quote:Zelfs alleen een eikel in je mond vult je mond al aardig op en het gebeurt heel erg snel dat hij even iets dieper gaat, zo diep zit je huig niet, dat zal max. een cm of 10 zijn denk ik.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:15 schreef FunnyName het volgende:[..]
Volgens mij kan je ook heerlijk pijpen zonder dat de penis helemaal naar binnen gaat tot tegen de huig!
Vaak is alleen de eikel en een beetje al voldoende.. dus dat kan geen reden zijn om niet te willen pijpen volgens mij.Ik begrijp overigens best dat mensen het "vies/onaantrekkelijk" vinden, het idee van een penis in je mond (heb ik trouwens ook..) en daarom niet willen pijpen..
Het is ook niet alleen de huig, het is ook de achterkant van de tong die bij sommige mensen al genoeg prikkelt om te moeten kokhalsen(als je wil kotsen en je steekt je vingers in je strot zal je erachter komen dat dat beter werkt als je de achterkant van je tong naar beneden duwt).
De eikel en een beetje is dus al meer als voldoende om de mond vrij ver op te vullen tot bijna achterin.
Wat ik totaal niet snap is dat mensen toch willen van hun partner dat deze pijpt(of beft) terwijl ze dat niet prettig vinden, dan is er toch geen bal aan, wil je het lekker doen dan moet je ervan houden.
Zo heb ik een keer wat met een meisje gedaan, dat meisje beft me, echt zwaar beroerd, ze vond het duidelijk niet prettig, het was dus niets aan voor mij, het was niets aan voor haar.
Ik heb haar gestopt, ben ff met haar weggelopen(weg van haar vriend) en heb even zitten babbelen, bleek ze dus eigenlijk niet bi te zijn, maar het voor haar vriend te doen(niet dat haar vriend haar dwong ofzo, ze dacht gewoon hem een plezier ermee te doen).
Ik heb haar op het hart gedrukt het aan haar vriend te vertellen, dat heeft ze gedaan, ze swingen nogsteeds, maar het bi-gedeelte blijft achterwege nu.
Je voelt het gelijk als iemand het eigenlijk niet wil, dan heb ik het liever niet als dat het toch niet lekker gebeurt en dus niemand er echt plezier van heeft.
Zodra er bij sex dwang komt is het niet leuk meer, is het niet leuk meer dan geniet je niet echt, geniet je niet echt dan krijg je minder zin, krijg je minder zin geniet je de volgende keer nog minder enz enz enz enz.
De meeste mannen die ik ken houden niet van beffen en beginnen er ook niet aan, terwijl ze wel graag gepijpt worden. Gelukkig houdt mijn vriend huidige vriend er wel van en we hebben dan ook een top sexleventje...
Ik vind het absoluut heerlijk om te pijpen!!! Heel erotisch, wordt er bloedje geil van!!! Doe het niet vaak genoeg...
En dan niet alleen de eikel, maar als het kan zo veel mogelijk naar binnen. Van die kotsneigingen waar hier over gesproken wordt heb ik geen last... (Hoewel ik me dat wel voor kan stellen hoor).
Ik kan er echt intens van genieten, alleen het klaarkomen liever niet tegen mijn keelsgat aan, hoewel ik wel altijd slik maar vang het ervoor op in mijn mond. Daarna zoenen vind mijn vriend gelukkig absoluut geen probleem (visa versa; na het beffen vind ik het supergeil om hem te zoenen).
Dat mensen het vies lijkt kan ik me voorstellen, maar ikzelf ben het er niet mee eens. Ik vind het heerlijk op dat moment. Ook als hij over me heen klaar komt ruim ik nog graag de restjes op. Hij vind dat wat minder om zelf af te likken, maar zoenen vind hij erna wel heerlijk... (Alles is inmiddels al doorgeslikt, alleen de smaak rest dan nog...
Ik vind het wel jammer dat zo makkelijk iedereen over één kam geschoren wordt... Wat mij betreft (door mijn ervaringen en wat ik hoor in mijn omgeving) mag de stelling juist net andersom opgesteld worden...
quote:
Op zondag 27 juli 2003 01:34 schreef Arma_Angelus het volgende:
quote:
Op zondag 27 juli 2003 01:36 schreef Troel het volgende:
quote:Ik vind data je op zijn minst jouw bevindingen moet posten hoor.
Op zondag 27 juli 2003 01:39 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
quote:als ik verliefd ben en het is fris en fruitig en vooral niet te harig vind ik het best leuk.
Op zondag 27 juli 2003 01:40 schreef Troel het volgende:
Ik vind data je op zijn minst jouw bevindingen moet posten hoor.
quote:Tuurlijk wel! je kunt statististisch over de 'de man' en 'de vrouw' spreken.
Op zondag 27 juli 2003 19:09 schreef RiFF het volgende:
Lalalala er is niet "de" vrouw en "de" man... dat VERSCHILT per persoon... kun je dus ook geen zak over zeggen "over het algemeen"
quote:Oh nee hoor niet mee eens ik pijp hem net zo lief als hij mij beft het is 1 van me grootste hobbies ook omdat ik geniet als hij geniet
Op maandag 3 maart 2003 22:17 schreef Troel het volgende:
Ik had een discussie met een vriend van mij over pijpen en beffen.Is het waar dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen?
En dan gaat het puur om het geven, dus niet van ik bef haar wel zodat zij mij daarna pijpt. (of andersom natuurlijk)
Wat denken jullie?
quote:
Op maandag 28 juli 2003 10:22 schreef Angst het volgende:
want mannen vinden het erg leuk om gepijpt te worden geloof ik
quote:En er zijn mannen die het leuk vinden om andere mannen te pijpen
Op maandag 28 juli 2003 10:22 schreef Angst het volgende:
want mannen vinden het erg leuk om gepijpt te worden geloof ik
Troel, is dit topic zo weer actief genoeg
?
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 21:50 schreef EvElienTjuh het volgende:
Ik bef liever dan dat ik pijp hoor
quote:NEE
Op donderdag 31 juli 2003 21:49 schreef fulco- het volgende:[..]
En er zijn mannen die het leuk vinden om andere mannen te pijpen
. Persoonlijk houd ik niet van het idee van beffen. Ik spreek niet uit ervaring, want ik heb het nooit gedaan
.
Troel, is dit topic zo weer actief genoeg
?
Laat het nou doodbloeden
quote:Ben jij er ook zo een? *nieuwsgierig ben*
Op donderdag 31 juli 2003 21:49 schreef fulco- het volgende:[..]
En er zijn mannen die het leuk vinden om andere mannen te pijpen
. Persoonlijk houd ik niet van het idee van beffen. Ik spreek niet uit ervaring, want ik heb het nooit gedaan
.
quote:ik vertrouw niets wat langer dan 2 dagen bloed en niet doodgaat.
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:42 schreef Troel het volgende:
Laat het nou doodbloeden
maar goed *KICK*
quote:Volgens mij ben jij helemaal niet nieuwsgierig, naar wat ik ben
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:43 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ben jij er ook zo een? *nieuwsgierig ben*
quote:Waarom zou ik het anders vragen?
Op maandag 4 augustus 2003 15:05 schreef fulco- het volgende:[..]
Volgens mij ben jij helemaal niet nieuwsgierig, naar wat ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |