Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-12-2000 05:50]
Mag ik een sterke bak koffie zodat ik mijn dronkenschap een beetje weg kan drinken
Alvast bedankt, Havoc! We hebben je trouwens wel gemist, vrijdag!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 11:11]
Joehoe, is daar iemand
*ze keek in de keuken, daarna op het kantoor en liep toen naar de zoldertrap
Hallo, Tinkie, PaaaaalinG zijn jullie daar?
*ze liep de trap op naar boven en zag tot haar opluchting al meteen de slaapzak van PalinG daar liggen en over de rugleuning van een stoel was de nachtoutfit van Tink heen gedrapeerd. Nu was ze gerustgesteld, ook de 2 tortelduifjes waren dus door de verhuizer meegenomen naar het nieuwe huisnummer
*Bep zag geen sporen van bezoekers die evt. de club die ochtend al hadden bezocht en hoopte dan ook maar dat Roache, in tegenstelling tot de voorgaande dagen, gelijk naar huis was gegaan en niet had lopen zoeken zonder de club gevonden te hebben. Degene die de spullen de volgende keer over zou brengen moet maar een briefje op de deur van het oude adres hangen, daarop kan iedereen lezen waar we naar toe waren verhuisd.
*Just Me heeft zich ingehouden en géén sneeuwballen naar Torp gegooid
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 27-12-2000 18:55]
De medewerkersvergadering is geopend, en duurt tot morgenavond 22:00. We gaan eerst de agenda vaststellen.
* 1. Openingswoord
--------------------
AGENDA
2. De toekomst van Club Pannonica.
--------------------
Nog meer punten? Indienen tot 22:00. Daarna beginnen we bij punt 1.
NB. Gedurende de vergadering is de bar gesloten, maar koffie en thee is ruim voorhanden. En er zijn oliebollen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 21:08]
Dan denk ik aan 't werkrooster, de boekhouding, etc.
Zoals 't een goeie club betaamt kunnen we hier natuurlijk niet iederéén toelaten. Deze Club was al 100% Bianca-vrij. Maar ik denk dat we de lijst wat langer moeten maken.
*Just Me is toch wel erg nieuwsgierig
En Just Me: voorlopig is er PLEK ZAT...
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 21:18]
* AGENDA 1. Openingswoord ============================
============================
2. De toekomst van Club Pannonica
3. Personele bezetting
4. Zwarte lijst
5. Rondvraag
* We beginnen bij punt 1 en kijken of we aan de volgende punten toekomen.
* Tijdens de vergadering is alleen verse koffie en thee beschikbaar. Oliebollen in overvloed!
* Bij afwezigheid van Torp wijst hij een opvolger aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 22:21]
Doe mij ondertussen nog maar een zwik oliebollen. Ze zijn goed dit jaar!
Geachte aanwezigen,
Fijn dat jullie allemaal gekomen zijn. Tja, wie had dat gedacht: we zitten alweer in deel 11 van ons clubje, en het is hoog tijd geworden om eens van gedachten te wisselen over de toekomst. Wat moet er gebeuren met Club Pannonica als het BB-forum gaat sluiten? We voelen ons er thuis, in dat forum. De club is er immers ontstaan en gegroeid, hier liggen onze wortels. Wat betekent de club nog zonder dat forum? En wat betekent de club nog zonder Big Brother? Diverse signalen wijzen erop dat men de club zou willen voortzetten, zo stelde onze trouwe PalinG vlak voor zijn vertrek zelfs voor om een compleet forum binnen Fok! te beginnen. Zelf heb ik een week geleden eens de boot genomen om het Fokeiland te bezoeken, en ik moet zeggen: ik voelde mij er niet meteen op mijn gemak...
Goed, dat zijn maar 2 meningen en ik ben er zeker van dat er meer meningen leven onder de medewerkers. En de vaste bezoekers, want ook hun mening stellen wij hier op prijs! Vandaar deze vergadering, dan kunnen we eens kijken hoe er over deze materie wordt gedacht. We nemen er ruim de tijd voor en omdat het een serieus onderwerp is, is er tijdens de vergadering alleen koffie en thee beschikbaar, natuurlijk regelmatig vers gezet!
Er is nog plaats, dus ik zou zeggen: pak een stoel en praat mee met ons. Simba, je hoeft niet tot de rondvraag te wachten, hoor. Spui nu je mening want ik ben er zeker van dat we daar iets aan hebben. Als ik straks naar bed ga, geef ik de voorzittershamer door aan Tinkerbell, en die geeft hem daarna weer door. Zo komt ieders mening aan bod.
Cynix heeft ook nog enige punten ingebracht, die echter alleen zinvol zijn als punt 2 is afgehandeld. Vooreerst zou ik zeggen: punt 2 is aan de orde!!!
2. De toekomst van Club Pannonica.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 23:02]
Tink wil graag dat de Club blijft bestaan, maar heeft nog geen idee hoe dit te doen. Op het eiland voelt Tink zich een buitenstaander, maar iets anders kan ze nu nog niet verzinnen, helaas.
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 27-12-2000 23:08]
[Dit bericht is gewijzigd door just me op 27-12-2000 23:09]
Tinkerbell, bedankt voor je mening. Zullen we het eens over dat Fokeiland hebben? Ik kreeg ook het gevoel dat ik me daar in een wespennest begaf. En eerlijk gezegd: er is daar ook nogal veel concurrentie: er zijn veel horecagelegenheden. Geen jazzcafees weliswaar, maar we moeten de horecafunctie van onze club natuurlijk ook niet uitvlakken...
Zal ik jullie ook even bijschenken? Hij is vers!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 23:16]
alvast wat rondvraag commentaar:
Simba vind 2 uurtjes voor het indienen van agendapunten voor een 24 uurs vergadering wel wat kort. Simba stelt voor om agendapunten gedurende de vergadering nog op te werpen. Hier is er alvast 1:
28-12-2000 22:00 Feestelijke afsluiting vd vergadering met hapjes & drankjes.
*Simba zwaait en maakt met een gebaar naar Just Me duidelijk:
Truste Just Me, Tot morgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 27-12-2000 23:21]
<edit: typo>
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 27-12-2000 23:21]
quote:Huh, watte, vergadering? Punten tot 22:00 indienen!? De bar is niet open!!??
Torp kondigde woensdag 27 december om 20:05 aan:
De medewerkersvergadering is geopend, en duurt tot morgenavond 22:00 We gaan eerst de agenda vaststellen.AGENDA 1. Openingswoord 2. De toekomst van Club Pannonica.
Nog meer punten? Indienen tot 22:00. Daarna beginnen we bij punt 1. Gedurende de vergadering is de bar gesloten, maar koffie en thee is ruim voorhanden.
Sjees, kom je nietsvermoedend binnen om gezellig een neutje te drinken met je clubvrienden.
*Bep loopt diep teleurgesteld naar de keuken, dit had ze totaal niet verwacht, ze had zich zo op een gezellige avond verheugd
Het is reuze gezellig, want het gaat over de toekomst. Als je nu niet meepraat, is er volgende week geen Club meer!
Kom erbij Bep en Koos! Bep, misschien kun jij vannacht van Tinkerbell de voorzittershamer overnemen.
Simba, we hebben haast en daarom ben ik nogal plompverloren met die vergadering begonnen. Langer wachten kon niet!
Overigens tegen een feestje na afloop geen enkel bezwaar.
Noem die andere agendapunten bij de rondvraag want voorlopig hebben we al genoeg stof om op in te spreken!
Ik hoop dat er een toekomst voor de Club is, maar zie een plaatsje op het Eiland somber in. We kunnen toch moeilijk elke keer de boot nemen om een pilsje in de Club te gaan drinken?
Cynix, de bar is dicht. Sorry. Als je toch wat wilt drinken, raad ik je nu aan snel naar de boot te rennen, want dan kun je daar vast wel in een van die kroegen terecht.
Maar... misschien kunnen we als concessie om de 2 uur de bar een kwartiertje opengooien, dat houdt jullie misschien wat scherper. Het rooster: 23:45 - 01:45 - 03:45 - 05:45 - 07:45 - 09:45 - 11:45 - 13:45 - 15:45 - 17:45 - 19:45. En daarna dus het feestje van Simba!
Je tweede opmerking: als straks het BB-forum dicht zit, kun je daar niet meer in, dus dan zou je permanent op het eiland kunnen gaan zitten.
Enne, tante Beppie, is er al wat te snacken?
Ik ben voor, Pannonica moet blijven.. PROOST
Proost jongens, op de club!
Interessante bijdrage Cynix, maar het is pauze tot 00:00!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 23:52]
Iedereen wil dat de Club openblijft maar hoe?
* Tinkerbell sleept iedereen weer bij de les
Hallo allemaal, ben te laat voor de vergadering of gaat het strax weer door?
Nee nee, hier was PalinG nog niet achter
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 28-12-2000 00:01]
.... De bar is dicht! Tot 01:45.
Mensen, er is koffie, thee en oliebollen.
We gaan weer verder!
Afijn, verder met de vergadering dan maar.
Dus... Fok!eiland is van de baan, voorlopig? Misschien dat de 'nachtploeg' er nog een andere mening op na houdt, dan merken we dat wel.
Andere opties dan... Dat aparte Fokforum, ik heb daar al een mening over gegeven (zie boven).
Wat betreft de bestaansrechten ervan denk ik dat als maar genoeg mensen hier lol in zouden hebben dat al genoeg zou moeten zijn.
Torp: geen straatje maar alleen (de delen) van de club ergens onder proberen te brengen? Is dat een idee?
Koos V.: Ik denk dat deze Club een bestaansrecht heeft opgebouwd en 1 van de meest bezochte gelegenheden is alhier.
Misschien kunnen we de Club openhouden als overbrugging tot BB3, kunnen we hier alvast de nieuwtjes uitwisselen. Of zeg ik nu iets geks?
Bestaat het bestaansrecht van de club niet hieruit, dat het zo langzamerhand het enige off-topic topic is van het BB-forum?
quote:
Op 28 december 2000 00:13 schreef Torp het volgende:
* Torp denkt even hardop...Bestaat het bestaansrecht van de club niet hieruit, dat het zo langzamerhand het enige off-topic topic is van het BB-forum?
... en is het dan eigenlijk niet het Onzin-hoekje van het BB-forum geworden?
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 28-12-2000 00:18]
Ik ben er niet voor om uitgebreid te gaan filosoferen. Wie heeft er nu een concreet idee, dat verder uitgewerkt zou kunnen worden?
Ik heb het niet op onzin, dan nog liever naar het eiland of helemaal elders naar toe.
Ik weet het ook even niet.
* Torp loopt naar de kapstok.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 28-12-2000 00:21]
Weet je Koos... ik heb heel stiekem een tijdje terug een ander Pannonica-adres geregistreerd... Het was zo goedkoop, ik kon 't niet laten!!
* Tinkerbell heeft ook geen zin in dat hamertje en doet een voorstel aan elke bezoeker en elk personeelslid dat langskomt deze week. Ze schrijft het op en hangt het op het prikbord:
Iedereen die een idee heeft over de toekomst van deze Club, mag dat de aankomende week posten op dit prikbord. Als je geen idee hebt, maar je wil dat de Club blijft bestaan, noteer dat dan ook vooral! Als je actie wil ondernemen, mag dat ook!
* Tinkerbell is ook moe
in ieder geval komen er genoeg leuke mensen om er iets van te maken.
ik ben in ieder geval bereid om wat flash ofzo tegen aan te gooien.
weltrusten iedereen...
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 28-12-2000 00:29]
Zelf zit ik ook niet zo te wachten op een verkapt tweede onzin-forum. Daar is er tenslotte al een van en dat is méér dan genoeg. Er moet wél een bestaansrecht voor de Club zijn. Daarom mijn suggestie om de Club, desnoods in een apart hoekje van een bestaand forum, open te houden. Onder het mom van 'rehab' tot BB3 begint.
Bij voorkeur dan een eigen hoekje in het forum "Film, TV en muziek". De (jazz)muziek vormde tenslotte de basis van deze Club. Ideetje?
Is de bar al weer open? Lust wel iets sterks..
Kom Tink, als je geen zin hebt, geef de hamer dan door aan iemand anders. Koos bijvoorbeeld.
Zo kan het niet, hoor!
* Torp verlaat boos het pand.
Kijk, dat vind ik nou een goed voorstel, Cynix!
Daar moet ik eens over nadenken.
* Zichtbaar opgelucht wandelt Torp weg.
Bovendien Z-J: heb ik jou al iets horen opperen dan? Er zijn al een paar mensen weggegaan, omdat ze geen zin in vergaderen hadden. Ik bedoel het allemaal meer dan goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 28-12-2000 00:33]
*Cynix is ook wel benieuwd naar het adres dat Torp heel stiekum *even vastgelegd heeft.
Edit: rare kleuren.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 28-12-2000 00:33]
quote:Goed idee, had zoiets al gesuggereerd eerder, maar kon geen plekje bedenken. Heel goed idee
Op 28 december 2000 00:27 schreef Cynix® het volgende:Daarom mijn suggestie om de Club, desnoods in een apart hoekje van een bestaand forum, open te houden. Onder het mom van 'rehab' tot BB3 begint.
Bij voorkeur dan een eigen hoekje in het forum "Film, TV en muziek". De (jazz)muziek vormde tenslotte de basis van deze Club. Ideetje?
Cynix, een erg goed idee! Ik wordt steeds enthousiaster! Ben speciaal nog weer teruggelopen.
Tinkerbell, sorry meid, je weet dat ik je erg waardeer. Maar hou de vergadering strak en als je geen zin meer hebt: doorgeven die hamer! HET IS BELANGRIJK!
Misschien komen we zo toch nog toe aan de volgende agendapunten.
En nu ben ik echt weg!
Een vergadering is een leuk idee, maar afspraken maken in deze virtuele club is imho wat lastig. Niet alle bezoekers zijn immers in de gelegenheid om vandaag of morgen hun zegje te doen. Een prikbord lijkt me dan ook een prachtig plan.
*Qt ziet dat de bar niet open is, maar ze heeft een stevige borrel nodig vandaag
Ik muit dus ffies en neem een drankje. Neem er ook een oliebol bij, want eten is er een beetje bij ingeschoten net. Er borrelen nog niet direct geweldige ideeën op in mijn hoofd, moet nog ffies acclimatiseren hoor...
*Qt inhaleert diep en voelt zich meteen iets rustiger worden
Het leven is hectisch hier zullen we maar zeggen. Ik ben toe aan wat ontspanning. Maar hoe is het met jou na het vertrek van onze PalinG.? Je zal hem wel missen! Je hebt een prachtig nieuw plaatje ook btw
Tink mag ik even de notulen doorlezen dan kan ik me even op de hoogte stellen en me er mee gaan bemoeien.
*Bep gaat met de notulen bij Koos Voos op schoot zitten, steekt een peukie op en begint te lezen
Ik lag nog niet te slapen, ik kreeg de voorzittershamer van Torp in mijn handen geduwd, maar van een vergadering is geen sprake meer, geloof ik.
Bovendien heb ik enorme dorst
Ik neem uit solidariteit met Torp maar een bakje koffie nu.
Ben nog ff de boel aan het doornemen. Het zou idd jammer zijn om jullie gezelschap te missen. Moet nog eens nadenken over die verhuisplannen. Wat ik wel zou willen horen is wat Torp hoopt dat het gaat worden. Hij lijkt de meest vastomlijnde plannen te hebben, dus hang ze ffies op het prikbord zou ik zeggen
Er wordt bij de bezoekers gepolst over er animo is om Panonica open te houden en evt. suggesties hebben voor een nieuwe stek.
Het BB2 zal waarschijnlijk worden gesloten, ook als het open zou kunnen blijven is het nog maar de vraag of Panonica dan nog wel bestaansrecht zal hebben omdat de BB-loop er dan uit is.
Suggesties tot op heden voor een nieuwe stek zijn:
het Fok! Eiland Forum, sommige leden voelen zich daar niet thuis (Bep heeft zich er nog niet over uit gelaten maar laat weten niet naar het eiland toe te willen, leg dat nog wel eens uit)
Torp laat voorzichtig weten dat hij een web adresje? heeft.
Cynix oppert : Bij voorkeur dan een eigen hoekje in het forum "Film, TV en muziek". De (jazz)muziek vormde tenslotte de basis van deze Club. Ideetje? Torp laat weten dit een goed plan te vinden. (Bep vind dit een heel goed idee zelfs!)
Omdat de vergadering niet was aangekondigd en iedereen halverwege binnenkomt neemt Tink het volgende besluit:
Iedereen die een idee heeft over de toekomst van deze Club, mag dat de aankomende week posten op dit prikbord. Als je geen idee hebt, maar je wil dat de Club blijft bestaan, noteer dat dan ook vooral! Als je
actie wil ondernemen, mag dat ook!
Zo en mag Bep dan nou alsjeblieft wat te drinken!
Mag ik ook wat te drinken! Een hint geven helpt hier niet, je moet er luidkeels om roepen Wijn graag!
Wat wou ik nou ook alweer zeggen.
* Tinkerbell kijkt om zich heen alsof ze wat zoekt. Ze kan iets niet vinden. Het lijkt wel alsof ze iets mist of zo.
*Qt haalt onmiddelijk een lekker wijntje voor Tinkerbell
Zo, dat heb je wel verdiend vandaag, na het sjouwen met die zware hamer. Of heb je die nog steeds bij je?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 01:35]
Zo, weer uitgemopperd. Bedankt voor de wijn. Het zal wel koud zijn vannacht zonder PalinG . *Tink is er eindelijk achter wat ze zocht
Maar ik word nu wel nieuwsgierig naar wat je zocht net!
Ff later een helder moment: Bedoelde je nou dat je zocht naar PalinG?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 01:49]
Hier mensen, ik heb effe een bos vlammetjes gefrituurd.
Tinkie, ik vraag me af of je mij niet eens vliegles zou willen geven?
Lijkt me verrot handig, had ik vanmiddag ook niet over straat hoeven te glibberen.
*Bep ziet dat de deur opengaat en kijkt verwachtingsvol op, maar nee het is weer geen Moor.
Lukt het niet zo met die 'happy thoughts', dan heb ik altijd Pixie-dust bij me. Dat werkt ook, echt waar!
* Tinkerbell vraagt zich of Beppie een oogje op Moor heeft
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 28-12-2000 01:56]
Gegroet aanwezigen (die-hards?), ik zie jullie gauw weer! Welterusten!
*Qt gaat lekker naast Simba zitten en eet wat van die heerlijke vlammetjes
Dat maakt dorstig... Biertje Simba? En iemand anders ook nog iets te drinken misschien?
Wat een sfeer hier, allemaal gefronste wenkbrauwen en denkrimpels.
Waarom vragen we niet gewoon aan Danny of 'ie BB open wil laten? Het enige topic wat niet doodbloedt is dan de club, en de rest verhuist tzt naar een archief of zo.
Na BB1 heeft het stukje BB forum ook nog een tijdlang doorgesudderd, en heeft zelfs nog een leuke opleving gehad bij de reunie, dus volgens mij is dit best een reële optie.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 28-12-2000 02:28]
Hé, da's waar ook. Er komen waarschijnlijkook nog reünies en terugblikken etc. Gedurende die tijd moet 't forum zeker openblijven.
Zo... wijn, witbier en een whiskey voor Cynix. Die komt vast zo binnenvallen.
Ff oh-en over nix lijkt me een fijn plan. Ik zag dat Tante Bep dat net buiten aan de kaak stelde. Mooie woorden! Maar hier binnen past het volgens mij prima.
*Cynix had zopas ook goeie hoop dat er nog wat leven in 't BB-huis was, maar die hoop bleek iijdel.
(altijd al eens willen zeggen)
QT is niet te zeikerig met de drank vanavond, dus knock yourself out.
Hoi Roache,
Heb ff voor een nieuwe schaal vlammetjes gezorgd.
tijdens bb1 hadden we geen bar of zo he, ik kan me alleen de goedemorgen goedenacht tpic herinneren wat wel voor beppen werd gebruikt of ben ik nou in de war met de bus1?
Ik vond het idee van Cynix ook erg leuk, 't is per slot van rekening een jazz club dus pastie prima in de muziek hoek. Als ik maar niet naar het eiland toe hoef, of naar de klaagbaak.
Edit: Liefje is met een j
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 02:42]
Hier lieverd, een paar ijsblokjes erin. Ik heb zo'n idee dat je ook wel een trekje lust van de waterpijp. Had ik toevallig net staan hier...
Hij erkent dat de onbevangenheid bij de deelnemers is verdwenen en dat er zéker 'nieuwe impulsen' nodig zijn voor BB3.
dus juist het slapen, hangen en uitbuiken beschrijven in de streams dan weten Sjon waar de impulsen precies nodig zijn.
Zo Roache, dan kan je ff vooruit
Nou, daar wordt ik nou niet echt vrolijk van.
*ondanks dat de geleuidskaart van de pc kapot is, zet ze toch maar een muziekje op.
Waar een virtuele club al niet goed voor is
Graag een flinke borrel!
Edit: dank voor de fles! Zal ik de kurk eruit zuigen of heb je ook een opener?
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-12-2000 02:53]
Rondje!!!
O enne...ben je van plan na de feestdagen je ouwe user pic weer in gebruik te gaan nemen? *vraagt Bep angstig ze voelt zich draaierig worden nu ze aan dat plaatje denkt.
Fokje, wil je een whiskey net als Cynix, of had je iets anders 'sterks' in gedachten?
*Qt zet de fles Bailey's neer bij Liefje
Dan kan je jezelf zo nog ff uitleven. Je ziet dat je niet de enige bent die niet kan slapen. Fokje heeft er ook last van. Misschien is die waterpijp ook iets voor haar?
edit: jajaja, sorry, de fles was al ontkurkt! Ik zie het iets minder scherp, maar ben ervan overtuigd dat het door de waterpijpdampen komt.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-12-2000 03:02]
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 28-12-2000 03:09]
Bep (ben ik gemachtigd je in de amicale vorm toe te spreken?), ik beloof hierbij plechtig dat Mona verleden tijd is, zij zal nooit meer haar rondjes voor jullie draaien.
Rel rond Kim in discotheek
Gepost door Chris (MrBig) - woensdag 27 december 2000 @ 23:49 - Bron: http://
Volgens een ooggetuige-verslag van space cowboy is Kim afgelopen zaterdag lastig gevallen in de discotheek 'De Stunt' in Epe.
"Beschonken provincialen konden zich blijkbaar niet beheersen en volgden haar tot in het toilet. De inmiddels gearriveerde ordedienst kon in eerste instantie niet veel doen om dat de toegang tot het toilet door 'makkers' geblokkeerd werd.Met behulp van de plaatselijke politie en wat bezoekers konden ze na enige tijd toch de deur uitgewerkt worden. Het zestal is overigens niet aangehouden."
Morgen meteen tegen Marky zeggen dat ie met on mee moet in BB3!
Johnny knikt naar QT, ja graag een biertje!
quote:jaaaaaaaaaaaaah........Marky!
Op 28 december 2000 03:13 schreef Tante Bep het volgende:
Ja schattig he Cynix, ik dacht ook al Marky in travestie gezien te hebben, om toch te kunnen reageren heeft ie speciaal een kloontje gemaakt en schreef een gedichtje voor Hieke. Isn't it romantic, wat een overgave en welk een toewijding!Morgen meteen tegen Marky zeggen dat ie met on mee moet in BB3!
Shit, ik kon het niet laten.....
Btw, zijn er nog vlammetjes, tante Beppie? 't Was koud net buiten en ik wil weer ff op temperatuur komen.
*(edit: typefoutje, maar dat kwam door de kou)
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 28-12-2000 03:20]
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-12-2000 03:23]
met het schaamrood op haar kaken loopt liefje op de sigaretten-automaat af.
* SelfKicker zit als een bezetene aan z'n nieuwe boek te werken
[fokje's beertjespyama zit inmiddels onder de ketchup.]
tegelijkertijd roken, drinken en vlammetjes eten gaat me niet zo best af op dit tijdstip.
Maar die vlammetjes, oh wat goddelijk!
Doei!
* SelfKicker zijn ogen worden vochtig
Zijn er nog tissues Qt?
Of zou ze bezig zijn met 'n nieuwe lading vlammetjes?
Betekent dat ook dat we je strax weer in een nieuwe outfit zien verschijnen hier?
Hey Moor! Ook iets drinken misschien? Tante Bep was al op zoek naar je eerder op de avond.
Ineens zie ik Johnny... Jongen, jij kan wel een paar tissues gebruiken zie ik.. Niet huilen joh, het komt wel weer in orde. Als je een goed idee hebt voor de verhuizing kan je het aan het prikbord hangen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 03:41]
Qt? Tissues? en doe ook nog maar een bier.
Ik was idd wat laat met die tissues SelfKicker, sowwy. Ik hoop dat je pagina's nog te redden zijn. Maar hier is een doos vol, snuit je neus maar eens flink. Dan schenk ik ondertussen een biertje voor je in.
Vanaf nu is het zelfbediening tot iemand zich geroepen voelt achter de bar te springen. Veel plezier verder allemaal en cul8r!
Lamaar Cynix, magnetronpatat is wat slapjes.. Volgende keer beter, maar thnx NEway
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 04:08]
*Bep doet ff mee
Voor Moor
In je prachtige ogen zie ik een warm gloeiend licht
Of nee toch niet, het is maar weerspiegeling,
van de brand die achter mij werd gesticht.
romantisch he
* SelfKicker ziet z'n nieuwe roman in rook opgaan nu de club dreigt te sluiten en dus ook de bron van de muze uit Johhnie's leven dreigt te verdwijnen
Oh, Neem me niet kwalijk Tante Bep!
* SelfKicker wrijft uit alle macht de snottebellen van Tante Bep haar blouse met de tissues van Qt
Kijk, je ziet er niets meer van Tante Bep, Excuses..
Lieve jongens en meisjes,
ik ga weer proberen te slapen.
Bedankt voor de gezelligheid...
Luister nou Johny, je hoort er nou toch een bij, we vinden heus wel een onderkomen en dan nemen we je gewoon mee, komt allemaal goed.
Ga nou maar lekker schrijven, kom ik zo een biertje brengen.
*Bep voelt zich helemaal warm worden en dat deed haar gelijk weer denken aan de muziek die Moor haar vd week had gegeven
Heb je uhm soms nog plannen voor straks? *Bep kijkt Moor met verlangende ogen vragend aan
*Bep weet nog dat Moor haar een tijdje terug ook door de achterdeur mee had genomen.......ze moet nog vaak terugdenken aan die nacht. Ze kijkt Moor doordringend aan en verdrinkt bijna in zijn ogen, dan weet ze dat ze deze nacht ook niet snel zal vergeten, man wat was ze opgewonden
Moet nog even m'n jas pakken Moor, ben zo terug.
Zo daar ben ik weer, he, waar is Moor nou?
Deze club mag niet sluiten.
Laat het BB forum gewoon bestaan.
Haal de 2 erachter weg.
We kunnen dan eventuele reunies etc. blijven verslaan/commentaar op leveren.
Alle uitspattingen van ex-bewoners volgen.
En we kunnen de aanloop naar deel 3 ook weer volgen.
Nou ja, nu ik er toch ben: eerst maar eens een pot koffie zetten voor een eventuele andere verdwaalde gast. Dan maar een beetje dweilen, wat een puinhoop hier.
* Tinkerbell gaat gauw aan de slag. Ook begint ze maar vast van alles in te pakken, want aanstonds zal er weer een verhuizing plaats moeten grijpen.
*fokje is helemaal opgefokt door de herrie en de userpic die niet helemaal wil lukken. Ze wordt helemaal wild en van gekkeigheid loopt ze nu de deur uit om wat rotjes af te steken om de herrie compleet te maken
*Cynix heeft niet veel tijd nu, want moet nog wat klussen, maar komt vanavond natuurlijk terug
Hee, wat goed, dat er al wat suggesties op 't prikbord staan. Gaan we vanavond eens goed bestuderen.
Gewoon vragen aan Danny of we kunnen blijven zitten waar we zitten.
PRIKBORD
Net voorstel gedaan op Feedback. Het BB-forum kan dus niet blijven bestaan. Voorstel was om naar het Fokeiland te gaan.
Ik denk dat we met meer argumenten moeten komen, als we hier willen blijven.
*PRIKBORD
Hmm, nogmaals: het maakt me niet zoveel uit waar deze toko komt te staan, maar wel lief en voortvarend dat je het hebt gevraagd!!
PRICKBOARD
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-12-2000 17:08]
Nou ja, even kijken welke opties er zijn hé en welke we meteen kunnen uitsluiten
*PICKBAARD
vorig jaar hadden we hier de succesvolle Rehab-kliniek tot 3 februari, toen de reunie was
daarna werd onzin geopend
voor de club, als die niet overgaat in de Kliniek, hebben we 3 plekken
1) General Chat (a la de Sunclub): maar ik ben bang dat het te snel onzinnig wordt
2) onzin (a la Pension Zeerust en de Badkamer) gezellig en druk
3) Eiland, een rustige plek in de stille zuidzee, waar volgens mij geen jazzclub aanwezig is
Jullie hoeven trouwens niet bang te zijn dat dit forum overmorgen direct sluit, de sluiting van dit forum zal denk ik wel op tijd worden aangekondigd
* PRIKBORD
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 28-12-2000 17:18]
We zien wel wáár op het eiland deze club zijn plek gaat vinden, ik denk dat het daar op uitdraait, maar dus voorlopig nog hier, Hiephoi!
Hier stond net toch nog een schaal oliebollen? Of ben ik nu gek aan het worden?!
-De optie Film, TV en Muziek staat er niet bij, dat lijkt me een perfecte stek, het is er nog vrij rustig. Bep zal het daar eens aan Verbal vragen. (of werkt het niet zo, wie beslist dat eigenlijk?)
-GC, Onzin en het Eiland zijn nl. erg druk en ik denk dat als Panonica daar zal worden gevestigd we binnen no time ondergesneeuwd zijn.
Willen jullie allemaal eens een kijkje nemen op deze drie forums en dan hier laten weten wat je de beste stek voor Panonica vind.
-Bep wil evt. wel vast in de keuken komen werken.
Ze kunnen wel besluiten om een en ander na verloop van tijd dicht te gooien.
Maar waarom doen we niet zo als de founder van onze club.
*WE GAAN ER NIET UIT
Dan de FokPolitie er maar in (net zo iets als de ME)
*P R I K B O R D
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 28-12-2000 19:44]
Hey, simba, nieuw uiterlijk? Staat je goed!
*Cynix lust wel 'n lekker bokbiertje, is er al bediening aanwezig, of mag ik t zelf pakken?
*Tink vindt Simba er schattig uitzien
*Film, TV en Muziek lijkt mij de geschikste plek. In GC, Onzin en Eiland sterft m.i. de Club een droevige dood.
*Is Uitgaan & Vrije tijd een optie?
*PRIKBORD
Ben ik ook bang voor, voor die zachte dood daaro. Op 't Onzinforum kun je drie keer per dag een nieuw deel openen als de vaste posters daar zich er mee gaan bemoeien.
*Cynix maakt zich een beetje zorgen om Tante Beppie. Ze staat alwéér ruzie te maken bij de buren. Volgens mij verspilde energie.
Zeg, een date? Heb je een date?
*Cynix heeft z'n oude uiterlijk maar weer even aangenomen, is nog op zoek naar 'n leuker plaatje
*Tinkerbell ziet er ook weer leuk uit
* Simba stemt tegen "eiland" en zeker tegen "onzin"
* Voorkeur 1: Club Pannonica als forum onder kopje Showbiz met (veel grotere) topics die niet door iedereen kunnen worden geopend maar in vergaderingen worden besloten.
Deze plek omdat de club zowel een virtueel cafe is als (jazz)muziek heeft, live optredens en diverse thema avonden, deze zie ik een toekomst hebben. Bovendien staat BB hier
* 2. Als we geen eigen forum kunnen hebben, dan maar in "Uitgaan en vrije tijd" zolang we dit niet met Ed-himself kunnen regelen. (als deel van www.Pannonica.nl?)
* Prak bird *
Het gaat erom of we dit willen en dan of FOK! dit kan en wil denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 28-12-2000 20:32]
Die dingen kunnen eraf, hoor!
quote:Voor Bep: hopelijk heb je mijn laatste reply vannacht nog gezien ?
Op 28 december 2000 18:05 schreef Tante Bep het volgende:
*P R I K B O R D-De optie Film, TV en Muziek staat er niet bij, dat lijkt me een perfecte stek, het is er nog vrij rustig. Bep zal het daar eens aan Verbal vragen. (of werkt het niet zo, wie beslist dat eigenlijk?)
Voor PRIKBORD: lijkt me goed idee, onder Film,TV, en Muziek, wat te denken van de titel: RealLifeSoap-TV ?
Als op 1 januari a.s.weer een dagelijks uitgezonden reallife/internet-programma begint: The HUNT, dan hoeft er niet eens een hiaat te ontstaan in postings, voor de geïnteresseerden in dat programma.
quote:* Moor ook !
Op 28 december 2000 20:15 schreef Simba het volgende:
* Simba stemt tegen "eiland" en zeker tegen "onzin"
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 28-12-2000 22:12]
*Tink is zeer benieuwd naar Simba's afspraakje.
*hijg*
is Qt hier niet
Oh ja en een La Chouffe graag met een kaasplankje erbij
Dan kan jij op je gemak op je date wachten, dan heb ik genoeg tijd om alle spullen te verhuizen en op mijn gemak het grote scherm op te zetten?
quote:ffies realplayer installeren Simba
Op 28 december 2000 22:09 schreef Simba het volgende:
Uh om de 1 of andere reden kan ik .ram niet horen.
quote:Te laat is al gedaan
Op 28 december 2000 22:10 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat denk je Simba, zal ik de nieuwe locatie vast opengooien?Dan kan jij op je gemak op je date wachten, dan heb ik genoeg tijd om alle spullen te verhuizen en op mijn gemak het grote scherm op te zetten?
Havoc, ik ga vast de volgende locatie openen. Gooi jij deze dicht bij het JUISTE aantal. De vorige keer hebben we vreselijk ons hoofd gestoten. Maar dat was jij tien niet met die sleutelbos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |