abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8844627
Door mijn lichamelijke handicap vind ik het moeilijk om contact te maken met andere leeftijdgenoten die geen handicap hebben (meer mensen hier last van?) Als ze ook een handicap hebben voel ik me meer op me gemak en gaat het praten ook veel beter. Maar hoe kom ik in contact met leeftijdgenoten die ook een handicap hebben? Ik heb gezocht , maar kan niks vinden in Alkmaar.

Er zijn wel dagactiviteiten-centrums maar dat is niet wat ik zoek...

maandag 3 maart 2003 @ 22:39:14 #2
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_8844755
Hoe zwaar is je handiap?
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_8844819
Internet is een goeie plek om ze te vinden! (maar dat wist je misschien al)
pi_8844849
wat is de handicap als ik vragen mag ?
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_8844872
Ik heb een stofwisselingziekte en door die ziekte heb ik teveel kalk in mijn schedel. Mijn gezicht ziet er iets anders uit

Ze zeggen dat het allemaal wel mee valt , maar door al dat gepest is er veel kapot gemaakt vanbinnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mogiin op 03-03-2003 22:45]

pi_8844884
afhankelijk van je handicap, zou je misschien opstap kunnen.
pi_8844904
speciale sportclub?
internetfora?
belangenvereniging?

(Hoe is het trouwens met je IDE-kabel afgelopen?)

Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_8844943
quote:
(Hoe is het trouwens met je IDE-kabel afgelopen?)
Goed
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2003 @ 23:46:13 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8967928
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:32 schreef Mogiin het volgende:
Door mijn lichamelijke handicap vind ik het moeilijk om contact te maken met andere leeftijdgenoten die geen handicap hebben (meer mensen hier last van?) Als ze ook een handicap hebben voel ik me meer op me gemak en gaat het praten ook veel beter. Maar hoe kom ik in contact met leeftijdgenoten die ook een handicap hebben? Ik heb gezocht , maar kan niks vinden in Alkmaar.

Er zijn wel dagactiviteiten-centrums maar dat is niet wat ik zoek...

Is er niet een lotgenoten vereniging te vinden?
pi_8983638
Nog niks gevonden
pi_8983673
Inderdaad, op IRC en fora kun je een hele vriendenclub opbouwen die je leert kennen om wat je zegt en niet om je uiterlijk.
pi_9004093
internet vrienden kan misschien wel leuk zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand vrienden wil hebben in real life. Mijn advies is, onderneem iets, ga desnoods kooklessen volgen, weet ik veel wat, bij dat soort aangelegenheden zul je snel mensen leren kennen.
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_9004294
Zit toevallig dit topic te lezen als ik dit op de radio hoor :

http://www.deuitdagingvoor.nl/

Lambo of Rekt
  maandag 10 maart 2003 @ 13:40:55 #14
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9005463
Klinkt bekend wat je vertelt.

En site die handig is: http://www.spdnoord.nl/
Dit is de sociaal pedagogische dienst die werkt in Alkmaar. Vroeger waren de spd'en alleen voor mensen met een verstandelijke handicap. Nu zijn ze ook voor mensen met een lichamelijke beperking of chronische ziekte. De medewerkers Vrije Tijd en Vorming weten heel veel over activiteiten voor mensen met een handicap in jouw regio. Ze kunnen zelfs 'bemiddelen' als je met 'gewone' activiteiten mee wilt doen.

Gewoon even bellen, ze krijgen dagelijks van dit soort telefoontjes.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_9006135
quote:
Op maandag 10 maart 2003 12:57 schreef halleekes het volgende:
internet vrienden kan misschien wel leuk zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand vrienden wil hebben in real life. Mijn advies is, onderneem iets, ga desnoods kooklessen volgen, weet ik veel wat, bij dat soort aangelegenheden zul je snel mensen leren kennen.
Kookles , ik kan inderdaad niet koken , ik ga deze week weer ff kijken of ik iets leuks vind om te gaan doen

Dat SPD Noord ken ik. Daar was ik heen gegaan voor hulp met werk zoeken. Ik ga ze wel ff bellen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')