abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8838187
hier de vriendin van scorpion:W wie van jullie kan mij vertellen of dat het normaal is dat ik zoveel bloed neuzen heb twee drie keer op een dag.
Voordat ik zwanger was had ik nooit geen bloedneuzen.
Voor de rest gaat het goed met moeder en kind twee weken geleden voelde ik geen leven meer in mijn buik dus ik naar de dokter(een week later)
De doker zei dat het normaal was:Y ik dus was weer gerust maar toch schaam je je toch wel:(
Maar nu gaat het weer goed met ons. Nog een paar weken en dan hoop ik dat ik kan gaan bevallen ik hoop dus dat de baby niet te lang op zich laat wachten nou allemaal tot de volgende keer maar weer eens:W
♥ K, N, R en F ♥
pi_8838259
Ik heb nog nooit een bloedneus gehad..
Maar, dit lijkt me NIET normaal, zo vaak een bloedneus..
Succes ermee, en ook met je verdere zwangerschap, trouwens
pi_8838482
Ik zou wel even naar de dokter gaan als ik jouw was, maar je kan je vraag natuurlijk ook even in het zwangerschap en kindertjes topic stellen. Daar zitten meer zwangere mutsen die vanalles en nog wat hebben.
(ik ook dus )
Ik heb ook weleens een bloedneus nu ik zwanger ben (35 weken nu) maar niet twee drie keer op een dag.
pi_8838515
Zo vaak een bloedneus per dag lijkt me niet gezond.. Ik zou echt ermee naar de dokter gaan als ik jou was..
Veel succes verder met je zwangerschap
pi_8838547
mijn zusje heeft ook heel vaak last van een bloedneus, soms ook paar keer per dag. ze heeft hiervoor een zalfje van de dokter gekregen, weet even niet hoe het heet, maar dat schijnt dus wel te helpen.

ik kan evt wel even navragen hoe het heet, maar geloof dat je voor zulkje zalfjes toch eerst een verwijsbriefje van je huisarts nodig hebt.

pi_8838657
ja hoor, is heel normaal dat je meer bloedneuzen hebt sinds je zwanger bent. Ik had nog nooit in mijn leven een bloedneus gehad, sinds ik zwanger ben heb ik het bijna dagelijks. Verklaring van mijn huisarts: je bloed wordt dunner tijdens zwangerschap, dus het bloedvolume neemt toe. Daardoor springen de kleine bloedvaatjes in je neus sneller dan normaal (bv bij snuiten of warmte), temeer omdat je slijmvliezen vaak meer opgezwollen zijn tijdens zwangerschap en er dus wat meer irritatie is. Als je er echt veel last van hebt, kun je aan de huisarts vragen of er iets tegen te doen is (weet ik niet), maar je hoeft je er geen zorgen over te maken.
mooi he, alles
pi_8841091
jeetje wat een reacties en zo vlug maar ik vind het wel leuk en lief van jullie.
Ik moet volgende week toch weer voor controle dan zal ik het voor de zekerheid wel vragen maar mijn moeder(die geen dokter is) had het ook over die kleine bloedvaten en dat er meer bloed door je lichaam stroomt enz.

dit topic was eigenlijk niet de bedoeling, want ik drukte op het verkeerde knopje(vrouw he ) De volgende keer zal ik op zwangerschap en kindjes posten onder mijn eigen naam.
dikke kus van nicky

♥ K, N, R en F ♥
pi_8841138
Ook hier waren bloedneuzen zeer normaal. Ik geloof dat het kwam door een bepaald hormoon.
Ik heb trouwens ook vaak een bloedneus vlak voor ik ongesteld word. Komt door hetzelfde hormoon.
(Sorry voor de vaagheid van de reactie, ik heb het aan een medicus gevraagd, het antwoord gehoord, maar de nuances ben ik dus vergeten).
pi_8844319
zal wel de progesteron zijn die alles week maakt in je lijf. Onder anderen je hersenen waardoor je alleen nog maar hele suffe dingen kunt doen (dus mevrouw scorpion: dat komt niet doordat je vrouw bent, dat komt door zwangerschapsdementie. Heel mooi excuus voor alles wat er nu misgaat).
Het lijstje blunders hier wordt steeds groter, mijn familie lacht zich de hele dag rot, normaal ben ik nooit zo wazig.
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')