En als je niet zo heel ver uit de buurt van je studentenhuis gaat wonen kun je er makkelijk weer eens kijken als je je verveelt ofzo.
En vrienden kunnen toch langskomen ofzo...
quote:......maar ook niemand bij wie je even snel een bakkie kan doen, al was het maar om het saaie relaas van je dag op te kunnen hangen.
Op maandag 3 maart 2003 00:53 schreef EggsTC het volgende:
Lijkt me geweldig... gewoon doen en laten waar je zin in hebt, geen gezeik aan je hoofd.
quote:je nieuwe buren...voor een snel bakkie
Op maandag 3 maart 2003 01:01 schreef SuperMocio het volgende:[..]
......maar ook niemand bij wie je even snel een bakkie kan doen, al was het maar om het saaie relaas van je dag op te kunnen hangen.
quote:hij/zij een bakkie melk, jij een bakkie koffie.
Op maandag 3 maart 2003 01:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
neem een kat
quote:Hmm, daarvoor hoef je niet alleen te wonen. Ik ken genoeg studentenhuizen waar je sowieso wel 'es midden in de nacht wakker wordt door het kreun van de vriendin van één van je huisgenoten...
Op maandag 3 maart 2003 00:57 schreef Brick_Top het volgende:
Neuken met geluid.
quote:Ja? Dan zijn die huisgenoten van jouw zeker bezig met In je slaap je vergrijpen aan je vriend(in).
Op dinsdag 4 maart 2003 12:35 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Hmm, daarvoor hoef je niet alleen te wonen. Ik ken genoeg studentenhuizen waar je sowieso wel 'es midden in de nacht wakker wordt door het kreun van de vriendin van één van je huisgenoten...
Misschien woon ik daarom nog thuis, 27 en nog thuiswonend
Maar goed, mijn plan was aan het eind van het jaar als alles meezit op mijzelf te gaan wonen, ik kan immers niet eeuwig thuisblijven.
Joepie wat heb ik toch een bruisend leven
quote:Je bent niet de enige, ik heb zelfs mijn eigen huis verkocht en ben weer bij mijn ouders gaan wonen. Was te groot voor mij alleen, en daarbij kon ik niet tegen de herinneringen in dat huis. En ja dat vereenzamen, vrienden van mij hebben nu hun eigen gezin, dus die zie ik bijna nooit...
Op vrijdag 7 maart 2003 15:13 schreef Skull het volgende:
Als ik op mijzelf ga dan weet ik voor de volle 100% zeker dat het leidt naar vereenzaming.Misschien woon ik daarom nog thuis, 27 en nog thuiswonend
Maar goed, mijn plan was aan het eind van het jaar als alles meezit op mijzelf te gaan wonen, ik kan immers niet eeuwig thuisblijven.
Joepie wat heb ik toch een bruisend leven
je doet je ogen open en laat ongegeneerd een b*er... niemand die begint te klagen...
je praat en zingt vrolijk alsof het ene lieve lust is... niemand die begint te klagen over je ochtendbakkes...
je springt onder de douche en denkt "vandaag maar es een uurke ipv 10minuten"... niemand die begint te z*uren "EN NU IK!!"...
je kookt of eet wat je wilt... niemand die de volgende ochtend in jouw "overdruk" lucht hoeft te banen...
je gaat weg... niemand die loopt te z*uren van "wanneer ben je weer terug?"
je komt thuis en gooit alles op de grond... niemand die z*urt "ruim dat eens op!"
nadeeltje... als je eens aanspraak wilt zonder de foon te pakken heb je alleen jezelf en je weet meestal al wat je antwoord, dus daar is weinig lol aan te beleven
quote:Maar gelukkig is er Fok!
Op vrijdag 7 maart 2003 17:14 schreef djurny het volgende:
picture this....je doet je ogen open en laat ongegeneerd een b*er... niemand die begint te klagen...
je praat en zingt vrolijk alsof het ene lieve lust is... niemand die begint te klagen over je ochtendbakkes...
je springt onder de douche en denkt "vandaag maar es een uurke ipv 10minuten"... niemand die begint te z*uren "EN NU IK!!"...
je kookt of eet wat je wilt... niemand die de volgende ochtend in jouw "overdruk" lucht hoeft te banen...
je gaat weg... niemand die loopt te z*uren van "wanneer ben je weer terug?"
je komt thuis en gooit alles op de grond... niemand die z*urt "ruim dat eens op!"nadeeltje... als je eens aanspraak wilt zonder de foon te pakken heb je alleen jezelf
en je weet meestal al wat je antwoord, dus daar is weinig lol aan te beleven
Ondertussen sport ik 3 maal per week. Ga regelmatig naar een film of optreden. Spreek reglematig wat af met kennissen en verder probeer ik mezelf heel goed bezig te houden.
Al heb ik nu wel van een after-karnaval dipje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |