:even terug uit het feestgedruis
Op dinsdag 4 maart 2003 17:06 schreef Juweel het volgende:
Ik heb toen ik klein was een periode gehad dat ik alleen maar wilde eten als ik in de gootsteen van de keuken zat...tja...
Danny was vroeger ook zo apart met eten en wou alleen maar eten op de stereo bij kaarslicht (helaas is die romantiek helemaal verdwenen
)
Maar kwam eigenlijk even vanuit "sassendonk" Karin heeeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen morgen
van alicia
driewerf alaaf
Mamma is helemaal blij !! gewoon aan tafel niets bijzonders maar geen aandacht geschonken aan zijn : tio nie happen........
stout !
Pfft, ben blij dat ik niet in Karin dr schoenen sta.... ik moet er niet aan denken om zo'n groot kindje er "even" uit te kuchen.
Owww keb leuke dingetjes gekocht voor DoZo. Ik raakte zo aan de koop dat ik maar dingetjes terug gelegd heb
Vanmiddag hebben René en ik 2 dekbedhoesjes uitgezocht en haakjes om troepies aan te hangen
En voor Toosie heb ik een ouderwets houten steppie gekocht, allemaal bij zeeman , voor een scheet en 7 knikkers
quote:Ik wil niet ontmoedigend zijn, maar bij Sabine is het precies zo gegaan, alleen duurde het gellen daar ruim 4 weken en slechts 1 cm ontsluiting. (dat was een record in de historie van het VU). Vervolgens geforceerd de vliezen gebroken, infuus met weeënopwekkers, Loeien van weeën en gewoon geeeeen ontsluiting. Uiteindelijk hebben ze van areenmoede een keizersnede gedaan omdat het hartritme van Sabine aangaf dat ze daar niet meer lekker zat.
Op dinsdag 4 maart 2003 16:06 schreef Lois het volgende:
Nee Karin had zich al neergelegd bij een keizersnede. Ze heeft nu ook heel duidelijk te kennen gegeven dat ze niet eerst door een hel heen wil om vervolgens alsnog een keizersnede te krijgen en dat zullen ze respecteren.
Ik vind het ook een vaag gedoe maar ook ik zie zeker voordelen in een gewone bevalling als dat zou lukken. Ik vraag me alleen af of dat wel gaat lukken.
Ik hoop dat die klojoos in het RKZ goed nadenken bij wat ze doen, want het is echt niet grappig. 8 1/2 pond is trouwens behoorlijk pittig....
Wens haar en Peet alle sterkte van ons.
Karin dikke
weer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |