abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18232203
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 21:32 schreef Duiveltja het volgende:
nu weer bezig op 3
Toeval bestaat niet, het valt je toe...
pi_21192031
Het nieuwe seizoen is weer begonnen, nu op Ned.3...
pi_21192112
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 21:34 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Toeval bestaat niet, het valt je toe...

Leuk dat het er weer is .
pi_22429545
Altijd leuk die Lonsdale gastjes
pi_24471370
Premtime.

Prem nogwat was afgelopen week weer in Venray ivm het ontslag van die jongen die weigerde in een voorgaande aflevering een hand te geven. Hij heeft een interview gehad met die jongen en volgens mij met Flextronics omdat Prem vindt dat hij om zijn mening is ontslagen, wat hij niet vinden kunnen.

Degene die het interesseert... kijken dus!
pi_24471455
Ik heb begrepen dat die aflevering al geweest is. Wanneer is de herhaling?
pi_24471973
Prem was in Venray - waar hij een hand werd geweigerd. Dat was afgelopen week op tv (?), nu komt dus het vervolg met de nasleep.
pi_24479697
op www.premtime.nl kan je de aflevering ook zien, mocht je het gemist hebben
pi_24482310
die aflevering in venray is briljant:
"hoe verpesten ze het land?"
"nou uuuuuuuuuh met een grote bek enzo"
  woensdag 30 maart 2005 @ 16:34:10 #60
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_25858456
Wat heb ik me kapot geërgerd gisteren, aan dat stelletje demonstrerende kut-antilianen (behalve die beleefde vrouw met drie kinderen). Verdonk schaft blijkbaar een of andere subsidie af waardoor begeleid wonen niet meer mogelijk is. Behalve dus die “beleefde” vrouw die wel een echt “schrijnend” geval leek, bestonden de demonstraten voornamelijk uit asociale tuig.
Redenatie van de mensen in de demonstratie was:
“Wanneer wij geen geld krijgen, dan moeten we weer gaan stelen… En die overlast wil Den Helder niet, daarom moeten ze ons maar geld blijven geven…”

En dat om je eisen kracht bij te zetten F***ing chantage

Dergelijke stuitende redenaties kregen totaal geen weerwoord, waardoor ik me nu hard afvraag of Prem dit soort zaken eigenlijk normaal vindt.

Het item over inburgeren bij ADO was wel erg leuk

[ Bericht 1% gewijzigd door IPdaily op 30-03-2005 16:54:04 ]
pi_25858794
Prem is een rel-koelie.
pi_26181697
Ik vindt die knakker de meest irritante Nederlander met een kleurtje die rondloopt. Hij is zelfs nog tenenkrommender irritant dan Ali B.
pi_26181746
n.a.v. de uitzending van zojuist.

Die jonge met dat beetje haar

Erg zielig figuur, ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n jeugd hebt gehad je een hekel aan alles en iedereen krijgt.
Mijn plezier is haat zegt ie .

Het is ook duidelijk waarom ze adolf hitler vereren, ze hebben namelijk nauwelijks op school gezeten en zijn daarnaast te dom om te leren.

En het allermooiste: hij wil dat de hele wereld blank is, maar hij werkt voor een arrubaan

Ik vind die interviewer juist altijd erg objectief, ook al is het een onderwerp wat hem persoonlijk aangaat.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:29:39 #64
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26184442
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 21:58 schreef blieblie het volgende:
Ik vind die knakker één van de meest irritante Nederlanders. Hij is zelfs nog tenenkrommender irritant dan Ali B.
Hij schreeuwt altijd zo in discussieprogramma's en luistert niet naar wat anderen zeggen, het ergste en meest vulgaire is nog als 'ie gaat roepen "ik, als zwarte man" en dan een hele riedel chargeringen en overdrijvingen.
Helaas doet 'ie dat nogal eens. Als ik een neger was, zou ik me kapot schamen voor een nepneger als Prem.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:34:10 #65
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26184581
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
n.a.v. de uitzending van zojuist.

Die jonge met dat beetje haar

Erg zielig figuur, ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n jeugd hebt gehad je een hekel aan alles en iedereen krijgt.
Mijn plezier is haat zegt ie .

Het is ook duidelijk waarom ze adolf hitler vereren, ze hebben namelijk nauwelijks op school gezeten en zijn daarnaast te dom om te leren.

En het allermooiste: hij wil dat de hele wereld blank is, maar hij werkt voor een arrubaan

Ik vind die interviewer juist altijd erg objectief, ook al is het een onderwerp wat hem persoonlijk aangaat.
Ik vond het nogal zielig, ik zat met kromme tenen te kijken.
Je zegt ze zijn "te dom om te leren", wat is dat nu voor een verwijt? Moet je iemand verwijten dat 'ie niet intelligent is?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26191982
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef Tarak het volgende:

[..]

Hij schreeuwt altijd zo in discussieprogramma's en luistert niet naar wat anderen zeggen, het ergste en meest vulgaire is nog als 'ie gaat roepen "ik, als zwarte man" en dan een hele riedel chargeringen en overdrijvingen.
Helaas doet 'ie dat nogal eens. Als ik een neger was, zou ik me kapot schamen voor een nepneger als Prem.
Het is geen neger want hij is van Hindoestaanse afkomst.
pi_26192163
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik vond het nogal zielig, ik zat met kromme tenen te kijken.
Je zegt ze zijn "te dom om te leren", wat is dat nu voor een verwijt? Moet je iemand verwijten dat 'ie niet intelligent is?
Wel als je op zo'n manier "besluit" te leven.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26223729
gelukkig zijn zulke mensen te dom om zich te organiseren.
pi_26234227
De uitzending is blijkbaar niet online te zien.
Ik hoop dat het tijdelijk is.
pi_49457872
Gisteren was ook weer leuk

Ben nu wel nieuwsgierig naar hoe het daar bij die heropvoedingsmensen gaat als de camera er niet bij is.

En top dat ie met succes aangifte heeft gedaan
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:50:12 #71
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49459813
Haha tering die jeugd daar in Utrecht...bom erop!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')