Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen. Ik ga al 5 maanden met een vriendin. Ze is een uitwisselingsstudent hier in Nederland. Ze volgt een opleiding hier in Nederland. In principe gaat ze na haar opleiding weer terug maar ze zou het geen probleem vinden om (tijdelijk) te blijven als ze een baan krijgt aangeboden hier. Ze is nu nog 1e jaars. Tot zo ver is er nog nix aan de hand. Probleem is alleen dat ze uit haar eigen land ook al een vriend heeft. Die vriend kent mij niet, ik ken hem niet. Het gevoel zit me gewoon niet lekker. Ik ben hartstikke smoorverliefd op haar maar wil niet dat ze ook nog een andere jongen heeft. Ze kent die jongen al langer dan mij en schrijft regelmatig mailtjes en belt hem af en toe. Ze geeft toe dat ze nog een andere hunk heeft maar zegt niet voor wie ze kiest. Ik kan wel begrijpen dat als ze hier in Nederland verblijft de warme liefde van haar hunk mist want ze zien elkaar nauwelijks door de grote afstand. Ik ben zo bang dat ze mij later gaat dumpen en gewoon met die andere vandoor gaat.
Ik voel me overigens niet gebruikt ofzo. Ze is echt heel aardig en ik kan niet merken dat ze een spelletje speelt ofzo. Ik wil het ook niet uitmaken omdat ik haar echt heel toppie vind. Weet niet wat ik moet doen...
Je wordt namelijk gewoon keihard gebruikt, en elk persoon met een beetje zelfrespect laat dat niet toe..
1) inderdaad van 2 walletjes eten
2) als ze zo met je omgaat, dan zal een eventuele langdurige relatie voor haar waarrschijnlijk alleen maar draaien om de verblijfsvergunning.
quote:Ik wel, gewoon het beste doen wat je kan, jezelf zijn, dat vindt ze ook leuk. Ondertussen proberen naar je gevoel te luisteren om te kijken of ze wel echt om je geeft. En dan er van genieten zolang je kan.
Op dinsdag 4 maart 2003 01:26 schreef Max3 het volgende:
Ik wil zo graag proberen die knakker van hem af te poeieren maar weet niet hoe...
maar misschien ga ik er wel te serieus mee om...
Neem die andere 'hunk' die zit daar in een ander landje en zijn vriendin is voor nog 3.5 jaar weg naar Nederland. Hmmm denk dat die vriend al snel gek wordt. Hoe kan je nou 3.5 jaar zonder je vriendin en daarna weer net doen of het wat is. Het ligt natuurlijk ook aan hun leeftijd en de lengte van de relatie.
Maar die vriendin heeft jou te kennen gegeven dat ze ook wel een relatie in Nederland wil. Dat geeft waarschijnlijk aan dat ze de relatie niet zo super loopt (*** of het is een playertje *** sorry ).
Oplossing: geef haar een geweldige tijd, zorg dat je veel leuke dingen met haar doet en veel aandacht aan haar besteed. Dit alles zorgt er uiteindelijk voor dat ze voor jou kiest en wie weet wat de toekomst bied.
----
Deze theorie heb ik gebaseerd op een nu al 2 jarige relatie van mezelf dat ik niet 3,5 jaar zonder mijn vriendin zou kunnen. Je kan toch niet zomaar ff 3,5 jaar weggaan weet je wat er in die tijd allemaal kan gebeuren.
quote:dat moet JIJ niet doen.... dan moet ZIJ doen!!!!
Op dinsdag 4 maart 2003 01:26 schreef Max3 het volgende:
Ze zal nu nog zeker 3,5 jaar blijven. Ze hangt niet bij me aan voor een verblijfsvergunning ofzo. Ze heeft al aangegeven dat ze gewoon terug wil omdat haar ouders en familie en al in haar land zitten. Ze heeft mij zelfs gevraagd om daar naartoe te verhuizen maar dat zie ik (nu teminste) niet zitten. Ik wil zo graag proberen die knakker van hem af te poeieren maar weet niet hoe...
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 08:26 schreef sugarnieuws het volgende:
Neem die andere 'hunk' die zit daar in een ander landje en zijn vriendin is voor nog 3.5 jaar weg naar Nederland. Hmmm denk dat die vriend al snel gek wordt. Hoe kan je nou 3.5 jaar zonder je vriendin en daarna weer net doen of het wat is. Het ligt natuurlijk ook aan hun leeftijd en de lengte van de relatie.Maar die vriendin heeft jou te kennen gegeven dat ze ook wel een relatie in Nederland wil. Dat geeft waarschijnlijk aan dat ze de relatie niet zo super loopt (*** of het is een playertje *** sorry
).
Oplossing: geef haar een geweldige tijd, zorg dat je veel leuke dingen met haar doet en veel aandacht aan haar besteed. Dit alles zorgt er uiteindelijk voor dat ze voor jou kiest en wie weet wat de toekomst bied.
wat als die jongen nou niet in het buitenland zat maar een dorp verderop ? en de periode niet 3,5 jaar maar 1 jaar ?
Beetje raar dat dit meisje 2 vriendjes heeft en hier nog voor uit komt ook? Misschien cultuur ofzo?
quote:Inderdaad, je gebruikt haar ook voor de sex of zo. Kijkt ondertussen of je nog een ander chickie kan scoren, doet zij ook immers.
Op vrijdag 7 maart 2003 15:39 schreef BlackOrchid het volgende:
Gebruik van maken en mee kappen zodra ze terug gaat..Beetje raar dat dit meisje 2 vriendjes heeft en hier nog voor uit komt ook? Misschien cultuur ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |