Toeval bestaat niet, het valt je toe...quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:32 schreef Duiveltja het volgende:
nu weer bezig op 3
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, het valt je toe...
Hij schreeuwt altijd zo in discussieprogramma's en luistert niet naar wat anderen zeggen, het ergste en meest vulgaire is nog als 'ie gaat roepen "ik, als zwarte man" en dan een hele riedel chargeringen en overdrijvingen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:58 schreef blieblie het volgende:
Ik vind die knakker één van de meest irritante Nederlanders. Hij is zelfs nog tenenkrommender irritant dan Ali B.
Ik vond het nogal zielig, ik zat met kromme tenen te kijken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
n.a.v. de uitzending van zojuist.
Die jonge met dat beetje haar
Erg zielig figuur, ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n jeugd hebt gehad je een hekel aan alles en iedereen krijgt.
Mijn plezier is haat zegt ie .
Het is ook duidelijk waarom ze adolf hitler vereren, ze hebben namelijk nauwelijks op school gezeten en zijn daarnaast te dom om te leren.
En het allermooiste: hij wil dat de hele wereld blank is, maar hij werkt voor een arrubaan
Ik vind die interviewer juist altijd erg objectief, ook al is het een onderwerp wat hem persoonlijk aangaat.
Het is geen neger want hij is van Hindoestaanse afkomst.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Hij schreeuwt altijd zo in discussieprogramma's en luistert niet naar wat anderen zeggen, het ergste en meest vulgaire is nog als 'ie gaat roepen "ik, als zwarte man" en dan een hele riedel chargeringen en overdrijvingen.
Helaas doet 'ie dat nogal eens. Als ik een neger was, zou ik me kapot schamen voor een nepneger als Prem.
Wel als je op zo'n manier "besluit" te leven.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik vond het nogal zielig, ik zat met kromme tenen te kijken.
Je zegt ze zijn "te dom om te leren", wat is dat nu voor een verwijt? Moet je iemand verwijten dat 'ie niet intelligent is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |