quote:Is dit account gehackt
Op maandag 3 maart 2003 18:58 schreef Dovenwereld het volgende:
Heren, Wie heeft dameszwempak voor de bed gedragen?
quote:Geen onzin-spreken.. ik wil graag weten wie heeft ooit stiekem rare kleding gedragen voor sex... bij zwempak voel ik prettiger dan zwembroekje
Op maandag 3 maart 2003 19:00 schreef Pushit het volgende:[..]
Is dit account gehackt
Of heeft Dovenwereld ook carnaval gevierd
![]()
quote:Ah zo... heb wel eens perongeluk de verkeerde slip aangetrokken ná de sex, maar dat zat niet zo lekker eigenlijk
Op maandag 3 maart 2003 19:01 schreef Dovenwereld het volgende:[..]
Geen onzin-spreken.. ik wil graag weten wie heeft ooit stiekem rare kleding gedragen voor sex... bij zwempak voel ik prettiger dan zwembroekje
En zwemmen doe ik in een bermuda
Overigens heb ik nog iets tegen mannen die bermuda's dragen. Ik vind ze voornamelijk preutse sukkels die zich op hun kop laten zitten door hun angst dat hun zaakie mogelijk kleiner is dan die van andere zwemmers .
quote:MMM misschien kan je Kelly uit Big Brother eens bellen die heeft net zo een goed modegevoel als jij
Op maandag 3 maart 2003 19:01 schreef Dovenwereld het volgende:[..]
Geen onzin-spreken.. ik wil graag weten wie heeft ooit stiekem rare kleding gedragen voor sex... bij zwempak voel ik prettiger dan zwembroekje
quote:Nee van die veel te kleine slipjes met bossen haar eromheen zijn een leuke aanblik
Op maandag 3 maart 2003 19:20 schreef RetepV het volgende:
Eh, nee, ik ook nog nooit gedaan, ik ga liever op stiekeme openbareplaatsen sex hebben als ik iets spannends wil doen.
Overigens heb ik nog iets tegen mannen die bermuda's dragen. Ik vind ze voornamelijk preutse sukkels die zich op hun kop laten zitten door hun angst dat hun zaakie mogelijk kleiner is dan die van andere zwemmers
.
Ik doe het trouwens omdat ik geen tijd heb voor een zonnebank en me bovenbenen nooit in de zon komen. Me onderbenen juist best vaak. Kun je je voorstellen hoe "lullig" dat uitziet?
En preuts.... kijk maar in het billentopic
quote:En als jij je broek 's avonds uittrekt om met je vriendin naar bed te gaan, doe je het licht zeker uit zodat ze je beharing niet hoeft te zien?
Op maandag 3 maart 2003 19:25 schreef Pushit het volgende:
Nee van die veel te kleine slipjes met bossen haar eromheen zijn een leuke aanblik
Maar goed, ik stop maar weer, dit is Dovenwereld z'n thread en niet de mijne .
quote:Ben momenteel single, en ik slaap voornamelijk in het donker. Evt. samen douchen natuurlijk met licht, schaamte ken ik niet echt.
Op maandag 3 maart 2003 19:32 schreef RetepV het volgende:[..]
En als jij je broek 's avonds uittrekt om met je vriendin naar bed te gaan, doe je het licht zeker uit zodat ze je beharing niet hoeft te zien?
quote:Nee voor mezelf. En dan spiegel ik me aan andere mannen, weet niet hoe jij dat doet
Kennelijk wil jij er goed uitzien voor andere mannen. Maar waar gaat het nou om, dat je er goed uitziet voor de vrouwen of voor de mannen?
quote:Goh als dit een poging is je ontluikende helderziendheid te laten zien zou ik een andere hobby kiezen. Deze wijsheden heb ik van verschillende dames, dus daar ga ik verder niet tegenin
Ga dan niet zelf proberen te beredeneren wat een vrouw wel of niet wil zien, toch?
quote:Jij begon met flamen niet ik
Maar goed, ik stop maar weer, dit is Dovenwereld z'n thread en niet de mijne.
[/quote]
willen we dus nu weer allemaal ontopic blijven?
quote:Bijvoorbeeld draag je dames zwempak ...
Op maandag 3 maart 2003 21:10 schreef Phoenixx het volgende:
Raar... wat is raar?
Kleding die ik "normaal" niet draag, maar voor de "gelegenheid" wel eens heb aangetrokken... Een bordeaux-rode bustière-met-jarretels, bijpassende string en natuurlijk zwarte kousen & zwarte hoge hakken...
Of een zwarte body-stocking met zwarte kousen en zwarte hoge hakken...
Mwa... niks raars dus eigenlijk en ook niet eens alleen voor mijn partner... ik vind het voor mezelf eigenlijk ook gewoon hartstikke geil om dergelijke dingen aan te trekken...
quote:[/quote]
Op maandag 3 maart 2003 19:36 schreef Pushit het volgende:[..]
Ben momenteel single, en ik slaap voornamelijk in het donker. Evt. samen douchen natuurlijk met licht, schaamte ken ik niet echt.
[..]Nee voor mezelf. En dan spiegel ik me aan andere mannen, weet niet hoe jij dat doet
[..]Goh als dit een poging is je ontluikende helderziendheid te laten zien zou ik een andere hobby kiezen. Deze wijsheden heb ik van verschillende dames, dus daar ga ik verder niet tegenin
![]()
[..]Jij begon met flamen niet ik
quote:Ja Graag... weg met onzin-spammetjes van Pushit...
Op maandag 3 maart 2003 20:59 schreef E.T. het volgende:
ehm.. de vraag gaat niet over zwemkleding maar of je al dan niet wel eens 'rare' (of aparte) kleding aantrekt voor je partner of voor jezelf. Puur voor de kick.willen we dus nu weer allemaal ontopic blijven?
quote:Alles komt goed kerel...alles komt goed
Op dinsdag 4 maart 2003 01:02 schreef Dovenwereld het volgende:hoop geblaat
ga maar rustig slapen
quote:Ze is vrouwlijk, oetlul .. dus wat denk je wat voor een zwempak ze zou dragen
Op maandag 3 maart 2003 23:03 schreef Dovenwereld het volgende:[..]
Bijvoorbeeld draag je dames zwempak ...
quote:Nee ik heb nog nooit een dameszwempak voor m'n bed gedragen , er in trouwens ook niet en tijdens het slapen gaan ook al niet.
Op maandag 3 maart 2003 18:58 schreef Dovenwereld het volgende:
Heren, Wie heeft dameszwempak voor de bed gedragen?
Eigenlijk heb ik helemaal geen vreemde vage kleding of wat dan ook gedragen voor m'n partner of mezelf.
maar ja wat is dan ook rare kleding ??
quote:[offtopic]
Op dinsdag 4 maart 2003 01:02 schreef Dovenwereld het volgende:[..]
leer nederlands....
quote:Heel erg streng kijkt
Op dinsdag 4 maart 2003 15:00 schreef Roellie80 het volgende:[..]
leer nederlands....
Maar ik heb wel es voor de lol de string van mijn (toenmailige) vriendin aangedaan. Ze lag helemaal dubbel. Het stond ook wel euhm...raar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |