quote:Gaat om het gemiddelde hè!
Op dinsdag 4 maart 2003 21:26 schreef freud het volgende:
Ik denk niet dat je kan zeggen dat mannen liever beffen dan dat vrouwen pijpen. Het verschilt per persoon imo.
Ontopic: ik denk dat je tegenwoordig niet meer kunt stellen dat mannen meer van beffen (of sex tout court) houden dan vrouwen van pijpen. Vrouwen zijn hooguit selectiever, maar dat zegt niets over hun sexdrive of het plezier dat zij aan sex beleven.
Overigens mag een vrouw die voor elke befbeurt eerst naar de badkamer rent wat mij betreft ook maar meteen de vloer gaan boenen. Kom op zeg, tenzij je echt een kut als een stroopwafel hebt is er toch niks mis met een 'smaakje'? Het is een kut, deal with it. Als je niks wilt ruiken/proeven ga je maar aan haar navel likken ofzo.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 05:11 schreef Kwark het volgende:
Overigens mag een vrouw die voor elke befbeurt eerst naar de badkamer rent wat mij betreft ook maar meteen de vloer gaan boenen. Kom op zeg, tenzij je echt een kut als een stroopwafel hebt is er toch niks mis met een 'smaakje'? Het is een kut, deal with it. Als je niks wilt ruiken/proeven ga je maar aan haar navel likken ofzo.
PS: Bedankt voor de info erodome: volgens mij heb ik een neuk/pijp combo penis!
Ik vind pijpen namelijk heel geil om te doen,al was het maar om hem zo te zien en horen genieten...alleen klaarkomen in mijn mond vind ik weer vies. Daarom vind ik het altijd zo zielig om hem te pijpen, omdat het nou eenmaal lekkerder voor hem is als hij ook in mijn mond mag spuiten. Ik denk dat meer meiden dat hebben en het daarom maar helemaal niet doen.
Ok ok, ik weet het, het gaat niet alleen om klaarkomen bij sex, en zo bedoel ik dat ook niet, maar ik denk dat een man sneller zal beffen omdat hij graag wil dat zij ook komt, en dat gaat met beffen vaak nu eenmaal makkelijker dan met neuken.
Voor een vrouw om een man te pijpen is het net iets meer een "extraatje" zegmaar.
quote:sneeuwballen rules
Op donderdag 6 maart 2003 00:24 schreef GenesiZ het volgende:
Gezoend worden door mijn vriendin na het pijpen vindt ik geen probleem. Alleen als ik in haar mond ben klaargekomen dan ga ik niet met er lopen bekken. Ik ben niet zo'n voorstander van Snowballing
quote:Even d'r neus dichthouden doet wonderen.
Op donderdag 6 maart 2003 00:24 schreef GenesiZ het volgende:
Gezoend worden door mijn vriendin na het pijpen vindt ik geen probleem. Alleen als ik in haar mond ben klaargekomen dan ga ik niet met er lopen bekken. Ik ben niet zo'n voorstander van Snowballing
Ik denk inderdaad dat meer mannen beffen dan vrouwen pijpen. Of dat iets met klaarkomen te maken heeft weet ik eigenlijk niet, heb het er nooit over. ![]()
Ik denk niet dat mannen beffen omdat ze gepijpt willen worden, maar gewoon omdat ze het lekker vinden. Zo werkt dat bij mij althans.
quote:Ik ook niet, maar ik reageerde even over de opmerkingen die gemaakt werden over die jongen die zijn meisje niet meer wilt zoenen na het pijpen.. dus ik had het niet over pijpen.. sorry!
Op maandag 3 maart 2003 22:50 schreef Troel het volgende:[..]
nee, ik weet niet hoe lekker, heb nog nooit een vrouw gebeft... (wil ik ook zo houden)
quote:Ik hebde mijne een keer gevraagd of ze eens wat harder kon kreunen tijdens het vingeren.
Op maandag 3 maart 2003 22:34 schreef thijzema het volgende:[..]
Ik ben het helemaal met je eens, is het niet geweldig als je vriendin klaarkomt, dat geeft echt een kick. 't is helemaal te gek als ze er ook van die kerm geluidjes bij maken
al is dat niet zo hard meer
maar iig is het idd geil als ze kreunt.
enne, ik wil mijn vriendin best beffen maar dat wil ze niet.
quote:Lucht alarm?? weet je zeker dat je haar geen pijn deed?? Geintje.
Op vrijdag 7 maart 2003 01:17 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik hebde mijne een keer gevraagd of ze eens wat harder kon kreunen tijdens het vingeren.
ze was zo stil vond ik. reden was dat ze mijn ouders neit wakker wilde maken omdat ze zo hard kreunde. en toen waren mijn ouders weg en ze begon me toch en partij te kreunen. zelfs harder dan het luchtalarm.al is dat niet zo hard meer
![]()
maar iig is het idd geil als ze kreunt.
enne, ik wil mijn vriendin best beffen maar dat wil ze niet.
Ik vind het super geil om haar te beffen, gewoon het idee dat ze super ligt te genieten. Maar als ze niet wil pijpen, dan kan je beter gelijk stoppen, want dat ik er voor de gast niets meer aan
Ik vind dat wel. Ik hoef niet perse in haar mond klaar te komen hoor, maar scoort ze wel meer punten
. Het gaat eigenlijk om het respect voor elkaar en ik vind ook dat beffen en pijpen erbij horen. Alleen neuker is ook zo standaard..Nog iets: eerst lekker likken en dan lekker tongzoenen, doet ze dat, dan is het een super geile slet
(Dat is niet negatief hahaha)
Maar liever ook niet zoenen na het beffen. Mag ie eerst ff zijn mond spoelen hoor
quote:hahahaha, doe es gek joh, proef je het ook eens
Maar liever ook niet zoenen na het beffen. Mag ie eerst ff zijn mond spoelen hoor
quote:kijk, zo mogen wij het horen. Likken vind ik het lekkerste dat er is. Er is niets lekkerder dan een vrouw helemaal gek horen worden.
Op maandag 10 maart 2003 20:30 schreef Muurbloempje het volgende:
Nooit wat van gemerkt eigenlijkDoe het net zo graag als dat mijn partner het doet...
69?
quote:het is geven en nemen hoor in een relatie...dus dan bijtie maar ff door (figuurlijk gezien dan)
Op maandag 10 maart 2003 14:20 schreef hilliebillie het volgende:
bij mij en mijn vriend is het net anders om, ik pijp hem graag is gewoon leuk en geil om te doen (over het algemeen), maar hij vind er weinig aan om mij te beffen, jammer genoeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |