abonnement Unibet Coolblue
pi_590219
Ik weet niet of dit al bestaat maar ik ga ervoor...

Hieke had moeten winnen omdat ze gigantisch voorgetrokken werd. Eerst dat kind van haar laten zien, toen die fart in de tuin en allemaal dat soort dingen.. MAAR omdat ze eerst op donderdag naar huis zou gaan (met die envelop enzo) maar dat dus niet doorging vond het nederlands publiek het zo zielig dat ze haar weggestemd hebben zodat ze kerst met haar big kon vieren. Dat was dus een probleem voor BB

Robin willen ze niet laten winnen omdat hij te veel op bart lijkt en 2x dezelfde soort winnaar kan eigenlijk niet. Dus BB denkt ff na en herinnert zich een gesprek wat in de beginfase van BB heeft plaatsgevonden met o.a. Robin en Darius. Robin vond zwervers maar tuig en die moesten gewoon oprotten en aan het werk gaan. Dus d8 BB van HÉ dat kunnen we mooi gebruiken om robin minder popi te maken. Dus ze gooien een zwerver het huis in om robin te fokken en dat is gelukt.. Opmerkingen als: "Hij moet gewoon oprotten" vindt het nederlandse publiek niet tof met als gevolg dat robin waarschijnlijk kan vertrekken donderdag (althans dat hoopt BB) Hierdoor wordt Robin dus niet de winnaar van BB maar suffe koos of BI-anca of die gozer met die omgekeerde bloempot op zijn harses...

Andere ideeen of denk ik te slecht over onze goede Big Brother

*edit* euhm hehe ff een dag aangepast *edit*

[Dit bericht is gewijzigd door Blue Thunder op 27-12-2000 13:06]

  woensdag 27 december 2000 @ 12:10:46 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_590268
Je hebt er in ieder geval wel over nagedacht...

Ja het zou kunnen allemaal, ik verbaas me nergens meer over.
Toch zou het wel een stunt zijn als de oude Koos de winnaar zou worden, dat moet ik toegeven. Het nadeel is alleen dat hij dan waarschijnlijk wat moet gaan zeggen. Heb je ff de tijd? Dan wordt het toch nog een avondvullend programma.

  woensdag 27 december 2000 @ 12:11:18 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_590270
Ik vind het niet erg als Robin niet wint.
  woensdag 27 december 2000 @ 12:38:06 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_590353
quote:
...met als gevolg dat robin waarschijnlijk kan vertrekken zondag (althans dat hoopt BB) Hierdoor wordt Robin dus niet de winnaar van BB maar suffe koos of BI-anca of die gozer met die omgekeerde bloempot op zijn harses...
Ik denk dat het anders ligt, namelijk dat ze allemaal zondag het huis hebben verlaten...........want, zaterdag is de FINALE!
pi_590480
hmm ff mijn conspiray theory aanpassen
pi_590514
could b right , could b wrong......alleen vergeet je hier dat een groot deel van nederland misschien wel dezelfde mening heeft als Robin, tja koos is iedereen zowiezo al zat.....dat ie dr uberhaupt nog in zit is al een wonder....

maar waar ik naar benieuwd ben....das anyone care who wins?of is iedereen blij als t weer voorbij is,......

.........
pi_590519
dit is iig een bijzonder suf jaar van bb maar ja. zal volgend jaar evt ook wel zijn
pi_590531
t nieuwtje is er af..we hebben alles al gezien ...behalve sex zonder dekens en lesbiënne sex(plat op plat vult geen gat)

dus das de uitdaging voor volgend jaar....wie BIed?

.........
pi_590534
hehe in elk land wordt genaaid BEHALVE in nederland...

Mij krijg je btw er NIET in hehe

pi_590546
mij ook niet....mocht je willen hehe
.........
  woensdag 27 december 2000 @ 13:23:53 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_590555
quote:
Op 27 december 2000 13:18 schreef Blue Thunder het volgende:
hehe in elk land wordt genaaid BEHALVE in nederland...

Mij krijg je btw er NIET in hehe


Kijk daar heb je het al!
pi_590566
tja als BT dr in zit word je genaaid waar je bij staat
.........
pi_590574
Waarom zou Veronica al die moeite doen als ze gewoon de uitslag van de stemming kunnen aanpassen?
pi_590576
ALLES VOOR DE KIJKCIJFERS!!!!

was niet zo moeilijke vraag , probeer er nog eens een

.........
pi_590688
Robin zegt over iedereen dat ze moeten oprotten als hij het op zijn heupen heeft, ik denk niet dat veel mensen dat superserieus opvatten. En verder reageerde hij vrij normaal op Dirk, zelfs toen die hem zat te pesten met zijn homofobie/latent homo-zijn en over het gespeel met Bianca.Hij reageerde in ieder geval niet anders op Dirk dan op de anderen, maar ging gewoon op normale voet met hem om. Niet als weldoener (zoals georgie) maar op redelijke gelijke voet.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')