[Dit bericht is gewijzigd door PsYcHeDeLiC op 03-03-2003 18:49]
En voila : je heb een gesprekkie
Tip van de dag : Niet zo verlegen doen , je hebt niks te verliezen alleen maar te winnen
quote:haha
Op maandag 3 maart 2003 18:49 schreef Takemenow het volgende:
Jij : Hee , alles goed , vermaak je je een btjeZij : Hee .... ja lekker hoor met jou ook alles goed , wat vind jij ervan
![]()
Jij : neukenwil je wat drinken ?
En voila : je heb een gesprekkie
Tip van de dag : Niet zo verlegen doen , je hebt niks te verliezen alleen maar te winnen
'colaatje, neuken ?
NEE ??
sinas dan ?'
(jaja Large..)
Kom op ! Wees een vent ! Gaan met die banaaan en meer van die onzin
quote:Doe ik toch , ik help hem door tips te geven en af en toe een geintje kan toch geen kwaad
Op maandag 3 maart 2003 18:55 schreef miss_bleu het volgende:
Kom op mensen!! wees eens serieus hier.
Je hebt inderdaad niks te verliezen en mocht het niks worden jammer dan maar je hebt het tenminste wel geprobeerd en dat is het belangrijkste...
Anders blijf je met de gedachte zitten en met gedachtes komen je niet verder alleen met daden
En ze zit ook nog bij je op skool dus je hoeft haar niet eens in de discotheek aan te spreken, is het nog verstaanbaar ook....
Probeer eerst anders wat meer non-verbaal contact (beetje glimlachen) te leggen. Daar kun je meestal al wel iets uit op maken. Hoewel, ook weer niet altijd, als zij nog verlegener c.q. onzekerder is dan denk je met een beetje pech het verkeerde.
quote:de sos afdeling
Op maandag 3 maart 2003 18:48 schreef PsYcHeDeLiC het volgende:
Koop een Hitkrant of Tina en lees de SOS afdeling.. die staan altijd boordevol (bordevol ? bordenvol?) met dit soort problemen.. ;-)
quote:
Op maandag 3 maart 2003 18:48 schreef PsYcHeDeLiC het volgende:
Koop een Hitkrant of Tina en lees de SOS afdeling.. die staan altijd boordevol (bordevol ? bordenvol?) met dit soort problemen.. ;-)
niet geschoten is altijd mis!
dus maak er werk van!
(ben eigenlijks ook maar een verlegen typetje hoor
quote:Die vind ik wel lachen! Eens kijken of ik het lef heb die te proberen...
Op maandag 3 maart 2003 19:38 schreef Chooselife het volgende:
"Ik wil je wel een complimentje geven, maar ik kan niet kiezen welke.."
quote:Zelf verzonnen laatst
Op maandag 3 maart 2003 21:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Die vind ik wel lachen! Eens kijken of ik het lef heb die te proberen...
Ik heb m al uitgeprobeerd, maar stond toen ineens met de bek vol tanden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |