abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2003 @ 21:56:04 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8870154
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 21:26 schreef freud het volgende:
Ik denk niet dat je kan zeggen dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen. Het verschilt per persoon imo.
Gaat om het gemiddelde hè!
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 5 maart 2003 @ 05:11:30 #77
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8876229
Mooi, ik heb dus een neuk-lul

Ontopic: ik denk dat je tegenwoordig niet meer kunt stellen dat mannen meer van beffen (of sex tout court) houden dan vrouwen van pijpen. Vrouwen zijn hooguit selectiever, maar dat zegt niets over hun sexdrive of het plezier dat zij aan sex beleven.

Overigens mag een vrouw die voor elke befbeurt eerst naar de badkamer rent wat mij betreft ook maar meteen de vloer gaan boenen. Kom op zeg, tenzij je echt een kut als een stroopwafel hebt is er toch niks mis met een 'smaakje'? Het is een kut, deal with it. Als je niks wilt ruiken/proeven ga je maar aan haar navel likken ofzo.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_8882720
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 05:11 schreef Kwark het volgende:
Overigens mag een vrouw die voor elke befbeurt eerst naar de badkamer rent wat mij betreft ook maar meteen de vloer gaan boenen. Kom op zeg, tenzij je echt een kut als een stroopwafel hebt is er toch niks mis met een 'smaakje'? Het is een kut, deal with it. Als je niks wilt ruiken/proeven ga je maar aan haar navel likken ofzo.
precies hoe ik erover denk! Het komt toch echt wel voor dat mijn vriendin en ik terugkomen van een nachtje stappen en dan hebben we geen zin om uitgebreid te douchen, dus dan is het even "opknappen" op de wc/badkamer en dan maakt het mij echt niet uit of ze een beetje naar zweet ruikt. Je bent juist geil om dat soort dingen te negeren!

PS: Bedankt voor de info erodome: volgens mij heb ik een neuk/pijp combo penis!

woensdag 5 maart 2003 @ 13:47:15 #79
41677 mama-in-spe
18 juli 2003 is het zover :-)
pi_8883940
ik denk dat je wel gelijk hebt met de stelling. Maar ik denk dat het ook een hele simpele reden heeft.

Ik vind pijpen namelijk heel geil om te doen,al was het maar om hem zo te zien en horen genieten...alleen klaarkomen in mijn mond vind ik weer vies. Daarom vind ik het altijd zo zielig om hem te pijpen, omdat het nou eenmaal lekkerder voor hem is als hij ook in mijn mond mag spuiten. Ik denk dat meer meiden dat hebben en het daarom maar helemaal niet doen.

leonietje
pi_8884868
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat een man meer/vaker beft omdat dat voor veel vrouwen meer "kans" op een orgasme geeft. Mannen komen wel met het neuken, vele vrouwen lukt dat niet.

Ok ok, ik weet het, het gaat niet alleen om klaarkomen bij sex, en zo bedoel ik dat ook niet, maar ik denk dat een man sneller zal beffen omdat hij graag wil dat zij ook komt, en dat gaat met beffen vaak nu eenmaal makkelijker dan met neuken.
Voor een vrouw om een man te pijpen is het net iets meer een "extraatje" zegmaar.

Is dit beleid of is hier over nagedacht?
pi_8896367
Ah, moet m'n vriend dit topic toch eens laten lezen.
Nee hoor, hij hoeft helemaal niet te doen wat gemiddeld is volgens jullie.
Maar het is bij ons iig niet zo.
Kmt ook omdat ik het leuk vind om hem even snel ergens te pijpen en om gebeft te worden rek je meestal wat meer tijd uit en dat gebeurt ook bijna altijd gewoon lekker makkelijk in bed ofzo. Moet me er echt voor op m'n gemak voelen.
En dan nog gebeurt het niet vaak, heb daar ook geen problemen mee.
Maar vond het wel verwonderlijk dat het bij bijna iedereen hier omgedraaid was.
Lief, klein en onschuldig!
pi_8898320
Ik denk dat het per persoon verchilt...
maar ik vind het persoonlijk helemaaaaaaal niet verkeerd om een jongen te pijpen...
pi_8900918
Gezoend worden door mijn vriendin na het pijpen vindt ik geen probleem. Alleen als ik in haar mond ben klaargekomen dan ga ik niet met er lopen bekken. Ik ben niet zo'n voorstander van Snowballing
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 6 maart 2003 @ 00:27:24 #84
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_8900969
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 00:24 schreef GenesiZ het volgende:
Gezoend worden door mijn vriendin na het pijpen vindt ik geen probleem. Alleen als ik in haar mond ben klaargekomen dan ga ik niet met er lopen bekken. Ik ben niet zo'n voorstander van Snowballing
sneeuwballen rules
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  donderdag 6 maart 2003 @ 00:58:16 #85
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8901556
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 00:24 schreef GenesiZ het volgende:
Even d'r neus dichthouden doet wonderen.

Ik denk inderdaad dat meer mannen beffen dan vrouwen pijpen. Of dat iets met klaarkomen te maken heeft weet ik eigenlijk niet, heb het er nooit over.

Ik denk niet dat mannen beffen omdat ze gepijpt willen worden, maar gewoon omdat ze het lekker vinden. Zo werkt dat bij mij althans.

donderdag 6 maart 2003 @ 22:04:49 #87
47840 Snuk
The Assmaster
pi_8920763
Some of them think it's dirty personally, I love dirty!!
Running through my head... all the things she said...
pi_8920974
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:50 schreef Troel het volgende:

[..]

nee, ik weet niet hoe lekker, heb nog nooit een vrouw gebeft... (wil ik ook zo houden)

Ik ook niet, maar ik reageerde even over de opmerkingen die gemaakt werden over die jongen die zijn meisje niet meer wilt zoenen na het pijpen.. dus ik had het niet over pijpen.. sorry!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 01:17:17 #89
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8925488
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:34 schreef thijzema het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, is het niet geweldig als je vriendin klaarkomt, dat geeft echt een kick. 't is helemaal te gek als ze er ook van die kerm geluidjes bij maken

Ik hebde mijne een keer gevraagd of ze eens wat harder kon kreunen tijdens het vingeren.
ze was zo stil vond ik. reden was dat ze mijn ouders neit wakker wilde maken omdat ze zo hard kreunde. en toen waren mijn ouders weg en ze begon me toch en partij te kreunen. zelfs harder dan het luchtalarm.

al is dat niet zo hard meer

maar iig is het idd geil als ze kreunt.

enne, ik wil mijn vriendin best beffen maar dat wil ze niet.

pi_9002684
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:17 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Ik hebde mijne een keer gevraagd of ze eens wat harder kon kreunen tijdens het vingeren.
ze was zo stil vond ik. reden was dat ze mijn ouders neit wakker wilde maken omdat ze zo hard kreunde. en toen waren mijn ouders weg en ze begon me toch en partij te kreunen. zelfs harder dan het luchtalarm.

al is dat niet zo hard meer

maar iig is het idd geil als ze kreunt.

enne, ik wil mijn vriendin best beffen maar dat wil ze niet.

Lucht alarm?? weet je zeker dat je haar geen pijn deed?? Geintje.

Ik vind het super geil om haar te beffen, gewoon het idee dat ze super ligt te genieten. Maar als ze niet wil pijpen, dan kan je beter gelijk stoppen, want dat ik er voor de gast niets meer aan Ik vind dat wel. Ik hoef niet perse in haar mond klaar te komen hoor, maar scoort ze wel meer punten . Het gaat eigenlijk om het respect voor elkaar en ik vind ook dat beffen en pijpen erbij horen. Alleen neuker is ook zo standaard..Nog iets: eerst lekker likken en dan lekker tongzoenen, doet ze dat, dan is het een super geile slet (Dat is niet negatief hahaha)

*oneluv* Rememba da greatest LA memba. this feelin is foreva. I borrow a bang out to da whole alcoholic crew. So one luv to da wickedest main mun in leidschendam & co
pi_9005434
beffen is gewoon lekker en mijn vriendin vindt het ook geweldig als ik haar bef:Y
pi_9006639
bij mij en mijn vriend is het net anders om, ik pijp hem graag is gewoon leuk en geil om te doen (over het algemeen), maar hij vind er weinig aan om mij te beffen, jammer genoeg..
  maandag 10 maart 2003 @ 15:13:59 #93
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_9008209
Beffen is LEKKER!!!!!!!!!
Gepijpt worden ruled ook...
Maar t hoeft echt niet..
Als ik maar mag likken vind ik t al goed......
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  maandag 10 maart 2003 @ 19:23:34 #94
49968 Mysterygirl
Onze bijna hond..............
pi_9015550
Ik vind het heerlijk als mijn vriend me beft. Maar ik hem pijpen? Das iets heel zeldzaams. Vind het gewoon niet lekker

Maar liever ook niet zoenen na het beffen. Mag ie eerst ff zijn mond spoelen hoor

En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
pi_9016901
quote:
Maar liever ook niet zoenen na het beffen. Mag ie eerst ff zijn mond spoelen hoor
hahahaha, doe es gek joh, proef je het ook eens . je laat die arme jongen toch niet weglopen, terwijl jij daar nog ligt
*oneluv* Rememba da greatest LA memba. this feelin is foreva. I borrow a bang out to da whole alcoholic crew. So one luv to da wickedest main mun in leidschendam & co
  maandag 10 maart 2003 @ 20:30:19 #96
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9018000
Nooit wat van gemerkt eigenlijk Doe het net zo graag als dat mijn partner het doet...
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_9023665
quote:
Op maandag 10 maart 2003 20:30 schreef Muurbloempje het volgende:
Nooit wat van gemerkt eigenlijk Doe het net zo graag als dat mijn partner het doet...
kijk, zo mogen wij het horen. Likken vind ik het lekkerste dat er is. Er is niets lekkerder dan een vrouw helemaal gek horen worden.
pi_9023719
Als jullie elkaars "smaak" niet lekker vinden horen jullie biologisch niet bij elkaar.
Ik vind beffen heerlijk omdat ik er een kick van krijg als ze komt.
Pijpen doet ze ook bij mij maar nie doorslik nie.

69?

why worry? Enjoy life!
pi_9023746
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:20 schreef hilliebillie het volgende:
bij mij en mijn vriend is het net anders om, ik pijp hem graag is gewoon leuk en geil om te doen (over het algemeen), maar hij vind er weinig aan om mij te beffen, jammer genoeg..
het is geven en nemen hoor in een relatie...dus dan bijtie maar ff door (figuurlijk gezien dan)
pi_9025365
ik fantaseer er graag over (beffen natuurlijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')