Ongelooflijk spectaculair golf af en toe. ![]()
Ik volg de Masters nu al vanaf 1988 en geniet er elke keer weer opnieuw van. Die baan, die atmosfeer.
quote:Hij staat nu wel aan de leiding, maar ik gok toch op de iets meer ervaren Weir.
Op zondag 13 april 2003 23:07 schreef Leatherface het volgende:
Gaat Len Mattiace de Masters winnen?
quote:En?
Op zondag 13 april 2003 23:10 schreef Leatherface het volgende:
Eigenlijk pas voor het eerst dat ik golf live zit te kijken.
quote:Ja, ik snap het. Ik vind het wel een relaxte sport om naar te kijken.
Op zondag 13 april 2003 23:14 schreef golfer het volgende:[..]
En?
Pakt het je een beetje?
Begin je iets van het spelletje te snappen?
quote:Doe het af en toe bij een 4e ronde, wanneer het nog spannend is en het live op de BBC is (vrij weinig dus
Op zondag 13 april 2003 23:10 schreef Leatherface het volgende:
Eigenlijk pas voor het eerst dat ik golf live zit te kijken.
Zo had ik dat vorig jaar ook met de snookerembassy.
Hup Weir
quote:Het begint er inderdaad goed voor Mattiace uit te zien. Kijken of ie de laatste holes ongeschonden door kan komen.
Op zondag 13 april 2003 23:44 schreef Bobu het volgende:
En nog maar een birdie voor Mattiace...zo presteer je weinig tot niks en zo sta je bovenaan het leaderboard van de Masters
quote:Bogey voor Mattiace op de 18e kan hem nog wel eens opbreken.
Op zondag 13 april 2003 23:49 schreef golfer het volgende:
Het begint er inderdaad goed voor Mattiace uit te zien. Kijken of ie de laatste holes ongeschonden door kan komen.
Dus zoals al eerder gepost: ik ga voor Mike Weir.
Wat een amateuristisch geputt op de play-off hole, trouwens.
Het was spannend met Weir en Mattiace die beiden met 7 under par de play - off ingingen. Een beetje jammer dat Mattiace het compleet verklooide in de play - off, want toen was de spanning er af.
Ook een mooie traditie dat de uittredend kampioen het groene jasje overhandigd aan de nieuwe kampioen
quote:Dat zat er helaas niet voor em in.
Op maandag 14 april 2003 10:59 schreef erikh het volgende:
Jammer dat Tiger woods zijn verbetering niet door kon zetten. Had me wel gaaf geleken als hij het record van 3 keer achter elkaar winnen had behaald
Weet iemand of de British Open ook live op de BBC wordt uitgezonden, of zit dat achter de decoder bij Sky Sports?
quote:Meestal wordt het British Open live door de BBC uitgezonden, ik weet niet of dat dit jaar ook het geval is, maar ga ervan uit dat ze die traditie in ere houden.
Op maandag 14 april 2003 11:32 schreef Leatherface het volgende:Weet iemand of de British Open ook live op de BBC wordt uitgezonden, of zit dat achter de decoder bij Sky Sports?
Knap als linkshander om zo'n Major te winnen.
Het was jammer dat Tiger niet echt mee kon doen voor de eindoverwinning...maar daar had hij wel zelf schuld aan. Af en toe neemt hij IMHO iets te veel risico waar het toaal niet nodig is. Had hij maar niet met de driver moeten afslaan op de korte 3 hole. Ondanks het briljante linkshandige recovery shot verprutste hij het daarna rond de green. Tiger heeft overigens nog nooit een major gewonnen zodra hij met een achterstand de laatste ronde inging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |