abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11248293
* FunnyName is het met stelling eens.
Uit mijn ervaring weet ik dat veel vrouwen het niet "van harte" doen..
pi_11249191
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 19:57 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

Ja hallo zeg, je moet toch wat voor je relatie overhebben, pijpen is geweldig voor een man

En toch heb jij het er schijnbaar niet voor over om te accepteren dat pijpen nog steeds op vrijwillige basis gaat.

ontopic:
Ik heb er geen problemen mee hoor
En mijn meisje ook niet
(slikken doet ze btw niet, maar daar heb ik verders geen problemen mee. Alleen af en toe wel jammer, toch.)

Look to either the past or the future, and you will find either hope or despair. Look to both, and you will find direction.[br]Look at the present for strength.[br]Look all around you, for balance...
pi_11252651
nee hoor, pijpen is heerlijk en vooral als je ziet hoe de man daarvan geniet, dan is het nog lekkerder...en ik weet uit ervaring dat niet elke man graag beft, maar de meesten wel hoor..:9
  vrijdag 20 juni 2003 @ 18:53:57 #154
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11252669
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 18:53 schreef netcat het volgende:
nee hoor, pijpen is heerlijk en vooral als je ziet hoe de man daarvan geniet, dan is het nog lekkerder...en ik weet uit ervaring dat niet elke man graag beft, maar de meesten wel hoor..:9
Tieft nou eens op kut-kloon
  zaterdag 21 juni 2003 @ 15:13:05 #155
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_11269173
Dat is toch per persoon verschillend... Ik geniet ervan om mijn vriend te laten genieten en andersom is dat niet anders Ik doe het net zo graag hoor, maar ik hoor weleens via via dat vrouwen het soms niet doen omdat ze ervan gaan kotsen/kotsneigingen krijgen of dat ze het gewoon niet lekker vinden....
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  zaterdag 21 juni 2003 @ 17:43:03 #156
44493 Nebu1980
echt niet :{
pi_11272612
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:37 schreef E.T. het volgende:

[..]

Dus jij bent vies van je eigen lichaamssappen, waarvan je wel verwacht (of hoopt) dat je vriendin ze wel doorslikt?

Misschien een keer leuk om als je op haar buik bent klaargekomen een keer met je tong door je sperma heen te gaan.
Misschien zou 't zelfs wel beter zijn als iedereen zichzelf eerst zou proeven voordat hij/zij dat door een ander laat doen.

Ik snap echt niet dat zoveel mannen er een "big deal" van maken om te beffen na 't neuken; om een meisje (notabene meestal je eigen vriendin) die zo welwillend is en slikt te zoenen.

Ik ben zelf van mening dat 't allemaal lekker is, mits je de situatie maar geil genoeg is. Dan is er wat mij betreft echt geen rem hoor. Wedden dat je vriendin (of 't meisje waar je mee neukt) helemaal gek wordt als je 't handeltje tussen haar borsten dumpt en haar schoonlikt
... maar verder natuurlijk: ieder z'n eigen ding. Zeg alleen niet dat iets vies is als je 't nooit geprobeerd hebt.

Ben je ook een ex van mij? Klaag dan HIER
  zaterdag 21 juni 2003 @ 18:33:02 #157
50639 Visie
SAAB 9-3 AERO
pi_11273627
Lolz bij mij is het juist andersom!
pi_11336118
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 15:13 schreef Muurbloempje het volgende:
Dat is toch per persoon verschillend... Ik geniet ervan om mijn vriend te laten genieten en andersom is dat niet anders Ik doe het net zo graag hoor, maar ik hoor weleens via via dat vrouwen het soms niet doen omdat ze ervan gaan kotsen/kotsneigingen krijgen of dat ze het gewoon niet lekker vinden....
ik vind het simpelweg egoistisch...het komt toch van beide kanten. Dat zegt mijn vriendin immers ook, hoewel ze me ook pas na een tijdje pijpte...(pas nadat we voor het eerst geneukt hadden)
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:07:26 #159
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_11336555
Bij mij is het andersom, m,n vriendin pijpt liever dan ik bef
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 10:11:31 #160
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_11336642
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 09:43 schreef cleany het volgende:

[..]

ik vind het simpelweg egoistisch...het komt toch van beide kanten.

Wat een onzin. Vrijen is geen wegstreeplijstje. De rest van je relatie ook niet, waarom vrijen dan wel?
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_11339109
het is geven en nemen. Zo zien wij het en ze is er ook van gaan houden....

telkens dat zeggen van "je moet het toch zelf willen ?" kom op zeg ! Als je van iemand houdt dan doe je dat toch gewoon ? Als je eenmaal beft of pijpt dan krijg je er echt wel een goed gevoel over hoor, tenzij die persoon je misbruikt of niet van je houdt.

woensdag 25 juni 2003 @ 23:51:56 #162
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_11381129
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:43 schreef Nebu1980 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat zoveel mannen er een "big deal" van maken om te beffen na 't neuken; om een meisje (notabene meestal je eigen vriendin) die zo welwillend is en slikt te zoenen.

Ik ben zelf van mening dat 't allemaal lekker is, mits je de situatie maar geil genoeg is. Dan is er wat mij betreft echt geen rem hoor. Wedden dat je vriendin (of 't meisje waar je mee neukt) helemaal gek wordt als je 't handeltje tussen haar borsten dumpt en haar schoonlikt
... maar verder natuurlijk: ieder z'n eigen ding. Zeg alleen niet dat iets vies is als je 't nooit geprobeerd hebt.

Jij snapt het .
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_11381182
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:32 schreef okkie-man het volgende:

[..]

ik bied me vrijwillig aan

Je wee nie waar je aan begint... LOL
zucht
pi_11381218
Nou sorry de borry maar ga echt nie iedereen an zuh pijp lurke..

moet van iemand houden voor ik dat met liefde doe..

Aangezien ik door ervaringen liefdeloos ben geworruh...
uh..

zucht
pi_11383518
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:19 schreef 4]-[ Highlander het volgende:

[..]

Ik denk wel zeker te weten dat dat per vrouw verschilt....en per man trouwens ook, want er zijn mannen die helemaal niet willen beffen

* Meldt

Ik bef nooit en wordt best vaak gepijpt .. ofwel theorie gaat niet op

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_11383522
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:55 schreef AngelWings het volgende:
Nou sorry de borry maar ga echt nie iedereen an zuh pijp lurke..

moet van iemand houden voor ik dat met liefde doe..

Aangezien ik door ervaringen liefdeloos ben geworruh...
uh..

mooizo ... liefdeloze eentonige, dronken weekend sex dan maar?
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_11384008
Deze stelling met praktijkervaring kapot heeft gemaakt

Lang leve de soixante neuf!

pi_11384185
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:23 schreef GenesiZ het volgende:
Ik vind het heerlijk om mijn vriendin lekker te beffen. Gewoon het gezicht dat ze trekt als ze klaarkomt. Daar doe ik het gewoon voor. echt heerlijk.

..enne, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen; zo'n lul in je mond lijkt me toch ook niet alles.

Hmm, ben eigenlijk nieuwsgierig naar het antwoord op een soortgelijke vraag; "mannen vingeren liever dan dat vrouwen aftrekken"..enne, daar weet ik het antwoord ook wel op (vwb. mijn vriendin en ondergetekende)..

jacko

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_11400595
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 19:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Het verschil tussen een kut in je bek(om maar in jou trant te blijven) en een lul in je bek is dat een kut niet tegen je huig aan duwt.....

Er zijn dame's die dit echt alles behalve fijn vinden, die het niet zo prettig vinden dat hun hele mond opgevult word en de eikel hun huig kriebelt, sommige dame's krijgen al kokhalsneigingen als hun huig maar iets gekriebeld word, dat kan je niet vergelijken met een kutje likken.

Hoe je ook je best doet, je krijgt een kutje niet tegen je huig aan, of je mond er helemaal mee gevuld.

Ik vind dus dat je niet zo zwaar mag oordelen hierover, het heeft namelijk verdomde weinig met burgelijk of niet te maken.

Ik ben zelf een grote pijpfan, kan me tijdenlang heerlijk vermaken met een lekkere pik in mijn mond, maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen daar van houdt.

Kijk, in deze reactie kan ik me 200% vinden.
pi_11400620
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:11 schreef Mijnheer_Willem het volgende:

[..]

Wat een onzin. Vrijen is geen wegstreeplijstje. De rest van je relatie ook niet, waarom vrijen dan wel?

Inderdaad, meneer Willem snapt het
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 11:59 schreef cleany het volgende:
het is geven en nemen. Zo zien wij het en ze is er ook van gaan houden....

telkens dat zeggen van "je moet het toch zelf willen ?" kom op zeg ! Als je van iemand houdt dan doe je dat toch gewoon ? Als je eenmaal beft of pijpt dan krijg je er echt wel een goed gevoel over hoor, tenzij die persoon je misbruikt of niet van je houdt.

Wat een ONZIN!!!
Als je om wat voor reden dan ook niet aan orale seks doet, dan zou je niet van je partner houden?
Ik zou me pas echt goed schuldig voelen als een man niet van beffen houdt en ik hem zou dwingen, dan is voor mij de lol er al vanaf hoor. En andersom lijkt me ook.
pi_11402142
HHHMMMMMMMMMMMMMM LEKKKEERRR BEFFEN JAAAAA

LEKKER LEKKER LEKKER LIKKEN!!!! JHAAAAAA!!

sorry dat moest er even uit

pi_11411028
word!

Is dus echt zo, al zijn er net zo goed mannen die niet willen beffen als dat er vrouwen zijn die willen pijpen. Mijn v'dinnetje vindt het idee van een lauwe zoute milkshake ook niet alles

Maar tja beffen roxxx

pi_11414851
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 21:59 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Inderdaad, meneer Willem snapt het [afbeelding]
[..]

Wat een ONZIN!!!
Als je om wat voor reden dan ook niet aan orale seks doet, dan zou je niet van je partner houden?
Ik zou me pas echt goed schuldig voelen als een man niet van beffen houdt en ik hem zou dwingen, dan is voor mij de lol er al vanaf hoor. En andersom lijkt me ook.

je zou een man dus niet dwingen om te beffen zeg je he ?

maar...wat ik vaker heb meegemaakt en hier ook lees, is dat vrouwen daar wel vanuit gaan. Wat denk je dat er zou gebeuren als ik dat niet zou doen ? Niets...van beide kanten niet, maar eigenlijk wil je wel seks en vingeren en aftrekken kan je ook zelf doen, dus daar is de lol snel vanaf. Ik heb het nu dus over een zeer serieuze relatie he ! Nou...dan ga je dus maar een beetje lomp zitten neuken of zo ? Nee sorry, ik kan me in jouw standpunt gewoon niet vinden.

Ik weet dat het aan het begin van een relatie gewoon niet gebeurd, maar een tijdje later toch wel ? Mijn vriendin kan zich er dus wel in vinden en die vindt het ook geweldig als ze ziet dat ik er van geniet. Dat is toch mooi ! Dat is andersom ook zo...het is dus niet zo dat zij wat doet en ik niks terug. Ze komt ook altijd ECHT klaar en dat is ook zonder dollen.

pi_11414999
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 19:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Het verschil tussen een kut in je bek(om maar in jou trant te blijven) en een lul in je bek is dat een kut niet tegen je huig aan duwt.....

Er zijn dame's die dit echt alles behalve fijn vinden, die het niet zo prettig vinden dat hun hele mond opgevult word en de eikel hun huig kriebelt, sommige dame's krijgen al kokhalsneigingen als hun huig maar iets gekriebeld word, dat kan je niet vergelijken met een kutje likken.

Hoe je ook je best doet, je krijgt een kutje niet tegen je huig aan, of je mond er helemaal mee gevuld.

Ik vind dus dat je niet zo zwaar mag oordelen hierover, het heeft namelijk verdomde weinig met burgelijk of niet te maken.

Ik ben zelf een grote pijpfan, kan me tijdenlang heerlijk vermaken met een lekkere pik in mijn mond, maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen daar van houdt.

Volgens mij kan je ook heerlijk pijpen zonder dat de penis helemaal naar binnen gaat tot tegen de huig!
Vaak is alleen de eikel en een beetje al voldoende.. dus dat kan geen reden zijn om niet te willen pijpen volgens mij.

Ik begrijp overigens best dat mensen het "vies/onaantrekkelijk" vinden, het idee van een penis in je mond (heb ik trouwens ook..) en daarom niet willen pijpen..

pi_11415221
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:16 schreef papsarmy het volgende:
Als jullie elkaars "smaak" niet lekker vinden horen jullie biologisch niet bij elkaar.

dit is dus bullshit maat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')