quote:nee, die zitten hier: De forumhoeren doen het gewoon hier, samen.
Op donderdag 31 juli 2003 09:24 schreef janreeT het volgende:[..]
Ben jij het forumhoertje?
quote:Nee, dat is quasi leuk gepeupel.
Op donderdag 31 juli 2003 09:26 schreef extreme het volgende:
nee, die zitten hier: De forumhoeren doen het gewoon hier, samen.
quote:Hey, je verpest het topic!
Op donderdag 31 juli 2003 09:28 schreef janreeT het volgende:[..]
Nee, dat is quasi leuk gepeupel.
Dit topic daarintegen is echt, de foto is echt.
Elke maatschappij gaat gepaard met z'n klassen.
k_i_m is publiek eigendom?
k_i_m betekent gewoon kim_is_meesterlijk!
quote:Excuus!
Op donderdag 31 juli 2003 09:31 schreef thumper het volgende:
Hey, je verpest het topic!
quote:vriend, gebrek aan intelligentie mag je ventileren in andere topics, niet hier. k_i_m staat op dusdanige interlectuele hoogte dat het inderdaad maar weinigen gegeven is om het te begrijpen, maar velen snappen wel dat je niet moet spotten met dingen die de omkadering van je denkraam te boven gaan.
Op donderdag 31 juli 2003 09:28 schreef janreeT het volgende:k_i_m is publiek eigendom?
m.a.w optiefen uit dit topic.
quote:Dank voor de uiteenzetting
Op donderdag 31 juli 2003 09:33 schreef extreme het volgende:vriend, gebrek aan intelligentie mag je ventileren in andere topics, niet hier. k_i_m staat op dusdanige interlectuele hoogte dat het inderdaad maar weinigen gegeven is om het te begrijpen, maar velen snappen wel dat je niet moet spotten met dingen die de omkadering van je denkraam te boven gaan.
m.a.w optiefen uit dit topic.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 09:24 schreef janreeT het volgende:[..]
Ben jij het forumhoertje?
K_I_M is HEILIG!!!
Now if you'll excuse me, ik heb wat lollies af te likken.
quote:Als ik zo vrij mag zijn
Op donderdag 31 juli 2003 10:08 schreef zodiakk het volgende:
Waarom willen mensen hun mening ventileren in een topic waar niet eens een discussie gaande is? Ik heb dit topic niet geopend met de intentie om de grappigheid van diezelfde openingspost te bediscussieren.Now if you'll excuse me, ik heb wat lollies af te likken.
quote:Nee, mijn sexuele voorkeuren ventileer ik bij voorkeur op een publiek forum.
Op donderdag 31 juli 2003 10:10 schreef janreeT het volgende:[..]
Als ik zo vrij mag zijn
Wellicht is electronische danwel fysieke mail een geschikter medium voor jouw ventilaties?
quote:Hell no!
Op donderdag 31 juli 2003 10:10 schreef janreeT het volgende:[..]
Als ik zo vrij mag zijn
Wellicht is electronische danwel fysieke mail een geschikter medium voor jouw ventilaties?
Dit topic maakt voor een significant deel mijn dag!
quote:Dank voor het aanhalen van het woord publiek.
Op donderdag 31 juli 2003 10:11 schreef zodiakk het volgende:Nee, mijn sexuele voorkeuren ventileer ik bij voorkeur op een publiek forum.
Mis jij een bepaalde hersenkwab ofzo?
quote:Ik zal even het woord 'ironie' aanhalen. Of snap je het dan nog niet?
Op donderdag 31 juli 2003 10:15 schreef janreeT het volgende:[..]
Dank voor het aanhalen van het woord publiek.
Desbetreffend woord is contradictoir met een eerder door u geposte ventilatie.
quote:Het al dan niet begrijpen van het door u genoemd woord staat los van spuien van meningen in een publiek domein.
Op donderdag 31 juli 2003 10:20 schreef zodiakk het volgende:Ik zal even het woord 'ironie' aanhalen. Of snap je het dan nog niet?
quote:Kijk RipCurl!
Op woensdag 30 juli 2003 16:15 schreef RipCurl het volgende:
hij heeft het hier onder andere over het feit waarom half amerika hun kind niet in de buurt van Michael Jackson wilt hebben!!!!!!
quote:haai, wat begreep je niet aan het woord 'optiefen'?
Op donderdag 31 juli 2003 10:22 schreef janreeT het volgende:[..]
Het al dan niet begrijpen van het door u genoemd woord staat los van spuien van meningen in een publiek domein.
quote:optiefen oftewel OPZOUTEN
Op donderdag 31 juli 2003 10:31 schreef extreme het volgende:[..]
haai, wat begreep je niet aan het woord 'optiefen'?
quote:euhm, pssssst, moeders, ik heb het wel onder controle hoor
Op donderdag 31 juli 2003 11:15 schreef Toos_Werkeloos het volgende:[..]
optiefen oftewel OPZOUTEN
we zien liever k_i_m
Prachtig!! hahaha hoe verzinne jullie het ??!
btw KIM ik heb ook nog een vleeslollie voor je!!
en voor die gast heb ik vast nog wel zo'n grote chupa chup ken je die lekkr in je A**** steken
Whahahaha
Ga zo door!! you make my day!!
quote:zielig.. stuk voor stuk. Beetje LEZEN hoe 2 mensen elkaar liefkozen en telefoon sex hebben.. en erop geilen.
Op donderdag 31 juli 2003 13:42 schreef CIXX het volgende:
WHAHAHAHAHA !!!![]()
Prachtig!! hahaha hoe verzinne jullie het ??!
btw KIM ik heb ook nog een vleeslollie voor je!!
![]()
![]()
en voor die gast heb ik vast nog wel zo'n grote chupa chup ken je die lekkr in je A**** stekenWhahahaha
Ga zo door!! you make my day!!
quote:en jij hebt het niet gelezen ????
Op donderdag 31 juli 2003 15:12 schreef noirtje het volgende:[..]
zielig.. stuk voor stuk. Beetje LEZEN hoe 2 mensen elkaar liefkozen en telefoon sex hebben.. en erop geilen.
Ach tis mischien wel een mooie opvulling voor je eigen tekortkomen
geloof me ik heb echt niks te klagen!! en als je soms dacht dat ik dit forum als rukvoer gebruik >> dan moet ik je teleurstellen. ik heb een godin van een vriendin en een seksleven waar je U tegen zegt dus :
quote:Dat kwam even in me boven, maar ok. Maar zou het je verbazen als hier mensen zijn die het wel doen?
Op donderdag 31 juli 2003 15:24 schreef CIXX het volgende:[..]
..en als je soms dacht dat ik dit forum als rukvoer gebruik >> dan moet ik je teleurstellen...
quote:commentaar op een ander hebben en het zelf doen
Op donderdag 31 juli 2003 16:44 schreef noirtje het volgende:[..]
Dat kwam even in me boven, maar ok. Maar zou het je verbazen als hier mensen zijn die het wel doen?
quote:Ehm nee natuurlijk niet... al zou ik ********************************** (tekst weg gehaald om bepaalde mensen niet te kwetsen) zou ik lekker met een doos tissues achter mn beeldscherm zitten te fokke!
Op donderdag 31 juli 2003 16:44 schreef noirtje het volgende:[..]
Dat kwam even in me boven, maar ok. Maar zou het je verbazen als hier mensen zijn die het wel doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |