abonnement Unibet Coolblue
pi_8835811
Wilfred Bouma: begonnen als spits, later aanvallende middenvelder en vorige jaren de beoogde linksachter van PSV en zelfs betiteld als de nieuwe linksback van Oranje. Na de aankoop van Lee en de blessure van Hofland schoof hij, als experiment van Hiddink, door naar de centrale verdedigersplek. En wat blijkt: hij doet het boven verwachting goed! Hoe zijn jullie meningen over 'Skiete Willy' Bouma?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_8835843
goeie voeballer wel
pi_8836075
kan het nog ver schoppen
  maandag 3 maart 2003 @ 16:37:40 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8837170
Ik erger me altijd dood aan Bouma in 't Nederlands elftal. Evenals Ricksen overigens. Hij's niet heel slecht, maar om nou te zeggen dat het een indrukwekkende voetballer is...
  maandag 3 maart 2003 @ 16:39:32 #5
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8837210
Wel een goede voetballer, werkt ook hard, maar te min voor het NL elftal.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8837911
Hij lijkt mij uitermate geschikt voor Oranje op die plek - noeste arbeider, weinig kapsones en trammelant, goed tactisch inzicht en altijd in dienst van het team spelend
  maandag 3 maart 2003 @ 17:14:13 #7
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_8837946
ik dacht dat fredje zijn kans in oranje al had verpunkt onder van gaal
maar ja je moet wel wat achter de hand hebben als het a-kader geblesseerd raakt en dan komt die wel in beeld
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_8838414
Bouma is een nuttige clubspeler, maar absoluut geen international. Te weinig inzicht en te langzaam. Van Gaal heeft hem volledig ten onrechte laten debuteren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8838439
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:40 schreef methodmich het volgende:
Bouma is een nuttige clubspeler, maar absoluut geen international. Te weinig inzicht en te langzaam. Van Gaal heeft hem volledig ten onrechte laten debuteren.
Als het aan jou ligt, staan er 11 ganzen in het veld Je vindt zo'n beetje iedereen slecht.
  maandag 3 maart 2003 @ 17:48:11 #10
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_8838537
quote:
te langzaam
Als je hier doelt op langzaam qua snelheid zit je toch fout. Bouma is nl. vrij snel alleen door zijn fysiek zou je misschien snel denken dat ie langzaam is. Dat is echter onzin.
pi_8838658
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Als het aan jou ligt, staan er 11 ganzen in het veld Je vindt zo'n beetje iedereen slecht.


Nee hoor, maar Bouma komt duidelijk te kort als international. Waarom B-garnituur opstellen als je beter hebt? En dat heb je, zowel centraal als voor de linksbackpositie.

En nuttige clubspeler is wat mij betreft positief. Dan hoor je bij de betere voetballers. 10 % van alle profvoetballers is wereldtop, 15 % is top, 30 % nuttige clubspeler, 25 % is redelijk, 20 % is een drama.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8838772
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee hoor, maar Bouma komt duidelijk te kort als international. Waarom B-garnituur opstellen als je beter hebt? En dat heb je, zowel centraal als voor de linksbackpositie.


Bouma heeft zich wat mij betreft bewezen - hij kan uitgroeien tot een waardevolle kracht voor Oranje - hij is zeker wel snel en als je bij de landskampioen speelt is het onzin om te praten over B-garnituur. Hij zal moeten concurreren met anderen voor die positie. Dat is alleen maar gezond, maar hij is zeker een kandidaat.
pi_8839403
Ik vind dat Bouma ook veelte licht voor het Nederlands Elftal is, hij mist gewoon de perfecte techniek en het inzicht van een International.
Je kunt dan ook zeggen van ja Bogarde die was toch ook jaren de beste linksback, dat klopt alleen was die wel een paar niveau's beter.
Het is wel jammer om te moeten constateren dat er na van Bronkhorst weinig meer is.
pi_8839829
quote:
Op maandag 3 maart 2003 18:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Bouma heeft zich wat mij betreft bewezen - hij kan uitgroeien tot een waardevolle kracht voor Oranje - hij is zeker wel snel en als je bij de landskampioen speelt is het onzin om te praten over B-garnituur. Hij zal moeten concurreren met anderen voor die positie. Dat is alleen maar gezond, maar hij is zeker een kandidaat.


Niet iedereen die bij de landskampioen speelt is automatisch goed genoeg voor Oranje. Bovendien is Ajax landskampioen. Die hadden vorig jaar van Halst, da's toch ook geen international?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8840992
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Niet iedereen die bij de landskampioen speelt is automatisch goed genoeg voor Oranje. Bovendien is Ajax landskampioen. Die hadden vorig jaar van Halst, da's toch ook geen international?


PSV is de komende landskampioen, ken je tt pagina 651 al? Ik zeg toch ook niet dat iedereen die bij de landskampioen speelt, automatisch goed is voor Oranje. Toch zal bij de landskampioen niet veel B-garnituur spelen. Maar wat lullen we: Bouma vindt zijn stekkie wel in Oranje.
  maandag 3 maart 2003 @ 20:40:27 #16
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8841765
Laat hem eerst maar eens een seizoen op die positie staan, want hij heeft er amper 5 wedstrijden gevoetbald.
Ik vind het een goede zaak voor Bouma, want het is een goede voetballer.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8844710
quote:
Op maandag 3 maart 2003 17:48 schreef Bobu het volgende:

[..]

Als je hier doelt op langzaam qua snelheid zit je toch fout. Bouma is nl. vrij snel alleen door zijn fysiek zou je misschien snel denken dat ie langzaam is. Dat is echter onzin.


Inderdaad, hij ziet er niet snel uit, maar stiekem kan hij toch best wel hard rennen. Mijn mening over Bouma, zijn plaats achterin is beter voor hem dan linksvoor. De linkerkant met Heintze en Bouma werkte minder goed dan nu Bouma en Robben.

Maar of centraal een plaats in het Nederlands elftal gaat worden, daar zijn er al meer voor die positie. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe Hofland van zijn blessure terug gaat komen, hij hoefde volgens Hiddink niet automatisch op een basisplaats te rekenen.

[Dit bericht is gewijzigd door Toewan op 03-03-2003 22:50]

pi_8863588
Als je met jongens als Bouma de strijd moet winnen, is er iets goed mis. Bij 12 blessures mag ie misschien eens opdraven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 maart 2003 @ 17:21:20 #19
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8863619
Bouma.....lelijk dikbil cavia dat het is
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 4 maart 2003 @ 17:55:24 #20
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_8864320
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:21 schreef Kaalhei het volgende:
Bouma.....lelijk dikbil cavia dat het is
dat heet gespierd, unlike your webicon
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_8865840
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:55 schreef Zapper het volgende:

[..]

dat heet gespierd, unlike your webicon


pi_8865850
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:55 schreef Zapper het volgende:

[..]

dat heet gespierd, unlike your webicon


Gespierd of niet, het blijft een matige speler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_8865964
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gespierd of niet, het blijft een matige speler.


als dikbil bouma nou echt zo matig was geweest dan was fredje natuurlijk allang verhandeld door ome guus
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:23:06 #24
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_8866104
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:17 schreef PAUPER het volgende:

[..]

als dikbil bouma nou echt zo matig was geweest dan was fredje natuurlijk allang verhandeld door ome guus


In het land der blinden is éénoog koning
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_8886294
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:17 schreef PAUPER het volgende:

[..]

als dikbil bouma nou echt zo matig was geweest dan was fredje natuurlijk allang verhandeld door ome guus


Nou, ome Guus heeft weinig opties he... Dan moet je wel. Want van het PSV dat hij aantrof is Guus geschrokken. Alleen van Bommel en Waterreus op CL-niveau.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')