abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8831044
de laatste twee winters komen er steeds donkergroene vlekken op mijn muur die aan buiten grenst. Vorig jaar heb ik hem toen weer wit geverft, maar nu zitten die vlekken er weer. Het lijkt erop dat het vocht door de buitenmuur trekt...

weet iemand wat dit precies is en wat ik er aan kan doen??

Strawberry Flavour..
pi_8831109
Da's flink zwaar poepen...

Wij hebben het in onze vorige woning gehad en het is bijna onmogelijk weg te krijgen. Zelfs met speciale schimmeldodende verf bleef het erdoorheen komen.

TA! RA! NIS!
  maandag 3 maart 2003 @ 12:14:04 #3
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8831121
Voortaan met verf verven en niet met yoghurt, tenminste, dat gebeurde toen ik de kamer van mijn zus met yoghurt had geverfd
Action is the enemy of thoughts
  maandag 3 maart 2003 @ 12:17:45 #4
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_8831192
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:14 schreef Reintje het volgende:
Voortaan met verf verven en niet met yoghurt, tenminste, dat gebeurde toen ik de kamer van mijn zus met yoghurt had geverfd
jouw 'yoghurt' bedoel je zeker?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_8831197
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:13 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Da's flink zwaar poepen...

Wij hebben het in onze vorige woning gehad en het is bijna onmogelijk weg te krijgen. Zelfs met speciale schimmeldodende verf bleef het erdoorheen komen.

gelukkig ga ik volgend jaar wrs op kamers, ben ik van die gore groene schimmel af..!

Strawberry Flavour..
pi_8831276
Alabastine heeft hele goeie isolerende verf, badkamer- en keuken verf tegen schimmel o.i.d. , een echte aanrader

Toen ik nog in een bouwmarkt werkte heb ik dit veel klanten aangeraden, en niets dan positieve reacties!

pi_8831577
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:21 schreef Whatashockr het volgende:
Alabastine heeft hele goeie isolerende verf, badkamer- en keuken verf tegen schimmel o.i.d. , een echte aanrader

Toen ik nog in een bouwmarkt werkte heb ik dit veel klanten aangeraden, en niets dan positieve reacties!

dankje voor de tip!

ik wacht nog even met verven totdat het iets warmer wordt en mn muur wat droger is, maar ik zal dan zeker die alabastine-verf gaan proberen!

Strawberry Flavour..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')