abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2003 @ 22:41:31 #1
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8822869
Vinden jullie dat je beste vriend/kameraad/vriendin goed moet kunnen opschieten met je toekomstige verloofde (vriend/vriendin)? Zo ja.. waarom?
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_8822893
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:41 schreef BlackOrchid het volgende:
Vinden jullie dat je beste vriend/kameraad/vriendin goed moet kunnen opschieten met je toekomstige verloofde (vriend/vriendin)? Zo ja.. waarom?
Moeten niet.. maar het is wel zo gezellig.
pi_8822926
quote:
t zou leuk zijn, en zo niet.. tja, jammer
Hee buurman, ik hier?
pi_8822932
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:42 schreef Wolkje het volgende:

[..]

i couldnt agree more
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 2 maart 2003 @ 22:45:13 #5
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8822955
Het helpt wel ontzettend, het is zwaar minder als je vriendin en je vriend niet met elkaar overweg kunnen....
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8822962
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:42 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Vaak is dat overgens niet zo'n probleem aangezien je vriendin en je beste vriend een beetje hetzelfde karakter zullen hebben aangezien jij ze alletwee 'uitgekozen' hebt

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8822979
nou het is wel handig, maar volgens mij zijn je beste vrienden vaak dezelfde "types" (beetje raar woord maar wist geen betere) als jij zelf en het "type" vrouw waar jij jij dan een relatie mee hebt is dan ook hun "type" dus kunnen ze er meestal ook goed mee opschieten.
pi_8822984
Moet niet maar het scheelt wel een hoop ellende ja
;)
  zondag 2 maart 2003 @ 22:49:44 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8823083
als ik maar goed met haar beste vriendin kan opschieten
pi_8823106
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:49 schreef Frenkie het volgende:
als ik maar goed met haar beste vriendin kan opschieten
Hee buurman, ik hier?
  zondag 2 maart 2003 @ 23:04:51 #11
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8823608
Hmm ja nou ik kon dus absoluut niet gezellig omgaan met de beste vriend van mijn (nu ex) vriend. Ik vond het best als die langs kwam enzo maar wilde niet met hun uit of op vakantie. Verder had ik altijd een beleefd praatje met die jongen maar meer ook niet. Mijn ex vond dat echt verschrikkelijk en vond dat ik maar met die gozer moest kunnen opschieten. Ik zie dat niet zo in, de jongens kunnen toch ook samen wat met mekaar doen, daar hoef ik niet altijd bij te zitten toch?!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_8839001
quote:
Op zondag 2 maart 2003 23:04 schreef BlackOrchid het volgende:
Hmm ja nou ik kon dus absoluut niet gezellig omgaan met de beste vriend van mijn (nu ex) vriend. Ik vond het best als die langs kwam enzo maar wilde niet met hun uit of op vakantie. Verder had ik altijd een beleefd praatje met die jongen maar meer ook niet. Mijn ex vond dat echt verschrikkelijk en vond dat ik maar met die gozer moest kunnen opschieten. Ik zie dat niet zo in, de jongens kunnen toch ook samen wat met mekaar doen, daar hoef ik niet altijd bij te zitten toch?!
Nee dat ook weer niet je hoeft zeker niet overal bij te zijn, het is juist lekker als je beide regelmatig dingen zonder elkaar doet
  maandag 3 maart 2003 @ 19:05:20 #13
16842 PsYcHeDeLiC
HaaizeideHaaiHooizeihetHooi
pi_8839712
k zou t wel fijn vinden als we met zn drieen (ofzo) gewoon lol kunnen hebben enzo..

maar k zie t nie techt zitten om continue met mnvriend EN zijn en/of mijn beste vriend/vriendin opgescheept te zitten.. en k zou t ook wel erg tof vinden trouwens als ze t ook met elkaar, zonder mij erbij, met elkaar kunnen vinden..

niet dat ze nou meteen samen t bed in moeten duiken ofzo..

Geef mij maar een joint, zei de goudvis, dan word ik haai.
  maandag 3 maart 2003 @ 20:08:56 #14
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_8841065
nou,
Als ik eerlijk ben zal dat voor mij heel erg belangrijk zijn,
omdat mijn beste vriend me door en door kent, en als hij niet met mijn toekomstige "vriend"overweg zou kunnen....
dan zou ik toch ff goed moeten nadenken of dat wel de goeie jongen voor me is...
Maar zal het er absoluut niet op aan laten komen,
als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk punt.
en mijn beste vriend respecteerd mij, en zal dus mijn toekomstige vriendje ook zeker accepteren...
maar we zouden er wel over praten natuurlijk
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_8870847
Het lijkt me echt zó leuk!
Maar helaas bij mij is niets minder waar.
Mijn beste vriendin (nouja, nu is het net wat verwaterd) had een bloedhekel aan mijn vriend en andersom.
En mijn vriend zijn beste vriend, die was verliefd op mij en kan ons niet samen zien, dus tussen hen is het ook over..
En zijn andere goede vriend, daar heb ik dan weer een hekel aan.
Het lijkt verdorie wel een soap!

Maar toch zijn we hartstikke flieft!
Dus 't kán wel!

pi_8871773
quote:
Hoefd natuurlijk niet, waarom?
  woensdag 5 maart 2003 @ 00:12:59 #17
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_8874186
Liever wel...maar niets moet
Today we escape, we escape.......
pi_8875729
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 00:12 schreef NiMPhoenix het volgende:
Liever wel...maar niets moet
Idd, liever wel, maar als het niet gaat...dan gaat het gewoon niet.

Andersom vind ik het wel erg belangrijk om met m'n vriend z'n vrienden goed om te kunnen gaan.

pi_8876599
Vervelend als ze niet overweg kunnen
Lambo of Rekt
  woensdag 5 maart 2003 @ 12:16:37 #20
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8881196
Het maakt me eigenlijk helemaal niets uit, als ze maar niet constant vervelend over elkaar gaan praten tegen mij. Want dan zou ik er wel gek van worden
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8903220
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:05 schreef PsYcHeDeLiC het volgende:
k zou t wel fijn vinden als we met zn drieen (ofzo) gewoon lol kunnen hebben enzo..

maar k zie t nie techt zitten om continue met mnvriend EN zijn en/of mijn beste vriend/vriendin opgescheept te zitten.. en k zou t ook wel erg tof vinden trouwens als ze t ook met elkaar, zonder mij erbij, met elkaar kunnen vinden..

niet dat ze nou meteen samen t bed in moeten duiken ofzo..

Ik zou constant bang zijn voor het laatste... dan ben je beide kwijt..

damn.... how can i change myself?

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
  FOK!fossiel donderdag 6 maart 2003 @ 11:28:36 #22
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_8906094
Mijn beste vriend kende mij ex zelfs nauwelijks. Niet dat ze elkaar haatten ofzo, maar gewoon geheel andere vrienden kringen. En waarom zou ik haar meenemen als ze daar maar een beetje zit tussen alle jongens, toch ook niet leuk?

Ik had trouwens wel goede contacten met vriendinnen van haar. Maar een van haar beste vriendinnen die kende ik al vrij lang ook.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  donderdag 6 maart 2003 @ 12:44:31 #23
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8907729
Ik zou het wel heel erg leuk vinden als mijn vriendin en mijn beste vriend(en) goed met elkaar kunnen opschieten. Al lijkt me dat in het geval van mijn beste vriend wat lastig want dat is zo'n rare gast.
Maar ik vind het niet een voorwaarde voor een toekomstige vriendin ofzo, maar ik kan me eigenlijk helemaal niet voorstellen dat ze echt een hekel aan elkaar zouden hebben. Dan zit er toch iets niet goed.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_8908634
Als ze goed met elkaar kunnen opschieten zou leuk zijn natuurlijk maar eigenlijk boeit me dat nix. Als ze om mij geven dan moeten ze elkaar maar accepteren en normaal doen tegen mekaar. Zo niet dan moeten ze elkaar maar gewoon ontwijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')