quote:Mja soms heb ik dat ook Clocks vindt ik erg cool altijd, maar soms heb ik met bijvoorbeeld the scientist echt zoiets van
Op zondag 18 mei 2003 16:59 schreef Lecrammus het volgende:
Soms vin ik het irritante zeurderige muziek en soms vin ik het geweldig.. ligt aan mijn eigen "mood"
quote:Ik vind Coldplay vaak meer weghebben van U2 dan van Radiohead. Luister bv maar eens naar Clocks.
Op zaterdag 8 maart 2003 00:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Stelletje semi-Radiohead depressieexhibionisten..
En Radiohead is overrated
quote:Ik vind Coldplay meer weghebben van trance op instrumenten met zang. Luister bv maar eens naar Clocks.
Op zondag 18 mei 2003 19:23 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik vind Coldplay vaak meer weghebben van U2 dan van Radiohead. Luister bv maar eens naar Clocks.
En Radiohead is overrated
quote:Ik vind Clocks geen goede peiler voor de rest van de muziek van Coldplay. Ik vind namelijk dat wat jij zegt eigenlijk alleen van toepassing is op Clocks. Nahja.. misschien dat God Put A Smile Upon Your Face ook nog íets van die richting heeft. Maar verder vind ik de vergelijking met trance ver te zoeken, zeker live.
Op zondag 18 mei 2003 19:26 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik vind Coldplay meer weghebben van trance op instrumenten met zang. Luister bv maar eens naar Clocks.
Iemand zonet de 1434 seconden lange Coldplay @ Glastonbury-compilatie op BNN gezien?
-edit- typo
[Dit bericht is gewijzigd door mrmiddel op 18-05-2003 20:06]
quote:ja ik! Kippenvel vooral bij dat 'Yellow'
Op zondag 18 mei 2003 19:34 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Ik vind Clocks geen goede peiler voor de rest van de muziek van Coldplay. Ik vind namelijk dat wat jij zegt eigenlijk alleen van toepassing is op Clocks. Nahja.. misschien dat God Put A Smil Upon Your Face ook nog íets van die richting heeft. Maar verder vind ik de vergelijking met trance ver te zoeken, zeker live.
Iemand zonet de 1434 seconden lange Coldplay @ Glastonbury-compilatie op BNN gezien?
quote:Erg jammer dat er zo weinig aandacht is voor "echte muziek" (muziek die door muzikanten wordt gemaakt met als eerste doel het muziek maken en pas daarna het doel platen te verkopen) op de Nederlandse tv. Gelukkig dat Coldplay door het recente succes van Clocks wat aandacht krijgt. Laten we hopen dat er meer bands op deze manier onder de aandacht van het brede publiek worden gebracht. Zou geen kwaad kunnen.
Op zondag 18 mei 2003 14:24 schreef kezmania het volgende:
Erg goed dat er zoveel aandacht voor Coldplay is op de nederlandse T.v
quote:A Rush Of Blood To The Head? of Parachutes?
Op vrijdag 6 juni 2003 17:07 schreef Guusie het volgende:
coldplay zeer cool, heb hem gekregen van een vriend de cd ik vind hem echt helemaal...
Nieuwe (en laatste) single van A Rush.. wordt trouwens God Put A Smile Upon Your Face, Nederlandse release op 21 juli.
quote:A Rush Of Blood To The Head? of Parachutes? > allebij
Op vrijdag 6 juni 2003 23:51 schreef mrmiddel het volgende:[..]
A Rush Of Blood To The Head? of Parachutes?
Nieuwe (en laatste) single van A Rush.. wordt trouwens God Put A Smile Upon Your Face, Nederlandse release op 21 juli.
quote:Ahjaneeokay
Op zaterdag 7 juni 2003 15:50 schreef Guusie het volgende:[..]
A Rush Of Blood To The Head? of Parachutes? > allebij
Ben bij hun concert geweest natuurlijk en echt de rillingen liepen over me lijf zo mooi!! Nee mijn Coldplay periode is nog lang niet over!!
Kan niet wachten op de volgende single: God Put A Smile On My Face, die ik natuurlijk allang uit me hoofd ken
quote:Ja ik weet niet, ik vind elke nummer op Parachutes goed en op A Rush Of Blood To The Head niet, maar toch vind ik de meeste nummers op het 2e album beter dan op de eerste. Eindconclusie: vind A Rush Of Blood To The Head beter!!
Op vrijdag 13 juni 2003 09:46 schreef Timo20 het volgende:
Kvind Coldplay natuurlijk. Ik vind hat Parachutes album beter dan A Rush Of Blood To The Head. Shiver is dan ook m`n favorietje liedje van Coldplay tot nu toe
![]()
Mijn favo nummers zijn: Don't Panic en Clocks maar vind Warning Sign ook mega goed!!!
quote:En dat begrijp ik nou niet he.. wat kan jou die single dan schelen?
Op donderdag 19 juni 2003 14:32 schreef sassa_s het volgende:
Kan niet wachten op de volgende single: God Put A Smile On My Face, die ik natuurlijk allang uit me hoofd ken
Heb wel ff moeten wennen aan A Rush.. maar staan toch weer een paar juweeltjes op. Vooral The Scientist.
God put a smile... vind ik niet zo geweldig.
Eigenlijk de hele cd
.
Het enige dat ik mis is wat meer variatie, een nummer of 3, 4 is helemaal top, maar erna mag er wel wat verandering in komen. Op een keer een ander type melodie of eens een lekker stevig nummer er tussendoor. Dat zou een volgend album helemaal geweldig maken
quote:Tja, de vraag is of dat ook binnen de mogelijkheden ligt... De tijd zal het leren.
Op donderdag 19 juni 2003 22:58 schreef Eyeopener het volgende:Het enige dat ik mis is wat meer variatie, een nummer of 3, 4 is helemaal top, maar erna mag er wel wat verandering in komen. Op een keer een ander type melodie of eens een lekker stevig nummer er tussendoor. Dat zou een volgend album helemaal geweldig maken
Ik hoorde vanochtend namelijk wat op de radio (3fm geloof ik), over "Coldplay en Live in het Goffertpark". En dan presenteren ze het op de manier dat Coldplay bekender, beter en al meer gepresteerd heeft dan Live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |