Het makkelijkste is om de Gtr. In's van de andere gitaren weg te halen (de Gtr I/II/III/etc. symbooltjes dus).quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Eindelijk dit topic weer gevonden...
Is er een manier om bij Powertabs een bepaalde gitaar te muten of op solo te zetten? Vaak zijn er 2 gitaren, en ik denk dat me het niet lukt dat in m'n eentje te spelen.
Alvast bedankt!
Cool, bedankt!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:20 schreef Toet het volgende:
[..]
Het makkelijkste is om de Gtr. In's van de andere gitaren weg te halen (de Gtr I/II/III/etc. symbooltjes dus).
Lijkt mij wel een makkelijke manier om de akkoorden te leren.quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik speel nu vaak Em, G en A. Dat klinkt wel leuk (Em speel je een paar keer, eerst 1 keer hard en dan 4 keer zachter en dat 2 keer)) en dat zijn 3 van de 5 akkoorden die ik al ken. (A, C, D, Em en G)
Kan misschien iemand daar een leuke variatie op maken zodat ik mijn akkoorden goed kan leren? (anders akkoorden kunnen er ook wel bij)
Uhh, oké.quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:13 schreef grunge-metal het volgende:
http://www.mxtabs.net/ voor bass, gitaar en drum
Uit de losse pols maak ik er dit van:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:22 schreef vicz het volgende:
Ik zoek een bass tab/noten die worden gespeeld in Another Woman van Moby (van z'n 18 album). Zou heel simpel moeten zijn, maar mijn gehoor is nog niet zo goed dat ik het er zelf kan uithalen. Al op verschillende sites gekeken maar kon het nergens vinden... misschien zijn er hier nog bassisten die toevallig het nummer hebben liggen en het er zo uit kunnen halen ?
Ah bedankt... das alvast een goed begin... vanavond maar uitproberenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:25 schreef lukas het volgende:
[..]
Uit de losse pols maak ik er dit van:
E 10--0--7--10--12--0--9--0--
maar ik kan er ook helemaal naast zitten![]()
misschien bad moon rising van ccr?quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik speel nu vaak Em, G en A. Dat klinkt wel leuk (Em speel je een paar keer, eerst 1 keer hard en dan 4 keer zachter en dat 2 keer)) en dat zijn 3 van de 5 akkoorden die ik al ken. (A, C, D, Em en G)
Kan misschien iemand daar een leuke variatie op maken zodat ik mijn akkoorden goed kan leren? (anders akkoorden kunnen er ook wel bij)
quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:20 schreef BillyOcean het volgende:
Ja Jemig... Geef dat dan ff aan! Zit ik hier dat hele riffje te tabben....!
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:28 schreef Fixxxer het volgende:
weet iemand toevallig welke AKKOORDEN (tabs vind ik ook wel van het riedeltje) er gebruikt worden in Fleetwood mac - oh well ?
http://www.looknohands.com/chordhouse/quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |