quote:Mits in vorm.
Op donderdag 6 november 2003 11:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Escudé en Pasanen, het droom duo

quote:Ik heb hem tegen AEK inderdaad slechts op één miniscuul foutje kunnen betrappen. Meer van dit soort duels, dan kan je gaan denken aan Oranje. Dan graag ook tegen Monaco en Depor.
Op donderdag 6 november 2003 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Correctie: Maldini is rechts.
Verder speelde Bouma weer uitstekend en maakte hij weer een goal. PSV's topscorer in de CL, niet slecht lijkt me.
Overigens had ik gezworen dat Maldini linksbenig was...

-Frank de Boer die z'n eigen compleet belachelijk maakt in de CL en natuurlijk eigenlijk al lang had moeten stoppen...
-Paul Bosvelt die het meerendeel van zijn verblijf in Manchester op de tribune heeft doorgebracht.
-Marc Overmars die niet of nauwelijks speelt bij Barca..
Hugo Borst heeft gewoon gelijk, Advocaat is een laffe hond...

quote:Blijkbaar wel ja....
Op maandag 10 november 2003 17:29 schreef F1Bas het volgende:
Ik wil niet lullig zijn hoor, ik gun het Bouma wel maar zijn het niet alleen de psv'ers die hem in het nederlands elftal willen?...
Je zult mij ook niet meteen horen roepen dat Bouma in de basis moet maar hij was zeker bruikbaar geweest bij het eventueel falen/uitvallen van Stam of FdB....
Maar goed we zullen zien hoe het loopt, ik hou m'n hart vast iig

Ooijer is tenminste nog bruikbaar als pure mandekker. Cocu gaat gewoon op de plek van de Boer.

quote:het nadeel van Bouma is dat hij het stempel heeft dat het een matige linksachter is. Sinds hij centraal speelt, is hij de onverzettelijkheid zelve en zorgt hij voor rust en belangrijke goals (de 1-2 tegen Monaco, de 0-1 uit bij FCDH en de openingsgoal tegen AEK). Ik zie hem om de week spelen en hij is gewoon ongelooflijk gegroeid; Hofland loopt er echt bij als een figurant. Natuurlijk ben ik een fan van hem, maar als hij het echt slecht zou doen, zou ik dat ook toegeven. Iemand als Hofland is bijvoorbeeld mijlenver verwijderd van zijn goede vorm voor zijn blessure. Ik zie in Bouma ook de toekomstige centrale verdediger en opvolger van De Boer, al vrees ik dat dat niet zal gebeuren onder Advocaat.
Ik wil niet lullig zijn hoor, ik gun het Bouma wel maar zijn het niet alleen de psv'ers die hem in het nederlands elftal willen?...

quote:Misschien wel hoor, maar Frank de Boer oproepen is natuurlijk ook een lachertje. Die presteert zeer matig en is over z'n top heen. Advocaat blijft trouw aan een aantal voetballers die achteraf niet de wereldspelers waren als we met z'n allen dachten en dat lijkt me ook weer niet de bedoeling

quote:Als je hem hoort praten, hoor ik een Brabo en geen Surinamer... Bovendien heeft ie geen kettingen en dure dingen, volgens mij, dus dan mag je niet bij de Kabel. Dan moet je minstens de helft van de juwelen van Lex Goudsmit aka Bogarde bezitten.
Op woensdag 19 november 2003 15:09 schreef Devano het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd of Bouma moet worden gerekend tot de Surinamers of de blanke Nederlanders, hij is eigenlijk de ultieme oplossing voor de zwarte kabel. Hij heeft kroeshaar maar een lichte huid. Hulde!

maar beter dan niets 

quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:14 schreef methodmich het volgende:[..]
Als je hem hoort praten, hoor ik een Brabo en geen Surinamer... Bovendien heeft ie geen kettingen en dure dingen, volgens mij, dus dan mag je niet bij de Kabel. Dan moet je minstens de helft van de juwelen van Lex Goudsmit aka Bogarde bezitten.

Bouma was top gisteravond. Eigenlijk wel de grootste verrassing! Hopelijk kan hij FdeBoer uit de basis houden

quote:Ik ben er wel (lekker lang weekend he...
Op donderdag 20 november 2003 11:28 schreef Speed1971 het volgende:
Gelukkig is DD er niet vandaag
Bouma was top gisteravond. Eigenlijk wel de grootste verrassing! Hopelijk kan hij FdeBoer uit de basis houden
Bouma speeld eprima, deed niks raars en maakte nul fouten. Hulde
Told ya so...

quote:Slik
Op donderdag 20 november 2003 11:34 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik ben er wel (lekker lang weekend he...
)
Bouma speeld eprima, deed niks raars en maakte nul fouten. Hulde
Told ya so...
Hey DD jij ook hier ![]()
Bouma was/is voor mij eigenlijk wel het grootste plus punt van de wedstrijd van gisteren.

Niets anders dan lof.

Viel me alles mee met Fredje, hij werd meegetrokken in het niveau en liet zich ook goed gelden. Volgende duels dus maar een tijdje laten staan als linksback.

http://en.uclfantasy.uefa.com/M/stats.mc?stat=elements&type=5&sort=&group=
* Dylan Dog heeft Vetje Fredje Bouma natuurlijk al vanaf het begin gekozen... 

quote:Komt ook omdat hij een verdediger is met 2 goals... Dat levert nogal wat punten op.
Op maandag 24 november 2003 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Grappig: doe je mee aan het CL-spel van UEFA, dan is Bouma de beste verdediger mogelijk. Hij is zelfs de nummer 3 op de lijst met best presterende spelers (qua punten).http://en.uclfantasy.uefa.com/M/stats.mc?stat=elements&type=5&sort=&group=
* Dylan Dog heeft Vetje Fredje Bouma natuurlijk al vanaf het begin gekozen...
Vanavond Bouma aanvoerder. Guus verwacht een voortrekkersrol. We zullen hem eens goed analyseren.

quote:Jij voorop bedoel je...
Op dinsdag 25 november 2003 16:24 schreef methodmich het volgende:[..]
Komt ook omdat hij een verdediger is met 2 goals... Dat levert nogal wat punten op.
Vanavond Bouma aanvoerder. Guus verwacht een voortrekkersrol. We zullen hem eens goed analyseren.

quote:Uiteraard, we moeten toch kijken of Fredje Oranje-materiaal blijft of toch even moet wachten.
Op dinsdag 25 november 2003 17:20 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Jij voorop bedoel je...

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |