maar ff een vraagje..... als zij mij pijpt en na een tijdje kom ik klaar, moet ik dat dan zeggen en de sperma ergens laten of zeg ik nix en spuit ik gewoon vol in haar mond ?? of wat doe je dan eigenlijk ?
gelieve alleen serieuze reaxies
quote:Best even op voorhand bespreken met je vriendin, lijkt me.
maar ff een vraagje..... als zij mij pijpt en na een tijdje kom ik klaar, moet ik dat dan zeggen en de sperma ergens laten of zeg ik nix en spuit ik gewoon vol in haar mond ?? of wat doe je dan eigenlijk ?
Tip: seks gaat spontaan, dit van te voren overleggen is begrijpelijk maar dodelijk....
Kijk met haar naar "Neuken doe je Zo!" op BNN en bespreek het dan...
quote:En in d'r oog komen?
Op maandag 3 maart 2003 14:29 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat ze wel merkt dat je bijna gaat komen, dus ik zou me er geen zorgen over maken. Mocht ze het toch niet in de gaten hebben, dan zou ik maar even terugtrekken.
quote:Ben jezelf eigenlijk wel serieus?
Op maandag 3 maart 2003 14:39 schreef SqueaK het volgende:
ja ok ik snap dus dat ik niet op haar doe maar waar dan ?? gewoon door de kamer heen ergens op de grond of tegen de muur ?
quote:Hoe doe je dat als je jezelf aftrekt??
ja ok ik snap dus dat ik niet op haar doe maar waar dan ?? gewoon door de kamer heen ergens op de grond of tegen de muur ?
En over de grond en de muur?? Dat meen je toch niet serieus?
quote:in je neusgat; je mag zelf kiezen welke.
quote:waar maak je je dan druk om...
Op maandag 3 maart 2003 14:44 schreef SqueaK het volgende:
ja ok maar je hebt toch net ff alle tijd om naar de wasbak of wc te lopen...of om wat toiletpapier te pakken.....
begin een beetje hetzelfde idee als dr. dunno te krijgen
quote:Laat me raden, als jij iemand beft moet je ook eerst je mond gaan wassen?
Op maandag 3 maart 2003 14:45 schreef boebiedoe het volgende:
het is smerig om bij haar in de mond te toen...want dan wil ze je daarna zoenen...vul de rest zelf maar in
Wil ze het niet in haar mond, tja, jeetje, er zijn zoveel plekken waar je het kan laten. Je buik, haar buik, borsten, hand, billen, rug of leg een handdoekje oid naast je.
Zij kan het toch ook aangeven? "Ik ga komen. Waar wil je het hebben?"
quote:dus jij smijt je vriending van je af (tegen de muur?) en rent als een dolle met je vingers strak je pik dichtdrukkend zodat er niets uit kan spuiten naar je wasbak, om op een stoel te klimmen (want je bent nog niet lang genoeg als ik dit verhaal zo lees
Op maandag 3 maart 2003 14:44 schreef SqueaK het volgende:
ja ok maar je hebt toch net ff alle tijd om naar de wasbak of wc te lopen...of om wat toiletpapier te pakken.....
* dr.dunno ziet het al helemaal voor zich
quote:Ja als jij het lekker vind om je eigen kwak in mond te hebben...who cares
Op maandag 3 maart 2003 14:47 schreef Troel het volgende:[..]
Laat me raden, als jij iemand beft moet je ook eerst je mond gaan wassen?
quote:* SqueaK zegt: kijk schatje, als ik roep 'ik kom ik kom' dan snel op mijn neusgat mikken; ik heb er 2, dus je kan niet missen!
Op maandag 3 maart 2003 14:57 schreef hallo_mensen het volgende:
volgens mij is hij nu bezig met zijn vriendin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |