gut o gut je hebt echt wat tegen die jongen he?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:10 schreef methodmich het volgende:
Vind ik niet. Qua voetbal is Bouma weliswaar beter, maar Ooijer is de betere verdediger van de twee. Ooijer denkt wel als een verdediger, Fredje niet. Hij zal gewoon altijd foutjes blijven maken, die op topniveau beslissend kunnen zijn. Als je dat als ploeg incalculeert, okee. Ik zou er echter geen vrede mee hebben als ik ook meer wil dan leuk spelen in de HCE.
Ongetwijfeld, maar Heitinga is imo zowel voetballend als verdedigend beter. Als bouma dan nog op een ander front beter is, maakt mij dat niet zoveel uit. In de belangrijke zaken is heitinga superieurquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En Bouma is op veel gebieden beter dan Heitinga, net zoals Heitinga op een paar gebieden beter kan worden dan Bouma, aldo...
verkeerde woordkeuze lijkt mij?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
superieur
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:34 schreef FireFox007 het volgende:
Wilfred bouma vind ik de slechtste speler van het nederlands elftal elke wedstrijd maakt ie wel een blunder met die leipe terug speel balletjes van hem.Hij leest zeker teveel knudde
(Tikkie terug jaap!)
Verkeerd staan is een blunder en hij helaas komen veel van zijn lange ballen niet goed aan.....quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:25 schreef javiergarcia het volgende:
Misschien ben ik wel blind, maar welke blunders heeft hij gemaakt? En sinds wanneer is een bal over 60 meter naar Van der Meyde een terugspeelbal (je weet toch wel dat een terugspeelbal een bal naar achteren is?)
dan staan er velen verkeerd...quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Verkeerd staan is een blunder en hij helaas komen veel van zijn lange ballen niet goed aan.....
en stam maakt geen foutjesquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:16 schreef methodmich het volgende:
Een gemaakte verdediger kan best aardig verdedigen, maar zal op cruciale momenten altijd kleine foutjes maken omdat hij niet denkt als verdediger. Dan loopt ie net even te veel naar voren. Zie Bouma tegen Pauleta 2 maal.
Iedereen maakt foutjes, de een alleen net iets meer dan de anderquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en stam maakt geen foutjes
Heitinga ook niet zeker?
En sommigen maken minder fouten, zoals Bouma bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:55 schreef aldostuta het volgende:
Iedereen maakt foutjes, de een alleen net iets meer dan de ander
Bouma = God, dus dat kan wel kloppen ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:28 schreef ChAoZ het volgende:
may god beware us
Ik ben blij dat je je gevoel voor humor nog hebt in deze ongetwijfeld barre tijdenquote:Op maandag 12 juli 2004 20:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En sommigen maken minder fouten, zoals Bouma bijvoorbeeld
Nee: dat is een prechtig en waarachtig vooruitzicht op de jaren die komen...quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:28 schreef methodmich het volgende:
Is dat zo'n leuke ondertitel, net als bij Dit Was Het Nieuws?
Dat viel wel meequote:Op donderdag 15 juli 2004 14:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee: dat is een prechtig en waarachtig vooruitzicht op de jaren die komen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |