quote:Komop joh, wat heeft die Heitinga laten zien dat je er zo lyrisch over bent? Tijdens PSV-Ajax viel ie vooral op door schoppen en positioneel waardeloos opstellen.
Op dinsdag 4 november 2003 09:25 schreef Speed1971 het volgende:[..]
laten we nou eens Heitinga nemen, die jongen is 19.......Bouma is?

quote:Als dat de enige wedstrijd is die jij hebt gezien van hem, ja dan is een verder discussie gedoemd te mislukken.
Op dinsdag 4 november 2003 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Komop joh, wat heeft die Heitinga laten zien dat je er zo lyrisch over bent? Tijdens PSV-Ajax viel ie vooral op door schoppen en positioneel waardeloos opstellen.

quote:Ik heb korte dingen van hem gezien plus de wedstrijd tegen Ajax. Hoeveel heb jij van hem gezien? En hoeveel heb jij van Bouma gezien (de laatste tijd)?
Op dinsdag 4 november 2003 09:36 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als dat de enige wedstrijd is die jij hebt gezien van hem, ja dan is een verder discussie gedoemd te mislukken.

quote:Van Bouma heb ik natuurlijk te veel gezien.
Op dinsdag 4 november 2003 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik heb korte dingen van hem gezien plus de wedstrijd tegen Ajax. Hoeveel heb jij van hem gezien? En hoeveel heb jij van Bouma gezien (de laatste tijd)?
Heitinga is helaas lang uit de running geweest vanwege een blessure. Maar hij heeft met name met Jong Ajax in de Amstel Cup regelmatig leuke dingen laten zien. Ook in zijn debuut jaar, ik dacht 2001, heeft hij meteen een goede indruk gemaakt.
Weet zeker dat wij, maar jij waarschijnlijk niet 
 , veel mooie wdstrijden van hem gaan zien. En als hij de leeftijd van een jaar of 24 heeft zal hij zeer waarschijnlijk bij een europese topclub spelen, iets waar Bouma alleen maar van kan dromen vrees ik.

quote:Oneens, maar de toekomst moet het uitwijzen. Vooralsnog zie ik van de genoemde spelers weinig afkomen. Maar goed, terug on topic: Bouma!
Op dinsdag 4 november 2003 10:16 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Van Bouma heb ik natuurlijk te veel gezien.
Heitinga is helaas lang uit de running geweest vanwege een blessure. Maar hij heeft met name met Jong Ajax in de Amstel Cup regelmatig leuke dingen laten zien. Ook in zijn debuut jaar, ik dacht 2001, heeft hij meteen een goede indruk gemaakt.
Weet zeker dat wij, maar jij waarschijnlijk niet
, veel mooie wdstrijden van hem gaan zien. En als hij de leeftijd van een jaar of 24 heeft zal hij zeer waarschijnlijk bij een europese topclub spelen, iets waar Bouma alleen maar van kan dromen vrees ik.

quote:Dat ie een rustpunt is in de PSV defensie in de competitie, okee. Maar ik ben bang dat dat geen maatstaf meer is. Net zoals het te gek zou zijn Heitinga op basis van een competitieduel te selecteren. Je moet die jongens minstens zien in topduels in Nederland en in de CL. Daar vind ik Bouma echt tekort schieten.
Op maandag 3 november 2003 23:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Normaal heb je een hele goede kijk op de zaken methodmich, maar deze keer ben ik het absoluut niet met je eens. Bouma is iedere week het rustpunt in de minst gepasseerde verdediging in de HCE. Hij is opbouwend sterk en z'n inzicht is zeker op de Nederlandse velden boven gemiddeld
Ik vind het niet meer dan logisch dat hij een oproep krijgt omdat ik in hem in de aanloop naar het WK 2006 als leider van de verdediging zie
De enige positie waarop ik Bouma als international bruikbaar vind is die van linksback. Dus als Dick dat wil proberen, okee, maar centraal toch echt niet hoor.

quote:
Op maandag 3 november 2003 23:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Normaal heb je een hele goede kijk op de zaken methodmich, maar deze keer ben ik het absoluut niet met je eens. Bouma is iedere week het rustpunt in de minst gepasseerde verdediging in de HCE. Hij is opbouwend sterk en z'n inzicht is zeker op de Nederlandse velden boven gemiddeld
Ik vind het niet meer dan logisch dat hij een oproep krijgt omdat ik in hem in de aanloop naar het WK 2006 als leider van de verdediging zie
Bouma zit denk ik bij PSV aan zijn top. Echt hogerop zie ik hem niet komen.

quote:Vertel me dan eens wie je wel in staat ziet op de plaats van LV in te vullen? Bouma is in ieder geval veel verder momenteel dan Hofland. Over zijn toekomst heb ik meer twijfels.
Op dinsdag 4 november 2003 19:16 schreef methodmich het volgende:[..]
De enige positie waarop ik Bouma als international bruikbaar vind is die van linksback. Dus als Dick dat wil proberen, okee, maar centraal toch echt niet hoor.
En zagen jullie die aanvoerdersband bij Fredje? Staat em goed!

quote:Als je perse een linksbenige wil hebben dan is Bouma denk ik op dit moment het beste alternatief, tezamen met Frank de Boer. In de toekomst zie ik die plaats toch weggelegd voor Hofland.
Op woensdag 5 november 2003 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Vertel me dan eens wie je wel in staat ziet op de plaats van LV in te vullen? Bouma is in ieder geval veel verder momenteel dan Hofland. Over zijn toekomst heb ik meer twijfels.
Maar ik vind het belachelijk dat er perse een linksvoeter moet staan. Melchiot kan daar ook uitstekend uit de voeten.

quote:Je lijkt Derksen wel
Op woensdag 5 november 2003 13:59 schreef zjroentje het volgende:[..]
Melchiot kan daar ook uitstekend uit de voeten.

quote:Als overbrugging Cocu. Die speelt daar bij Barcelona nu ook goed. Dan kunnen jongens als Bouma, Hofland, Heitinga, Colin en al die anderen nog lekker een beetje rijpen en ook meer CL-ervaring krijgen.
Op woensdag 5 november 2003 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Vertel me dan eens wie je wel in staat ziet op de plaats van LV in te vullen? Bouma is in ieder geval veel verder momenteel dan Hofland. Over zijn toekomst heb ik meer twijfels.
Ben het wel met zjroentje eens dat je niet per sé 2 andersbenigen in het centrum neer hoeft te zetten. Kijk naar Milan, Maldini en Nesta zijn beiden links. Ajax deed het vroeger met Blind en Rijkaard, beiden rechts. Zo zijn er wel meer voorbeelden. De combinatie moet klikken en de verdedigers goed, dat is belangrijker.

quote:De laatste tijd toch minder en ik denk dat het Nederlands elftal meer aan Cocu op het middenveld heeft
Op woensdag 5 november 2003 16:13 schreef methodmich het volgende:Als overbrugging Cocu. Die speelt daar bij Barcelona nu ook goed.

quote:Correctie: Maldini is rechts.
Op woensdag 5 november 2003 16:13 schreef methodmich het volgende:[..]
Ben het wel met zjroentje eens dat je niet per sé 2 andersbenigen in het centrum neer hoeft te zetten. Kijk naar Milan, Maldini en Nesta zijn beiden links. Ajax deed het vroeger met Blind en Rijkaard, beiden rechts. Zo zijn er wel meer voorbeelden. De combinatie moet klikken en de verdedigers goed, dat is belangrijker.

quote:En ik dacht net dat Nesta rechts was.
Op donderdag 6 november 2003 10:18 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Correctie: Maldini is rechts.

quote:Dat zegt genoeg over PSV in de CL
Verder speelde Bouma weer uitstekend en maakte hij weer een goal. PSV's topscorer in de CL, niet slecht lijkt me.
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 06-11-2003 10:28]

quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:21 schreef F1Bas het volgende:[..]
Dat zegt genoeg over PSV in de CL

quote:Oops, verkeerde gequote
Op donderdag 6 november 2003 10:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Het was een reactie op: Verder speelde Bouma weer uitstekend en maakte hij weer een goal. PSV's topscorer in de CL, niet slecht lijkt me.

Ik vind dat het ook niet noodzakelijk is om een linksbenige en rechtsbenige verdediger centraal te hebben staan, maar als het kan is het wel fijn. Ik vind Bouma momenteel de beste optie om naast Stam te spelen. Als je De Boer gisteren zag: het gebruikelijke foutje zijn er tegenwoordig minstens twee geworden. Daarnaast heeft Bouma veel zelfvertrouwen en speelt hij met flair.

quote:Hierbij jeuken m'n handen.
Op donderdag 6 november 2003 11:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij bewijst de laatste tijd steeds meer een zeer goede verdediger te worden

quote:Escudé en Pasanen, het droom duo
Op donderdag 6 november 2003 11:41 schreef zjroentje het volgende:Hierbij jeuken m'n handen.

quote:Ik zal Tony even terechtwijzen: Tony, hij is al een zeer goede verdediger!
Op donderdag 6 november 2003 11:41 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hierbij jeuken m'n handen.
Asje Zjroentje... 

quote:Sorry, je hebt gelijk
Op donderdag 6 november 2003 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zal Tony even terechtwijzen: Tony, hij is al een zeer goede verdediger!Asje Zjroentje...
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |