Gut wat flauw.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Dat was een Klose-goal: hee, toevallig krijg ik een bal tegen mijn hoofd en die gaat er nog in ook...
IDD, t was gewoon een goede kopgoal. Omdat het Bouma is is het zeker weer een mazzelbal.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Gut wat flauw.![]()
Method is bang iets positiefs over Bouma te zeggen...quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Dat was een Klose-goal: hee, toevallig krijg ik een bal tegen mijn hoofd en die gaat er nog in ook...
Daar heb je wel gelijk in, alleen was die goal Bouma helemaal niet aan te rekenen, dan moet je toch echt bij Bronckhorst zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:22 schreef tong80 het volgende:
We misten Frank de Boer bij het eerste doelpunt, die kan wel koppen.
Voor de kommaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:04 schreef Sloggi het volgende:
Bouma is dan wel beter dan Heitinga (op het moment), maar De Boer had gewoon van begin af aan in de basis moeten staan.
Ik bedoel dat ik dat onzin vindquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Sloggi het volgende:
Je bedoelt dat ik opeens niet meer voor in de basis Heitinga ben?
Zeker wel, met het oog op de opbouw. Maar puur verdedigend gezien is Bouma misschien de betere.
Huh? Na de komma was ik het met je eens toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:05 schreef Sloggi het volgende:
De Boer in de basis?
Daar ben ik consequent in: hij is nog altijd de beste naast Stam.
Nu begrijp ik 'tquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Huh? Na de komma was ik het met je eens toch?
Ik vond dat over Heitinga en Bouma onzin........
Na het EK gaan beide heren gewoon samen het centrale duo vormen en dat prima doen. Ze zijn wmb complementair.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu begrijp ik 't
Binnen één seizoen is Heitinga beter. Nu ontlopen ze elkaar nog niet zoveel in verdedigend opzicht imo.
Chargeren mag ook al niet meer... Deed Bouma dat maar vaker.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Method is bang iets positiefs over Bouma te zeggen...
Bouma is van nature een aanvaller.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:00 schreef Sloggi het volgende:
Maar puur verdedigend gezien is Bouma misschien de betere.
Maar dan zou hij wel voetballend beter moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bouma is van nature een aanvaller.
Nogal wiedes dat die dan niet de betere verdediger is.
Eng dit hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:48 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar dan zou hij wel voetballend beter moeten zijn.
Helaas is hij dat niet..........
Jawel maar zodra het een PSVer betreft ben je nogal negatief.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Chargeren mag ook al niet meer... Deed Bouma dat maar vaker.
Eng??????????????quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Eng dit hoor.
Heitinga is denk ik ook de betere voetballer idd. Straalt ook wat meer rust uit.
Ik vond Robben erg goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel maar zodra het een PSVer betreft ben je nogal negatief.
Of dat is omdat je een voorliefde voor die club uit a'dam hebt laat ik in het midden.
Dat kan niet anders dan een grapje zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vond Robben erg goed.
Je kan gewoon niet ontkennen dat de meeste PSV-spelers niet echt top zijn. Je kan Bouma toch kwalijk een topper noemen. Ik heb dan liever André Ooijer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |