En dan komen ze op het einde ook nog terugquote:Op woensdag 5 april 2006 08:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zin in.
Maar eerst even dat k*tvoorprogramma doorwerken.
Apers+heideroosjes hadden ze zo weg mogen laten van mij.....quote:Op woensdag 5 april 2006 16:00 schreef Shedfire het volgende:
[..]
En dan komen ze op het einde ook nog terug.
Sorry ik vind de Apers niets zo veel aan.
Heideroosjes daar tegen zijn oude helden en het zal de zevende of achtste keer zijn dat ik ze live zie..
Ik ben er gelukkig alquote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef diedlaughing het volgende:
Ik heb zin in vanavond hoop rond 5 uur in amsterdam te zijn.![]()
eten doe ik wel bij de febo ofzo en daarna biertjuh drinken bij hard rock cafequote:Op donderdag 6 april 2006 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig al.
Eerst ff wat eten voor de hel losbarst zo.
Black and White waar zit die?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga uit eten met mijn gezelschapen daarna vast nog wel even iets drinken in de Black and White, HET stamhonk voor Jack Daniels parties.
Afgelopen zondag was daar ook de pre-party.
Gohquote:Op donderdag 6 april 2006 12:31 schreef diedlaughing het volgende:
leidseplein, das mooi
daar stopt de tram![]()
Komopzeg, binnen een minuut ben je er wel! Stalker.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh.
Zit op 3 min lopen van de Paradiso,
Blij dat ik van dienst kon zijn!!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef Shedfire het volgende:
Ben ik toch nog een beetje aanwezig: ik kijk de webcast terwijl ik SMS met wat mensen daar.
Komen ze 16 mei weer in tivoli????quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:17 schreef diedlaughing het volgende:
Beide dagen geweest.
Diane was super.
Heb de setlist van de 013 , diane stond daar ook niet op vermeld.
Op naar 16 mei in Tivoli.![]()
Alleen maar zodat Andy en Micheal des avonds kunnen etenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef Mattievandezolder het volgende:
ow dan gaan we binnenkort maar eens kaartjes halen voor Tivoli.
Lekker goedkoop trouwens, voor T? zou ik zeker 2 x zo veel ook nog wel willen betalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |