quote:Daarom wil ik dus een originele tekening van een celtic en niet een uit een boekje. Ik vind celtic namelijk erg mooi. Maar wat vind jij dan mooi?
Op maandag 3 maart 2003 10:05 schreef SP het volgende:
damn, altijd die celtic zut, bedenk eens wat orgineels, dat is echt veel mooier!
http://www.google.nl/search?q=celtic+tatoo&ie=ISO-8859-1&hl=nl&lr=
quote:Daar heb ik me eerlijk gezegd niet in verdiept, wat mij opvalt is dat er zo'n celtic rage heerst. Persoonlijk zou mij dat er van weerhouden zo'n stijl tatoo te laten zetten. Maar wat dan wel, tja, dat ligt aan je eigen smaak
Op maandag 3 maart 2003 10:08 schreef Vampira-spike het volgende:[..]
Daarom wil ik dus een originele tekening van een celtic en niet een uit een boekje. Ik vind celtic namelijk erg mooi. Maar wat vind jij dan mooi?
quote:Klopt, inderdaad is er dan veel te vinden, maar dat zijn foto's van reeds bestaande tattoo's ik zoek voornamelijk designs, tekeningen dus eigenlijk.
Op maandag 3 maart 2003 10:11 schreef Iggy het volgende:
Zoek eens op celtic tatoo met google vind je er genoeg!
quote:Ik denk inderdaad dat het eigen smaak is
Op maandag 3 maart 2003 10:12 schreef SP het volgende:Daar heb ik me eerlijk gezegd niet in verdiept, wat mij opvalt is dat er zo'n celtic rage heerst. Persoonlijk zou mij dat er van weerhouden zo'n stijl tatoo te laten zetten.
quote:Ha die weet ik wel!
Op maandag 3 maart 2003 10:21 schreef Phince het volgende:
Ik zit ook met zo'n vraag.
maar ik zoek alleen een maori tatoo.
Als er iemand weet waar een zaak zit die dit goed kan zetten laat het hier weten gaarne!!.
quote:Ga op vakantie naar nieuw-zeeland. Goeie vakantie plus échte Maori kunst!
Op maandag 3 maart 2003 10:21 schreef Phince het volgende:
Ik zit ook met zo'n vraag.
maar ik zoek alleen een maori tatoo.
Maar ik zie aleen maar tatoo shops die celtic zetten of tribal
Ook mooi maar niet top voor mij.
Als er iemand weet waar een zaak zit die dit goed kan zetten laat het hier weten gaarne!!.
Bedankt voor dat adresje in rotterdam eens ff info-en
quote:Is goed hoor, la maar een pic zien als je em hebt
Op maandag 3 maart 2003 10:34 schreef Phince het volgende:
Bedankt voor dat adresje in rotterdam eens ff info-en
De 10e eeuwse stijl van de christelijke monniken zoal bijvoorbeeld in het Book of Kells. Dan moet je zoeken naar plaatjes uit die verluchte bijbels uit Ierland.
Of
Het vroege echt keltische werk?
Daar gaat namelijk ook een hoop tijd in zitten met iets moois uitzoeken/maken.
Ik heb vorige maand een La Tene stijl keltische triskel laten zetten, da's heel anders dan het knoopwerk. Heel organisch, heeft ook wat weg van Art Nouveau.
Edit: te vroeg invoeren gedaan, nu netjes aangepast.
quote:ouch, zwakke plek in mijn theorie. Sorry
Op maandag 3 maart 2003 10:41 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Celtic in welke zin?De 10e eeuwse stijl van de christelijke monniken zoal bijvoorbeeld
Welke manier de trinity? Aan je sigs ed. te zien ben je wicca dus je zal de maiden, mother, crone manier wel bedoelen. De drievoudige godin.
Dan kom je al heel snel in de triskeles en triskelions.
Dit is bijvoorbeeld een middeleeuwse christlijke bewerking van de al veel oudere triskels zoals deze:
Ik ben zelf helemaal van de La Tene stijl, IJzertijd keltisch dus.
Zoals deze (op mijn arm):
Ik ben zelf keltisch reconstructionalist, vandaar. (Ik verbrand geen mensen in wilgetenen kooien, hoor. BBQ-en is veel leuker )
[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 03-03-2003 11:18]
wel een in middelburg maar wat die zet intreseert me niet zo.
quote:Ik kan 'm ook niet voor je vinden.
Op maandag 3 maart 2003 11:16 schreef Phince het volgende:
sorry nog ff over die maori.
Ik kan geen website vinden van tatoo jan in rotjeknor.wel een in middelburg maar wat die zet intreseert me niet zo.
quote:Tattoo Jan
Op maandag 3 maart 2003 11:16 schreef Phince het volgende:
sorry nog ff over die maori.
Ik kan geen website vinden van tatoo jan in rotjeknor.
Ben nog even druk op zoek naar wat meer info, maar volgens mij ligt de site plat van hun...
quote:Haha, ik ben inderdaad een wiccan dus een Maiden, mother, crone trinity vind ik inderdaad erg geschikt. Maar een "knot" vind ik ook nog steeds erg mooi. Dat eerste plaatje wat je postte, dat vind ik erg mooi. Waar haal je die vandaan?
Op maandag 3 maart 2003 11:02 schreef Herne_the_Hunter het volgende:Welke manier de trinity? Aan je sigs ed. te zien ben je wicca dus je zal de maiden, mother, crone manier wel bedoelen. De drievoudige godin.
Dan kom je al heel snel in de triskeles en triskelions.
plaatjes
Ik ben zelf keltisch reconstructionalist, vandaar. (Ik verbrand geen mensen in wilgetenen kooien, hoor. BBQ-en is veel leuker
)
quote:Sorry moest even wat andere dingen doen....
Op maandag 3 maart 2003 12:06 schreef Herne_the_Hunter het volgende:Ik kan 'm ook niet voor je vinden.
Het wordt wel ineens erg stil..
quote:Die eerste komt uit the Book of Kells, een 10e eeuws Iers manuscript opgetekend door de monniken aldaar.
Op maandag 3 maart 2003 13:03 schreef Vampira-spike het volgende:[..]
Haha, ik ben inderdaad een wiccan dus een Maiden, mother, crone trinity vind ik inderdaad erg geschikt. Maar een "knot" vind ik ook nog steeds erg mooi. Dat eerste plaatje wat je postte, dat vind ik erg mooi. Waar haal je die vandaan?
Je kan hem natuurlijk wel aanpassen, als je zelf niet zo'n teken talent bent hoef je je ook geen zorgen te maken. In een goede tattoo zaak helpt de artiest je met je ontwerp. Jij geeft aanwijzingen en hij tekent dan een voorbeeld. Op die manier komen jullie er vast wel goed uit.
Voor meer van dit soort plaatjes:
http://images.google.com/images?q=celtic+triscele&hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=triskel+
En ik ben niet boos hoor...
Ik vind deze wel heel leuk, kan ik dan deze als voorbeeld meenemen en hem verder laten aanpassen, eigenlijk is het alleen netter tekenen ander kleurtje erin?
quote:Ja, alles wat jij wil is mogelijk. Doe wel alles in goed overleg met de artiest en zoek een goede shop waar je je ook op je gemak voelt.
Op maandag 3 maart 2003 13:24 schreef Vampira-spike het volgende:
http://www.etherlabs.net/m.werneburg/fun/tattoos/designs/triskel.phpIk vind deze wel heel leuk, kan ik dan deze als voorbeeld meenemen en hem verder laten aanpassen, eigenlijk is het alleen netter tekenen ander kleurtje erin?
Nu kan alles nog aangepast worden zoals je wilt, maar als ie eenmaal staat niet meer. En laat het ook nog een tijdje rusten voordat je 'm laat zetten. Dan kan je er nog goed over nadenken.
quote:Dat zal ik zeker doen. Ik loop er pas een jaar of vijf
Op maandag 3 maart 2003 13:28 schreef Herne_the_Hunter het volgende:Ja, alles wat jij wil is mogelijk. Doe wel alles in goed overleg met de artiest en zoek een goede shop waar je je ook op je gemak voelt.
Nu kan alles nog aangepast worden zoals je wilt, maar als ie eenmaal staat niet meer. En laat het ook nog een tijdje rusten voordat je 'm laat zetten. Dan kan je er nog goed over nadenken.
quote:
Op maandag 3 maart 2003 13:31 schreef Vampira-spike het volgende:[..]
Dat zal ik zeker doen. Ik loop er pas een jaar of vijf
serieus over na te denken dus het wordt tijd dat ik serieuze stappen ga ondernemen. Vorig jaar had ik ook een tattoo gevonden, maar bij nader inzien heb ik die laten gaan, kon me er niet helemaal in vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |