Heeel erg van harte gefeliciteerd met jouw *flappie* BRAM
Wat een mooi ventje
En, is het het wachten waard geweest?
Ennuh 4650 gram, allememaggisch (zou een bekende clown zeggen) wat een knoepert!
quote:waarmee?
Op donderdag 6 maart 2003 13:14 schreef DIGGER het volgende:
En ook van EW alvast van harte uiteraard.
NU NOG EEN PERS SMILEY!!!
Met al die boze gezichtjes de hele tijd ben je gewoon bang om de thread te lezen!
quote:oops sorry, weet je wat ik las? "en ook EW vast van harte uiteraard".
Op donderdag 6 maart 2003 13:24 schreef bixister het volgende:[..]
waarmee?
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 06-03-2003 13:51]
Ik begin nu onwijs veel vocht vast te houden in mijn onderbenen en ik weet wel dat het erbij hoort maar het jeukt zo!!!!!!
Ik wordt er 's avonds helemaal gestoord van, iemand tips? Ik smeer en masseer al steeds met bodylotion van sanex maar dat helpt dus niet echt.
Hoe is het met jou?
quote:Stop een kussen of een opgevouwen deken of zoiets onder je matras. En lekker omhoog zitten met je benen, zoveel mogelijk. Veel drinken.
Op donderdag 6 maart 2003 13:51 schreef Angel22 het volgende:
Nog even een vraagje...Ik begin nu onwijs veel vocht vast te houden in mijn onderbenen en ik weet wel dat het erbij hoort maar het jeukt zo!!!!!!
Ik wordt er 's avonds helemaal gestoord van, iemand tips? Ik smeer en masseer al steeds met bodylotion van sanex maar dat helpt dus niet echt.
Karin en man heeeeeeel erg gefeliciteerd!! En maar lekker bijkomen enzo!
Lois, van harte, je bent ook wel blij dat t achter de rug is zeker!!
BRAM IS ER !!!!
Karin en Peter, onwijs gefeliciteerd met jullie KEREL !!! Wat een bink he ! Die heeft t onwijs naar zijn zin gehad in je buik ! Geniet maar lekker !!!
Groetjes
Stout (die bekaf is na een dag lesgeven !)
Van harte gefeliciteerd met Bram.
quote:Het wordt saai, maar het lijkt nog rustig hier, wel doet de buik erg vaak pijn, en lopen is een bezoeking
Op donderdag 6 maart 2003 15:14 schreef Rewimo het volgende:
DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSS!!!Hoe is het met jou?
Morgen is de uitgerekende datum............ !!
Karin en husbie, en uiteraard de hele familie van harte gefeliciteerd met dit grote kleine wonder!
quote:SUCCES!!!!!
Op donderdag 6 maart 2003 16:57 schreef Dinus het volgende:
quote:Zeg, je laat ons toch niet net zo in spanning zitten als Karin hè? Nog zo'n periode overleef ik niet hoor
Op donderdag 6 maart 2003 16:57 schreef Dinus het volgende:[..]
Het wordt saai, maar het lijkt nog rustig hier, wel doet de buik erg vaak pijn, en lopen is een bezoeking
100 meter leg ik met veel pijn en moeite af, gelukkig hoeft Esther nog niet naar school gebracht te worden want dan had ik een probleem nu......
Het menneke is er! En wat een mooi ventje. . Ik ben er hyper en emo van.
.
Karin en husband: gefeliciteerd en way to go, girl! !
Wat een ellende op het laatst, maar je hebt het toch maar ff gedaan! Rust lekker uit en ga lekker met z'n tweetjes genieten van dit mooie, nieuwe wondertje. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |