abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15405706
Leuke tv
pi_15583527
Het is weer begonnen!
pi_15956676
Prem is weer begonnen...
pi_17071657
Nu op Ned.3; PremTime op Primetime!
Wel opvallend dat Prem de laatste tijd steeds meer de linkse kant op gaat
Logisch, de NPS is zo links als de pest...
pi_17072355
700.000 huishoudens onder de armoedegrens in Nederland
Veel eigenlijk...
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:58:02 #31
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_17072570
Net voor het eerst gezien, puur toevallig eigenlijk. Maar zeer zeker de moeite waard! Ik vond Prem in Barend en Van Dorp altijd een tikkie irritant, maar in dit programma komt hij heel goed over. De reportages gaaaan tenminste ergens over en worden lichter gebracht dan bijvoorbeeld nova/zembla.
Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
pi_17072603
Prem!!!

Hij was weer okay

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17074122
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:58 schreef Lucid het volgende:
Net voor het eerst gezien, puur toevallig eigenlijk. Maar zeer zeker de moeite waard! Ik vond Prem in Barend en Van Dorp altijd een tikkie irritant, maar in dit programma komt hij heel goed over. De reportages gaaaan tenminste ergens over en worden lichter gebracht dan bijvoorbeeld nova/zembla.
In BvD was hij altijd wel schreeuwerig en aanwezig maar dat vond ik niet zo irritant eik.
Vandaag weer een goede aflevering, nooit geweten dat de "armoede" zo erg is dat er voedselpakketen uitgedeeld worden
pi_17763245
Nu weer bezig
pi_17763657
Verschrikkelijk die lui op de markt in Goes
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_17763826
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 21:55 schreef Vava het volgende:
Verschrikkelijk die lui op de markt in Goes
idd, jammer dat hij niet heel de uitzending daarover heeft gedaan.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 22:09:21 #37
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_17764091
Dat manwijf bij dat pandjeshuis dat haar tanden liet trekken, fantastisch

Maar dat in Goes was erg interessant en verschrikkelijk, daar had meer mee gedaan kunnen worden. Nu bleef het zo oppervlakkig.
pi_17764235
die gast woont hier 2 straten vandaan.
pi_17764492
Tjiezus, die "boeren" tegen allochtonen. Die gast die zichzelf een racist noemde...................en dat vervolgens niet kon motiveren. Triest.
Destruction leads to a very rough road, but it also breeds creation.
pi_17770659
'waarom ben je racist?'
'omdat ze altijd ruzie zoeken op het plein'
'waarom ben je racist?'
'omdat ze altijd ruzie zoeken op het plein'
etc
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
  woensdag 17 maart 2004 @ 11:32:25 #41
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_17772578
Ik heb gister met veel interesse gekeken naar Premtime. Aangezien ik al 7 jaar elke vrijdagmiddag mijn weekend vier in mijn stamkroeg aan de grote markt te Goes, was ik zeer verbaasd. Rassenrellen? Pardon? Bedoelen ze daar die groepjes scholieren mee die voor de cafees staan? 150 jongeren tegenover elkaar? En sinds wanneer hebben wij in Goes een grote groep Antilianen?
Ik geef toe dat er sinds januari meer politie aanwezig is op de markt en dat er wel eens wat gebeurd.
Maar ik vond dat Premtime gister iets te makkelijk omging met dit voorval en gelijk linkte naar rassenrellen. Ten eerste kloppen die aantallen niet. Een klein groepje daagt een ander klein groepje uit, al die scholieren zien dat vanuit die cafees en denken: SENSATIE....kijken!!! Dus iedereen sprint de cafees uit en et voila je hebt je 150,200 jongeren op je markt in Goes. Maar daarvan is maar een zeer klein deel echt van plan om ruzie te schoppen en de rest kickt op de sensatie.

Grote groepen Marrokanen en Antilianen. Sinds wanneer hebben wij veel Antilianen in Goes? Premtime heeft niet erg goed zijn huiswerk gedaan vrees ik, want Antilianen zijn vooral gehuisvest in Middelburg/Vlissingen.

Premtime ging alleen maar in op Arnemuiden, dat vind ik te makkelijk. Want niet alleen mensen uit Arnemuiden hebben te maken met de gebeurtenissen op de markt. Premtime is daar ook veelste gemakkelijk mee omgegaan.

De politiemacht van Goes, bedoelen ze daarmee die 2 mannekes op die mountainbikes mee en die stadswachten? Erg toevallig dat tijdens de reportage opeens overal politie vandaan kwam en ze hadden ook opeens undercoveragenten ergens vandaan getoverd. Ik ga vrijdagmiddag maar eens goed opletten.

Al met al vond ik de aflevering een tikkeltje overdreven en heeft Premtime iets te gulzig gebruikt gemaakt van deze voorvallen op de grote markt in Goes. En er werd te makkelijk verwezen naar rassenrellen.
pi_17786028
Ik woon wel in Goes maar op vrijdagmiddag kom ik nooit op de markt. Van anderen heb ik wel gehoord dat het een stuk erger is dan vroeger maar hoe en wat...
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_18205485
quote:

Allochtonen krijgen een smulbos

Allochtonen in Nederland krijgen een eigen bos. Nu komen blijkens een recent onderzoek allochtone mensen heel weinig in de natuur. Een verklaring daarvoor is volgens de buitenlanders zelf, dat de bossen in Nederland ''saai'' zijn.
Het Geldersch Landschap en de Beekse Stichting wAarde gaan daarom nu samen een zogenoemd Bos om van te Smullen aanplanten op de Nijmeegse heuvelrug. Het bos dat volgeplant wordt met noten- en vruchtenbomen is vooral bedoeld om meer allochtonen van de natuur te laten genieten, zo zei wAarde-directeur Th. van Slobbe vandaag.
''In hun eigen land is overal in de natuur iets te eten. Daar willen we nu aan tegemoetkomen door smulbossen aan te planten. In de komende jaren planten we bij een aantal grote steden in het land dergelijke bossen aan." wAarde is al enige tijd bezig met een door het ministerie van VROM gesteund project Multiculturele waardering van natuur en milieu in Nederland
Dinsdag over een week trekt de eerste groep allochtone Nederlanders met vertegenwoordigers van wAarde en Het Geldersch Landschap de bossen in om te bepalen welke bomen en struiken zullen worden neergezet. Er komen alleen eetbare gewassen in het Bos om van te Smullen te staan, zoals appel- en perenbomen, frambozen- en bessenstruiken en notenbomen.
In 2005 en 2006 moeten er meer smulbossen komen. Eens per jaar moet daar dan een pluk en pick-nick dag worden gehouden.

De bekende allochtoon Prem Radhakishun, bekend van het programma Premtime over de multiculturele samenleving, reageerde op Radio 1 verbolgen op de plannen voor speciale allochtonenbossen. Hij overweegt zelfs aangifte te doen van discriminatie. Scheldend en tierend liet Prem weten geen behoefte te hebben aan vruchten uit zure regen bossen, en wel naar de winkel te gaan om wat lekkers te kopen.
Ben ik helemaal mee eens. Wat een idioot idee.
  maandag 5 april 2004 @ 22:03:48 #44
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18205876
quote:
Scheldend en tierend liet Prem weten geen behoefte te hebben aan vruchten uit zure regen bossen, en wel naar de winkel te gaan om wat lekkers te kopen.
Dat had ik willen zien een tierende Prem is
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_18206579
HIer heb je de link voor de radiostream

Scrol door naar 35:40 voor het nieuwsitem en reactie van Prem

KLIK
pi_18206730
Ik heb net ff de stream geluisterd--->>

De initiatiefnemer werd helemaal onder de tafel geluld.
  dinsdag 6 april 2004 @ 00:43:04 #47
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18210172
Oh leuk, ik ga zo even luisteren
  dinsdag 6 april 2004 @ 14:07:20 #48
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18218893
Gisteren lukte het niet meer, nu hebben ze er een andere stream geplaatst