Hmm ik ben het denk ik eens met Great Expectations... en die vergelijking met likken aan een harige kiwi is echt briljant!
Natuurlijk hangt dat af van de dame in kwestie, maar het klopt mi best wel. Toch vinnik pijpen ook leuker dan beffen (maar misschien heeft dat ook te maken met mijn wat sterkere emotionele binding aan mannen)
@ Troel
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:56 schreef Doffy het volgende:
*schop*Hmm ik ben het denk ik eens met Great Expectations... en die vergelijking met likken aan een harige kiwi is echt briljant!
Natuurlijk hangt dat af van de dame in kwestie, maar het klopt mi best wel. Toch vinnik pijpen ook leuker dan beffen (maar misschien heeft dat ook te maken met mijn wat sterkere emotionele binding aan mannen)
@ Troel
quote:ik zou er niet aan moeten denken om de hele avond gebeft te moeten worden...
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:15 schreef metalheadBOC het volgende:
Ah beffen is idd niet vervelend! ik doe het zeer graag (waar mijn vriendin dankbaar misbruik van maakt) persoonlijk vind ik beffen 1 van de lekkerste dingen van sex je kan er een vrouw echt helemaal gek mee krijgen (als je het goed doet dan he
) en de smaak van kut vocht kan ik nou niet echt vervelend noemen (bring it on). zelf hou ik er het meest van als het er zo helemaal uit druipt en dan echt alles op likken jam jam. zou echt een hele avond lang kunnen beffen (ik geloof alleen dat mijn tong daar tegen gaat protesteren
)
quote:Gatver!
Op maandag 3 maart 2003 22:22 schreef Lucille het volgende:Beffen is voor hun beffen, maakt niet uit wat de omstandigheden zijn. veel haar of niet, gewassen of niet, net geneukt of niet.
Dat geloof ik eigenlijk niet.
quote:Ik wil het niet geloven denk ik...
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:47 schreef Bridell het volgende:[..]
Gatver!
Dat geloof ik eigenlijk niet.
quote:Vooral met dit weer.
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:49 schreef Troel het volgende:[..]
Ik wil het niet geloven denk ik...
quote:Ach, bacterien kunnen toch best lekker zijn??
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:55 schreef Bridell het volgende:[..]
Vooral met dit weer.
Maar ff serieus, als je gewoon thuis bent dan is het toch een kleine moeite om even naar het toilet te gaan om je om te frissen als je verwacht leuke dingen te gaan doen...
quote:Ja en ik wil mezelf gewoon fris (lees schoon) voelen. Anders vind ik het niet echt prettig, ook al ben ik niet de actieve partij.
Op dinsdag 5 augustus 2003 10:56 schreef Troel het volgende:[..]
Ach, bacterien kunnen toch best lekker zijn??
Maar ff serieus, als je gewoon thuis bent dan is het toch een kleine moeite om even naar het toilet te gaan om je om te frissen als je verwacht leuke dingen te gaan doen...
Maar voor de mannen: Klopt die stelling van Lucille volgens jullie?
Ik houd wel van een beetje ranzigheid. Als mijn vriendin mij heeft gepijpt, houdt ze het goedje in haar mond en dan pak ik haar vol op de bek. HEERLIJK (je moet alleen geen bier hebben gedronken want dat is goor).
Ook met beffen is het zo. Na het door mij in haar klaarkomen duik ik naar beneden om daar nog het nodige lik en sabbelwerk uit te voeren. Dat er dan sperma bij zit geeft niets. Geeft haar ook het idee dat ik niet vies van dat soort dingen ben. Dat is lekker spannend tijdens een heftige vrijpartij. Als je toevallig ergens bent in laten we zeggen de buitenlucht en je bent geil en je hebt geen wasbak bij de hand.....
ik bedoel maar. Alles netjes opgeruimd naderhand. Geen lekkende vriendin en geen sperma in het haar van je vriendin!
[Dit bericht is gewijzigd door 6 op 05-08-2003 11:14]
quote:Kijk, daar kan ik nog inkomen...
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:13 schreef 6 het volgende:
Het kan mij niet smerig genoeg.Ik houd wel van een beetje ranzigheid. Als mijn vriendin mij heeft gepijpt, houdt ze het goedje in haar mond en dan pak ik haar vol op de bek. HEERLIJK (je moet alleen geen bier hebben gedronken want dat is goor).
Ook met beffen is het zo. Na het door mij in haar klaarkomen duik ik naar beneden om daar nog het nodige lik en sabbelwerk uit te voeren. Dat er dan sperma bij zit geeft niets. Geeft haar ook het idee dat ik niet vies van dat soort dingen ben.
Maar het lijkt me toch niet echt lekker om iemand te moeten beffen die al dagen zich daar niet gewassen heeft ofzo... (erg extreem, maar ff als voorbeeld)
Het lastige met een kiwi is dat je helemaal tussen de benen moet duiken en dat het bij een ijsje niet hoeft ![]()
Mijn ervaring is dus dat ijsjes een stuk makkelijker werken
quote:Ik vind zowel ijsjes als kiwi's lekker, maar harige kiwi's, nee dat vind ik toch echt wat minder
Op donderdag 7 augustus 2003 13:40 schreef raptorix het volgende:
Mjah kan zeggen dat ik met zowel ijsjes als kiwis ervaring heb, maar dat ik ijsjes toch een stuk beter vind als lauwe kiwisHet lastige met een kiwi is dat je helemaal tussen de benen moet duiken en dat het bij een ijsje niet hoeft
Waar ik het mee eens ben, een ijsje is makkelijker te hanteren als een kiwi, maar een beetje oefening doet wonderen, inmiddels ben ik aardig bedreven(al zeg ik het zelf) met kiwi's en gaat het me net zo makkelijk af als ijsjes.
Toen ik net ijsjes begon te eten was ik er ook nog niet zo handig in als dat ik nu na vele jaren ijsjes eten ben, zo is het ook met kiwi's, je word er vanzelf handig in
Naar aanleiding van dit topic heb ik nog twee vragen:
1. Hoe frissen vrouwen zich op als er een een heftige befpartij aan zit te komen en als er op de wc geen wastafel is? (met alleen wc-papier kom je er natuurlijk niet)
2. Hoe doen mannen dit (voor een pijpsessie natuurlijk)
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 23:05 schreef Dragonetti het volgende:HHHMMMMMMMMMMMMMM LEKKKEERRR BEFFEN JAAAAA
LEKKER LEKKER LEKKER LIKKEN!!!! JHAAAAAA!!
sorry dat moest er weer even uit
quote:Je hebt van die vochtige doekjes te koop, per stuk verpakt. Net als Wetties eigenlijk maar dan speciaal voor je doos.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:34 schreef cppjs het volgende:
1. Hoe frissen vrouwen zich op als er een een heftige befpartij aan zit te komen en als er op de wc geen wastafel is? (met alleen wc-papier kom je er natuurlijk niet)
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 15:34 schreef cppjs het volgende:
Als reactie op de vraag van TS: Ik vind het echt heerlijk om gepijpt te worden, maar om de reactie van mijn vriendin te zien als ik haar bef is echt onovertroffen!Naar aanleiding van dit topic heb ik nog twee vragen:
2. Hoe doen mannen dit (voor een pijpsessie natuurlijk)
Dit wil nog wel eens helpen...
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 16:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
quote:Gelukkig maar, ik dacht dat ze dan even het wc-papier in de wc doopte om zich nat schoon te maken
Op donderdag 7 augustus 2003 16:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 20:09 schreef cppjs het volgende:[..]
[..]Gelukkig maar, ik dacht dat ze dan even het wc-papier in de wc doopte om zich nat schoon te maken
Ik dacht dat ze het gewoon naar binnen duwden
quote:Maar je hebt ook voorverpakt ijs. Da's weer lastiger
Op donderdag 7 augustus 2003 13:40 schreef raptorix het volgende:
Mjah kan zeggen dat ik met zowel ijsjes als kiwis ervaring heb, maar dat ik ijsjes toch een stuk beter vind als lauwe kiwisHet lastige met een kiwi is dat je helemaal tussen de benen moet duiken en dat het bij een ijsje niet hoeft
quote:Welke verpakking bedoel je? De verwijderbare of de niet-verwijderbare?
Op woensdag 20 augustus 2003 00:39 schreef fulco- het volgende:[..]
Maar je hebt ook voorverpakt ijs. Da's weer lastiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |