quote:
Op woensdag 26 november 2003 11:28 schreef zjroentje het volgende:
Zijn lange bal is idd fenomenaal.
quote:Wat nou?
Op woensdag 26 november 2003 11:29 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
Bouma begon wel wat voorzichtig, maar zeker in de tweede helft nam hij het voortouw, zoals Guus wilde. Hij maakte geen fouten en herstelde vaak fouten van met name Vogel.
Dit was de eerste CL wedstrijd waarin ik hem echt sterk vond spelen, dus wie weet... Ik denk echter wel dat hij nog wel een paar seizoenen bij PSV blijft hoor Tony.
maar daar moet hij meer aan werken
dan heb je iemand die met een mooie pass een scoringskans doet ontstaan
quote:Vond hem toch iets minder dan in eerdere duels.. Hij had het erg zwaar tegen Luque, toen die er net in kwam. Later herpakte hij zich wel, tegen het einde, dat was goed. Nu is Luque ook geen verkeerde spits...
Op donderdag 11 december 2003 17:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma was gisteren wederom ijzersterk. Kevin Hofland wordt er zelfs moedeloos van: hij geeft aan weg te willen. Als Bouma zo blijft spelen, zal er ook interesse voor hem komen.
Wat vind je er nu vanquote:Op maandag 3 maart 2003 20:40 schreef mitt het volgende:
Laat hem eerst maar eens een seizoen op die positie staan, want hij heeft er amper 5 wedstrijden gevoetbald.
Ik vind het een goede zaak voor Bouma, want het is een goede voetballer
Niemand was denderend, alleen Van Der Sarquote:Op zondag 27 juni 2004 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond hem nou niet denderend hoor gisteren
Hallo, 't is Bouma......quote:Op zondag 27 juni 2004 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond hem nou niet denderend hoor gisteren
Zou er voor mij ook nog een kans zijn?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bouma viel er sterk in. Hij komt er nog wel. Jammer dat velen hier anders over denken. Zolang speelt hij nog niet centrale verdediger. Hij groeit in zn rol.
Aan je geboortedatum in je profiel te zien denk ik dat je al aardig op weg bent. Je bent al aardig mondig voor je leeftijd. Ik zie in de toekomst wel een aanvoerder in jou.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou er voor mij ook nog een kans zijn?
quote:Op zondag 27 juni 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
Bouma is onze Rooney. Ieder van ons kan Bouma zijn.
Willem Kloos beschreef het in een ver verleden als eens mooiquote:Op maandag 28 juni 2004 00:12 schreef ASSpirine het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |