op een gegeven moment stoot ze haar arm,
en naar mijn mening kon het niet echt pijn doen,maar volgens haar deed het verschrikkelijk pijn. En ze was bang dat ze flauw ging vallen,
op een gegeven moment, valt ze niet echt flauw,maar valt naar links bijna van dr stoel en ik til er op en ze zakt helemaal in elkaar,ze had haar ogen nog open en maakte een gespannen indruk maar ze viel alle kanten op, ik geef haar 1 of 2 tikken,en ze komt weer bij,
helemaal overstuur,en ze dacht dat ze op school was.Heel maf
Alles zuisde in haar hoofd en tintelde,ze keek me gelijk heel verschrikt en bang aan,en barst in tranen uit,niet weetend wat er gebeurt is,ze zei dat ze allemaal geluiden hoorde en alles groen werd,geen vlekken voor haar ogen ofzo,en haar hele rechter lichaams helft was slap, trilde en deed volgens haar ontzettend pijn,dat duurde een half uur, en toen begon t weer alleen minder sterk.
Ik bel mn ma die komt,ma belt dokter en intussen heeft ze trillend op mn bed gelegen,
ze had ook helemaal geen reactie in haar rechter lichaams helft,
de dokter sloeg met zo'n hamertje en er gebeurde niks bij haar linker helft wel..en verder wist hij niet wat het was.hij dacht dat het temaken had met slecht eet gewoonte,want ze had niks gegeten vandaag (wist ik ook niet) ze knapte ook iets op,toen ze iets met moeite had gegeten
..wat zou het kunnen zijn? kweet iig wel dat ik nog nooit zo erg ben geschrokken,en nee ik schrik niet snel...
ze had geen drugs gebruikt of medicijnen
[Dit bericht is gewijzigd door The_killing_Guide op 03-03-2003 15:35]
[Dit bericht is gewijzigd door Shirley op 03-03-2003 15:32]
leuke ondertitel trouwens.....
wat vind je er zelluf van??
"it's better to burn out than to fade away"
een arme Kurt Cobain uitspraak......
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 03-03-2003 15:34]
Gebruik voortaan punten ipv vraagtekens en af en toe een enter tussendoor leest ook wel lekker, dan is het nog leesbaar.
quote:lezen..
Op maandag 3 maart 2003 15:34 schreef glossy het volgende:
ik zou maar is naar een dokter gaan als ik haar was dit is niet goed igg
quote:1 keer is genoeg.
Op maandag 3 maart 2003 15:34 schreef 2Mini het volgende:
Inademen.. uitademen.. rustig...Gebruik voortaan punten ipv vraagtekens en af en toe een enter tussendoor leest ook wel lekker, dan is het nog leesbaar.
Is al gemeld
en als ze een lage suiker had (heeft ze ook weleens)dan valt ze gewoon flauw, en gaat het daarna sneller beter dan nu,en dit leek ook niet op flauwvallen,
flauwvallen herken ik wel,dit was gewoon eng...
quote:toen ik dit aan het typen was... waren zij mij eerder
Op maandag 3 maart 2003 15:35 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
1 keer is genoeg.
Is al gemeld
quote:klink als suikerziekte
Op maandag 3 maart 2003 15:38 schreef The_killing_Guide het volgende:
ja sorry, ik heb het nu wat beter leesbaar gemaakt (hoop ik)en als ze een lage suiker had (heeft ze ook weleens)dan valt ze gewoon flauw, en gaat het daarna sneller beter dan nu,en dit leek ook niet op flauwvallen,
flauwvallen herken ik wel,dit was gewoon eng...
quote:Oohh
Op maandag 3 maart 2003 15:42 schreef 2Mini het volgende:[..]
toen ik dit aan het typen was... waren zij mij eerder
Dan typ je traag
ik heb wel es gehoord van psychische problemen die physische problemen kunnen veroorzaken. of die ook zo ernstig zijn als die je hebt beschreven zonet, dat weet ik niet....
quote:denk het niet, naja,ze heeft idd vaak last van haar suiker,
Op maandag 3 maart 2003 15:43 schreef 2Mini het volgende:[..]
klink als suikerziekte
quote:dat verhaal is veranderd dat stond er net namelijk heel anders ,kwam geen dokter in voor dusse ff rustig ja
Op maandag 3 maart 2003 15:35 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
lezen..
quote:werd gestoord door een of andere floraap uit msn
Op maandag 3 maart 2003 15:44 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Oohh
Dan typ je traag
quote:um dat stond er al wel in..maarja boeit ook niet...kwil eik graag weten wat t is
Op maandag 3 maart 2003 15:46 schreef glossy het volgende:[..]
dat verhaal is veranderd dat stond er net namelijk heel anders ,kwam geen dokter in voor dusse ff rustig ja
quote:had het dan aan die dokter gevraagt die bij haar was tja uhhh ik ben geen dokter ,en het zal best wel kunnen omdat ze niks had gegeten en een slechte eetgewoonte heeft ,heeft ze geen anorexia ofzo?
Op maandag 3 maart 2003 15:49 schreef The_killing_Guide het volgende:[..]
um dat stond er al wel in..maarja boeit ook niet...kwil eik graag weten wat t is
quote:maak je me ook niet lekkerder mee,maar ik denk niet dat het zoiets is,dan was het de dokter toch wel opgevallen?hersenbloeding komt niet echt overheen,braken,diep ademen,blauw hoofd,nee dat allemaal niet,alleen dat 1 lichaams helft niet functioneerd,maar ja,
Op maandag 3 maart 2003 15:52 schreef leviathanfd het volgende:
Je moet nu niet schrikken, maar ik denk aan een tiara, hersenbloeding of een epileptische aanval. Zoals gezegd, ga liever even naar de EHBO voor de zekerheid. Wacht niet ga NU!
quote:kom je ff langs dan?
Op maandag 3 maart 2003 16:26 schreef afraidtech het volgende:
haal de excorist erbij misschien is ze wel bezeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |