quote:wat is daar nou raar aan?
Op zondag 2 maart 2003 19:42 schreef sjenetjuh het volgende:
paard....
quote:maar wat nou mocht het ooit fout gaan tussen ons. Dan heeft ze niks meer aan die ingelijste foto van ons. Dat paard kan er altijd blijven hangen.
Op zondag 2 maart 2003 19:44 schreef Realzm het volgende:
paardFoto van jullie 2 heel knus bij elkaar
quote:zooo dat is doordacht!!
Op zondag 2 maart 2003 19:47 schreef Schlagersanger het volgende:[..]
maar wat nou mocht het ooit fout gaan tussen ons. Dan heeft ze niks meer aan die ingelijste foto van ons. Dat paard kan er altijd blijven hangen.
quote:Ze moeten dan toch wat hebben om lekker tegen de muur stuk te kunnen smijten?
Op zondag 2 maart 2003 19:47 schreef Schlagersanger het volgende:[..]
maar wat nou mocht het ooit fout gaan tussen ons. Dan heeft ze niks meer aan die ingelijste foto van ons. Dat paard kan er altijd blijven hangen.
quote:Daar moet je toch helemaal niet vanuit gaan dat het ooit uitgaat... Het gaat om het moment zelf!
Op zondag 2 maart 2003 19:47 schreef Schlagersanger het volgende:
quote:Ik moet er ook niet aan denken.
Op zondag 2 maart 2003 19:51 schreef Qarinx het volgende:[..]
Daar moet je toch helemaal niet vanuit gaan dat het ooit uitgaat... Het gaat om het moment zelf!
heb alleen geen idee wat zoiets kost....een mooie lijst kost volgens mij best wat....
Ik raad trouwens wel zwart wit aan..
Waar woon je? Ik ken nog wel een fotogenie
quote:zo te zien ben jij ook erg fotogeniek. Je ziet er leuk uit.
Op zondag 2 maart 2003 19:55 schreef Faithy het volgende:
heb je geen goeie vriend die mooie foto's kan maken?Ik raad trouwens wel zwart wit aan..
Waar woon je? Ik ken nog wel een fotogenie
quote:* Faithy vindt zwart wit foto's zowieso mooier, en je kan er hele mooie effecten mee krijgen. Vooral bij dieren.
Op zondag 2 maart 2003 19:58 schreef Schlagersanger het volgende:[..]
zo te zien ben jij ook erg fotogeniek. Je ziet er leuk uit.
Ik woon in zuid holland. Mijn vriendin woont tussen amsterdam en utrecht.
Hoezo raad je zwart wit aan?
Misschien kleur, zou kunnen, maar dan moet je wel een spiegel-reflex hebben
Ik heb zelf maar een 'simpele' Canon, maar die vriend van me heeft wel wat meer mooie speeltjes bij zijn Nikkon
en uh inderdaad vergroten kost een paar euro (tussen de 5 en 10 ongeveer) en een mooie lijst kan je ook wel onder de 20 euro krijgen (Hema, V & D enz)
Maar ik vind het id van jij met het paard in heel innige positie tog wel grappig
hmz on second thought doe iets van sieraden
quote:Of doe er een foto van dat paard in en daarvoor een tweede foto van jullie samen. Als het dan uitgaat, kan ze die foto verscheuren en heeft ze nog een foto van dat paard over
Op maandag 3 maart 2003 01:20 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Maar ik vind het id van jij met het paard in heel innige positie tog wel grappig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |