Er zijn wel dagactiviteiten-centrums maar dat is niet wat ik zoek...
Ze zeggen dat het allemaal wel mee valt , maar door al dat gepest is er veel kapot gemaakt vanbinnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Mogiin op 03-03-2003 22:45]
(Hoe is het trouwens met je IDE-kabel afgelopen?)
quote:Is er niet een lotgenoten vereniging te vinden?
Op maandag 3 maart 2003 22:32 schreef Mogiin het volgende:
Door mijn lichamelijke handicap vind ik het moeilijk om contact te maken met andere leeftijdgenoten die geen handicap hebben (meer mensen hier last van?) Als ze ook een handicap hebben voel ik me meer op me gemak en gaat het praten ook veel beter. Maar hoe kom ik in contact met leeftijdgenoten die ook een handicap hebben? Ik heb gezocht , maar kan niks vinden in Alkmaar.Er zijn wel dagactiviteiten-centrums maar dat is niet wat ik zoek...
En site die handig is: http://www.spdnoord.nl/
Dit is de sociaal pedagogische dienst die werkt in Alkmaar. Vroeger waren de spd'en alleen voor mensen met een verstandelijke handicap. Nu zijn ze ook voor mensen met een lichamelijke beperking of chronische ziekte. De medewerkers Vrije Tijd en Vorming weten heel veel over activiteiten voor mensen met een handicap in jouw regio. Ze kunnen zelfs 'bemiddelen' als je met 'gewone' activiteiten mee wilt doen.
Gewoon even bellen, ze krijgen dagelijks van dit soort telefoontjes.
quote:Kookles
Op maandag 10 maart 2003 12:57 schreef halleekes het volgende:
internet vrienden kan misschien wel leuk zijn, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand vrienden wil hebben in real life. Mijn advies is, onderneem iets, ga desnoods kooklessen volgen, weet ik veel wat, bij dat soort aangelegenheden zul je snel mensen leren kennen.
Dat SPD Noord ken ik. Daar was ik heen gegaan voor hulp met werk zoeken. Ik ga ze wel ff bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |