quote:
op 02-07-2000 om 02:57 PM schreef blauwe m&m het volgende:
of juist aktief zoveel posten dat ze helemaal gek worden ?![]()
![]()

quote:
op 02-07-2000 om 03:05 PM schreef De Parasiet het volgende:
Jullie moeten niet zo zeuren, wees blij dat Fok! uberhaupt werkt...
Ben je door een tellertje met een hoog cijfer ineens een die-hard of een MEER gerespecteerd lid of zo?????
Hoor je dat Blauwe zeggen? neuh!
Het is net als het sparen van postzegels, geld of vriendinnen...hoe meer...hoe leuker!
quote:
Ben je door een tellertje met een hoog cijfer ineens een die-hard of een MEER gerespecteerd lid of zo?????
Ja, idd......en met een fotootje dat niet werkt ben je helemaal NIKS!
Daar is het beleid om geen verschillen te laten zien.
quote:
Nee, hoor, ook al heb jij nog zoveel posts, een gerespecteerd lid zul je nooit worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Ludo (Datum 07 Februari 2000).]
Plus, een mens een gewoonte dier en wil daarom wat ze gewend is.
Maar waar het op neer komt is dat ik gewoon m'n tellertje terug wil, punt uit
quote:
op 02-07-2000 om 04:59 PM schreef ThA BoLLiE het volgende:
ik wil ook mijn tellertje terug!!!!!
nu!
ik zal je ff helpen bollie: dit was jouw 20e post.
gefeliciteerd he.
bixis
quote:
op 02-07-2000 om 05:02 PM schreef bixister het volgende:
ik zal je ff helpen bollie: dit was jouw 20e post.gefeliciteerd he.
bixis
Tel daar een 3.849.029 posts bij op en 1 lieve blauwe m&m en je komt al een heel eindje!
"Daar is het beleid om geen verschillen te laten zien."
Daar komt 't wel op neer ja, het schrikt newbies af als ze willen reply'en op iemand met bv. 10000006 postings 
"Bovendien moet ik nu eerst bij de userinfor van de posters vragen of het wel zin heeft te reageren op een post of dat ie beter genegeerd kan worden. Veel te veel werk!"
Dus je reageert alleen op basis van aantal posts? Misschien een goed idee om eens iets meer naar content te kijken? Ik een topic in GC wordt er gezegd dat ik niet vriendelijk ben voor Newbie's maar als ik dit zo hoor zijn de members dat zelf ook niet....
De eerste post van een newbie kan heel intressant zijn, als hij dan wordt genegeerd omdat hij pas 1 post heeft slaat dat natuurlijk nergens op.
quote:
op 02-07-2000 om 05:37 PM schreef Arjen het volgende:
(...)Dus je reageert alleen op basis van aantal posts? Misschien een goed idee om eens iets meer naar content te kijken? Ik een topic in GC wordt er gezegd dat ik niet vriendelijk ben voor Newbie's maar als ik dit zo hoor zijn de members dat zelf ook niet....(...)
Als ik dit zo lees, dan ken jij Casey nog niet.
(Hi hi.)
quote:
op 02-07-2000 om 05:37 PM schreef Arjen het volgende:
Ik heb gister de variabele $TotalPosts eruit gesloopt. Natuurlijk heb je altijd mensen die voor en tegen zijn. Totaal aantal posts is dus nog wel via profile te zien.
Naar mijn idee wordt er al maanden geklaagd over de strijd tussen de Newbies en de mindere Newbies, maar ik vind het wat vreemd dat er dan nu pas wat aan gedaan is.
Ik vind het ook een beetje raar dat het zo ineens moest, zonder te polsen hoe de Fokkers hier tegenover stonden.
Begrijp me niet verkeerd; het is geen ramp dat de tellertjes weg zijn, maar ik was er best aan gehecht. Ik heb mensen nooit beoordeeld op hun posts; het verschafte mij meer een idee over hoe lang ze al op Fok waren. Verder kijk ik meer naar de inhoud van de posts en ik weet zeker dat dit voor meer mensen hier geldt.
R@b
Fokmember sinds 26-9-99
507 posts

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 07 Februari 2000).]
dit was trouwens mijn 363e post voor wie het weten wil. zegt inderdaad NIX over het inhoudelijke niveau.... (aj...
))
bixis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |