Momenteel zit ik nog vast aan de meer bekende nummers: Yellow, trouble, clocks, science. Maar ik vind vast nog meer
quote:In Nederland komen 3 live-maxi singles uit in plaats van de versie met Animals en Crest of Waves. Op de 2-track single is Crest of Waves wel gewoon te vinden.
Op vrijdag 21 maart 2003 20:59 schreef Mottebelke het volgende:
De 2 nummers die op de Clocks-single komen te staan zijn:- Animals
- Crest of waves
Coldplay speelt samen met Live (en 2 nog niet aangekondigde bands) in het Goffertpark in Nijmegen op 1 juli. Kaarten kosten 45 euro en zijn vanaf zaterdag 29 maart verkrijgbaar bij Ticketservice.
CD1 (release 24 maart)
Clocks (edit)
Politik (live)
Shiver (live)
Daylight (live)
CD2 (relase 7 april)
Clocks (album versie)
Trouble (live)
The Scientist (live)
Green Eyes/Mooie Ellebogen (live)
CD3 (release 21 april)
Clocks (live)
In MY Place (live)
Everything's Not Lost (live)
Yellow (live)
quote:Hu!?!??
Op zaterdag 22 maart 2003 13:48 schreef moby het volgende:Green Eyes/Mooie Ellebogen (live)
Hebben ze tijdens een concert een Nederlands nummer gespeeld ?
quote:Ja.. en 't is niet de eerste keer dat ze dat doen. Eerder hadden ze al een ander Nederlands liedje. Erg vermakelijk is het
Op zaterdag 22 maart 2003 13:52 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hu!?!??
Hebben ze tijdens een concert een Nederlands nummer gespeeld ?
Dat waren overigens allebei "zelfgeschreven" nummers.
Is waarschijnlijk ook wel te horen in het Ahoy-concert dat 3fm op 29 maart tussen 21:00 en 22:00 voor een groot deel laat horen
maar op zich vind ik t best leuk hoor.. zo op zn tijd....
quote:Hmm.. misschien raak je wel overtuigd als je volgende week zaterdag naar de opnames van dat concert gaat luisteren
Op zaterdag 22 maart 2003 14:38 schreef PsYcHeDeLiC het volgende:
Ow ik zit net in een ander topic te vertellen dat ik door Coldplay tranen in mn ogen kreeg van het gapen.. ;-)maar op zich vind ik t best leuk hoor.. zo op zn tijd....
quote:de live-nummers op die singles komen volgens mij ook van het ahoy concert.
Op zaterdag 22 maart 2003 14:22 schreef mrmiddel het volgende:Is waarschijnlijk ook wel te horen in het Ahoy-concert dat 3fm op 29 maart tussen 21:00 en 22:00 voor een groot deel laat horen
quote:Klopt. Dit is het bericht zoals ik 't van EMI ontving:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:48 schreef moby het volgende:[..]
de live-nummers op die singles komen volgens mij ook van het ahoy concert.
quote:En ik geloof dat 't werkelijk om heel erg mooi materiaal gaat.. die opnames van Ahoy
COLDPLAY
CLOCKSEXLUSIEF EN GELIMITEERD!
Op 24 maart a.s. komt de eerste Clocks cd-maxi (van de in totaal 3) met live nummers uit, opgenomen in Ahoy' op 5 november 2002. De CD-maxi wordt uitgebracht in een digipak met ruimte voor de overige 2 CD-maxis die respectievelijk op 7 en 21 april uitkomen.
Coldplay is bijna dagelijks in het nieuws, de band wint over de hele wereld Awards. Vorige week nog in New York alwaar ze twee Grammy Awards mochten ophalen. Dit was uitgebreid te zien in het NOS Journaal van maandag 24 februari j.l.
Hun tweede CD A Rush Of Blood To The Head is de platina grens reeds overschreden en op weg naar het dubbele.
Tracks CD-maxi 1:
Clocks (edit)
Politik (live)
Shiver (live)
Daylight (live)Tracks CD-maxi 2:
Clocks (album versie)
Trouble (live)
The Scientist (live)
Green Eyes/Mooie Ellebogen (live)Tracks CD-maxi 3:
Clocks (live)
In My Place (live)
Everything's Not Lost (live)
Yellow (live)De 2-track single Clocks is al uit.
quote:Die wil ik zeker hebben
Op zaterdag 22 maart 2003 17:53 schreef mrmiddel het volgende:En ik geloof dat 't werkelijk om heel erg mooi materiaal gaat.. die opnames van Ahoy
Dus dat wordt smullen
quote:* PrivateRyan zwaar jaloers is.
Op maandag 24 maart 2003 19:47 schreef mrmiddel het volgende:
* mrmiddel gaat Coldplay donderdag, vrijdag en zondag live zien
Veel plezier!
Ik hoop dat Warning Sign de nieuwe single wordt.
quote:nog meer singles? Is 3 niet genoeg?
Op maandag 24 maart 2003 19:58 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind Coldplay ook briljant, maar goed dat vindt de hele wereld.Ik hoop dat Warning Sign de nieuwe single wordt.
Date : 1st July 2003
Venue : Goffert Park, Nijmegen, Holland
Ticket price : ¤45
Bill : Live, Coldplay and 2 additional artists to be announced shortly
vvk start aanstaande zaterdag. Coldplay in mijn stadje
quote:Die prijs is echt compleet achterlijk..
Op maandag 24 maart 2003 22:47 schreef ratpack het volgende:
Reeds bij iedereen bekend?Date : 1st July 2003
Bill : Live, Coldplay and 2 additional artists to be announced shortlyvvk start aanstaande zaterdag. Coldplay in mijn stadje
quote:Ja inderdaad, maar volgens mij zijn die twee additional bands ook vrij groot.
Op maandag 24 maart 2003 22:52 schreef reem het volgende:[..]
Die prijs is echt compleet achterlijk..
quote:Dank je
Op maandag 24 maart 2003 19:49 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
* PrivateRyan zwaar jaloers is.
.
Veel plezier!
quote:Mja.. is opzich wel een steengoed nummer. Maar ook Politik en God Put A Smile Upon Your Face zouden prima als single kunnen. We zullen zien
Op maandag 24 maart 2003 19:58 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind Coldplay ook briljant, maar goed dat vindt de hele wereld.Ik hoop dat Warning Sign de nieuwe single wordt.
quote:Ook zin in
Op maandag 24 maart 2003 22:47 schreef ratpack het volgende:
Reeds bij iedereen bekend?Date : 1st July 2003
Bill : Live, Coldplay and 2 additional artists to be announced shortlyvvk start aanstaande zaterdag. Coldplay in mijn stadje
- maandag: release eerste van 3 limited edition Clocks (live) singles
- donderdag: Kink FM geeft een geheel verzorgde reis (2 pers) naar Coldplay in Londen weg
- vrijdag: Kink FM zendt een registratie van een Coldplay-concert uit
- zaterdag: 3fm zendt een klein uur van een volledig afgemixte opname van Coldplay in Ahoy (5 november) uit in Leidsekade Live
- zaterdag: kaarten voor Live+Coldplay+Supergrass+nog een band in Nijmegen (1/7) gaan in de voorverkoop bij Ticketservice.
quote:45 Euro voor een evenement van 15:30 tot 23:00 met zulke goede bands vind ik wel meevallen.
Op maandag 24 maart 2003 22:52 schreef reem het volgende:[..]
Die prijs is echt compleet achterlijk..
Maar ik neem aan dat die andere 2 cdtjes upon release worden opgestuurd? Of mag ik die er zelf los bij gaan kopen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |