Ik ga zo de eerste aflevering kijken, hoorde van een huisgenoot van me dat ie nog beter is dan de eerste serie.
*niet wachten kan*
quote:Is ie al uit dan???
Op dinsdag 4 maart 2003 01:11 schreef Aaargh! het volgende:
Iemand 'm al gezien ?Ik ga zo de eerste aflevering kijken, hoorde van een huisgenoot van me dat ie nog beter is dan de eerste serie.
*niet wachten kan*
quote:Ja
Op dinsdag 4 maart 2003 01:16 schreef mvt het volgende:[..]
Is ie al uit dan???
quote:Nee
Heeft Sci Fi schannel hem al uitgezonden??
quote:Verfilming van het boek uit de Dune serie van Frank Herbert
Op dinsdag 4 maart 2003 01:13 schreef F1908 het volgende:
Waar gaat het over? Iets meer info graag
quote:Eerste serie ?
eerste serie
quote:Nope, Sci Fi channel heeft daar een mini serie van uitgezonden, is ook op DVD uitgebracht.
Op dinsdag 4 maart 2003 02:05 schreef morpheus42 het volgende:[..]
Eerste serie ?
Ik ken alleen de film van heel wat jaartjes terug. Of was dat de serie??
en ik heb het verdomme niet tig maanden geleden aangemaakt om vervolgens de glorie van het er vroeg bij zijn af te staan aan iemand die er net van hoort.
quote:Heb je 'm al gezien dan ?
Op dinsdag 4 maart 2003 10:31 schreef Cairon het volgende:
en ik heb het verdomme niet tig maanden geleden aangemaakt om vervolgens de glorie van het er vroeg bij zijn af te staan aan iemand die er net van hoort.
Ik heb net de eerste 2 CD's gezien (de versie die ik heb is nog niet opgehakt in afleveringen, het is nog 1 lange film). en hij is ERG goed
Hij is echt goed!
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it is gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |