quote:Moeten niet.. maar het is wel zo gezellig.
Op zondag 2 maart 2003 22:41 schreef BlackOrchid het volgende:
Vinden jullie dat je beste vriend/kameraad/vriendin goed moet kunnen opschieten met je toekomstige verloofde (vriend/vriendin)? Zo ja.. waarom?
quote:t zou leuk zijn, en zo niet.. tja, jammer
Vinden jullie dat je beste vriend/kameraad/vriendin goed moet kunnen opschieten met je toekomstige verloofde (vriend/vriendin)? Zo ja.. waarom?
quote:i couldnt agree more
Op zondag 2 maart 2003 22:42 schreef Wolkje het volgende:[..]
Moeten niet.. maar het is wel zo gezellig.
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:42 schreef Wolkje het volgende:[..]
Moeten niet.. maar het is wel zo gezellig.
Vaak is dat overgens niet zo'n probleem aangezien je vriendin en je beste vriend een beetje hetzelfde karakter zullen hebben aangezien jij ze alletwee 'uitgekozen' hebt
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:49 schreef Frenkie het volgende:
als ik maar goed met haar beste vriendin kan opschieten
quote:Nee dat ook weer niet je hoeft zeker niet overal bij te zijn, het is juist lekker als je beide regelmatig dingen zonder elkaar doet
Op zondag 2 maart 2003 23:04 schreef BlackOrchid het volgende:
Hmm ja nou ik kon dus absoluut niet gezellig omgaan met de beste vriend van mijn (nu ex) vriend. Ik vond het best als die langs kwam enzo maar wilde niet met hun uit of op vakantie. Verder had ik altijd een beleefd praatje met die jongen maar meer ook niet. Mijn ex vond dat echt verschrikkelijk en vond dat ik maar met die gozer moest kunnen opschieten. Ik zie dat niet zo in, de jongens kunnen toch ook samen wat met mekaar doen, daar hoef ik niet altijd bij te zitten toch?!
maar k zie t nie techt zitten om continue met mnvriend EN zijn en/of mijn beste vriend/vriendin opgescheept te zitten.. en k zou t ook wel erg tof vinden trouwens als ze t ook met elkaar, zonder mij erbij, met elkaar kunnen vinden..
niet dat ze nou meteen samen t bed in moeten duiken ofzo..
Maar toch zijn we hartstikke flieft!
Dus 't kán wel!
quote:Hoefd natuurlijk niet, waarom?
quote:Idd, liever wel, maar als het niet gaat...dan gaat het gewoon niet.
Op woensdag 5 maart 2003 00:12 schreef NiMPhoenix het volgende:
Liever wel...maar niets moet
Andersom vind ik het wel erg belangrijk om met m'n vriend z'n vrienden goed om te kunnen gaan.
quote:Ik zou constant bang zijn voor het laatste... dan ben je beide kwijt..
Op maandag 3 maart 2003 19:05 schreef PsYcHeDeLiC het volgende:
k zou t wel fijn vinden als we met zn drieen (ofzo) gewoon lol kunnen hebben enzo..maar k zie t nie techt zitten om continue met mnvriend EN zijn en/of mijn beste vriend/vriendin opgescheept te zitten.. en k zou t ook wel erg tof vinden trouwens als ze t ook met elkaar, zonder mij erbij, met elkaar kunnen vinden..
niet dat ze nou meteen samen t bed in moeten duiken ofzo..
damn.... how can i change myself?
Ik had trouwens wel goede contacten met vriendinnen van haar. Maar een van haar beste vriendinnen die kende ik al vrij lang ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |