-edit-nooit ongevraagd iemands foto hier neerzetten svp
help me alsjeblieft
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 02-03-2003 17:51]
Ik zou er niet echt heel blij mee zijn in ieder geval...
Je kan er niets aan veranderen, en ik denk dat je echt moet proberen over haar heen te komen.
Hoe raar het ook klinkt, en geloven doe je het (nog) niet, maar er zijn meerdere lieve meisjes......
Binnenkort: een brief aan mijn ex
Sterkte ermee, vraag me wel af of het zo slim is haar foto te plaatsen
-edit-foei Duch
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 02-03-2003 17:52]
Je bent weer vrijgezel, geen verplichtingen, geen overleg, geen gezeur. Hulde aan alle vrijgezellen.
MVG een getrouwde man
btw met een foto plaatsen maak je je niet polulairder bij je ex-vriendin en de modjes
quote:Waarom is het eigenlijk uit gegaan?
Op zondag 2 maart 2003 17:51 schreef Michelinmannetje het volgende:
Er zwemmen meer vissen in de zee.
Er komt echt wel weer een ander in je leven.
Always look at the bright side of life.Je bent weer vrijgezel, geen verplichtingen, geen overleg, geen gezeur. Hulde aan alle vrijgezellen.
MVG een getrouwde man
btw met een foto plaatsen maak je je niet polulairder bij je ex-vriendin en de modjes
quote:Als je het had gelezen...
Op zondag 2 maart 2003 17:53 schreef DuchessX het volgende:[..]
Waarom is het eigenlijk uit gegaan?
Hoe lang zijn jullie samen geweest?
ze heeft het uitgemaakt omdat ze rust nodig had en het allemaal even niet meer zag zitten.. je moet bedenken dat ze altijd heel vrolijk was en nu op het laatst een droevig meisje.. ze is ook nog "maar" 17 word me gezegt ookal vind ik persoonlijk dat dat helemaal niet zo jong is..ze doet vwo en dat breekt haar behoorlijk op d'r ouders zijn niet echt supportive en duwen haar de vwo door terwijl ze nu al zenuwachtig is voor een proefwerk over 3 weken(!!) ik vind dat ze rustig aanmoet doen en niet zo moet stressen.. ik ben dus nu gestraft door haar ouders want volgens mij (70% zeker) heeft ze het daarom uitgemaakt. we hebben daarvoor een week lang lol gehad we zijn naar de dierentuin gegaan en hebben alleen maar lol gehad ja. ze moest een ochtend huilen omdat ze geen vriendinnnen meer had (bijna niet dan) maar das haar eigen fout
ik quote:
quote:dus ik weet het nu echt even niet meer ik wil haar zo graag helpen om wat beter te voelen mischien moet ik haar wel even met rust laten.. maar wat als dit nou de liefde vanme leven was ? ze is echt uniek geloof dat maar vanmij ik wil gewoon niet dat het uit gaat omdat school in de weg zat. ik ben denk ik gewoon bang dat ik haar echt kwijt ben ok al doe ik er alles aan om d'r terug te winnen
[16:35:22] X: ja ik ga niet achter haar aanlopen
[16:35:27] X: als ze geen zin heeft dan niet jammer
[16:35:39] X: maar moet ze niet verwachten dat ik haar overal
mee naar toevraag
[16:35:45] X: want ze zegt toch altijd nee
wat zouden jullie doen ?
Otherwise, succes mate, time is the only healing.
Ik weet niet of het bij jou helpt, maar het idee dat je elkaar niet kwijt *hoeft* te raken (in de zin van elkaar nooit meer zien) heeft voor mij wel geholpen. Even laten afkoelen en dan contact zoeken. En wie weet belt ze jou wel eerst
Misschien is er een ander in het spel?
Lijkt mij erg vaag als het eerst fun & fun is en dan opeens maakt ze het uit. Tkan natuurlijk ook aan de ouders liggen en in dat geval kun je helemaal niets doen.
IG
quote:Er is een groot verschil tussen geobsedeerd en gewoon veel van iemand houden....
Op zondag 2 maart 2003 17:48 schreef DuchessX het volgende:
omg jij bent toch niet ook zo'n geobsedeerde persoonBinnenkort: een brief aan mijn ex
Ontopic...heel veel sterkte....ben blij dat ik het nooit in deze vorm heb gehad...ik wil ook niet zonder iemand, laten we haar M noemen, leven....maar zij wil mij niet, dus ik zal wel moeten.......wat ik eraan doe? Nix......zoals brainpower zegt: Tijd heelt alle wonden, maar bij jou staat'ie stil....
ps.. ik ben 19
quote:Aan zulke opmerkingen kan ik me ergeren. Wie ben jij om "etiquettes" te plakken of 'hatsflats' een diagnose te stellen? Je denkt het prima te weten hoe een ander in elkaar zit (of het leven), maar als je het mij vraagt ga je veel te kort door de bocht. Bovendien was je allesbehalve een steun in je reacties in dat topic. Je kunt niet verwachten dat iemand nog enig advies van je zal aannemen.
Op zondag 2 maart 2003 17:48 schreef DuchessX het volgende:
omg jij bent toch niet ook zo'n geobsedeerde persoonBinnenkort: een brief aan mijn ex
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 02-03-2003 23:33]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |