abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 december 2000 @ 05:45:13 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_589826
voor Havoc, kerel

Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-12-2000 05:50]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_589925
Thanx Tara, oude nachtbraker

Mag ik een sterke bak koffie zodat ik mijn dronkenschap een beetje weg kan drinken

I'm getting too old for this....
pi_590089
* Torp fietst even langs en vermoedt dat Havoc wel in staat is om Tara's opening van het topic compleet te maken, zoals in nummer 10.

Alvast bedankt, Havoc! We hebben je trouwens wel gemist, vrijdag!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 11:11]

pi_590100
*Bep opent de deur, doet het grote licht aan en kijkt in het rondte.
Toen ze afgelopen nacht op het punt stond om te vertrekken was de voordeur ineens opengezwaaid. Het bleek iemand te zijn die zei dat hij de verhuizing dit keer op zich zou nemen. Dat had Bep al aan zien komen maar ze had gedacht dat het wel tot morgen kon wachten. Toen dat niet zo bleek te zijn had ze nog aangeboden om te helpen en toen daar geen reactie op kwam was ze daar eik maar wat blij om! Ze had er niet aan moeten denken om met die zere voeten nog allerlei spullen over te moeten brengen. Daarna was ze dan ook lekker naar huis gegaan maar was vergeten om tegen de verhuizer te zeggen dat er boven op zolder nog 2 mensen lagen te slapen! Nu kwam ze dus even kijken of die 2 wel mee verhuisd waren.

Joehoe, is daar iemand

*ze keek in de keuken, daarna op het kantoor en liep toen naar de zoldertrap

Hallo, Tinkie, PaaaaalinG zijn jullie daar?

*ze liep de trap op naar boven en zag tot haar opluchting al meteen de slaapzak van PalinG daar liggen en over de rugleuning van een stoel was de nachtoutfit van Tink heen gedrapeerd. Nu was ze gerustgesteld, ook de 2 tortelduifjes waren dus door de verhuizer meegenomen naar het nieuwe huisnummer

*Bep zag geen sporen van bezoekers die evt. de club die ochtend al hadden bezocht en hoopte dan ook maar dat Roache, in tegenstelling tot de voorgaande dagen, gelijk naar huis was gegaan en niet had lopen zoeken zonder de club gevonden te hebben. Degene die de spullen de volgende keer over zou brengen moet maar een briefje op de deur van het oude adres hangen, daarop kan iedereen lezen waar we naar toe waren verhuisd.

pi_590261
* Tinkerbell loopt wat doelloos en verloren door de Club. PalinG is vanochtend in alle vroegte vertrokken. Ze loopt van de keuken naar de toiletten, naar de bar en weer terug. Ze tuurt wat over straat, het is erg rustig, en loopt dan naar achteren om mistroostig door het raam naar het fietsenhok te staren.
pi_590556
* Torp fietst weer voorbij en denkt even Tinkerbell achter het raam te zien, of was het nou Tante Bep? Hij kijkt nog eens, ziet niks en stelt dan vast dat de sneeuw hem het zicht heeft ontnomen.
pi_591638
*Bep loopt de club binnen en haalt een dienblad en een bezem uit de keuken, uit de werkkast pakt ze een hamer en wat spijkers en slaat het dienblad daarmee vast op de bezemsteel.
Ze loopt er mee naar de voordeur en begint met de geimproviseerde sneeuwschuiver de stoep voor de club sneeuwvrij te maken.
pi_591665
*Simba loopt buiten langs en ziet Tante Bep met een hoge kraag bij de buitendeur van de club pogingen doen om de meeste sneeuw weg te schrapen
Hee, Beppie je hebt zeker wel al warm zo, ik zal wel ff wat zout achter je aan gooien zodat het niet opnieuw een lappendeken over het pad wordt.
*Simba gaat in de weer met wat zakken
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_591686
Goed idee Simba, bedankt! .
pi_591702
* Torp fietst langs, op weg naar huis.

Hee Tante Bep en Simba!
Goed werk!

† In Memoriam † woensdag 27 december 2000 @ 18:29:32 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_591711
Torp zag je niet dat ik stond te zwaaien naar je

*Just Me heeft zich ingehouden en géén sneeuwballen naar Torp gegooid

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_591734
Waarom zou je je inhouden Justme, gewoon lekker gooien met die handel!
pi_591785
*Simba grijpt uit de door Tante Bep bijeen geveegde hopen sneeuw en gooit snel een aantal sneeuwballen naar iedereen. Simba haalt Torp niet meer omdattie al tever weggefietst is, mist Just Me op een haar en raakt Tante Bep vol in de nek.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 27-12-2000 18:55]

pi_592043
[ BELANGRIJKE MEDEDELING]

De medewerkersvergadering is geopend, en duurt tot morgenavond 22:00. We gaan eerst de agenda vaststellen.

*
--------------------
AGENDA

1. Openingswoord
2. De toekomst van Club Pannonica.
--------------------

Nog meer punten? Indienen tot 22:00. Daarna beginnen we bij punt 1.

NB. Gedurende de vergadering is de bar gesloten, maar koffie en thee is ruim voorhanden. En er zijn oliebollen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 21:08]

pi_592058
Punt 2. De personele bezetting.

Dan denk ik aan 't werkrooster, de boekhouding, etc.

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_592064
Oefff... hoeveel moeten we daarvoor uittrekken?
pi_592083
Punt 3. De zwarte lijst.

Zoals 't een goeie club betaamt kunnen we hier natuurlijk niet iederéén toelaten. Deze Club was al 100% Bianca-vrij. Maar ik denk dat we de lijst wat langer moeten maken.

† In Memoriam † woensdag 27 december 2000 @ 20:30:03 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_592113
Is er nog plek op de publieke tribune??

*Just Me is toch wel erg nieuwsgierig

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_592208
Cynix, ik heb het een beetje aangepast... verder vraag ik me af of het zin heeft om nu al onderwerpen te bespreken die alleen bij een eventueel voortbestaan van de club van toepassing zijn?

En Just Me: voorlopig is er PLEK ZAT...

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 21:18]

pi_592247
Jade denkt hee ik ga even bij tante Beppie op de koffie , moet even bijkomen van die skipistes en ijbaangedoe , en we zijn collega`s nietwaar tante Beppie?
pi_592417
Okee, ik heb nog een kwartiertje gewacht, maar nu is het hoog tijd om te beginnen...

*
============================

AGENDA

1. Openingswoord
2. De toekomst van Club Pannonica
3. Personele bezetting
4. Zwarte lijst
5. Rondvraag

============================

* We beginnen bij punt 1 en kijken of we aan de volgende punten toekomen.
* Tijdens de vergadering is alleen verse koffie en thee beschikbaar. Oliebollen in overvloed!
* Bij afwezigheid van Torp wijst hij een opvolger aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 22:21]

† In Memoriam † woensdag 27 december 2000 @ 22:26:00 #22
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_592448
*applaus applaus
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_592476
Nou, kom maar op met dat openingswoord, Torp! Ik neem tenminste aan dat jij dat op je neemt als oprichter van de Club.

Doe mij ondertussen nog maar een zwik oliebollen. Ze zijn goed dit jaar!

pi_592477
* Tinkerbell is ook aanwezig en wacht gespannen op het openingswoord van Torp.
pi_592516
*Simba komt pakt een oliebol en een servetje van de bar schenkt ff een koffie in met melk en suiker, zoekt een plekje aan een tafeltje en wacht op wat gaat komen
*Simba fluistert: Hoi, Tinkerbell en Cynix

Simba besluit zijn commentaar tot de rondvraag te bewaren.
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2000 @ 22:52:48 #26
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_592527
*Just Me kucht heel zachtjes... wanneer gaan ze nou beginnen???
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_592553
1. Openingswoord

Geachte aanwezigen,

Fijn dat jullie allemaal gekomen zijn. Tja, wie had dat gedacht: we zitten alweer in deel 11 van ons clubje, en het is hoog tijd geworden om eens van gedachten te wisselen over de toekomst. Wat moet er gebeuren met Club Pannonica als het BB-forum gaat sluiten? We voelen ons er thuis, in dat forum. De club is er immers ontstaan en gegroeid, hier liggen onze wortels. Wat betekent de club nog zonder dat forum? En wat betekent de club nog zonder Big Brother? Diverse signalen wijzen erop dat men de club zou willen voortzetten, zo stelde onze trouwe PalinG vlak voor zijn vertrek zelfs voor om een compleet forum binnen Fok! te beginnen. Zelf heb ik een week geleden eens de boot genomen om het Fokeiland te bezoeken, en ik moet zeggen: ik voelde mij er niet meteen op mijn gemak...
Goed, dat zijn maar 2 meningen en ik ben er zeker van dat er meer meningen leven onder de medewerkers. En de vaste bezoekers, want ook hun mening stellen wij hier op prijs! Vandaar deze vergadering, dan kunnen we eens kijken hoe er over deze materie wordt gedacht. We nemen er ruim de tijd voor en omdat het een serieus onderwerp is, is er tijdens de vergadering alleen koffie en thee beschikbaar, natuurlijk regelmatig vers gezet!
Er is nog plaats, dus ik zou zeggen: pak een stoel en praat mee met ons. Simba, je hoeft niet tot de rondvraag te wachten, hoor. Spui nu je mening want ik ben er zeker van dat we daar iets aan hebben. Als ik straks naar bed ga, geef ik de voorzittershamer door aan Tinkerbell, en die geeft hem daarna weer door. Zo komt ieders mening aan bod.
Cynix heeft ook nog enige punten ingebracht, die echter alleen zinvol zijn als punt 2 is afgehandeld. Vooreerst zou ik zeggen: punt 2 is aan de orde!!!

2. De toekomst van Club Pannonica.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 23:02]

pi_592570
De toekomst van Club Pannonica

Tink wil graag dat de Club blijft bestaan, maar heeft nog geen idee hoe dit te doen. Op het eiland voelt Tink zich een buitenstaander, maar iets anders kan ze nu nog niet verzinnen, helaas.

† In Memoriam † woensdag 27 december 2000 @ 23:07:17 #29
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_592578
* ahum.. kuch... voorzitter.. het spijt me maar ik moet deze vergadering verlaten, ik wens jullie een fijne vergadering en ik lees morgenochtend het verslag wel één opmerking wil ik nog wel kwijt jammer dat ik deze club niet eerder gevonden heb en bij binnenkomst voelde ik me welkom.. ik dank u

[Dit bericht is gewijzigd door just me op 27-12-2000 23:08]

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2000 @ 23:07:49 #30
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_592582
twee x is iets overdreven

[Dit bericht is gewijzigd door just me op 27-12-2000 23:09]

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_592586
Is goed Just Me... Het verslag komt een dag later, hoor. Morgenvroeg zijn we nog bezig!

Tinkerbell, bedankt voor je mening. Zullen we het eens over dat Fokeiland hebben? Ik kreeg ook het gevoel dat ik me daar in een wespennest begaf. En eerlijk gezegd: er is daar ook nogal veel concurrentie: er zijn veel horecagelegenheden. Geen jazzcafees weliswaar, maar we moeten de horecafunctie van onze club natuurlijk ook niet uitvlakken...

pi_592594
Een jazzclub hebben ze er inderdaad nog niet voor zover ik begrepen heb. Maar ik heb van Paling begrepen dat hij het liefst een eigen straatje zou hebben, zeg maar. Lijkt me ook wat, maar dan moeten we een heleboel mensen lief aankijken
pi_592606
Ja, dat heeft natuurlijk zijn aantrekkelijke kanten maar ook nadelen... Want dan moet je wel de hele tijd heen en weer lopen om enigszins op de hoogte te blijven. Iets wat op het Fokeiland ook speelt, geloof ik.
Ik vraag me af of dat niet een beetje hoog gegrepen is door onze gewaardeerde PalinG.
pi_592610
* Torp pakt de thermoskan en neemt nog een kopje koffie.

Zal ik jullie ook even bijschenken? Hij is vers!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 23:16]

pi_592616
De toekomst van Club Pannonica
Ik zie een forum wel zitten zoals PalinG voorstelde. Denk dat we wel een beetje af zouden moeten wijken van de bestaande layout. Simba denkt aan:
Vaste topics zoals PalinG bv voorstelde: podium, bar, tuin, kantoortje, enz. Dus niet zomaar vrijelijk te openen door iedereen. Deze plekken zouden we in een vergadering kunnen bespreken?
Hier zouden we denk ik al snel (veel) meer dan 10 of 11 pages per topic kunnen gebruiken. Weet ook niet of dit allemaal binnen FOK mogelijk is, we zouden misschien ergens anders kunnen uitwijken, maar binnen Fok zou ik toch wel het leukste vinden.

alvast wat rondvraag commentaar:
Simba vind 2 uurtjes voor het indienen van agendapunten voor een 24 uurs vergadering wel wat kort. Simba stelt voor om agendapunten gedurende de vergadering nog op te werpen. Hier is er alvast 1:
28-12-2000 22:00 Feestelijke afsluiting vd vergadering met hapjes & drankjes.

*Simba zwaait en maakt met een gebaar naar Just Me duidelijk:
Truste Just Me, Tot morgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 27-12-2000 23:21]

pi_592626
Ik denk dat we op het eiland eerder 'de weg kwijt zijn', dan in een ander straatje.

<edit: typo>

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 27-12-2000 23:21]

pi_592629
quote:
Torp kondigde woensdag 27 december om 20:05 aan:
De medewerkersvergadering is geopend, en duurt tot morgenavond 22:00 We gaan eerst de agenda vaststellen.

AGENDA 1. Openingswoord 2. De toekomst van Club Pannonica.

Nog meer punten? Indienen tot 22:00. Daarna beginnen we bij punt 1. Gedurende de vergadering is de bar gesloten, maar koffie en thee is ruim voorhanden.

Huh, watte, vergadering? Punten tot 22:00 indienen!? De bar is niet open!!??

Sjees, kom je nietsvermoedend binnen om gezellig een neutje te drinken met je clubvrienden.

*Bep loopt diep teleurgesteld naar de keuken, dit had ze totaal niet verwacht, ze had zich zo op een gezellige avond verheugd

pi_592642
kom laat is eens een afzakkertje gaan halen ... val ik midden in een vergadering.
pi_592643
* Tinkerbell sleept Bep er met d'r haren weer bij

Het is reuze gezellig, want het gaat over de toekomst. Als je nu niet meepraat, is er volgende week geen Club meer!

pi_592654
* Torp is blij dat Tante Bep er nu ook is, en dat Tinkerbell haar bij de vergadering haalt. De komst van Koos_Voos is een regelrechte verrassing want hij liep de laatste tijd de club voorbij.

Kom erbij Bep en Koos! Bep, misschien kun jij vannacht van Tinkerbell de voorzittershamer overnemen.
Simba, we hebben haast en daarom ben ik nogal plompverloren met die vergadering begonnen. Langer wachten kon niet!
Overigens tegen een feestje na afloop geen enkel bezwaar.
Noem die andere agendapunten bij de rondvraag want voorlopig hebben we al genoeg stof om op in te spreken!

pi_592665
Wat mij betreft mag de bar eigenlijk ook wel open. Met 'n drankje en hapje kan ik ook beter nadenken.

Ik hoop dat er een toekomst voor de Club is, maar zie een plaatsje op het Eiland somber in. We kunnen toch moeilijk elke keer de boot nemen om een pilsje in de Club te gaan drinken?

pi_592669
Okee Bep, Koos Voos, wie heeft er een idee om het voortbestaan van de Club veilig te stellen?
pi_592683
ik wist niet dattie zou gaan verdwijnen.. hoezo ?
pi_592684
Zaterdag is BB afgelopen!
pi_592690
aha ...maar daarom hoeft Pannonica toch niet te sluiten ?
pi_592692
* Torp vindt het fijn dat Tinkerbell de hamer al in handen heeft genomen, wat een pittige dame is dat toch!

Cynix, de bar is dicht. Sorry. Als je toch wat wilt drinken, raad ik je nu aan snel naar de boot te rennen, want dan kun je daar vast wel in een van die kroegen terecht.
Maar... misschien kunnen we als concessie om de 2 uur de bar een kwartiertje opengooien, dat houdt jullie misschien wat scherper. Het rooster: 23:45 - 01:45 - 03:45 - 05:45 - 07:45 - 09:45 - 11:45 - 13:45 - 15:45 - 17:45 - 19:45. En daarna dus het feestje van Simba!
Je tweede opmerking: als straks het BB-forum dicht zit, kun je daar niet meer in, dus dan zou je permanent op het eiland kunnen gaan zitten.

pi_592697
23:45 .. vier goede flessen en wat glaasje a.u.b.
pi_592703
Er mag alleen in het kwartiertje worden gezopen, Koos!!!
pi_592709
Ah! Mij óók vier goede flessen en wat glaasies! Snel, snel

Enne, tante Beppie, is er al wat te snacken?

pi_592713
met Cynix, Tinkerbell, Tante Bep lukt dat wel binnen een kwartiertje..

Ik ben voor, Pannonica moet blijven.. PROOST

pi_592720
Oh ja , weer even on-topic. Ik zie dat Eiland als vaste woonplaats niet zo zitten. Heb in het voorjaar geprobeerd m'n Cold Turkey na De Bus1 daar wat te verzachten, maar ik begreep niets van de cultuur daar...
pi_592724
* Torp heeft 'Cynix z'n kwartiertje' ingevoerd omdat-ie zelf ook wel trek had in een biertje...

Proost jongens, op de club!
Interessante bijdrage Cynix, maar het is pauze tot 00:00!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 23:52]

pi_592731
Ach Torp, gooi de bar maar open met dit unruly zooitje! Als ze wat te drinken hebben, komen ze misschien op ideeen!

Iedereen wil dat de Club openblijft maar hoe?

* Tinkerbell sleept iedereen weer bij de les

woensdag 27 december 2000 @ 23:53:06 #54
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_592732
* ZJ komt na enige tijd weer binnen en ziet tot zijn verbazing alle aanwezigen met wijn in hun handen staan.

Hallo allemaal, ben te laat voor de vergadering of gaat het strax weer door?

pi_592739
WOW Tinkerbell! Ook een website bij GoPlay! Ben jij dat, meid???? Wist PalinG dat al?

pi_592747
Ik raakte geïnspireerd door PalinG en HarinKie, jou welbekend. Het is maar een knutsel-frutsel. Ik moest me schamen om zoiets te maken eigenlijk en heb van een zeker iemand reeds de wind van voren gehad.

Nee nee, hier was PalinG nog niet achter

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 28-12-2000 00:01]

pi_592752
* 00:00

.... De bar is dicht! Tot 01:45.
Mensen, er is koffie, thee en oliebollen.
We gaan weer verder!

pi_592755
Pfff, ben ik nog op tijd?
Ik moest héééél even weg. Toch maar ff gauw de dag-topics geopend.

Afijn, verder met de vergadering dan maar.

pi_592756
Ik wil dat de Club blijft bestaan, maar niemand reageert serieus
pi_592763
Maar nu wel weer, Tinkerbell. Al ben ik nieuwsgierig naar die 'zeker iemand'.

Dus... Fok!eiland is van de baan, voorlopig? Misschien dat de 'nachtploeg' er nog een andere mening op na houdt, dan merken we dat wel.
Andere opties dan... Dat aparte Fokforum, ik heb daar al een mening over gegeven (zie boven).

pi_592766
heeft deze club in 2001 bestaansrecht en zoja.. waarom ?

that's the... vraag.

pi_592777
Ik ga met Cynix mee dat het Eiland de laatste optie zou moeten zijn.

Wat betreft de bestaansrechten ervan denk ik dat als maar genoeg mensen hier lol in zouden hebben dat al genoeg zou moeten zijn.

pi_592778
Torp: welk 'zeker iemand'

Torp: geen straatje maar alleen (de delen) van de club ergens onder proberen te brengen? Is dat een idee?

Koos V.: Ik denk dat deze Club een bestaansrecht heeft opgebouwd en 1 van de meest bezochte gelegenheden is alhier.

pi_592784
Goed punt, Koos. Stel je voor dat we doorgaan (anywhere, anyhow) en er komt geen hond meer! Zonder BB hebben we natuurlijk helemaal geen aanloop meer...
pi_592789
ik ben wel serieus hoor, liefste Tinkerbell! Ik heb namelijk hart voor de Club!

Misschien kunnen we de Club openhouden als overbrugging tot BB3, kunnen we hier alvast de nieuwtjes uitwisselen. Of zeg ik nu iets geks?

pi_592790
* Torp denkt even hardop...

Bestaat het bestaansrecht van de club niet hieruit, dat het zo langzamerhand het enige off-topic topic is van het BB-forum?

pi_592798
quote:
Op 28 december 2000 00:13 schreef Torp het volgende:
* Torp denkt even hardop...

Bestaat het bestaansrecht van de club niet hieruit, dat het zo langzamerhand het enige off-topic topic is van het BB-forum?

pi_592802
* Torp filosofeert verder

... en is het dan eigenlijk niet het Onzin-hoekje van het BB-forum geworden?

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 28-12-2000 00:18]

pi_592807
* Tinkerbell timmert met d'r hamertje

Ik ben er niet voor om uitgebreid te gaan filosoferen. Wie heeft er nu een concreet idee, dat verder uitgewerkt zou kunnen worden?

pi_592811
* Tinkerbell fronst haar wenkbrauwen

Ik heb het niet op onzin, dan nog liever naar het eiland of helemaal elders naar toe.

pi_592816
Tinkerbell, ik word plotseling erg moe, ik ga naar bed. Jij bent nu de voorzitter, dus het is aan jou om de discussie op gang te houden.

Ik weet het ook even niet.

* Torp loopt naar de kapstok.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 28-12-2000 00:21]

pi_592819
misschien in de toekomst een eigen hoekje op de Pannonica.com website van Ed ?
pi_592828
*Torp staat bij de kapstok.

Weet je Koos... ik heb heel stiekem een tijdje terug een ander Pannonica-adres geregistreerd... Het was zo goedkoop, ik kon 't niet laten!!

pi_592830
Welterusten Torp!

* Tinkerbell heeft ook geen zin in dat hamertje en doet een voorstel aan elke bezoeker en elk personeelslid dat langskomt deze week. Ze schrijft het op en hangt het op het prikbord:

Iedereen die een idee heeft over de toekomst van deze Club, mag dat de aankomende week posten op dit prikbord. Als je geen idee hebt, maar je wil dat de Club blijft bestaan, noteer dat dan ook vooral! Als je actie wil ondernemen, mag dat ook!

* Tinkerbell is ook moe

pi_592840
Pannonica.TV ofzo..

in ieder geval komen er genoeg leuke mensen om er iets van te maken.
ik ben in ieder geval bereid om wat flash ofzo tegen aan te gooien.

weltrusten iedereen...

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 28-12-2000 00:29]

pi_592841
Ik betwijfel of we de crew zo gek krijgen om alleen de Club in het BB-forum open te houden. Ik neem toch wel aan dat het forum enige tijd na de finale van BB wordt dichtgegooid.

Zelf zit ik ook niet zo te wachten op een verkapt tweede onzin-forum. Daar is er tenslotte al een van en dat is méér dan genoeg. Er moet wél een bestaansrecht voor de Club zijn. Daarom mijn suggestie om de Club, desnoods in een apart hoekje van een bestaand forum, open te houden. Onder het mom van 'rehab' tot BB3 begint.

Bij voorkeur dan een eigen hoekje in het forum "Film, TV en muziek". De (jazz)muziek vormde tenslotte de basis van deze Club. Ideetje?

pi_592842
*ZJ zwijgt en denkt : Vergaderen is niet het sterkste punt van de bezoekers van de Club.

Is de bar al weer open? Lust wel iets sterks..

pi_592843
* Torp raakt nu enigszins geirriteerd.

Kom Tink, als je geen zin hebt, geef de hamer dan door aan iemand anders. Koos bijvoorbeeld.
Zo kan het niet, hoor!

* Torp verlaat boos het pand.

pi_592851
* Torp steekt nog even zijn hoofd om de hoek.

Kijk, dat vind ik nou een goed voorstel, Cynix!
Daar moet ik eens over nadenken.

* Zichtbaar opgelucht wandelt Torp weg.

pi_592856
* Tinkerbell had al uren geleden op bed moeten liggen en vind niet dat Torp het recht heeft zo geïrriteerd tegen d'r te doen

Bovendien Z-J: heb ik jou al iets horen opperen dan? Er zijn al een paar mensen weggegaan, omdat ze geen zin in vergaderen hadden. Ik bedoel het allemaal meer dan goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 28-12-2000 00:33]

pi_592857
Torp! Torp! Nu niet boos weggaan! We denken heus met je mee! Een prikbord is toch prima? Kan iedereen z'n suggesties de komende paar dagen kwijt.

*Cynix is ook wel benieuwd naar het adres dat Torp heel stiekum *even vastgelegd heeft.

Edit: rare kleuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 28-12-2000 00:33]

pi_592866
quote:
Op 28 december 2000 00:27 schreef Cynix® het volgende:

Daarom mijn suggestie om de Club, desnoods in een apart hoekje van een bestaand forum, open te houden. Onder het mom van 'rehab' tot BB3 begint.

Bij voorkeur dan een eigen hoekje in het forum "Film, TV en muziek". De (jazz)muziek vormde tenslotte de basis van deze Club. Ideetje?

Goed idee, had zoiets al gesuggereerd eerder, maar kon geen plekje bedenken. Heel goed idee
pi_592873
Kunnen we het Fake-Picture Topic ook niet meeverhuizen dan?

* ZJ zal dit nl. wel missen

pi_592879
* Wie steekt daar nogmaals zijn hoofd om de hoek? Het is Torp.

Cynix, een erg goed idee! Ik wordt steeds enthousiaster! Ben speciaal nog weer teruggelopen.
Tinkerbell, sorry meid, je weet dat ik je erg waardeer. Maar hou de vergadering strak en als je geen zin meer hebt: doorgeven die hamer! HET IS BELANGRIJK!
Misschien komen we zo toch nog toe aan de volgende agendapunten.

En nu ben ik echt weg!

pi_592894
*Qt komt nietsvermoedend binnen en vraagt zich af wat er allemaal aan de hand is

Een vergadering is een leuk idee, maar afspraken maken in deze virtuele club is imho wat lastig. Niet alle bezoekers zijn immers in de gelegenheid om vandaag of morgen hun zegje te doen. Een prikbord lijkt me dan ook een prachtig plan.

*Qt ziet dat de bar niet open is, maar ze heeft een stevige borrel nodig vandaag

Ik muit dus ffies en neem een drankje. Neem er ook een oliebol bij, want eten is er een beetje bij ingeschoten net. Er borrelen nog niet direct geweldige ideeën op in mijn hoofd, moet nog ffies acclimatiseren hoor...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_592899
Rustig aan Qt

Misschien ook een ?

pi_592910
Wat een geweldig idee ZJ, ik ga er meteen 1 opsteken!

*Qt inhaleert diep en voelt zich meteen iets rustiger worden

pi_592922
Ha die Qt, fijn je nog even te zien!

Hoe staat het leven?

pi_592932
Hey Tink! Ik dacht dat je al lag te slapen lieverd!

Het leven is hectisch hier zullen we maar zeggen. Ik ben toe aan wat ontspanning. Maar hoe is het met jou na het vertrek van onze PalinG.? Je zal hem wel missen! Je hebt een prachtig nieuw plaatje ook btw

pi_592933
*sorry ben even geweest

Tink mag ik even de notulen doorlezen dan kan ik me even op de hoogte stellen en me er mee gaan bemoeien.

*Bep gaat met de notulen bij Koos Voos op schoot zitten, steekt een peukie op en begint te lezen

pi_592935
Ook Hoi, Qt leuk dat je er weer bent
Ik weet zeker dat er over een tijdje wat text en idee-en loskomen bij je (afgaand op oa je limerick inspiratie komt dat heus wel goed denk ik zo
Enne Tinkerbell, wat zie je er weer leuk uit vanavond, Je haar zit anders heh?
pi_592939
Ik mis PalinG nu al vreselijk
*Tink was het net even vergeten en huilt nu alweer tranen met tuiten

Ik lag nog niet te slapen, ik kreeg de voorzittershamer van Torp in mijn handen geduwd, maar van een vergadering is geen sprake meer, geloof ik.
Bovendien heb ik enorme dorst

pi_592947
Nou doe ik een keer met jóuw mee, Qt! Met 'n sigaartje dan, iig. Hmmm, lekker!
pi_592958
Aah, what the heck
Komop pak een glas van dit tafeltje, schenken we er ff een paar zonder dat Torp het ziet
Maarruh misschien kan Tante Bep iets bouwen voor voorlopig(=tussen BB2 forum gesloten en nieuwe oplossing)?
Nieuwe oplossing is: www.pannonica.nl opent een plekje of Fok opent Pannonica forum?
pi_592992
Afijn, vergaderen we morgen verder. Ondertussen kunnen suggesties natuurlijk op het prikbord geplakt worden.

Ik neem uit solidariteit met Torp maar een bakje koffie nu.

pi_593002
Hai Cynix, Simba & Tante Bep! Lekker, ik voel me weer helemaal thuis...

Ben nog ff de boel aan het doornemen. Het zou idd jammer zijn om jullie gezelschap te missen. Moet nog eens nadenken over die verhuisplannen. Wat ik wel zou willen horen is wat Torp hoopt dat het gaat worden. Hij lijkt de meest vastomlijnde plannen te hebben, dus hang ze ffies op het prikbord zou ik zeggen

pi_593003
Resume:

Er wordt bij de bezoekers gepolst over er animo is om Panonica open te houden en evt. suggesties hebben voor een nieuwe stek.

Het BB2 zal waarschijnlijk worden gesloten, ook als het open zou kunnen blijven is het nog maar de vraag of Panonica dan nog wel bestaansrecht zal hebben omdat de BB-loop er dan uit is.

Suggesties tot op heden voor een nieuwe stek zijn:

het Fok! Eiland Forum, sommige leden voelen zich daar niet thuis (Bep heeft zich er nog niet over uit gelaten maar laat weten niet naar het eiland toe te willen, leg dat nog wel eens uit)

Torp laat voorzichtig weten dat hij een web adresje? heeft.

Cynix oppert : Bij voorkeur dan een eigen hoekje in het forum "Film, TV en muziek". De (jazz)muziek vormde tenslotte de basis van deze Club. Ideetje? Torp laat weten dit een goed plan te vinden. (Bep vind dit een heel goed idee zelfs!)

Omdat de vergadering niet was aangekondigd en iedereen halverwege binnenkomt neemt Tink het volgende besluit:

Iedereen die een idee heeft over de toekomst van deze Club, mag dat de aankomende week posten op dit prikbord. Als je geen idee hebt, maar je wil dat de Club blijft bestaan, noteer dat dan ook vooral! Als je
actie wil ondernemen, mag dat ook!

Zo en mag Bep dan nou alsjeblieft wat te drinken!

pi_593027
Wat wil je drinken Tante Bep? Mooie samenvatting. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik je mening tot zover deel. Geen verhuizing naar het Eiland iig.
pi_593041
Nee, niet naar het Eiland. Daar is iedereen het wel over eens.

Mag ik ook wat te drinken! Een hint geven helpt hier niet, je moet er luidkeels om roepen Wijn graag!

Wat wou ik nou ook alweer zeggen.

* Tinkerbell kijkt om zich heen alsof ze wat zoekt. Ze kan iets niet vinden. Het lijkt wel alsof ze iets mist of zo.

pi_593079
Ow, sorry Tink!!!

*Qt haalt onmiddelijk een lekker wijntje voor Tinkerbell

Zo, dat heb je wel verdiend vandaag, na het sjouwen met die zware hamer. Of heb je die nog steeds bij je?

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 01:35]

pi_593114
Met die hamer kan ik ook de hersenpan van mijn buurjongetjes inslaan die nog steeds in mijn tuin vuurwerk aan het gooien zijn. De etters hadden allang op bed moeten liggen

Zo, weer uitgemopperd. Bedankt voor de wijn. Het zal wel koud zijn vannacht zonder PalinG . *Tink is er eindelijk achter wat ze zocht

pi_593137
Leg die hamer maar rustig neer Tinkie, kalmte zal u redden enzo

Maar ik word nu wel nieuwsgierig naar wat je zocht net!

Ff later een helder moment: Bedoelde je nou dat je zocht naar PalinG?

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 01:49]

pi_593146
Ik zocht PalinG, ja echt waar! te gek voor woorden. ik ga zo maar naar bed, dan kan ik mijn verdriet vergeten
pi_593161
He, is het toch nog gezellig geworden, na die domper.

Hier mensen, ik heb effe een bos vlammetjes gefrituurd.

Tinkie, ik vraag me af of je mij niet eens vliegles zou willen geven?

Lijkt me verrot handig, had ik vanmiddag ook niet over straat hoeven te glibberen.

*Bep ziet dat de deur opengaat en kijkt verwachtingsvol op, maar nee het is weer geen Moor.

pi_593179
Bep: Think happy thoughts and you van fly!

Lukt het niet zo met die 'happy thoughts', dan heb ik altijd Pixie-dust bij me. Dat werkt ook, echt waar!

* Tinkerbell vraagt zich of Beppie een oogje op Moor heeft

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 28-12-2000 01:56]

pi_593186
Oeh, lekker doe mij maar een grote portie vlammetjes met ketchup
pi_593312
* Tinkerbell is moe en besluit naar bed te gaan. Voor 1 keer gaat ze maar naar huis in Neverland, wel een eind vliegen, maar zonder PalinG is er op zolder toch niets aan

Gegroet aanwezigen (die-hards?), ik zie jullie gauw weer! Welterusten!

pi_593342
Truste Tinkerbell.
Droom maar fijn over PalinG, Bianca donderdag weg & club Pannonica in 2001 zal er nog zijn !
pi_593370
Truste Tink! Sweet dreams

*Qt gaat lekker naast Simba zitten en eet wat van die heerlijke vlammetjes

Dat maakt dorstig... Biertje Simba? En iemand anders ook nog iets te drinken misschien?

donderdag 28 december 2000 @ 02:22:31 #110
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593380
Hoi

Wat een sfeer hier, allemaal gefronste wenkbrauwen en denkrimpels.
Waarom vragen we niet gewoon aan Danny of 'ie BB open wil laten? Het enige topic wat niet doodbloedt is dan de club, en de rest verhuist tzt naar een archief of zo.
Na BB1 heeft het stukje BB forum ook nog een tijdlang doorgesudderd, en heeft zelfs nog een leuke opleving gehad bij de reunie, dus volgens mij is dit best een reële optie.

Ben te zaai voor een signature
pi_593389
Hey Roache! Lekker vrij vandaag? Wat wil je drinken, een wijntje? Ik heb ffies niet zo'n zin om na te denken over volgend jaar, maar je idee klinkt niet verkeerd.
pi_593393
Lekker, doe mij maar unne wiete, das witbier volgens de Vlamingen.
Hee Roache, goed idee, neem er ook eentje!
edit: deze Belgen noemen we natuurlijk Vlamingen, gaat al lekker

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 28-12-2000 02:28]

donderdag 28 december 2000 @ 02:26:24 #113
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593394
QT, ik ben vrij tot 2 januari! Wat een geweldig fijn idee!! En schenk me maar eens een rooie in, dan ouwehoeren we nog effe over niks of vanalles, leuk!
pi_593407
Ik neem nog 'n afzakkertje. Ha, die Roache! Gezellie!

Hé, da's waar ook. Er komen waarschijnlijkook nog reünies en terugblikken etc. Gedurende die tijd moet 't forum zeker openblijven.

pi_593421
En de opening van Ed's nieuwe club IRL natuurlijk!
Cynix, neem er ook lekker eentje
pi_593430
*Qt springt achter de bar

Zo... wijn, witbier en een whiskey voor Cynix. Die komt vast zo binnenvallen.

Ff oh-en over nix lijkt me een fijn plan. Ik zag dat Tante Bep dat net buiten aan de kaak stelde. Mooie woorden! Maar hier binnen past het volgens mij prima.

donderdag 28 december 2000 @ 02:32:51 #117
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593436
Volgens mij vind ik het leuker om niet iedere avond naar Scheveningen te hoeven om met jelui te kletsen. Daar fiets je toch aardig lang over...
Zijn er nog vlammetjes trouwens, ik knor een beetje
pi_593437
Ik had je ff over het hoofd gezien Cynix... Je was er al!
pi_593451
Ja, als er wat te doen is, ben ik erbij Qt!

*Cynix had zopas ook goeie hoop dat er nog wat leven in 't BB-huis was, maar die hoop bleek iijdel.

pi_593454
* Liefje komt binnengewandeld

Hallo, mag ik een slaapmutsje?

donderdag 28 december 2000 @ 02:37:42 #121
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593456
hoi liefje

(altijd al eens willen zeggen)

QT is niet te zeikerig met de drank vanavond, dus knock yourself out.

pi_593457
Nou, Sjors bewoog! Das al heel wat deze dagen... En daar had jij toch maar weer mooi een screenshotje van
pi_593460
*Bep was meteen de keuken in gedoken toen ze Roache zag

Hoi Roache,

Heb ff voor een nieuwe schaal vlammetjes gezorgd.
tijdens bb1 hadden we geen bar of zo he, ik kan me alleen de goedemorgen goedenacht tpic herinneren wat wel voor beppen werd gebruikt of ben ik nou in de war met de bus1?

Ik vond het idee van Cynix ook erg leuk, 't is per slot van rekening een jazz club dus pastie prima in de muziek hoek. Als ik maar niet naar het eiland toe hoef, of naar de klaagbaak.

pi_593462
Liefje, wat wil je drinken? Zoals Roache al zei, we zijn niet zuinig met de alcohol vandaag

Edit: Liefje is met een j

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 02:42]

pi_593463
Mag ik dan een dubbele Bailey's met ijs?
pi_593466
Cynix, Ik zag zojuist zowel Koos Bianca als Georgie zich omdraaien, jawel 1 voor 1 ! Maar ik kan de moeite niet opbrengen om het in de streamverslagen te zetten, bang als ik ben dat we er met zijn allen heel hard om moeten lachen en meelezende VOO/Hummie per direct besluiten om geen BB3 te maken.
Vuurtje voor een sigaartje als ik toch een sigaretje opsteek?
  donderdag 28 december 2000 @ 02:44:37 #127
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593473
Volgens mij ontaardde elk topic in BB1 uiteindelijk in een 'bep-topic' waarmee ik bedoel het Beppen, niet Tante Bep, zonder daarbij te insinueren dat....blablabla politiek correct etcetera.
De reden dat ik deze club zo leuk vind, en ik denk velen hier is op zich al reden voor haar bestaansrecht, en dan interesseert het mij eigenlijk geen hol waar op FOK! ze staat, verhuizen doen we haar toch steeds en de seizoensgebonden inrichting is ook al 10 keer veranderd. (Ben benieuwd naar pasen!)
Maar goed, ik sta droog en ik kan wel een drankje gebruiken na de ongeveer 17 vlammetjes die ik inmiddels al op heb, mens wat kun jij enorm goed frituren!
pi_593479
*Qt geeft Liefje snel een dubbele Bailey's

Hier lieverd, een paar ijsblokjes erin. Ik heb zo'n idee dat je ook wel een trekje lust van de waterpijp. Had ik toevallig net staan hier...

pi_593482
Hoe raad je het zo Qt?

* Liefje inhaleert diep

pi_593485
BB3 komt er vast Simba, Cynix schreef dat sjonnie de mol vanavond bij BvD te gast was geweest:

Hij erkent dat de onbevangenheid bij de deelnemers is verdwenen en dat er zéker 'nieuwe impulsen' nodig zijn voor BB3.

dus juist het slapen, hangen en uitbuiken beschrijven in de streams dan weten Sjon waar de impulsen precies nodig zijn.

pi_593489
*Qt pakt een flesje rode wijn

Zo Roache, dan kan je ff vooruit

pi_593494
*fokje komt in pyama binnengestrompeld, nadat ze 2 uur lang heeft liggen te draaien

Nou, daar wordt ik nou niet echt vrolijk van.

*ondanks dat de geleuidskaart van de pc kapot is, zet ze toch maar een muziekje op.

Waar een virtuele club al niet goed voor is

Graag een flinke borrel!

donderdag 28 december 2000 @ 02:52:13 #133
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593496
Ik pleit ervoor dat we ons massaal opgeven voor BB3 (en natuurlijk ook geselecteerd worden.)
Na een week of zo komen de eerste versprekingen: "QT, je doucht te lang! Tante Bep, veeg je voeten toch eens, Tinkerbell, laat eens niet van die vieze windjes!" Daarna vallen we elkaar in de armen, weigeren we te nomineren en eten we alleen nog maar vlammetjes en lullen we over niks of vanalles. Er zijn er genoeg van jullie met wie ik in BB3 zou willen zitten, maar met z'n 30en? Daar trappen John en Hummie vast niet in.

Edit: dank voor de fles! Zal ik de kurk eruit zuigen of heb je ook een opener?

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-12-2000 02:53]

pi_593503
Nu we hier zo gezellig zitten te roken, gooi ik er nog 'n lekker sigaartje tegenaan!

Rondje!!!

pi_593509
Bep vraagt zich af wat voor user pic Roache met pasen zal hebben, vind deze heel mooi trouwens.

O enne...ben je van plan na de feestdagen je ouwe user pic weer in gebruik te gaan nemen? *vraagt Bep angstig ze voelt zich draaierig worden nu ze aan dat plaatje denkt.

pi_593520
Ik wil er alleen in als Hummie dat ook doet, dat zou ik wel eens mee willen maken.
pi_593527
Roache, lieverd... de fles was al ontkurkt.. Zie je het niet zo helder meer? Voorzichtig! Niet ondersteboven houden!!! Tja, dat wordt dweilen... Ik pak ondertussen wel ffies een nieuwe fles voor je

Fokje, wil je een whiskey net als Cynix, of had je iets anders 'sterks' in gedachten?

*Qt zet de fles Bailey's neer bij Liefje

Dan kan je jezelf zo nog ff uitleven. Je ziet dat je niet de enige bent die niet kan slapen. Fokje heeft er ook last van. Misschien is die waterpijp ook iets voor haar?

donderdag 28 december 2000 @ 03:01:06 #138
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593529
Cynix, ik heb volgens mij nog nooit serieus een sigaar gerookt. Een oude huisvriend, pater Redemptus, rookte van die dikke bolknakken en ik wilde altijd bij hem op schoot als hij rookte, want dat rook zo lekker. Jáááren later besefte ik pas dat ik hem nooit zag roken buiten ons huis, en kon toen ook pas invullen waaróm hij alleen bij ons thuis rookte..... Maar goed, een trauma heb ik er niet aan over gehouden, dus doe me maar eens een sigaar. (spannend, misschien krijg ik wel hele nare flashbacks van verdrongen herinneringen....) Ik waag de gok!

edit: jajaja, sorry, de fles was al ontkurkt! Ik zie het iets minder scherp, maar ben ervan overtuigd dat het door de waterpijpdampen komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-12-2000 03:02]

pi_593543
Als we nou een flinke sponsor meenemen, misschien gaat Hummie en consorten dan overstag?
  donderdag 28 december 2000 @ 03:03:53 #140
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593569
Fokje, die consorten mogen thuisblijven, Hummie willen we!
pi_593580
Ik keek net even buiten rond. Zag nog net 'n kloon wegrennen. 'Kerstmeisje' of zoiets stond er achterop z'n jasje...
*Cynix kon 't niet helemaal goed lezen, 't kan ook Kerstmarky geweest zijn
pi_593638
Aja, ik drink gezellig met cynix mee. Een waterpijp en een shaggie tegelijk lijkt me een beetje onhandig.
Die whiskey is prima.
pi_593641
Jaaaa,
Fokje for president Fok-woordvoerder-om-Hummie-over-te-halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 28-12-2000 03:09]

donderdag 28 december 2000 @ 03:10:23 #144
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593646
Hahaha, buiten gebeuren rare dingen....
Mijn gade heeft me afgelopen dagen regelmatig moeten separeren en toe moeten spreken met de woorden: "Je hebt beloofd niet meer op (kerst)marky te reageren, en daar houd ik je aan!" Het werd een soort van obsessie die vent, maar goed, ik kan er nu weer over praten zonder meteen te gaan zoeken waar hij nu weer gepost geeft en erop te reageren. (Hij komt nu waarschijnlijk klaar op het feit dat hij er idd in geslaagd is een simpele ziel tot desperatie te bewegen.)

Bep (ben ik gemachtigd je in de amicale vorm toe te spreken?), ik beloof hierbij plechtig dat Mona verleden tijd is, zij zal nooit meer haar rondjes voor jullie draaien.

pi_593648
Dit las ik net op de front:

Rel rond Kim in discotheek

Gepost door Chris (MrBig) - woensdag 27 december 2000 @ 23:49 - Bron: http://

Volgens een ooggetuige-verslag van space cowboy is Kim afgelopen zaterdag lastig gevallen in de discotheek 'De Stunt' in Epe.

"Beschonken provincialen konden zich blijkbaar niet beheersen en volgden haar tot in het toilet. De inmiddels gearriveerde ordedienst kon in eerste instantie niet veel doen om dat de toegang tot het toilet door 'makkers' geblokkeerd werd.Met behulp van de plaatselijke politie en wat bezoekers konden ze na enige tijd toch de deur uitgewerkt worden. Het zestal is overigens niet aangehouden."

pi_593659
Ja schattig he Cynix, ik dacht ook al Marky in travestie gezien te hebben, om toch te kunnen reageren heeft ie speciaal een kloontje gemaakt en schreef een gedichtje voor Hieke. Isn't it romantic, wat een overgave en welk een toewijding!

Morgen meteen tegen Marky zeggen dat ie met on mee moet in BB3!

pi_593662
* SelfKicker slentert binnen en gaat aan een stil tafeltje zitten

Johnny knikt naar QT, ja graag een biertje!

What is wrong in my life? That I must get drunk every night. Johnny, we're sorry!
  donderdag 28 december 2000 @ 03:17:12 #148
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593665
quote:
Op 28 december 2000 03:13 schreef Tante Bep het volgende:
Ja schattig he Cynix, ik dacht ook al Marky in travestie gezien te hebben, om toch te kunnen reageren heeft ie speciaal een kloontje gemaakt en schreef een gedichtje voor Hieke. Isn't it romantic, wat een overgave en welk een toewijding!

Morgen meteen tegen Marky zeggen dat ie met on mee moet in BB3!

jaaaaaaaaaaaaah........Marky!

Shit, ik kon het niet laten.....

pi_593668
Hee, daar hebben we Johnny ook nog! Hoe later op de avond, hoe schoner 't volk!

Btw, zijn er nog vlammetjes, tante Beppie? 't Was koud net buiten en ik wil weer ff op temperatuur komen.

*(edit: typefoutje, maar dat kwam door de kou)

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 28-12-2000 03:20]

pi_593670
Hey SelfKicker! Heb je dat papier nog gevonden laatst? Hier heb je iig een lekker biertje. En jezelf niet te erg afzonderen hoor, misschien heb je wel zin om ff met Fokje op de bar te dansen? Daar is ze errug goed in!
pi_593673
Mag ik nog een Bailey's?
  donderdag 28 december 2000 @ 03:22:26 #152
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593679
Liefje, even een vaderlijk advies: drink jij niet een beetje te snel?

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-12-2000 03:23]

pi_593681
Ik drink het als chocomel he?
pi_593682
Tuurlijk Liefje! Maar heb je die fles nu al leeg dan?
pi_593686
O, sorry, ik wist niet dat je de hele fles had gegeven.

met het schaamrood op haar kaken loopt liefje op de sigaretten-automaat af.

pi_593689
Heu? AHA, QT bedankt voor het biertje. Hoorde je opmerking niet.

* SelfKicker zit als een bezetene aan z'n nieuwe boek te werken

What is wrong in my life? That I must get drunk every night. Johnny, we're sorry!
pi_593691
Sorry cinyx, ik heb je whiskey opgezopen. Zal meteen een nieuwe fles halen.

[fokje's beertjespyama zit inmiddels onder de ketchup.]

tegelijkertijd roken, drinken en vlammetjes eten gaat me niet zo best af op dit tijdstip.

donderdag 28 december 2000 @ 03:27:40 #158
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593692
Fles open, fles dicht, glas, fles: ons aller perceptie van de werkelijkheid wordt danig op de proef gesteld vanavond!

Maar die vlammetjes, oh wat goddelijk!

pi_593694
Het licht is ook wat gedempt in deze club, dus bloos maar niet te erg Liefje. Roache dacht net ook al dat er nog een kurk op de wijnfles zat... Is dat btw al opgeruimd?
pi_593700
'navond...eeehh morgen
pi_593701
Ha, lekker! Nieuwe fles whiskey!
Drinkt ook als leidingwater, hoewel 't toch iets straffer is dan Bailey's®
pi_593707
Ha, die Moor! Jongejonge, 't is hier 's nachts inmiddels drukker dan op de rest van 't BB-forum overdag!
pi_593713
Ja, die vlammetjes heh, Ik vind ze ook niet meer zo heel heet als eerst, zal wel gewenning zijn. Ken je die Tammetjes nog? Vond ik juist altijd heet smaken, stom heh?
En die whiskey, ik deed ook stiekem mee. Deze fles is dan voor mijn rekening.
Delen we lekker alles met elkaar heh, tis net kerst
pi_593714
Howdy, Cynix.

Btw is Tante Bep er nog ?

donderdag 28 december 2000 @ 03:33:55 #165
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_593717
Ja die wijn zit alweer in de dweil die inmiddels zo verzadigd is dat er een derdewereldland mee dronken gevoerd kan worden. Lieve mensen, ik glibber eens naar huis, over een paar uur word ik geacht aanwezig te zijn bij de consumeringsdrang die de uitverkoop bij de wederhelft teweegbrengt en kreten te slaken als: "Staat je leuk!" en "Geen geld, kopen!" We zien elkaar gauw weer!

Doei!

pi_593726
Johnny werd net door Cynix in het oor gefluisterd dat de club misschien dicht gaat...

* SelfKicker zijn ogen worden vochtig

Zijn er nog tissues Qt?

pi_593727
Volgens mij is Tante Beppie druk bezig om al die Fake Pics op 'n aparte page te knallen.

Of zou ze bezig zijn met 'n nieuwe lading vlammetjes?

pi_593729
welterusten Raoche.
pi_593733
Truste Roache! En pas op voor klonen! Ze zitten overal tegenwoordig. Ze lijken wel onder de tegels vandaan te kruipen.
pi_593744
*Qt vindt uitverkoop iets vreselijks en wenst Roache veel suc6 bij het shoppen morgen

Betekent dat ook dat we je strax weer in een nieuwe outfit zien verschijnen hier?

Hey Moor! Ook iets drinken misschien? Tante Bep was al op zoek naar je eerder op de avond.

Ineens zie ik Johnny... Jongen, jij kan wel een paar tissues gebruiken zie ik.. Niet huilen joh, het komt wel weer in orde. Als je een goed idee hebt voor de verhuizing kan je het aan het prikbord hangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 03:41]

pi_593748
Truste Roache!
Denk je wel aan het prikbord, anderen ook!
pi_593753
* SelfKicker weent zijn volgeschreven pagina's helemaal nat...

Qt? Tissues? en doe ook nog maar een bier.

pi_593762
Nou Bep 't kennelijk even te druk heeft, ga ik maar gauw even naar de snackbar aan de overkant. Tot zo!
pi_593776
Neem voor mij ff een bakje patat mee Cynix, xtra veel mayo graag

Ik was idd wat laat met die tissues SelfKicker, sowwy. Ik hoop dat je pagina's nog te redden zijn. Maar hier is een doos vol, snuit je neus maar eens flink. Dan schenk ik ondertussen een biertje voor je in.

pi_593782
Houd op over eten, ik krijg een vreetkick!

pi_593784
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik nou precies Moor heb gemist he!
pi_593795
Yep, die was hier net nog. Is-ie al weer weg dan?
pi_593831
Ha die Bep
pi_593833
Hiernaast bij de buren brandt nog licht.
En wordt ook nog gedicht.
pi_593836
Haaaaaai, Moor!
pi_593854
Oeps, sorry Qt, hier is je friet, 't is wel een beetje afgekoeld, maar anders gooi ik 't wel ff in de magnetron!
Of moet ik ff nieuwe halen?
pi_593856
*Qt trekt haar jas aan en roept welterusten vanuit de deuropening

Vanaf nu is het zelfbediening tot iemand zich geroepen voelt achter de bar te springen. Veel plezier verder allemaal en cul8r!

Lamaar Cynix, magnetronpatat is wat slapjes.. Volgende keer beter, maar thnx NEway

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-12-2000 04:08]

pi_593858
Doe voorzichtig Qt, kijk uit dat je niet uitgelijdt.
pi_593867
Truste Qt. Pas op bij de buren! Daar wordt met modder gegooid. Dus even bukken als je er langs loopt.
pi_593875
Dag Liefje! Ik heb een taxi besteld net, dus dat komt wel goed. Tot de volgende x maar weer. Ik hoop dat je strax lekker kan slapen!
pi_593876
Truste Qt, klein -je?
pi_593879
Cynix jij zei toch:
Hiernaast bij de buren brandt nog licht.
En wordt ook nog gedicht.

*Bep doet ff mee

Voor Moor

In je prachtige ogen zie ik een warm gloeiend licht
Of nee toch niet, het is maar weerspiegeling,
van de brand die achter mij werd gesticht.

romantisch he

pi_593882
*Qt wordt nieuwsgierig en besluit ff bij de buren naar binnen te gaan kijken voor ze in de taxi stapt
pi_593895
Maar eerst een voor Simba!
pi_593897
Weet je wat, ik steek weer eens ff de open haard aan, en zet een paar kaarsjes op de bar, doe ik weer eens iets positiefs met brandje steken
pi_593898
Johnny loopt naar Tante Bep en snottert haar schoudervullingen vol.

* SelfKicker ziet z'n nieuwe roman in rook opgaan nu de club dreigt te sluiten en dus ook de bron van de muze uit Johhnie's leven dreigt te verdwijnen

Oh, Neem me niet kwalijk Tante Bep!

* SelfKicker wrijft uit alle macht de snottebellen van Tante Bep haar blouse met de tissues van Qt

Kijk, je ziet er niets meer van Tante Bep, Excuses..

pi_593902
voor Qt! en een
*Simba verbergt zijn rode hoofd door zich helemaal te storten op het aansteken van de open haard
pi_593912
Ik denk dat we allemaal wel wat traantjes moeten wegpinken over 'n paar dagen Johhny!
pi_593913
Johnny, niet huilen, er komt vast wel een nieuw plekje voor deze kroeg.

Lieve jongens en meisjes,
ik ga weer proberen te slapen.

Bedankt voor de gezelligheid...

pi_593915
Moor improviseert gauw een mistletoe boven Bep's hoofd :

pi_593935
*Johny ging ineens hevig staan janken op Bep's schouder, ze sloeg een arm om zijn schouder en veegde meteen haar vette handen vd frituur aan zijn jasje af. Gezien de staat van het kledingstuk zou je daar toch niks van zien

Luister nou Johny, je hoort er nou toch een bij, we vinden heus wel een onderkomen en dan nemen we je gewoon mee, komt allemaal goed.

Ga nou maar lekker schrijven, kom ik zo een biertje brengen.

pi_593944
Hmmmm, wat kan jij toch verschrikkelijk lekker zoenen Moor.

*Bep voelt zich helemaal warm worden en dat deed haar gelijk weer denken aan de muziek die Moor haar vd week had gegeven

Heb je uhm soms nog plannen voor straks? *Bep kijkt Moor met verlangende ogen vragend aan

pi_593954
* SelfKicker is ontroostbaar en zwalkt mismoedig de club uit ondertussen enkele pagina's van z'n manuscript op de tafel achterlatend....
pi_593971
*Bep ziet dat Johny wat tissues op tafel achter heeft gelaten en snuit haar neus er in.
pi_593973
Wat dacht je van een kleine wandeling over de met sneeuw bedekte heide ?
Heb hier achter de club een paadje ernaar toe gevonden - ga je mee ?
pi_593975
*Cynix wil dit prille (?) geluk natuurlijk niet verstoren, maar vraagt zich toch af of Tante Beppie Marky nu nog niet heeft herkend bij de buren?
pi_594000
*Simba loopt om voorlopig onverklaarbare reden de zoldertrap op en mompelt iets over strikje zoeken
pi_594018
Cynix dan moet je de conversatie die Roache en ik hier een uurtje of zo geleden hadden maar even lezen, (o val uit m'n rol) uhm de band recorder afluisteren waar de gesprekken van de hele avond op staan.

*Bep weet nog dat Moor haar een tijdje terug ook door de achterdeur mee had genomen.......ze moet nog vaak terugdenken aan die nacht.

Ze kijkt Moor doordringend aan en verdrinkt bijna in zijn ogen, dan weet ze dat ze deze nacht ook niet snel zal vergeten, man wat was ze opgewonden

Moet nog even m'n jas pakken Moor, ben zo terug.

pi_594022
*Bep heeft zich een beetje opgetut een lekker luchtje op gedaan en komt met haar jas aan de bar weer binnen

Zo daar ben ik weer, he, waar is Moor nou?

pi_594023
Right here....
Moor opent een wijde cape en slaat die om Beps schouders,
en - de anderen groetend - wandelen beide de nacht in...
pi_594211
*P R I K B O R D

Deze club mag niet sluiten.
Laat het BB forum gewoon bestaan.
Haal de 2 erachter weg.
We kunnen dan eventuele reunies etc. blijven verslaan/commentaar op leveren.
Alle uitspattingen van ex-bewoners volgen.
En we kunnen de aanloop naar deel 3 ook weer volgen.

† In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 10:22:27 #207
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_594225
SUIRAD, zou het een idee zijn om een handtekeningenactie te organiseren?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_594288
Lijkt mij geen verkeerd idee.

Waar kan ik volgend jaar mijn ei anders kwijt?

pi_594456
* Tinkerbell komt wat verstrooid binnen lopen. Ze kijkt om zich heen. Ze is op de verkeerde plaats. Ze moest hier helemaal niet zijn.

Nou ja, nu ik er toch ben: eerst maar eens een pot koffie zetten voor een eventuele andere verdwaalde gast. Dan maar een beetje dweilen, wat een puinhoop hier.

* Tinkerbell gaat gauw aan de slag. Ook begint ze maar vast van alles in te pakken, want aanstonds zal er weer een verhuizing plaats moeten grijpen.

† In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 11:57:03 #210
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_594561
*Tink.. wat heerlijk verse koffie!
wacht ff dan help ik je een handje
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_594646
*PRIKBORD

Tinkerbell vind dat Just Me ook een personeels-status moet krijgen

*PRIKBORD

pi_594885
* Tinkerbell verveelt zich zonder PalinG. Ze zet keiharde muziek op en poetst de hele tent schoon
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 15:26:24 #213
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_595537
*Just Me komt binnen en ziet tot haar verrassing haar naam op het prikbord vermeld staan mmm afwachten wanneer er weer een vergadering komt; zou er dan ook hier gestemd gaan worden
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_595580
goeiedag wat een herrie hier!

*fokje is helemaal opgefokt door de herrie en de userpic die niet helemaal wil lukken. Ze wordt helemaal wild en van gekkeigheid loopt ze nu de deur uit om wat rotjes af te steken om de herrie compleet te maken

† In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 15:39:13 #215
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_595583
Fokje.... doe voorzichtig!!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_595645
*fokje baalt dat de sneeuw het geknal van haar rotjes zo dempt. Ze ziet het bezorgde gezicht van Just Me achter het raam, maar ze kan niet meer STOPPEN.
pi_595694
Goeiemiddag! Ik was toevallig in de buurt en dacht even 'n lekker bakkie koffie te scoren.

*Cynix heeft niet veel tijd nu, want moet nog wat klussen, maar komt vanavond natuurlijk terug

Hee, wat goed, dat er al wat suggesties op 't prikbord staan. Gaan we vanavond eens goed bestuderen.

donderdag 28 december 2000 @ 16:12:49 #218
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_595716
PRIKBORD (als je denkt dat deze tekst rood is, is dat ook zo)

Gewoon vragen aan Danny of we kunnen blijven zitten waar we zitten.

PRIKBORD

pi_595863
*PRIKBORD

Net voorstel gedaan op Feedback. Het BB-forum kan dus niet blijven bestaan. Voorstel was om naar het Fokeiland te gaan.

Ik denk dat we met meer argumenten moeten komen, als we hier willen blijven.

*PRIKBORD

donderdag 28 december 2000 @ 17:08:09 #220
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_595874
PRIKBORD

Hmm, nogmaals: het maakt me niet zoveel uit waar deze toko komt te staan, maar wel lief en voortvarend dat je het hebt gevraagd!!

PRICKBOARD

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-12-2000 17:08]

pi_595888
*PRIKBAARD

Nou ja, even kijken welke opties er zijn hé en welke we meteen kunnen uitsluiten

*PICKBAARD

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 december 2000 @ 17:16:13 #222
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_595891
* PRIKBORD
ook hier even
We hebben nog geen idee hoelang we doorgaan met BB, en of er nog een wekelijks programma komt over hoe het met de bewoners gaat

vorig jaar hadden we hier de succesvolle Rehab-kliniek tot 3 februari, toen de reunie was

daarna werd onzin geopend

voor de club, als die niet overgaat in de Kliniek, hebben we 3 plekken

1) General Chat (a la de Sunclub): maar ik ben bang dat het te snel onzinnig wordt
2) onzin (a la Pension Zeerust en de Badkamer) gezellig en druk
3) Eiland, een rustige plek in de stille zuidzee, waar volgens mij geen jazzclub aanwezig is

Jullie hoeven trouwens niet bang te zijn dat dit forum overmorgen direct sluit, de sluiting van dit forum zal denk ik wel op tijd worden aangekondigd
* PRIKBORD

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 28-12-2000 17:18]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 28 december 2000 @ 17:27:52 #223
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_595932
Dank Tara, voor je reactie op het PRIKBORD.

We zien wel wáár op het eiland deze club zijn plek gaat vinden, ik denk dat het daar op uitdraait, maar dus voorlopig nog hier, Hiephoi!

Hier stond net toch nog een schaal oliebollen? Of ben ik nu gek aan het worden?!

pi_596024
*P R I K B O R D

-De optie Film, TV en Muziek staat er niet bij, dat lijkt me een perfecte stek, het is er nog vrij rustig. Bep zal het daar eens aan Verbal vragen. (of werkt het niet zo, wie beslist dat eigenlijk?)

-GC, Onzin en het Eiland zijn nl. erg druk en ik denk dat als Panonica daar zal worden gevestigd we binnen no time ondergesneeuwd zijn.
Willen jullie allemaal eens een kijkje nemen op deze drie forums en dan hier laten weten wat je de beste stek voor Panonica vind.

-Bep wil evt. wel vast in de keuken komen werken.

pi_596205
*P R I K B O R D

Ze kunnen wel besluiten om een en ander na verloop van tijd dicht te gooien.
Maar waarom doen we niet zo als de founder van onze club.

*WE GAAN ER NIET UIT

Dan de FokPolitie er maar in (net zo iets als de ME)

*P R I K B O R D

pi_596318
Zo is het Suirad!
(Uh, je ondertitel strookt niet helemaal met de Ed gedachte, geloof ik, of mis ik iets?)
Sorry Beau Havoc Danny (Ja wie eigenlijk?) Als daad wil ik stellen dat ik er niet uit ga.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 28-12-2000 19:44]

pi_596332
Hallo, ben ik weer.
Tsja, ik ben alleen bang dat ónze weigering niet in 't script staat, SUIRAD.

Hey, simba, nieuw uiterlijk? Staat je goed!

*Cynix lust wel 'n lekker bokbiertje, is er al bediening aanwezig, of mag ik t zelf pakken?

pi_596339
*PRIKBORD

*Tink vindt Simba er schattig uitzien
*Film, TV en Muziek lijkt mij de geschikste plek. In GC, Onzin en Eiland sterft m.i. de Club een droevige dood.
*Is Uitgaan & Vrije tijd een optie?

*PRIKBORD

pi_596347
Bedankt, Cynix en Tinkerbell, heb gisteren een afspraakje gemaakt voor hier in de club.
Uh volgens mij kunnen we volgens het schema va Torp precies een kwartiertje de bar gebruiken nu.
*Simba duikt onder de bar
Dat is zo'n donkerbruine heh?
Alsjeblieft, in een mooi groot bol glas.
Neem ik zelf ook ff een biertje.
Tink ook wat?
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 19:51:03 #230
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_596349
Hoi Tinkerbell!

Ben ik ook bang voor, voor die zachte dood daaro. Op 't Onzinforum kun je drie keer per dag een nieuw deel openen als de vaste posters daar zich er mee gaan bemoeien.

*Cynix maakt zich een beetje zorgen om Tante Beppie. Ze staat alwéér ruzie te maken bij de buren. Volgens mij verspilde energie.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_596361
Dat schema gold gisteren, Simba! Vandaag is de bar gewoon open. Dat moet wel, er staat ons nog van alles te wachten vanavond.

Zeg, een date? Heb je een date?

† In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 19:53:50 #232
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_596362
Bedankt voor 't bokbiertje Simba. Lekker!

*Cynix heeft z'n oude uiterlijk maar weer even aangenomen, is nog op zoek naar 'n leuker plaatje

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_596442
* Prak bird *

*Tinkerbell ziet er ook weer leuk uit

* Simba stemt tegen "eiland" en zeker tegen "onzin"

* Voorkeur 1: Club Pannonica als forum onder kopje Showbiz met (veel grotere) topics die niet door iedereen kunnen worden geopend maar in vergaderingen worden besloten.
Deze plek omdat de club zowel een virtueel cafe is als (jazz)muziek heeft, live optredens en diverse thema avonden, deze zie ik een toekomst hebben. Bovendien staat BB hier
* 2. Als we geen eigen forum kunnen hebben, dan maar in "Uitgaan en vrije tijd" zolang we dit niet met Ed-himself kunnen regelen. (als deel van www.Pannonica.nl?)

* Prak bird *

Het gaat erom of we dit willen en dan of FOK! dit kan en wil denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 28-12-2000 20:32]

pi_596513
*Het prikbord raakt zo vol dat Tink even bij de buren een andere gejat heeft.

Die dingen kunnen eraf, hoor!

pi_596575

..met STIP op 30 binnen gekomen !!

pi_596623
*Simba heeft ff de oude papiertjes eraf gerukt en zijn mededelingen van 20:15 eropgeprikt
pi_596632
Simba, hier een interview met onze grote baas Ed, waarin wderom de jazzclub wordt genoemd. Hang je die er ook ff op?
pi_596702
quote:
Op 28 december 2000 18:05 schreef Tante Bep het volgende:
*P R I K B O R D

-De optie Film, TV en Muziek staat er niet bij, dat lijkt me een perfecte stek, het is er nog vrij rustig. Bep zal het daar eens aan Verbal vragen. (of werkt het niet zo, wie beslist dat eigenlijk?)

Voor Bep: hopelijk heb je mijn laatste reply vannacht nog gezien ?

Voor PRIKBORD: lijkt me goed idee, onder Film,TV, en Muziek, wat te denken van de titel: RealLifeSoap-TV ?
Als op 1 januari a.s.weer een dagelijks uitgezonden reallife/internet-programma begint: The HUNT, dan hoeft er niet eens een hiaat te ontstaan in postings, voor de geïnteresseerden in dat programma.

quote:
Op 28 december 2000 20:15 schreef Simba het volgende:
* Simba stemt tegen "eiland" en zeker tegen "onzin"
* Moor ook !

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 28-12-2000 22:12]

pi_596751
*Tink zet even de radio op het Jazzstation. In de gids las ze de volgende play-list:
1. Charles Mingus - "Nostalgia in Times Square"
2. Thelonius Monk - "Pannonica (live)"
3. Ornette Coleman - "Freeway Express"
4. John Coltrane - "I Want to Talk About You (live)"
pi_596776
Ik heb Ed's interview erbij geplakt, Tink.
*Simba gaat onopvallend met een biertje op een rustig plekje aan de bar zitten vanwaar hij de voordeur in de gaten kan houden. Simba is een beetje zenuwachtig of er wel iemand voor hem komt om te dansen vanavond
pi_596802
De muziek staat al op, Simba. Tis hier verder heel schoon. Hou je wel de tijd in de gaten? We moeten nog verhuizen ook?

*Tink is zeer benieuwd naar Simba's afspraakje.

donderdag 28 december 2000 @ 22:09:21 #242
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_596808
* Havoc rent de club binnen !

*hijg*

is Qt hier niet

Oh ja en een La Chouffe graag met een kaasplankje erbij

pi_596809
Uh om de 1 of andere reden kan ik .ram niet horen.
pi_596810
Wat denk je Simba, zal ik de nieuwe locatie vast opengooien?

Dan kan jij op je gemak op je date wachten, dan heb ik genoeg tijd om alle spullen te verhuizen en op mijn gemak het grote scherm op te zetten?

donderdag 28 december 2000 @ 22:10:20 #245
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_596813
quote:
Op 28 december 2000 22:09 schreef Simba het volgende:
Uh om de 1 of andere reden kan ik .ram niet horen.
ffies realplayer installeren Simba
  donderdag 28 december 2000 @ 22:11:14 #246
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_596818
quote:
Op 28 december 2000 22:10 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat denk je Simba, zal ik de nieuwe locatie vast opengooien?

Dan kan jij op je gemak op je date wachten, dan heb ik genoeg tijd om alle spullen te verhuizen en op mijn gemak het grote scherm op te zetten?

Te laat is al gedaan
  donderdag 28 december 2000 @ 22:11:37 #247
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_596821
dus
  donderdag 28 december 2000 @ 22:11:50 #248
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_596822
we
pi_596823
*Tink denkt bij d'rzelf: 'Er zal toch geen strijd onstaan om Qt door Havoc en Simba

Havoc, ik ga vast de volgende locatie openen. Gooi jij deze dicht bij het JUISTE aantal. De vorige keer hebben we vreselijk ons hoofd gestoten. Maar dat was jij tien niet met die sleutelbos

donderdag 28 december 2000 @ 22:12:06 #250
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_596824
gaan
  donderdag 28 december 2000 @ 22:12:18 #251
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_596825
verder