abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2004 @ 09:11:49 #126
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_20243573
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond hem nou niet denderend hoor gisteren
Bouma viel prima in. Iedereen lult maar over Heitinga dit, Heitinga dat, maar hij speelde gewoon prima.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_20243717
Eens met Dylan Dog. Ik heb dit toernooi weinig op Bouma aan te merken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_20247952
Heitinga heeft veel minder kans om zich te laten zien, en Bouma verdient zijn plaats ook wel
Hij had niet veel moeite met zlatan als ik het zo zag, kon genoeg duels winnen

wat ik ook wel grappig vond van hem, ik wist niet eens dat er een bal op de lat was geschoten (nadat hij een bal in zijn maag kreeg van Heitinga)
je zag em gewoon op zijn knieën vallen
pi_20330562
Lijkt me nu wel duidelijk dat er voor Bouma geen plaats meer is in Oranje. Ongelooflijk .............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20331175
Wat is er zo ongelooflijk?
Klik dan als je durft
pi_20333966
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 11:15 schreef Suijk het volgende:
Wat is er zo ongelooflijk?
Dat zo'n beperkte voetballer het Oranje shirt aan mag. Hebben we nou echt niets beters?
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:57:55 #132
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20333998
Gisteren vond ik hem toch 1 van de betere
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20334009
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:56 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dat zo'n beperkte voetballer het Oranje shirt aan mag. Hebben we nou echt niets beters?
Op die positie mag je voetballend beperkt zijn.

Als je maar kunt verdedigen, en dat kan ie!
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:59:46 #134
32974 Xante
Levend en wel
pi_20334037
Ik vind dat Bouma vrij solide en goed speelde dit toernooi.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_20334040
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Op die positie mag je voetballend beperkt zijn.

Als je maar kunt verdedigen, en dat kan ie!
En het resultaat van beperkt voetballende verdedigers zag je gisteren............

En ik ben maar gestopt met het bijhouden van het aantal keren dat hij totaal verkeerd stond opgesteld. Misschien voor de HCE een leuke verdediger, maar internationaal absoluut niet.
pi_20334049
Hij heeft een heel redelijk toernooi achter de rug .

En heel veel alternatieven zijn er in de verdediging ook niet. Stam en van Bronckhorst zullen wel stoppen. Dan blijft Bouma als ervaren man over.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_20334145
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:00 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft een heel redelijk toernooi achter de rug .

En heel veel alternatieven zijn er in de verdediging ook niet. Stam en van Bronckhorst zullen wel stoppen. Dan blijft Bouma als ervaren man over.
Als hij een redelijk toernooi achter de rug heeft, dan zegt dat veel over zijn (gebrek aan) kwaliteit. In mijn ogen een van de zwakste schakels. Na dit EK wordt het lastig met de alternatieven ja, maar dit EK had Heitinga centraal moeten spelen: betere verdediger en veel beter voetballer.
pi_20334181
Eindelijk eens een goede wedstrijd van Bouma.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20334235
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:03 schreef aldostuta het volgende:

Als hij een redelijk toernooi achter de rug heeft, dan zegt dat veel over zijn (gebrek aan) kwaliteit. In mijn ogen een van de zwakste schakels. Na dit EK wordt het lastig met de alternatieven ja, maar dit EK had Heitinga centraal moeten spelen: betere verdediger en veel beter voetballer.
Heitnga heeft ook niet briljant gespeeld. Bouma heeft een degelijk toernooi gedraaid, maar is geen wereldtop. Maar dat is het Nederlands elftal op het moment ook niet. Is ook niet erg, het is slechts een nuchtere constatering. Beter dan Bouma heb je niet. Dat is dan niet de schuld van Bouma, maar van de rest, die dan dus nog minder goed is
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20334256
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 12:59 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En het resultaat van beperkt voetballende verdedigers zag je gisteren............

En ik ben maar gestopt met het bijhouden van het aantal keren dat hij totaal verkeerd stond opgesteld. Misschien voor de HCE een leuke verdediger, maar internationaal absoluut niet.
Heb jij Nesta en Cannavaro, naar verluidt het beste verdedigingsduo ter wereld, ooit een mannetje zien passeren? Of een splijtende pass zien geven?

Voetballende verdedigers zijn juist typisch HCE. In 't internationale voetbal moet je een degelijk duo centraal achterin hebben. Meer dan een bal inspelen en een goede crosspass hoeven ze wat mij betreft niet te kunnen.
  donderdag 1 juli 2004 @ 13:08:38 #141
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_20334268
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Eindelijk eens een goede wedstrijd van Bouma.
ik vond hem positioneel toch nog steeds erg (te)zwak.
pi_20334395
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:03 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Heitinga pakt rood tegen de Tsjechen en mede daardoor verliezen we. Wat een topper .

Het is een goede verdediger maar hij is er nog niet helemaal. Bouma is geen wereldtopper maar voor het Nederlands elftal momenteel simpelweg eerste keus.
pi_20334410
Sowieso is onze hele verdediging niet best. Wij willen altijd maar voetballen, maar de juiste posities kiezen gebeurt nog niet goed.
Als je gisteren die portugezen zag, als onze buitenspelers een bal hadden, stonden er gelijk genoeg mensen omheen om ze gewoon tegen te houden. Een mooi voorbeeld vond ik, toen de verdediger van Robben even een klein stukje mee naar voren was gegaan, de bal verloor en Robben de bal kreeg toegespeeld. Ik dacht: Nu kan ie eindelijk eens een actie maken, maar het stond zo opgesteld dat hij weer niets anders kon dan terugspelen. Als Reiziger per ongeluk eens mee naar voren is gegaan en hij verliest de bal, is het zo ongeveer zeker dat er een gevaarlijk aanval komt van de tegenstander. We zijn gewoon geen goede verdedigers.
En Bouma vond ik echt wel meevallen.
Klik dan als je durft
pi_20334451
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heitinga pakt rood tegen de Tsjechen en mede daardoor verliezen we. Wat een topper .
Schwalbe Nedved, overmacht.
pi_20334452
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Heb jij Nesta en Cannavaro, naar verluidt het beste verdedigingsduo ter wereld, ooit een mannetje zien passeren? Of een splijtende pass zien geven?

Voetballende verdedigers zijn juist typisch HCE. In 't internationale voetbal moet je een degelijk duo centraal achterin hebben. Meer dan een bal inspelen en een goede crosspass hoeven ze wat mij betreft niet te kunnen.
Misschien ligt het ook een beetje aan de speelstijl van het desbetreffende team? Een verdediger van het Nederlande elftal zal moeten kunnen voetballen en het lef hebben om door te schuiven. Daar ligt just de kracht van Oranje (als is lag voortaan beter). Stam heeft dat niet, maar die compenseert dat wel aangezien hij onze beste verdediger is, ze hoeven het niet allemaal te kunnen. Dan moet de man naast hem dus de voetballende man zijn (passeren/ splijtende passes zijn weer een beetje overdreven he ).

Niemand zal het wel weer met mij eens zijn, maar het feit dat de opbouw van achteruit het hele toernooi dramatisch is, is een belangrijke reden voor het dramatische spel. Tegen Portugal zelfs de sleutel tot de nederlaag. (Kijk eens naar die Portugeze verdediger (ben zn naam kwijt) die gewoon met buitenkant rechts een middenvelder durft in te spelen.) Het liep een stuk beter toen Frank de Boer centraal stond, omdat die wel kan voetballen.
pi_20334489
Waar Frank de Boer voetballend beter is, is Bouma verdedigend beter.

Misschien Ooijer, achteraf gezien.
pi_20334498
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is een goede verdediger maar hij is er nog niet helemaal. Bouma is geen wereldtopper maar voor het Nederlands elftal momenteel simpelweg eerste keus.
Als je je dan toch in een discussie mengt, kom dan met argumenten en niet met zulkte onzin als die volledig onterechte rode kaart. Feit is dat Heitinga een veel betere voetballer is en een minstens even goede verdediger. Opstellen dus.
pi_20334500
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Misschien maar misschien ook wel gebrek aan ervaring.
pi_20334510
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Jawel, maar het had ook te maken met onervarenheid. Kan hij ook niks aan doen, hij is nog erg jong, maar het toont aan dat hij nog steeds een talent is en geen gearriveerde topper zoals een enkeling heeft durven beweren
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20334524
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waar Frank de Boer voetballend beter is, is Bouma verdedigend beter.
Neuh, Frank de boer staat altijd goed, kan je niet van Fredje zeggen.
Snelheid is het enige nadeel van Frank, maar dat is op te vangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')