Logische tweede vraag; hoe dit te voorkomen? De kleding die ik strijk mag ook gestreken worden btw.
Het zou ook nog kunnen liggen aan het water. Te veel kalk? Distilleer het water eerst. En laat na het strijken het ijzer leeg lopen alvorens het op te bergen.
Deze vlekjes die ontstaan zijn, zijn die goed te verwijderen en zo ja, hoe?
quote:als die vlekken komen van een embleem waar je overheen hebt gestreken zie ik het somber in.
Op dinsdag 4 maart 2003 01:05 schreef defpaul het volgende:Deze vlekjes die ontstaan zijn, zijn die goed te verwijderen en zo ja, hoe?
quote:kun je altijd proberen. als je de vlekken hebt gekregen door het water en de schoonmaakfunctie dan moet je dat er gewoon af kunnnen krijgen in de wasmachien.
Op dinsdag 4 maart 2003 01:07 schreef defpaul het volgende:
Hmmz, toch maar gewoon wassen op 40 graden en kijken wat er gebeurt dan maar?!
let ook op dat als je over een embleem heen hebt gestreken dat er altijd wat op je strijkbout blijft zitten. zorg ervoor dat je dat helemaal schoon maakt en alles goed verwijderd. anders heb je hte de volgende keer weer op je kleding zitten.
quote:Tegen die driehoek helpt een schaar heel goed
Op dinsdag 4 maart 2003 01:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ha, leuk is dat! Heb ik ook 's gehad, strijkijzer stond te heet met als gevolg dat er nu permanent een driehoek op die broek zit
Ik vraag me ook al tijden af wat ertegen te doen is
quote:Daar kan je een mooi embleem overheen naaien.
Ha, leuk is dat! Heb ik ook 's gehad, strijkijzer stond te heet met als gevolg dat er nu permanent een driehoek op die broek zit
quote:Vanwaar die interessante smileykeuze?
In die van het strijkijzer staat hoe je hem moet onderhouden en opbergen. Met betrekking tot emblemen; volgens mij staat dat er ook wel in: Binnenste Buiten!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |