abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 december 2000 @ 05:45:13 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_589826
voor Havoc, kerel

Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-12-2000 05:50]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_589925
Thanx Tara, oude nachtbraker

Mag ik een sterke bak koffie zodat ik mijn dronkenschap een beetje weg kan drinken

I'm getting too old for this....
pi_590089
* Torp fietst even langs en vermoedt dat Havoc wel in staat is om Tara's opening van het topic compleet te maken, zoals in nummer 10.

Alvast bedankt, Havoc! We hebben je trouwens wel gemist, vrijdag!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 11:11]

pi_590100
*Bep opent de deur, doet het grote licht aan en kijkt in het rondte.
Toen ze afgelopen nacht op het punt stond om te vertrekken was de voordeur ineens opengezwaaid. Het bleek iemand te zijn die zei dat hij de verhuizing dit keer op zich zou nemen. Dat had Bep al aan zien komen maar ze had gedacht dat het wel tot morgen kon wachten. Toen dat niet zo bleek te zijn had ze nog aangeboden om te helpen en toen daar geen reactie op kwam was ze daar eik maar wat blij om! Ze had er niet aan moeten denken om met die zere voeten nog allerlei spullen over te moeten brengen. Daarna was ze dan ook lekker naar huis gegaan maar was vergeten om tegen de verhuizer te zeggen dat er boven op zolder nog 2 mensen lagen te slapen! Nu kwam ze dus even kijken of die 2 wel mee verhuisd waren.

Joehoe, is daar iemand

*ze keek in de keuken, daarna op het kantoor en liep toen naar de zoldertrap

Hallo, Tinkie, PaaaaalinG zijn jullie daar?

*ze liep de trap op naar boven en zag tot haar opluchting al meteen de slaapzak van PalinG daar liggen en over de rugleuning van een stoel was de nachtoutfit van Tink heen gedrapeerd. Nu was ze gerustgesteld, ook de 2 tortelduifjes waren dus door de verhuizer meegenomen naar het nieuwe huisnummer

*Bep zag geen sporen van bezoekers die evt. de club die ochtend al hadden bezocht en hoopte dan ook maar dat Roache, in tegenstelling tot de voorgaande dagen, gelijk naar huis was gegaan en niet had lopen zoeken zonder de club gevonden te hebben. Degene die de spullen de volgende keer over zou brengen moet maar een briefje op de deur van het oude adres hangen, daarop kan iedereen lezen waar we naar toe waren verhuisd.

pi_590261
* Tinkerbell loopt wat doelloos en verloren door de Club. PalinG is vanochtend in alle vroegte vertrokken. Ze loopt van de keuken naar de toiletten, naar de bar en weer terug. Ze tuurt wat over straat, het is erg rustig, en loopt dan naar achteren om mistroostig door het raam naar het fietsenhok te staren.
pi_590556
* Torp fietst weer voorbij en denkt even Tinkerbell achter het raam te zien, of was het nou Tante Bep? Hij kijkt nog eens, ziet niks en stelt dan vast dat de sneeuw hem het zicht heeft ontnomen.
pi_591638
*Bep loopt de club binnen en haalt een dienblad en een bezem uit de keuken, uit de werkkast pakt ze een hamer en wat spijkers en slaat het dienblad daarmee vast op de bezemsteel.
Ze loopt er mee naar de voordeur en begint met de geimproviseerde sneeuwschuiver de stoep voor de club sneeuwvrij te maken.
pi_591665
*Simba loopt buiten langs en ziet Tante Bep met een hoge kraag bij de buitendeur van de club pogingen doen om de meeste sneeuw weg te schrapen
Hee, Beppie je hebt zeker wel al warm zo, ik zal wel ff wat zout achter je aan gooien zodat het niet opnieuw een lappendeken over het pad wordt.
*Simba gaat in de weer met wat zakken
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_591686
Goed idee Simba, bedankt! .
pi_591702
* Torp fietst langs, op weg naar huis.

Hee Tante Bep en Simba!
Goed werk!

† In Memoriam † woensdag 27 december 2000 @ 18:29:32 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_591711
Torp zag je niet dat ik stond te zwaaien naar je

*Just Me heeft zich ingehouden en géén sneeuwballen naar Torp gegooid

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_591734
Waarom zou je je inhouden Justme, gewoon lekker gooien met die handel!
pi_591785
*Simba grijpt uit de door Tante Bep bijeen geveegde hopen sneeuw en gooit snel een aantal sneeuwballen naar iedereen. Simba haalt Torp niet meer omdattie al tever weggefietst is, mist Just Me op een haar en raakt Tante Bep vol in de nek.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 27-12-2000 18:55]

pi_592043
[ BELANGRIJKE MEDEDELING]

De medewerkersvergadering is geopend, en duurt tot morgenavond 22:00. We gaan eerst de agenda vaststellen.

*
--------------------
AGENDA

1. Openingswoord
2. De toekomst van Club Pannonica.
--------------------

Nog meer punten? Indienen tot 22:00. Daarna beginnen we bij punt 1.

NB. Gedurende de vergadering is de bar gesloten, maar koffie en thee is ruim voorhanden. En er zijn oliebollen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 21:08]

pi_592058
Punt 2. De personele bezetting.

Dan denk ik aan 't werkrooster, de boekhouding, etc.

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_592064
Oefff... hoeveel moeten we daarvoor uittrekken?
pi_592083
Punt 3. De zwarte lijst.

Zoals 't een goeie club betaamt kunnen we hier natuurlijk niet iederéén toelaten. Deze Club was al 100% Bianca-vrij. Maar ik denk dat we de lijst wat langer moeten maken.

† In Memoriam † woensdag 27 december 2000 @ 20:30:03 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_592113
Is er nog plek op de publieke tribune??

*Just Me is toch wel erg nieuwsgierig

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_592208
Cynix, ik heb het een beetje aangepast... verder vraag ik me af of het zin heeft om nu al onderwerpen te bespreken die alleen bij een eventueel voortbestaan van de club van toepassing zijn?

En Just Me: voorlopig is er PLEK ZAT...

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 21:18]

pi_592247
Jade denkt hee ik ga even bij tante Beppie op de koffie , moet even bijkomen van die skipistes en ijbaangedoe , en we zijn collega`s nietwaar tante Beppie?
pi_592417
Okee, ik heb nog een kwartiertje gewacht, maar nu is het hoog tijd om te beginnen...

*
============================

AGENDA

1. Openingswoord
2. De toekomst van Club Pannonica
3. Personele bezetting
4. Zwarte lijst
5. Rondvraag

============================

* We beginnen bij punt 1 en kijken of we aan de volgende punten toekomen.
* Tijdens de vergadering is alleen verse koffie en thee beschikbaar. Oliebollen in overvloed!
* Bij afwezigheid van Torp wijst hij een opvolger aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 27-12-2000 22:21]

† In Memoriam † woensdag 27 december 2000 @ 22:26:00 #22
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_592448
*applaus applaus
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_592476
Nou, kom maar op met dat openingswoord, Torp! Ik neem tenminste aan dat jij dat op je neemt als oprichter van de Club.

Doe mij ondertussen nog maar een zwik oliebollen. Ze zijn goed dit jaar!

pi_592477
* Tinkerbell is ook aanwezig en wacht gespannen op het openingswoord van Torp.
pi_592516
*Simba komt pakt een oliebol en een servetje van de bar schenkt ff een koffie in met melk en suiker, zoekt een plekje aan een tafeltje en wacht op wat gaat komen
*Simba fluistert: Hoi, Tinkerbell en Cynix

Simba besluit zijn commentaar tot de rondvraag te bewaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')