quote:Wat snap je niet aan de grap, het precies zo gespeld zoals het bedoeld is.
Op woensdag 30 juli 2003 16:20 schreef Pauline het volgende:[..]
Was misschien sterk geweest als het niet dubbel fout gespeld was
quote:laat wel zien hoe bekrompen je bent
Op woensdag 30 juli 2003 16:15 schreef RipCurl het volgende:[..]
sorry hoor. maar vindt toch wel dat zodiakk een ERG ZIEKE geest heeft!
hij heeft het hier onder andere over het feit waarom half amerika hun kind niet in de buurt van Michael Jackson wilt hebben!!!!!!
quote:hoi moeders
Op woensdag 30 juli 2003 16:42 schreef Toos_Werkeloos het volgende:[..]
laat wel zien hoe bekrompen je bent
dus als je van kinderen houd ben je ziek
ja als je iedereen voor Michael Jackson aanziet
quote:Heeeeeeeeeej Kees hoe is het daar :-)
Op woensdag 30 juli 2003 16:47 schreef extreme het volgende:[..]
hoi moeders
quote:das off-topic
Op woensdag 30 juli 2003 16:51 schreef Toos_Werkeloos het volgende:[..]
Heeeeeeeeeej Kees hoe is het daar :-)
al vakantie gehad.....
quote:moet ik je toch ff teleurstellen! ik ben een 23-jarige mannelijke student!
Op woensdag 30 juli 2003 16:47 schreef extreme het volgende:[..]
hoi moeders
het komt bij mij in ieder geval niet normaal over zoals hij het formuleerd en in welke context!
quote:Dat is inderdaad bijzonder teleurstellend. Als je ook maar over enige mate van een goed verstandelijk niveau en een redelijk inzicht wat betreft begrijpend le-zen had beschikt, had je zelf kunnen constateren dat de heer extreme een quote van iemand anders gebruikte
Op woensdag 30 juli 2003 17:30 schreef RipCurl het volgende:[..]
moet ik je toch ff teleurstellen! ik ben een 23-jarige mannelijke student!
quote:je zou ook kunnen kijken wie ik quote
maar als ik jullie was zou ik die gehele zin waarin hij dat zegt teruglezen, en lezen in welke context het staat!het komt bij mij in ieder geval niet normaal over zoals hij het formuleerd en in welke context!
en sorry voor het hoge 'insiders-grap' gehalte in dit topic, maar als je het niet snapt hoef je er natuurlijk ook niet in te posten.
quote:
maar als ik jullie was zou ik die gehele zin waarin hij dat zegt teruglezen, en lezen in welke context het staat!het komt bij mij in ieder geval niet normaal over zoals hij het formuleerd en in welke context!
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 00:15 schreef k_i_m het volgende:[..]
Speciaal voor jou... Mijn telefoon ligt al klaar...
quote:er is hier namelijk maar één Moeders
Op woensdag 30 juli 2003 17:33 schreef k_i_m het volgende:[..]
Dat is inderdaad bijzonder teleurstellend. Als je ook maar over enige mate van een goed verstandelijk niveau en een redelijk inzicht wat betreft begrijpend le-zen had beschikt, had je zelf kunnen constateren dat de heer extreme een quote van iemand anders gebruikte
.
ehhhhhh k_i_m bewaar je de cola smaak voor mij
quote:Noem je me een pedo dan? Zo ja: sukkel. Zo niet: Lighten the fuck up.
Op woensdag 30 juli 2003 17:30 schreef RipCurl het volgende:
het komt bij mij in ieder geval niet normaal over zoals hij het formuleerd en in welke context!
quote:Bukken, kreng!
Op woensdag 30 juli 2003 19:35 schreef zodiakk het volgende:[..]
Noem je me een pedo dan? Zo ja: sukkel. Zo niet: Lighten the fuck up.
quote:Ik vind dat je een behoorlijk volwassen smaak hebt anders..
quote:Yes! Doe eens gek Zodiakk!
quote:*grom*
Op woensdag 30 juli 2003 20:30 schreef extreme het volgende:[..]
Ik vind dat je een behoorlijk volwassen smaak hebt anders..
.
quote:Ohja, en ook nog
Op woensdag 30 juli 2003 20:40 schreef k_i_m het volgende:[..]
*grom*
.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:45 schreef k_i_m het volgende:[..]
Ohja, en ook nog
quote:zo jij hebt ook een blik in je ogen als een kater in zn kont zeg
Op woensdag 30 juli 2003 19:45 schreef k_i_m het volgende:[..]
Bukken, kreng!
.
quote:Lieve k_i_m,
Op woensdag 30 juli 2003 19:45 schreef k_i_m het volgende:[..]
Bukken, kreng!
.
mijn lichaam rilt van genot. Ik voel helemaal me helemaal verstijven... verschrikt kijk ik nu om me heen om tot de gelukzalige conclusie te komen dat niemand meekijkt, ik kan lekker stiekem aan de slag. Zal ik mijn bakzeil tevoorschijn halen, ja? Dat bakzeil waar we straks, hoop ik, lekker op kunnen rollebollen. Ik had ook een nieuw ideetje, lieve k_i_m, waarvan ik hoop dat je het net zo leuk vind als ik. Ik ben overal voor in, dat weet je nu wel, daarom vraag ik het je nu. Weet je nog, gisteren, toen je me via de telefoon ophitste door genadeloos een lolly te kraken met je tanden, weet je dat nog, ja? Ik hoop het wel, want tijdens dat bovenaardse genot kwam ik op een nieuw idee dat we gezellig samen eens moeten uitproberen. Je kent die lollystaafjes wel, he? Je weet wel, van die witte holle staafjes waar je het lollysap door kan zuigen. Ik zou heel graag - echt héél erg graag- het lollysap van je lichaam wil afzuigen, maar alleen als jij het ook leuk vindt. En dan wil ik dat je me straft, me slaat, me afrost als de slaaf die ik ben; draai mijn vergulde penisring aan, schuur mijn kloten over de kille tegels van de douche, knijp me, bijt me. Ik wil het van je afzuigen, k_i_m, zo tussen je tenen en je kuiten, die goddelijke kuiten. Ik wil dat je me stevig aanpakt; hard, harder, totdat ik niet meer kan, maar je moet doorgaan, dat moet je me beloven, ik hou van hard. Ga net zo lang door totdat mijn billen de kleuren van de regenboog hebben.
Je eeuwig slaafse fan.
PS: Je foto's heb ik, naast de tientallen anderen, boven mijn bed gehangen. Dat vind je toch niet erg he?
Ik voel me vereerd dat mijn foto's jouw hoofdeinde mogen sieren. Heb je er wel aan gedacht om ze te plastificeren, zodat je ze af kan vegen als ze vies worden?
Ik herinner me het telefoongesprek nog alsof ik de verbinding net pas heb verbroken. Ik heb vandaag de hele dag afwezig op kantoor gezeten, en op een gegeven moment zag ik mijn chef met een lolly. Terwijl hij er op zoog keek hij mij aan, en gaf me een knipoog. Ik werd er helemaal rood van .
Hij kon natuurlijk ook niet weten dat ik in plaats van hem jou voor de geest haalde, en dat ik mijn string ineens ongemakkelijk in mijn kruis voelde trekken, terwijl ik mijn dijen stevig tegen elkaar aandrukte .
Maar nu moet ik ophouden, voordat ik te ver ga!
Weltrusten, en je mag over me dromen .
quote:Oeh, ja, jaaAAH!!
Op woensdag 30 juli 2003 20:40 schreef k_i_m het volgende:[..]
*grom*
.
* thumper kan niet wachten tot de gebonden versie bij de betere boekhandel verkrijgbaar is (een vervolgtopic will do too though )
quote:Ben jij het forumhoertje?
Op woensdag 30 juli 2003 19:45 schreef k_i_m het volgende:
Bukken, kreng!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |