maar ff een vraagje..... als zij mij pijpt en na een tijdje kom ik klaar, moet ik dat dan zeggen en de sperma ergens laten of zeg ik nix en spuit ik gewoon vol in haar mond ?? of wat doe je dan eigenlijk ?
gelieve alleen serieuze reaxies
quote:Best even op voorhand bespreken met je vriendin, lijkt me.
maar ff een vraagje..... als zij mij pijpt en na een tijdje kom ik klaar, moet ik dat dan zeggen en de sperma ergens laten of zeg ik nix en spuit ik gewoon vol in haar mond ?? of wat doe je dan eigenlijk ?
Tip: seks gaat spontaan, dit van te voren overleggen is begrijpelijk maar dodelijk....
Kijk met haar naar "Neuken doe je Zo!" op BNN en bespreek het dan...
quote:En in d'r oog komen?
Op maandag 3 maart 2003 14:29 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat ze wel merkt dat je bijna gaat komen, dus ik zou me er geen zorgen over maken. Mocht ze het toch niet in de gaten hebben, dan zou ik maar even terugtrekken.
quote:Ben jezelf eigenlijk wel serieus?
Op maandag 3 maart 2003 14:39 schreef SqueaK het volgende:
ja ok ik snap dus dat ik niet op haar doe maar waar dan ?? gewoon door de kamer heen ergens op de grond of tegen de muur ?
quote:Hoe doe je dat als je jezelf aftrekt??
ja ok ik snap dus dat ik niet op haar doe maar waar dan ?? gewoon door de kamer heen ergens op de grond of tegen de muur ?
En over de grond en de muur?? Dat meen je toch niet serieus?
quote:in je neusgat; je mag zelf kiezen welke.
quote:waar maak je je dan druk om...
Op maandag 3 maart 2003 14:44 schreef SqueaK het volgende:
ja ok maar je hebt toch net ff alle tijd om naar de wasbak of wc te lopen...of om wat toiletpapier te pakken.....
begin een beetje hetzelfde idee als dr. dunno te krijgen
quote:Laat me raden, als jij iemand beft moet je ook eerst je mond gaan wassen?
Op maandag 3 maart 2003 14:45 schreef boebiedoe het volgende:
het is smerig om bij haar in de mond te toen...want dan wil ze je daarna zoenen...vul de rest zelf maar in
Wil ze het niet in haar mond, tja, jeetje, er zijn zoveel plekken waar je het kan laten. Je buik, haar buik, borsten, hand, billen, rug of leg een handdoekje oid naast je.
Zij kan het toch ook aangeven? "Ik ga komen. Waar wil je het hebben?"
quote:dus jij smijt je vriending van je af (tegen de muur?) en rent als een dolle met je vingers strak je pik dichtdrukkend zodat er niets uit kan spuiten naar je wasbak, om op een stoel te klimmen (want je bent nog niet lang genoeg als ik dit verhaal zo lees
ja ok maar je hebt toch net ff alle tijd om naar de wasbak of wc te lopen...of om wat toiletpapier te pakken.....
* dr.dunno ziet het al helemaal voor zich
quote:Ja als jij het lekker vind om je eigen kwak in mond te hebben...who cares
Op maandag 3 maart 2003 14:47 schreef Troel het volgende:[..]
Laat me raden, als jij iemand beft moet je ook eerst je mond gaan wassen?
quote:* SqueaK zegt: kijk schatje, als ik roep 'ik kom ik kom' dan snel op mijn neusgat mikken; ik heb er 2, dus je kan niet missen!
Op maandag 3 maart 2003 14:57 schreef hallo_mensen het volgende:
volgens mij is hij nu bezig met zijn vriendin
quote:als je zoveel tijd van te voren meldt .........
als je zo "bang" bent om in haar mond te komen, oefen je toch eerst door je te laten afrukken. Dan leert zij je tekens herkennen.
Alhoewel de meeste vrouwen wel merken wanneer hun partner klaarkomt kun je het dus beter maar wel even zeggen!
hooghumorgehaltetopic
[/offtopic]
Zeg het gewoon als je bijna komt, dan weet ze toch voldoende... je hebt immers gewaarschuwd..
En 9 van de 10 keer is het feest dan over
quote:hahahahahahahahahahahahaha!!!!
Op maandag 3 maart 2003 14:53 schreef dr.dunno het volgende:[..]
dus jij smijt je vriending van je af (tegen de muur?) en rent als een dolle met je vingers strak je pik dichtdrukkend zodat er niets uit kan spuiten naar je wasbak, om op een stoel te klimmen (want je bent nog niet lang genoeg als ik dit verhaal zo lees
) en zo in het putje te mikken?
1. slecht voor je genitaalstelsel
2. ondoenlijk, tenzij jouw lauwe bud er in gestolde vorm uit geperst wordt.* dr.dunno ziet het al helemaal voor zich
Maar even serieus: mijn knakker houdt zo vaak z'n piemel dicht (vlak achter de eikel) vouwt er keurig een handdoekje (oid) omheen en het vloeit er zachtjes uit, niks mis mee?
[wat een heerlijke omschrijving!]
Ik doe altijd het eerste maar vrienden van me hebben liever het 2e
ieder wat wils
quote:Laat me raden. Volgensmij wil jij weten of jij ook al bijna aan de beurt bent
Op maandag 3 maart 2003 14:51 schreef hallo_mensen het volgende:
hoe oud ben je eigenlijk ?
quote:Toen ik mijn vriend voor het eerst ging pijpen vroeg ik hem of hij het wilde zeggen als ie klaarkwam, nu heb ik er geen problemen meer mee als hij het niet zegt..
Op maandag 3 maart 2003 14:25 schreef SqueaK het volgende:
Ik ben zelf nog een maagd maar ik heb het geveol dat de 'eerste keer' er aankomt nu ik net een vriendin heb....maar ff een vraagje..... als zij mij pijpt en na een tijdje kom ik klaar, moet ik dat dan zeggen en de sperma ergens laten of zeg ik nix en spuit ik gewoon vol in haar mond ?? of wat doe je dan eigenlijk ?
gelieve alleen serieuze reaxies
quote:Het poldermodel in de slaapkamer (/keukentafel/lift/achterbank van de auto). Blegh.
Op maandag 3 maart 2003 20:06 schreef GameCube het volgende:
hmmm, ik zou het toch gewoon van tevoren ff vragen, heb ik ook gedaan met vriendinnen en heb er geen slechte ervaring mee gehad.
Hoe gaat zo'n gesprek dan?
'Hey, uh, schatje?'
'Ja?'
'Als jij me straks, uh, jeweetwel'
'pijpt?'
'ja, dat. Mag ik dan, uh..'
'Wat?'
'Uh, in je mond spuiten? Of vind je dat niet lekker?'
'Uh, nou, liever niet'
'Oh. Okeej.'
etc.
Dat is toch debiel? En a-geil? En on-spontaan?
Gewoon ff zeggen en dan merk je vanzelf wel waar het belandt.
quote:of spuit gewoon in de mond van der hond
Op maandag 3 maart 2003 19:40 schreef D-Devil het volgende:
Vragen lijkt me wel zo goed ja. En dan loos je het daarna over haar huisdieren en stuur je die de kamer in, zodat pa&ma die lekker kunnen aaien.
mrja.. ik zou het gewoon in een doekie doen.. of haal je pas gebruikte zakdoek uit je zak en gebruik die hehheh
"Oke meissie, doe je mond maar eens even lekker wijd open"
quote:en dan een lekkere vette drol in der bek leggen!!
Op woensdag 5 maart 2003 11:27 schreef DemonRage het volgende:
Na 10 minuten neuken en je voelt het opkomen..."Oke meissie, doe je mond maar eens even lekker wijd open"
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 12:54 schreef Rubend het volgende:[..]
en dan een lekkere vette drol in der bek leggen!!
quote:Anders zou je wel sLikkebeesie heten
Op maandag 3 maart 2003 14:29 schreef Likkebeesie het volgende:
Is wel zo aardig het eerst even te melden ja
quote:NIKS MIS MEE??? Vanuit jouw oogpunt vast niet nee, als ik op die manier zou moeten klaarkomen zou ik er niet eens aan beginnen! Vouwt er een handdoekje omheen.. Jezus Christus, dat is nog es lekker klaarkomen.. en zo spontaan ook! Wat doe je die jongen aan zeg? Pijp dan niet zeg.. Houdt je vriend ook op met beffen als jij bijna klaarkomt, zodat je het zelf met je vingers mag afmaken?
Op dinsdag 4 maart 2003 15:41 schreef jellyrose het volgende:[..]
hahahahahahahahahahahahaha!!!!
Maar even serieus: mijn knakker houdt zo vaak z'n piemel dicht (vlak achter de eikel) vouwt er keurig een handdoekje (oid) omheen en het vloeit er zachtjes uit, niks mis mee?
quote:True...
Op woensdag 5 maart 2003 19:00 schreef HassieBassie het volgende:[..]
NIKS MIS MEE??? Vanuit jouw oogpunt vast niet nee, als ik op die manier zou moeten klaarkomen zou ik er niet eens aan beginnen! Vouwt er een handdoekje omheen.. Jezus Christus, dat is nog es lekker klaarkomen.. en zo spontaan ook! Wat doe je die jongen aan zeg? Pijp dan niet zeg.. Houdt je vriend ook op met beffen als jij bijna klaarkomt, zodat je het zelf met je vingers mag afmaken?
Waarom zou je een jongen in godsnaam zo laten klaarkomen, bang dat er misschien een heel piepklein vlekje op je bed komt?
Laat em toch lekker spuiten joh, en daarmee bedoel ik niet in je gezicht of je mond want ik snap best dat sommige vrouwen dat liever niet hebben. Maar dat verhaal over dat handdoekje gaat ook wel weer erg ver
quote:Amen to that!
Maar dat verhaal over dat handdoekje gaat ook wel weer erg ver
Persoonlijk vind ik op het gezich toch het meest opwindend...
quote:Nah dat hoef nou ook weer niet, maar we praten over wat zaadcelletjes, water en eiwit. Gewoon lekker in de rondte laten gaan die hap, lakens verschonen en klaar is kees. Vlekken in de vloerbedekking kun je met een nat doekje verwijderen big deal.
Op woensdag 5 maart 2003 19:38 schreef GameCube het volgende:[..]
Amen to that!
Persoonlijk vind ik op het gezich toch het meest opwindend...
Maar naar de badkamer rennen om te ejaculeren, daar zou ik spontaan een slappe van krijgen
quote:Inderdaad..
Op woensdag 5 maart 2003 19:03 schreef nozem het volgende:[..]
True...
Waarom zou je een jongen in godsnaam zo laten klaarkomen, bang dat er misschien een heel piepklein vlekje op je bed komt?
Laat em toch lekker spuiten joh, en daarmee bedoel ik niet in je gezicht of je mond want ik snap best dat sommige vrouwen dat liever niet hebben. Maar dat verhaal over dat handdoekje gaat ook wel weer erg ver
... mijn eerste keer dat ik gepijpt werd....ik zou het ook zeggen ....
" ooops ... sorry ... ja ik wou het zeggen maar ik was ff van de wereld... " ....
is wel een cumpliment voor de ander ....
quote:Dat is echt suf. Handoekjes zijn om te rukken en eventueel om de troep na het klaarkomen weg te vegen, niet om na het pijpen je kwakje in te lozen.
Op dinsdag 4 maart 2003 15:41 schreef jellyrose het volgende:mijn knakker houdt zo vaak z'n piemel dicht (vlak achter de eikel) vouwt er keurig een handdoekje (oid) omheen en het vloeit er zachtjes uit, niks mis mee?
quote:ja precies....
Dat is echt suf. Handoekjes zijn om te rukken, niet om na het pijpen je kwakje te lozen.
je gaat toch ook niet als je erg nodig moet poepen en je vind eindelijk een wc... nog even wachten ... dan geniet je toch veeeeeeeeeeel minder ??? snap ? de climax en die stel je dan uit .. door hard in je eikel te knijpen .... hahahaahahahaaa
quote:idd, ik zie me al op een handdoek liggen fozen, om de 2 minuten ff kijken of ie er niet onderuit geschoven is, en indien nodig ff rechtleggen, kwam me vriendin laatst mee, " moet ik een handdoek pakken?" je wast je dekbed naderhand maar uit was me antwoord, daar nam ze genoegen mee
Op woensdag 5 maart 2003 20:38 schreef Roellio het volgende:[..]
Dat is echt suf. Handoekjes zijn om te rukken en eventueel om de troep na het klaarkomen weg te vegen, niet om na het pijpen je kwakje in te lozen.
quote:Geheel mee eens
Op donderdag 6 maart 2003 14:51 schreef Rubend het volgende:
Beter lezen de dames dit stukje allemaal.. dan leren ze er misschien iets vanwant het is idd waar.. zo'n handdoekie is niets.. wordt je niet echt meer opgewonder van...
SPIT OR SWALOW!
quote:Dat hoeft nou ook weer niet, je kunt het ook prima op een willekeurig lichaamsdeel kwakken, maar een handoekje =
Op donderdag 6 maart 2003 15:22 schreef Thewiseman het volgende:[..]
Geheel mee eens
SPIT OR SWALOW!
waar je je kwakkie laat vond ik eigenlijk ook een interessant vraagstuk.. maar ik stem tegen de handdoek erbij pakken of iets dergelijks dat werkt niet echt opwindend... het is beter om een handdoek naast je bed te leggen (of er onder) zodat je eerst in alle rust je kwakkie ergens kwijt kunt op jouw of haar lichaam en het er dan later een keer afhaalt met de handdoek/tissues/hogedrukspuit/whatever
quote:Ok. Blijkbaar was ik niet helemaal duidelijk, ik had het eigenlijk niet direct over pijpen en al helemaal niet over elke keer dat wij sex hebben, maar goed.
Op woensdag 5 maart 2003 20:38 schreef Roellio het volgende:[..]
Dat is echt suf. Handoekjes zijn om te rukken en eventueel om de troep na het klaarkomen weg te vegen, niet om na het pijpen je kwakje in te lozen.
Als wij ergens bezig zijn waar geen sperma welkom is [bijvoorbeeld op je kleren als je onderweg bent in de auto oid], dan doet ie het zo. En volgens hem doet het niks met de kwaliteit van z'n orgasme, alleen wel met z'n concentratie erover [even nadenken over wat je doet].
Bovendien doet ie dat uit zichzelf en ook als ik er niet bij ben. Dussss..
Oh, en dat handdoekje komt er pas bij als ie dus al is klaargekomen, het enige verschil is dus dat ie niet spuit, maar het binnenin vasthoudt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |