Clocks stijgt trouwens deze week door naar de 2e positie in de Mega Top 50.
quote:Dat zou heel verrassend zijn. Maar ik betwijfel of dat wel gebeuren gaat
Op woensdag 30 april 2003 01:33 schreef evert het volgende:
Ja, nu nr. 2 en de volgende stap is die JAMAI van 1 afknallen!
quote:Dat zou echt geweldig zijn! eindelijk eens een briljant nummer op nummer 1
Op woensdag 30 april 2003 01:33 schreef evert het volgende:
Ja, nu nr. 2 en de volgende stap is die JAMAI van 1 afknallen!
Maar goed ik vrees toch dat Jamai aardig wat singles meer heeft verkocht, naja we zullen het wel zien. Ik ben allang blij dat Coldplay zo hoog staat, wat een wereldplaat is Clocks.
De vorige nummers van Coldplay waren al super maar Clocks is echt briljant.
quote:Je zegt het zelf al...
Op donderdag 1 mei 2003 19:52 schreef LoekB het volgende:. Als Jim nog even wacht met z'n single, gaat Coldplay naar nummer 1! Maar mag ik hier een verklaring voor van jullie? In de top 40 staan toch alleen maar troep?
Ik denk dat het komt omdat er mogelijk een paar nieuwe tracks op het singletje staan???
quote:Ehm.. in de top 40 staat voornamelijk troep. Maar soms komen de goede nummers/bands (die niet volgens een format van een platenlabel maar door hun eigen werk aan de top zijn gekomen) ook wel eens hoog genoteerd en dit is daar een voorbeeld van. Het komt door meerdere dingen, denk ik. Ten eerste zijn er een aantal aardige remixes van het nummer gemaakt (waardoor het nummer in Nederland extra bekendheid kreeg), ten tweede zullen de vorige singles (In My Place, veel gedraaid, en The Scientist) wel enigszins doorgewerkt hebben waardoor mensen nu Clocks kopen bij wijze van "ik vond het toen al goed, maar heb het niet gekocht.. dus heb ik deze single maar wél gekocht". Ten derde is er een mooi (gelimiteerd) setje maxi-singles uit (3 verschillende, die in 1 hoes passen) met opnames van het concert afgelopen november in Ahoy. Maar voor zover ik weet is dat nauwelijks bij het grote publiek bekend, dus veel doorwerking zal dat niet gehad hebben.
Op donderdag 1 mei 2003 19:52 schreef LoekB het volgende:. Als Jim nog even wacht met z'n single, gaat Coldplay naar nummer 1! Maar mag ik hier een verklaring voor van jullie? In de top 40 staan toch alleen maar troep?
Maar, veel mensen "ontdekken" Coldplay ook nu pas. "A Rush Of Blood To The Head" is sinds de release van Clocks omhoog geklommen naar plaats 6 in de album-verkopen en staat daar nu al enkele weken, en ook de verkopen van het eerste album, "Parachutes", stijgen de laatste tijd weer.
- The Box zendt zondag 25 mei het concert uit dat Coldplay afgelopen maart in Dusseldorf gaf.
- BNN zendt aanstaande zondag (18/5) een 25 minuten durende compilatie uit van het optreden van Coldplay op het Glastonbury festival, vorig jaar.
quote:Of je zet zondag om 17:30 even je tv aan op Nederland 2.. ben je in 25 minuten ook vrij snel een beetje bij.
Op woensdag 14 mei 2003 22:07 schreef Summertime het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen clocks. Zal eens meer nummers opzoeken om een mening te vormen, maar Clocks vind ik best aardig om te horen
quote:Dank je voor de tip
Op woensdag 14 mei 2003 22:32 schreef mrmiddel het volgende:[..]
Of je zet zondag om 17:30 even je tv aan op Nederland 2.. ben je in 25 minuten ook vrij snel een beetje bij.
quote:kwist gewoon dat jij hierop zou reageren!! haha..ikke kei lang gezocht
Op zondag 30 maart 2003 15:05 schreef Dezz het volgende:
Coldplay is gewoon echt super vet!The Scientist vind ik gewoon een van de beste nummers allertijden
Guess who made this lyric: http://www.letssingit.com/coldplay-the-scientist-3spq2t1.html
quote:Ja goed he
Op woensdag 14 mei 2003 22:46 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
kwist gewoon dat jij hierop zou reageren!! haha..ikke kei lang gezocht
neeh..maar coldplay is wel kei mooi!..clocks=supah!!
quote:Yep, ken ze al een tijdje en ik ga d'r ook heen
Op maandag 24 maart 2003 22:47 schreef ratpack het volgende:
Reeds bij iedereen bekend?Date : 1st July 2003
Venue : Goffert Park, Nijmegen, Holland
Ticket price : ¤45
Bill : Live, Coldplay and 2 additional artists to be announced shortlyvvk start aanstaande zaterdag. Coldplay in mijn stadje
Extra artiesten zijn Supergrass en Nada Surf volgens mij...
Ik heb Coldplay live gezien in de Ahoy in Rotterdam in november 2002. Totdat concert was ik niet zo van ze onder de indruk, maar toen ik ze eenmaal live had gezien en The Scientist had gehoord... Meteen verliefd!!
![]()
Ik ben nu Clocks aan het spelen op de piano... Prachtig nummer!!!
vanmiddag om 17.30 bij BNN (ned2) is er een muziekspecial van Coldplay, waarbij verschillende livetracks voorbij zullen komen.
quote:Maar toch bedankt dat je het nog eens melde
Op woensdag 14 mei 2003 20:42 schreef mrmiddel het volgende:
Voor de mensen die al overtuigd zijn, maar ook voor die die graag overtuigd raken:- The Box zendt zondag 25 mei het concert uit dat Coldplay afgelopen maart in Dusseldorf gaf.
- BNN zendt aanstaande zondag (18/5) een 25 minuten durende compilatie uit van het optreden van Coldplay op het Glastonbury festival, vorig jaar.
quote:Hangt er vanaf hoe je het wilt zien...
Op zondag 18 mei 2003 14:24 schreef kezmania het volgende:
Erg goed dat er zoveel aandacht voor Coldplay is op de nederlandse T.v
quote:Wie de live-versie van Ahoy heeft gehoord.. of er bij was.. zal Green Eyes zeker kunnen waarderen. Maargoed.. zoiets blijft een kwestie van smaak
Op zondag 18 mei 2003 15:27 schreef Snuggles_P het volgende:
Wat vinden jullie van het nummer 'Green eyes'? Ik vind het persoonlijk wel een lekkere jingle (of hoe heet dat) hebben, maar ik ken ook iemand die het maar een suf kl*tenummer vind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |