abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2003 @ 17:30:51 #1
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_8815637
ik ben ziek, gewoon een griepje hoor. Maar het vervelende is dat ik last heb van een verschrikkelijk irritante vastzittende hoest. Die zo erg is dat ik het eigenlijk de hele dag al benauwd heb. Onder de douche staan en stomen hielp allebei eventjes, maar niet langer dan tot 10 minuten daarna.

Weet iemand hoe ik hier zo snel mogelijk vanaf kom?

imagination is more important than knowledge
  zondag 2 maart 2003 @ 17:31:21 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_8815646
Bisolvon schijnt te helpen.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zondag 2 maart 2003 @ 17:32:21 #3
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_8815664
quote:
Op zondag 2 maart 2003 17:31 schreef robh het volgende:
Bisolvon schijnt te helpen.
dat is toch hoestdrank? Ik wil morgen zowieso even van die homeopatische hoestdrank halen, die schijnt het beste te werken.
pi_8815685
china olie is egt goed dat stopt de hoest niet maar maakt het slijm los dat helpt egt heel goed en verzachtend
Believe What You Want To Believ I can Only Show You The Door ..::Matrix:::..
  zondag 2 maart 2003 @ 17:34:50 #5
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_8815719
quote:
Op zondag 2 maart 2003 17:33 schreef Tha_Godfather het volgende:
china olie is egt goed dat stopt de hoest niet maar maakt het slijm los dat helpt egt heel goed en verzachtend
en waar kun je dat kopen? en hoe werkt het precies?
pi_8815721
Antikal tegen vast zittend..... euhmmmm hoest
quote:
Geachte heer of mevrouw,
Hoest is in het algemeen een onderdeel van een verkoudheid. Vaak speelt een verkoudheid (een infectie) zich af in de bovenste luchtwegen. Of de hoest die optreedt bij deze klachten verholpen kan worden door Bisolvon is afhankelijk van de soort hoest.

Bisolvon kan worden gebruikt bij een vastzittende hoest.

Vastzittende hoest wordt in de bijsluiter van Bisolvon als volgt omschreven: Vastzittende hoest ontstaat als er in de luchtwegen meer slijm wordt gevormd dan normaal. Ook het inademen van prikkelende stoffen, zoals tabaksrook en uitlaatgassen kan verhoogde slijmvorming veroorzaken. Dit slijm kan dikker en taaier zijn dan normaal. Om het overtollige slijm weer kwijt te raken, maken we gebruik van een natuurlijk mechanisme: hoesten. Maar als het slijm te dik en te taai is, schiet hoesten tekort. U hoest wel, maar er komt te weinig slijm naar boven. Het zit vast. 'Vastzittende hoest' is dus eigenlijk 'vastzittend slijm'. Om het ophoesten een handje te helpen, moet het slijm verdund worden.

Bisolvon is een slijmverdunner. Het dikke, taaie slijm komt los en kan veel gemakkelijker worden opgehoest.

Ik vertrouw erop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u deze altijd per e-mail toesturen, of telefonisch contact opnemen.

Margo Pauw

[Dit bericht is gewijzigd door bob-de-bouwer op 02-03-2003 17:37]

pi_8815746
bij die olie krijg je een inhaler voor neus en mond.............
en die kun je bij de refrom winkel wel krjgen
Believe What You Want To Believ I can Only Show You The Door ..::Matrix:::..
pi_8815841
kijk 10minuten reclame en je hebt al keus
046
Dank aan Yeahinho
pi_8818373
Bisolvon ja... ontzettend smerig drankje, maar helpt wel. Heb er ook vaak last van gehad, de laatste tijd gelukkig minder, maar af en toe is het net of je stikt, maar bisolvon werkt!
  zondag 2 maart 2003 @ 20:00:11 #10
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_8818428
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:58 schreef inkie1010 het volgende:
Bisolvon ja... ontzettend smerig drankje, maar helpt wel. Heb er ook vaak last van gehad, de laatste tijd gelukkig minder, maar af en toe is het net of je stikt, maar bisolvon werkt!
ok...dan ga ik dat morgen maar eens halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')