abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_589107
Tsja, wat nog te verwachten &/of te posten... Robin zal wel winnen & men hangt die tijd wat rond op de bank en klaverjast wat. Die foute actie met Dirk bracht ook geen soelaas, het spel is gespeeld.
Het echte vervelende is dat de slotuitzending, zonder enige spanning, vier uur gaat duren. Half uurtjre wel genoeg, dunkt me. & Mocht onverhoopt Bianca of Koos winnen (Sjors is er donderdag wel uit): ook niet echt een spannende winnaar, waarvoor fokkers juichend op de bank gaan staan, toch?

Gapend naar de eindstreep...

  dinsdag 26 december 2000 @ 23:30:12 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_589146
Ik verval in herhaling.

Saaie middenmoot.

pi_589216
Ga ik ook ff in herhalingen vallen. Deze groep is niet saaier dan die van vorig jaar! Alsof Mauwries, Ruudje, Bartje en Karin voor spanning en sensatie zorgden. Pfffff.
Geef mij Robin, Bianca en Koos dan maar. En, oh ja, Georgie vegeteert ook nog mee.
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_589219
Cynix heeft gelijk... spijtig genoeg is het aftellen begonnen en daarbij hoort 'enige' saaiheid.

So sue them!

pi_589230
Hele saaie ontknoping moet dat idd worden. Van geen enkele winnaar uit deze groep zal ik warm of koud worden.
Op zich toch wel opmerkelijk dat ik (en volgens mij veel anderen hier) geen sterke voorkeur uit een groep van 4 hebben. Misschien omdat van alle 4 ook zo nadrukkelijk de negatieve kanten zijn belicht. (En op Fok! besproken uiteraard)
pi_589297
Ik vind het natuurlijk ook wel saai, zo dit einde. Maar ik voel wel spanning. Ik heb dan wel geen echte voorkeur. Ik heb wel een echte afkeer! Afkeer van Georgie en Bianca. Dit is vanaf het begin zo geweest, een constante gedurende het hele programma. Ik wil echt niet dat ze winnen, en dat zit me danig dwars! Stel nou dat dat wel gebeurt. Dan baal ik als een stekker. Ik ben dat natuurlijk weer vlot vergeten, na een dag of drie. Maar het zou me helemaal niet lekker zitten als 1 van die 2 zou winnen.
  woensdag 27 december 2000 @ 00:35:52 #7
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_589325
dan ben ik het ook nog eens met je eens Tinkerbell !
mijn grootste vrees betreft winst voor een van deze twee slijmballen

btw bedankt voor je nieuwsgaring en plaatsing; heb ik veel plezier aan beleefd.

De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
pi_589349
Volgens een negatieve selectie (een positieve is met deze deelnemers bijna onmogelijk) moet Koos dan toch maar winnen. Hoewel veel op hem aan te merken valt lijkt hij me toch wel een oprechte en aardige, beetje simpele vent. Die gun ik dat geld wel, hoor. En heeft hij ook al niet eens gezegd dat hij dat geld 'godskanonne' heel goed kon gebruiken?
There are no mistakes, only lessons te be learned
pi_589956
hee bestaat het nog? Bij BB1 heb ik bijna elke aflevering gezien inclusief de shows die er vooraf aan gingen. BB2 zou ik niet meer na kijken maar doordat er bepaalde personen in zaten toch maar gedaan.
Ben nu BB moe, genoeg, het is weer tijd voor iets nieuws.
  woensdag 27 december 2000 @ 10:16:27 #10
8086 REBOELJE
jo hearre noch van my
pi_589958
quote:
Op 27 december 2000 00:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik vind het natuurlijk ook wel saai, zo dit einde. Maar ik voel wel spanning. Ik heb dan wel geen echte voorkeur. Ik heb wel een echte afkeer! Afkeer van Georgie en Bianca. Dit is vanaf het begin zo geweest, een constante gedurende het hele programma. Ik wil echt niet dat ze winnen, en dat zit me danig dwars! Stel nou dat dat wel gebeurt. Dan baal ik als een stekker. Ik ben dat natuurlijk weer vlot vergeten, na een dag of drie. Maar het zou me helemaal niet lekker zitten als 1 van die 2 zou winnen.
Volkomen mee eens !!!
Maar dat jij alweer na drie dagen een overwinning van Bianca kan vergeten.Het zou goddomme toch de FLATER van 2000 zijn als BIanca er met de eerste prijs vandoor vandoor zou gaan.
Daarnaast heeft Reboelje de pech dat hij in dezelfde tennishal tennist als BI.En konstant dat 'winnende' gezicht moeten zien daar word ik niet vrolijk van.
And God said to man"Look after the planet"but man said"Fok you"
pi_590167
Tink was in d'r leven aak reeds eerder geconfronteerd met Bi. Maar daar ze nou in jouw tennishal speelt ben ik er af.!
Nee, laat Robin of Koos maar winnen, hoor.
  woensdag 27 december 2000 @ 12:13:35 #12
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_590278
De enige terechte winnaar is Robin. Zijn reactie na het winnen van 'de pot' zal immers zijn: 'lekker belangrijk'.
pi_590394
Mijn voortdurende afkeer van een aantal typische Bianca eigenschappen overtreft vele malen de irritatie die Georgie soms bij me kan opwekken, ik hoop dan ook echt dat zij er donderdag als eerste uit zal gaan, want anders vrees ik het ergste.

Ik geloof niet eens dat ik zaterdagavond ga kijken als zij er nog in zit, mij te link, 't moet wel leuk blijven natuurlijk. Je lekker ergeren is leuk, maar een waas voor je ogen krijgen lijkt me toch minder.

Da's een straf Reboelje, in de wetenschap dat geluiden in een sporthal altijd harder klinken en dan met haar stem!
Tip, het geluid wat ze in manische overwinnings euforie produceert zal het max. toelaatbare met menig decibel overschrijden, kwestie van meting, dan kan de sporthaleigenaar haar op grond daarvan een schorsing voor het leven opleggen.

  Moderator woensdag 27 december 2000 @ 13:04:02 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_590476
quote:
Op 27 december 2000 12:44 schreef Tante Bep het volgende:
Tip, het geluid wat ze in manische overwinnings euforie produceert zal het max. toelaatbare met menig decibel overschrijden.
Als Bianca te horen krijgt dat ze gewonnen heeft, zal ze onmiddelijk de ander(e) deelnemer(s) gaan 'troosten'.

Ach ja, als.. ze wint toch niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 27-12-2000 13:05]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_591456
ja voor mij is ook de spanning er af, het interesseert me gen biet wie er wel of niet wint.
Van Robin word ik nu ook een beetje kots ziek met altijd maar dezelfde flauwe opmerking "lekker belangrijk.
Bianca, onze overdreven aardige vrouw," he honeybuns"maar die houdt alles in de gaten.
En dan Koos, waar ik me nadat Dezeuree het huis uit moest. (YES)nog meer aan begon te irriteren. ik heb gehoopt dat hij er uit moest. Zelf had ik dan liever Hieke willen zien winnen, maar ja daar heeft BB een stokje voor gestoken.
Georgie, tja die gaat er donderdag uit, al had hij er zondag volgens alle polls al uit gemoeten. what can i say, na dat met Kim toch in mijn achting sterk gedaalt net als bij velen,maar ik heb niet zo een hekel aan hem als de meesten hier.
Wie moet er winnnen? gaap......eh. Degene die het het best kan gebruiken dan maar ?????
Koos ouwe zeikdoos. getver.
Nou kan niet zeggen dat ik erg enthousiast ben dit keer. verleden jaar was ik echt voor Bart, en had dus een favoriet,das toch leuker kijken.
  woensdag 27 december 2000 @ 17:26:37 #16
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_591488
Was Ali er nog maar..... Of op z'n minst Ed.
  woensdag 27 december 2000 @ 17:30:19 #17
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_591505
Ik vind het ook wel errug saai hoor dit jaar.Het is zo logisch als 1+1=2 dat Robin gaat winnen. Hij is voor mijn gevoel gewoon de persoon met de meeste power. Vorig jaar was het veel spannender, ondanks dat Bart de hele dag zo'n beetje in zijn nest lag en Ruud en Willem de hele dag zaten te klaverjassen, was het toch maar de vraag wie van de 2 (Bart of Ruud ) zou gaan winnen.
http://www.expage.com/yvettek
  woensdag 27 december 2000 @ 20:21:43 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_592097
Het kan me werkelijk geen moer schelen wie er wint. Het hele programma is de laatste drie weken al niet echt leuk meer. Er gebeurt gewoon helemaal niks. We zijn blijven zitten met de minst interessante personen.

Het groepje saai, duf en irritant zal uit moeten maken wie er gaat winnen. Ik wacht maar rustig af en hoop zaterdag op veel mooie
herhalingen van toen het nog leuk was.

pi_592102
zeur, zeur, zeur
ik vraag me echt af waarom sommigen nog kijken
er zit een knop op de tv
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_592585
quote:
Op 26 december 2000 23:53 schreef Cynix® het volgende:
Ga ik ook ff in herhalingen vallen. Deze groep is niet saaier dan die van vorig jaar! Alsof Mauwries, Ruudje, Bartje en Karin voor spanning en sensatie zorgden. Pfffff.
Geef mij Robin, Bianca en Koos dan maar. En, oh ja, Georgie vegeteert ook nog mee.
Nou, vorig jaar wist je nog niet zo zeker wie er ging winnen, 't ligt nu al wel erg voor de hand. De bewoners van vorig jaar waren nog saaier, denk ik, maar ach, de eerste keer, dat boeide nog wel, hoewel de laatste dagen ook toen retesaai waren.
pi_592645
Ook ten aanzien van het eindspel is BB dit jaar niet saaier dan vorig jaar. Vorig jaar ging het tussen Bart en Ruud en, toegegeven, we hadden geen idéé wie 't uiteindelijk zou winnen, maar dat weten we toch dit jaar óók nog niet? Dit jaar zijn er zelfs drie* serieuze kanshebbers. Dus wat is het probleem?

(*Ik reken Zzzzzeorgie daar natuurlijk niet bij).

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix® op 27-12-2000 23:27]

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_593937
vorig jaar was het al saai maar dit jaar is het nog veel saaier. wat een stelletje oninteressante, niet aansprekende types bij elkaar. en dan dat rotstemmetje van bianca er steeds door heen. geef me dan maar de finale van de bus zondagavond. dat wordt vast en zeker spannender als dat stelletje daar in almere.
pi_597165
Deel 1 van de saaie voorspelling is nu dus al uitgekomen: sjors is weg & nu wint Robin & mogen we naar een ander TV-programma gaan omzien om ons druk over te maken, toch?

Soms he, soms bedenk ik me dat we wel erg veel tijd besteden aan toch niet al te interessante zaken in het leven... & Daar maak ik me ook absoluut schuldig aan.

  † In Memoriam † donderdag 28 december 2000 @ 23:57:12 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_597170
Tot ziens yo, beter nu opzouten dan over 2 dagen!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_597236
quote:
Op 27 december 2000 23:09 schreef yo het volgende:
Nou, vorig jaar wist je nog niet zo zeker wie er ging winnen, 't ligt nu al wel erg voor de hand. De bewoners van vorig jaar waren nog saaier, denk ik, maar ach, de eerste keer, dat boeide nog wel, hoewel de laatste dagen ook toen retesaai waren.
Het ligt echt niet voor de hand wie er gaat winnen!!!!!
Ze maken alledrie kans op de hoofdprijs.

Ja, inderdaad vorig jaar was het hele programma splinternieuw en bijzonder,dus iedereen vond het interresanter dan nu, want we worden nu al zo onderhand ondergestrooid met reallife soaps,dus dan moet er al hele aparte typetjes bijzitten wil men het net zo interresant vinden dan vorig jaar.

en och....wie zou ik willen dat er wint of juist niet wint¿
je kent de bewoners toch niet echt zoals ze zijn, geloof me maar ,echt zichzelf zijn ze niet geweest,ja koos misschien wel maar hoe is hij in het dagelijkse leven?wie weet.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')