quote:Als het aan jou ligt, staan er 11 ganzen in het veld
Op maandag 3 maart 2003 17:40 schreef methodmich het volgende:
Bouma is een nuttige clubspeler, maar absoluut geen international. Te weinig inzicht en te langzaam. Van Gaal heeft hem volledig ten onrechte laten debuteren.
quote:Als je hier doelt op langzaam qua snelheid zit je toch fout. Bouma is nl. vrij snel alleen door zijn fysiek zou je misschien snel denken dat ie langzaam is. Dat is echter onzin.
te langzaam
quote:Nee hoor, maar Bouma komt duidelijk te kort als international. Waarom B-garnituur opstellen als je beter hebt? En dat heb je, zowel centraal als voor de linksbackpositie.
Op maandag 3 maart 2003 17:41 schreef SCH het volgende:[..]
Als het aan jou ligt, staan er 11 ganzen in het veld
Je vindt zo'n beetje iedereen slecht.
En nuttige clubspeler is wat mij betreft positief. Dan hoor je bij de betere voetballers. 10 % van alle profvoetballers is wereldtop, 15 % is top, 30 % nuttige clubspeler, 25 % is redelijk, 20 % is een drama.
quote:Bouma heeft zich wat mij betreft bewezen - hij kan uitgroeien tot een waardevolle kracht voor Oranje - hij is zeker wel snel en als je bij de landskampioen speelt is het onzin om te praten over B-garnituur. Hij zal moeten concurreren met anderen voor die positie. Dat is alleen maar gezond, maar hij is zeker een kandidaat.
Op maandag 3 maart 2003 17:55 schreef methodmich het volgende:[..]
Nee hoor, maar Bouma komt duidelijk te kort als international. Waarom B-garnituur opstellen als je beter hebt? En dat heb je, zowel centraal als voor de linksbackpositie.
quote:Niet iedereen die bij de landskampioen speelt is automatisch goed genoeg voor Oranje. Bovendien is Ajax landskampioen. Die hadden vorig jaar van Halst, da's toch ook geen international?
Op maandag 3 maart 2003 18:02 schreef SCH het volgende:[..]
Bouma heeft zich wat mij betreft bewezen - hij kan uitgroeien tot een waardevolle kracht voor Oranje - hij is zeker wel snel en als je bij de landskampioen speelt is het onzin om te praten over B-garnituur. Hij zal moeten concurreren met anderen voor die positie. Dat is alleen maar gezond, maar hij is zeker een kandidaat.
quote:PSV is de komende landskampioen, ken je tt pagina 651 al? Ik zeg toch ook niet dat iedereen die bij de landskampioen speelt, automatisch goed is voor Oranje. Toch zal bij de landskampioen niet veel B-garnituur spelen. Maar wat lullen we: Bouma vindt zijn stekkie wel in Oranje.
Op maandag 3 maart 2003 19:11 schreef methodmich het volgende:[..]
Niet iedereen die bij de landskampioen speelt is automatisch goed genoeg voor Oranje. Bovendien is Ajax landskampioen. Die hadden vorig jaar van Halst, da's toch ook geen international?
quote:Inderdaad, hij ziet er niet snel uit, maar stiekem kan hij toch best wel hard rennen. Mijn mening over Bouma, zijn plaats achterin is beter voor hem dan linksvoor. De linkerkant met Heintze en Bouma werkte minder goed dan nu Bouma en Robben.
Op maandag 3 maart 2003 17:48 schreef Bobu het volgende:[..]
Als je hier doelt op langzaam qua snelheid zit je toch fout. Bouma is nl. vrij snel alleen door zijn fysiek zou je misschien snel denken dat ie langzaam is. Dat is echter onzin.
Maar of centraal een plaats in het Nederlands elftal gaat worden, daar zijn er al meer voor die positie. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Hofland van zijn blessure terug gaat komen, hij hoefde volgens Hiddink niet automatisch op een basisplaats te rekenen.
[Dit bericht is gewijzigd door Toewan op 03-03-2003 22:50]
quote:dat heet gespierd, unlike your webicon
Op dinsdag 4 maart 2003 17:21 schreef Kaalhei het volgende:
Bouma.....lelijk dikbil cavia dat het is
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:55 schreef Zapper het volgende:[..]
dat heet gespierd, unlike your webicon
quote:Gespierd of niet, het blijft een matige speler.
Op dinsdag 4 maart 2003 17:55 schreef Zapper het volgende:[..]
dat heet gespierd, unlike your webicon
quote:als dikbil bouma nou echt zo matig was geweest dan was fredje natuurlijk allang verhandeld door ome guus
Op dinsdag 4 maart 2003 19:12 schreef methodmich het volgende:[..]
Gespierd of niet, het blijft een matige speler.
quote:In het land der blinden is éénoog koning
Op dinsdag 4 maart 2003 19:17 schreef PAUPER het volgende:[..]
als dikbil bouma nou echt zo matig was geweest dan was fredje natuurlijk allang verhandeld door ome guus
quote:Nou, ome Guus heeft weinig opties he... Dan moet je wel. Want van het PSV dat hij aantrof is Guus geschrokken. Alleen van Bommel en Waterreus op CL-niveau.
Op dinsdag 4 maart 2003 19:17 schreef PAUPER het volgende:[..]
als dikbil bouma nou echt zo matig was geweest dan was fredje natuurlijk allang verhandeld door ome guus
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 14:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Wilfred Bouma: van spits naar centrale verdediger. Sinds de blessure van Hofland is Bouma naar het centrum verhuisd en dat heeft hij zeer behoorlijk gedaan. De laatste wedstrijden is hij bezig aan een schitterende serie: hij begint zich echt te manifesteren. Ik zie in Bouma de ideale opvolger van Frank de Boer, nog veel meer dan Hofland. Hij heeft een goede cross pass, een prachtige vrije trap, is fysiek sterk en snel. Ook tegen Ajax speelde hij een puike wedstrijd.
quote:Nogmaals: was geen fout van Bouma, wel van de keeper. Als ie komt, moet ie em hebben (of een poging wagen de bal te pakken). Reus is dringend aan vervanging (of goede concurrentie) toe.
Op maandag 27 oktober 2003 15:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Op één foutje na speelde Bouma een goede wedstrijd, helaas was dat foutje wel beslissend. Afgelopen week tegen AEK bewees hij echter een goede leerling te zijn op Europees niveau
quote:Laat hem eerst maar eens 3 seizoenen op niveau spelen.
Op maandag 27 oktober 2003 15:52 schreef F1Bas het volgende:
Jammer alleen dat Heitinga op die plek in het nederlands elftal komt te spelen
quote:Als niet-psv'er zou ik toch zeggen, haal Gentenaar.
Op maandag 27 oktober 2003 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Reus is dringend aan vervanging (of goede concurrentie) toe.
quote:tsja je ziet bv aan sneijder hoe snel het kan gaan.
Op maandag 27 oktober 2003 15:54 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Laat hem eerst maar eens 3 seizoenen op niveau spelen.
quote:Ik vind Aerts beter.
Op maandag 27 oktober 2003 15:55 schreef F1Bas het volgende:[..]
Als niet-psv'er zou ik toch zeggen, haal Gentenaar.
quote:<repeat modus>
Op maandag 27 oktober 2003 16:24 schreef ASSpirine het volgende:
Bouma is gewoon goed bezig
alleen de 2-2 is wel een blunder van jewelste...
quote:Daar heb je voor een groot deel gelijk, maar ik vind dat hij de bal beter had moeten afschermen
Op maandag 27 oktober 2003 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Nogmaals: was geen fout van Bouma, wel van de keeper. Als ie komt, moet ie em hebben (of een poging wagen de bal te pakken). Reus is dringend aan vervanging (of goede concurrentie) toe.
quote:wat ik zag van de herhalingen was het een fout van Bouma en Waterreus
Op maandag 27 oktober 2003 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik vind Aerts beter.
[..]<repeat modus>
NIET VAN BOUMA!
</repeat modus>
quote:Kijk nog maar eens wat hij doet. Hij schermt de bal af, ziet Reus aankomen. Hij houdt in om Waterreus niet omver te lopen en de kiep doet niks! Tsja, wat moet je dan? De volgende keer rost ie em gewoon weg, maar als Waterreus roept moet ie er vanaf blijven.
Op maandag 27 oktober 2003 16:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Daar heb je voor een groot deel gelijk, maar ik vind dat hij de bal beter had moeten afschermen
quote:Daar heb je idd gelijk in, maar op dat incidentje na heeft hij een goede wedstrijd gespeelt
Op maandag 27 oktober 2003 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:Kijk nog maar eens wat hij doet. Hij schermt de bal af, ziet Reus aankomen. Hij houdt in om Waterreus niet omver te lopen en de kiep doet niks! Tsja, wat moet je dan? De volgende keer rost ie em gewoon weg, maar als Waterreus roept moet ie er vanaf blijven.
Willem II thuis kon je nog hebben, maar Depor uit en toch ook gisteren, in combi met Waterreus...
quote:En weer een goede wedstrijd. Schijnbaar zit ie in de voorlopige selectie van oranje, en terecht. Hij is erg goed bezig en nu zelfs (tijdelijk) aanvoerder!
Op maandag 27 oktober 2003 19:25 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf Bouma een matige speler vinden, waar ik als PSV-fan niet blij mee zou zijn. Hij kan veel aardig, maar niks echt goed. Bovendien maakt ie toch al de nodige slippertjes dit seizoen, waaronder enkele fatale.Willem II thuis kon je nog hebben, maar Depor uit en toch ook gisteren, in combi met Waterreus...
quote:Normaal heb je een hele goede kijk op de zaken methodmich, maar deze keer ben ik het absoluut niet met je eens. Bouma is iedere week het rustpunt in de minst gepasseerde verdediging in de HCE. Hij is opbouwend sterk en z'n inzicht is zeker op de Nederlandse velden boven gemiddeld
Op maandag 3 november 2003 19:40 schreef methodmich het volgende:
Bouma in Oranje, het moet toch niet veel gekker worden... Gebrek aan alternatieven, schrijnend.
Ik vind het niet meer dan logisch dat hij een oproep krijgt omdat ik in hem in de aanloop naar het WK 2006 als leider van de verdediging zie
quote:Hahaha geweldig!
Op maandag 3 november 2003 23:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Normaal heb je een hele goede kijk op de zaken methodmich, maar deze keer ben ik het absoluut niet met je eens. Bouma is iedere week het rustpunt in de minst gepasseerde verdediging in de HCE. Hij is opbouwend sterk en z'n inzicht is zeker op de Nederlandse velden boven gemiddeld
Ik vind het niet meer dan logisch dat hij een oproep krijgt omdat ik in hem in de aanloop naar het WK 2006 als leider van de verdediging zie
quote:fijn dat je het met me eens bent
Op maandag 3 november 2003 23:31 schreef Speed1971 het volgende:
Hahaha geweldig!
quote:Skiete willie, skiete willie, skiete willie, ole ole!
Op maandag 3 maart 2003 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Wilfred Bouma: begonnen als spits, later aanvallende middenvelder en vorige jaren de beoogde linksachter van PSV en zelfs betiteld als de nieuwe linksback van Oranje. Na de aankoop van Lee en de blessure van Hofland schoof hij, als experiment van Hiddink, door naar de centrale verdedigersplek. En wat blijkt: hij doet het boven verwachting goed! Hoe zijn jullie meningen over 'Skiete Willy' Bouma?
quote:Speed vertrouwt op 'echte mannen' zoals Heitinga, Stekelenburg en De Ridder...
Op maandag 3 november 2003 23:31 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hahaha geweldig!
quote:Die zijn gezien hun leeftijd verder dan Bouma.
Op dinsdag 4 november 2003 07:07 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Speed vertrouwt op 'echte mannen' zoals Heitinga, Stekelenburg en De Ridder...
quote:Dat ga je toch niet menen he? Komop man: Heitinga?? De Ridder?? Stekelenburg?? Wara ben jij geweest?
Op dinsdag 4 november 2003 08:43 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Die zijn gezien hun leeftijd verder dan Bouma.
quote:laten we nou eens Heitinga nemen, die jongen is 19.......Bouma is?
Op dinsdag 4 november 2003 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Dat ga je toch niet menen he? Komop man: Heitinga?? De Ridder?? Stekelenburg?? Wara ben jij geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |